اجاره روزانه بهترین ویلاهای نمک آبرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های شمالی کشور که به دلیل داشتن مناظر جذاب و تفریحات مختلف درون خود توانسته مقصد گردشگری مهمی بین مسافران باشد، نمک آبرود بوده که در استان مازندران به عنوان یک منطقه توریستی شناخته می شود. در این ناحیه اقامتگاه های مختلفی ساخته شده که در صورت لزوم می توانید از آن ها استفاده نمایید. ما در این مقاله به سراغ معرفی ویلاهای نمک آبرود رفتیم تا بتوانید اطلاعات کاملی درباره آن ها به دست آورید و در زمان ورود به این شهرک برای اقامت خود دچار مشکل نشوید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در نمک آبرود

یکی از مهم ترین مناطق توریستی کشور که توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید شهرک گردشگری نمک آبرود می باشد. در این ناحیه از مازندران به دلیل زیبایی محیط و هم چنین وجود تفریحاتی چون تله کابین نمک آبرود و دیگر موارد موجود در آن، عده زیادی از افراد تمایل به سفر به نمک آبرود را دارند و به همین دلیل ویلاها و اقامتگاه های مختلفی در اطراف آن ساخته شده اند که در صورت نیاز می توانید برای اقامت در آن ها از سایت لوکس ویلا استفاده کرده و برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید. هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان آغاز می شود.

اگر تمایل دارید به نمک آبرود رفته و چند روزی را در آن اقامت داشته باشید بهتر است برای اقامتگاه خود به فکر یک جای مناسب باشید تا بتوانید لحظات خوبی را بگذرانید. بدین منظور می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده کرده و برای رزرو ویلای مورد نظرتان با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید. ویلاهای این منطقه تنوع خوبی دارند و با توجه به این که تمایل دارید که در کنار ساحل اقامت داشته باشید یا درون جنگل گزینه های متعددی پیش رویتان قرار دارد.

رزرو ویلا در نمک آبرود

ویلاهای استخردار نمک آبرود

از جمله مهم ترین ویلاهایی که معمولا مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد ویلاهای استخردار می باشد که تقاضا برای آن ها معمولا زیاد می باشد. ویلاهای استخردار معمولا به چند دست تقسیم می شوند که دسته اول آن ها ویلاهای با استخر روباز می باشد. این ویلاها در نیمه اول سال و به طور کلی در هوای گرم کاربرد دارند. در زمستان و هوای سرد استخر این ویلاها تنها در صورتی که با آب گرم ارائه شوند همان قیمت محاسبه خواهند شد در غیر این صورت هزینه این ویلاها در ماه های سرد سال تقریبا نصف می شود.

دسته دیگر ویلاهایی هستند که استخرهای سرپوشیده دارند که این ویلاها در مقایسه با ویلاهای دارای استخر روباز در تابسان معمولا هزینه کمتری دارند. کاربرد این ویلاها در زمستان می باشد تا هوای سرد مانع افراد برای استفاده از استخر نشود. ویلاهای دیگری هستند که هر دو نوع استخر را درون خود دارند و اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید که البته قیمت آن ها در مقایسه با دیگر ویلاهای استخردار بیشتر می باشد. مورد دیگری که در این نوع از ویلاها در صورت وجودشان می توانید از آن ها استفاده نمایید، ویلاهای چهار فصل هستند که دارای سقف متحرک می باشند و هم در تابستان و هم در زمستان کاربرد دارند.

هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود برای این نوع از ویلاها زیاد بوده و در دسته ویلاهای لوکس قرار دارند. قیمت ویلاهای استخر در این منطقه اواسط هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 3500000 تومان آغاز می شود. اگر تمایل به اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود داشتید بهتر است ابتدا هزینه و امکانات مختلف مربوط به آن را در سایت مطالعه نمایید و سپس برای اجاره اقامتگاه مورد نظرتان اقدام کنید.

اجاره ویلاهای جنگلی نمک آبرود

یکی از مهم ترین و پر طرفدارترین ویلاهایی که معمولا در شمال کشور مورد استفاده قرار می گیرد، ویلاهای جنگلی می باشند. این ویلاها می توانند حس خوبی را به شما تزریق نمایند و به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار دارند. نمک آبرود به دلیل قرار گرفتن در دل جنگل هایی زیبا می تواند در این مورد به شما کمک شایانی نماید و به همین دلیل ویلاهای مختلفی نیز در آن وجود دارد.

هزینه اجاره ویلا جنگلی در نمک آبرود اواسط هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان شروع می شود. ویلاهای جنگلی این منطقه طرفداران زیادی دارد و معمولا هم به نسبت ویلاهای ساحلی تعداد بیشتری دارند. اجاره ویلا ساحلی در نمک آبرود بسیار کم بوده و به دلیل این که این ناحیه فاصله قابل توجهی از دریا دارد این ویلاها تعداد کمی هستند که البته از شهرک نمک آبرود دور هستند.

اگر قصد دارید به این منطقه سفر کنید سعی کنید چند روز قبل از رسیدن برای اجاره روزانه ویلا جنگلی در نمک آبرود اقدام نمایید. ویلاهای جنگلی نمک آبرود معمولا هم بدون استخر هستند و هم دارای استخر می باشند که اگر بخواهید می توانید از آن ها استفاده کرده و برای رزرو تماس بگیرید. برخی از این ویلاها به دلیل داشتن امکاناتی هم چون باربیکیو، سیستم صوتی، میز بیلیارد و… و هم چنین با توجه به متراژ و مکان ساخته شدن این ویلاها، هزینه های بیشتری دارند و بهتر است ابتدا این مورد را در نظر بگیرید و با توجه به ان اقدام کنید.

ویلاهای جنگلی نمک آبرود

نحوه رزرو اقامتگاه در نمک آبرود

یکی از بهترین روش ها برای انتخاب و ررزو ویلا این است که قبل از رفتن از طریق اینترنتی برای این مورد اقدام نمایید. سایت لوکس ویلا با ارائه خدمات مربوط به اجاره سوئیت و ویلا می تواند در این مورد به شما کمک شایانی نماید تا شما با توجه به ویژگی هایی که مد نظرتان قرار دارد بتوانید انتخاب مناسبی در این باره داشته باشید. کافیست در صفحه اصلی سایت از پنل اجاره ویلا و سوئیت از بخش استان مازندران به صفحه نمک آبرود بروید و سپس از بین ویلاهای نمایش داده شده یک مورد برای خود انتخاب نمایید تا از این طریق در سفر به این منطقه برای محل اقامت خود دچار مشکل نشوید. بهتر است در ایام تعطیلات و هم چنین آخر هفته ها زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید تا ویلای مورد نظرتان توسط افراد دیگر انتخاب نشده باشد.