اتاق فرار های تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

اسکیپ روم یا اتاق فرار تفریحی عجیب و غریب و هیجان انگیز است و حسابی شما را به چالش میکشاند یا اوج ترس و آدرنالین را تجربه می کنید. تهران از بهترین شهرهای ایران در زمینه اسکیپ روم است چون صدها اتاق فرار در نقاط مختلف پایتخت هست. در سایت لوکس ویلا میخواهیم بهترین اتاق فرار های تهران را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

نکته: تقریباً تمامی اتاق فرارها آدرس دقیق را اعلام نمی کنند و همیشه شما زمانی که به آدرس اعلام شده می رسید، باید تماس بگیرید یا پیام دهید تا شما را به مقصد دقیق راهنمایی کنند.

اتاق فرار بیگناه

کسانی که عاشق اتاق فرار های ترسناک تهران هستند، اتاق فرار بیگناه را به عنوان ترسناک ترین اتاق فرار تهران میدانند. داستان اتاق فرار بیگناه به سال 1970 میلادی برمیگردد. در آن سال، روستایی بود با نام نورث آمبرلند که در انگلیسی قرار داشت و زوجی با نام های رابرت و سوفیا در این روستا زندگی می کردند. این زوج که نمی توانستند بچه دار شوند بعد از کلی درمان، دعا، دارو و پیگیری های مختلف، بالاخره بعد از 11 سال و در سال 1981، این زوج صاحب فرزند دختری می شوند و تصمیم میگرند نامش را امیلی بگذارند اما زمانی که به دنیا آمد، معلولیت ذهنی و جسمی داشت. پدرش رابرت بر این باور بود چون نمیخواست دخترش بعداً که بزرگ شد در زندگی عذاب بکشد، او را در همین کودکی بکشند هرچند با مخالفت همسرش سوفیا روبرو شد.

15 سال بعد و در سال 1996، امیلی که بزرگتر شده بود در طول این سال ها عذاب زیادی کشید و برای اینکه نمیخواست در آینده هم با این مشکلات روبرو شود، به پدرش رابرت گفت که او را بکشد و در حیاط همین خانه دفنش کند. رابرت به همسرش سوفیا مراجعه کرد و گفت که امیلی از او خواسته او را بکشد و در حیاط خانه دفن کند اما باز هم سوفیا با رابرت مخالفت کرد تا اینکه یک سال بعد و در سال 1997، روزی امیلی در کارگاه نجاری رابرت بود و این کارگاه آتش گرفت و امیلی بر اثر آتش سوزی کارگاه نجاری رابرت جان باخت. طبق وصیت امیلی، رابرت او را در حیاط خانه دفن کرد اما از سوی مقابل، سوفیا همسر رابرت که به مرز دیوانگی رسیده بود رابرت مقصر مرگ دخترشان میدانست و بر اثر جنونی که داشت، رابرت را کشت و او را هم در حیاط خانه دفن کرد

سوفیا به خاطر جنونی که داشت در تیمارستان بستری شده بود و به همه میگفت که روح همسر و دخترش در خانه زندگی می کنند هرچند کسی نبود که حرفش را باور کند برای همین، تصمیم گرفته شد از جانب تیمارستان، یک تیم تحقیقاتی به خانه سوفیا مراجعه کند و این موضوع را بررسی کند. بعد از 3 روز، خبری از این تیم نشد. اگر شما مایل هستید به اتاق فرار بیگناه مراجعه کنید، شما در واقع تیم تحقیقاتی دوم هستید که وارد این خانه می شوید و باید شواهد را بررسی کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 8 الی 10 نفر

مدت زمان: 120 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 90,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار بیگناه

اتاق فرار بیگناه در محله نازی آباد تهران قرار دارد. در محله نازی آبادذ تهران از طریق خیابان های شهید علیرضا وفایی و رجایی وارد خیابان شرفی می شوید و نزدیک به پارک بانوان گل بانو اتاق فرار بیگناه قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FVjKdgqVddBx4b2yy5|target:_blank”]

اتاق فرار بیگناه

اتاق فرار قصر جن زده

دومین اتاق فرار ترسناک تهران که از نظر برخی شاید به اندازه اتاق فرار بیگناه ترسناک نباشد اما خودش نسبت به 90 درصد اتاق فرار ها ترسناک تر است اتاق فرار قصر جن زده نام دارد. داستان اتاق فرار قصر جن زده بدین صورت است که یک نفر با نام فرانکو رومینو که خیلی همسرش را دوست داشت و تصمیم گرفته بود برای سالگرد ازدواجشان همسرش را غافلگیر کند او دوتا بلیط کشتی تفریحی گرفت، سوار کشتی شدن و رفتند تا سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند. از بخت بد آن ها، در طول مسیر به یکباره هوا طوفانی شد و به لطف این هوا، کشتی غرق شد و آن ها بیهوش شدند.

روز بعد، فرانکو و الیزابت زمانی که به هوش آمدند دیدند در کنار یک ساحل قرار دارند و پشتشان هم جنگل بود. این زوج وارد جنگل می شوند و در وسط جنگل نیز یک قصر بزرگ قرار دارد که ترسناک رازآلود است. آن ها در این قصر زندانی می شوند و برای شما درخواست کمک اضطراری یا همان SOS صادر می کنند و شما و تیمتان باید وارد این قصر ترسناک شوید و آن ها را نجات دهید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 70 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار قصر جن زده

اتاق فرار قصر جن زده در منطقه پیروزی تهران قرار دارد. برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست از طریق خیابان نیرو هوایی وارد خیابان نیرو هوایی یکم شوید و در انتهای خیابان وارد کوچه مسعودیان شوید. بعد از چهارراه دوم و سمت راست، اتاق فرار قصر جن زده قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fp3eyMyzSqqsZ3dGP9|target:_blank”]

اتاق فرار قصر جن زده

اتاق فرار تیمارستان گونجیام

اگر در جستجوی ترسناک ترین اتاق فرار های غرب تهران هستید، ما به به شما تیمارستان گونجیام را پیشنهاد می دهید که در منطقه باغ فیض قرار دارد. داستان این اتاق فرار به سال 1996 برمیگردد. میدانیم افرادی که بیماری های ذهنی و روانی دارند در تیمارستان ها بستری می شوند و بین آن ها همیشه افرادی هستند که روح و جن دیده اند و کسی باورشان نمی کند. در سال 1996  ورد شهر کره جنوبی، تیمارستانی بود با نام گونجیان و شایعه شده بود در این تیمارستان دکتری هست که بر روی بیماران خود آزمایشات ترسناکی انجام می دهد. روزی بدون هیچ دلیلی تیمارستان ناگهان خالی از سکنه می شود و شما به همراه تیم خود باید وارد این تیمارستان شوید و به شایعاتی که درباره پزشک اینجا مطرح شده پایان دهید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 12 نفر

مدت زمان: 70 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار تیمارستان گوجنیام

بهترین راه برای دسترسی به اتاق فرار تیمارستان گونجیام اینگونه است که در مسیر اشرفی اصفهانی شمال به جنوی وارد خیابان ناطق نوری می شوید و در انتهای خیابان به میدان ثامن الحجج می رسید. در قسمت غربی میدان و نبش خیابان عبدالعلی ابراهیم اتاق فرار تیمارستان گونجیام قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fx8rg3eFMpm1ZRBFE8|target:_blank”]

اتاق فرار تیمارستان گونجیام

اتاق فرار نفرین جن

اتاق فرار نفرین جن هم از دیگر اتاق فرار های ترسناک تهران است که در غرب پایتخت و منطقه پونک قرار دارد. داستان اتاق فرار نفرین جن از پدر رعنا شروع می شود. پدر رعنا به دنبال گنجی بود و برای یافتن آن به قبیله زوزولا مراجعه کرد چون قبیله زوزولا یک جن داشت و پدر رعنا هم میخواست از جن برای پیدا کردن گنج کمک بگیرد. جن با پدر رعنا معامله ای کرد و تصمیم گرفته شد جن موقعیت گنج را نشان دهد و پدر رعنا هم دخترش را قربانی کند. جن به قول خودش عمل کرد و نقشه گنج را به پدر رعنا نشان داد اما زمانی که پدر رعنا قرار بود به قولش عمل کند، زیر قولش زد و جن را زنده دفن کرد. جن از این اتفاقی که افتاد بسیار عصبانی شد و از قبیله زوزولا کمک خواست و آنجا بود که داستان کینه جن آغاز گردید.

بعد از مدتی، جنازه پدر رعنا کنار رودخانه پیدا شد و همه تصور می کردند با کشته شدن پدر رعنا، کینه جن هم باطل شده اما اینگونه نبود. برای همین، مردم روستا صور می کردند اگر محل دفن جن را پیدا کنند و جن را آزاد کنند، طلسمش باطل می شود. از طلسم کینه جن حدود 20 سال می گذرد و مادر رعنا که از همان زمان کشته شدن همسرش ترسیده بود، همیشه به دنبال راهی برای ادامه زندگی و مراقبت از دخترش در برابر جن میگشت و بعد از 20 سال، تصمیم گرفت به یکی از روستاهای دیلمان مراجعه کند. در این روستا رعنا با شخصی با نام محمد علی آشنا می شود و محمد علی که روحش هم خبر ندارد رعنا همان دختری است که جن به دنبالش میگردد، عاشقش شده و از او خواستگاری می کند. در این حین، جن که همچنان دفن شده بود پیش پدر جنیان با نام شومان می رود و از او درخواست می کند تا رعنا را برایش بیاورد.

شب عروسی محمد علی و رعنا، شومان می آید و رعنا را می دزد. در این هنگام، شما و اعضای تیمتان که از دوستان محمد علی هستید، محمد علی از شما درخواست کمک می کند تا رعنا را برایش پیدا کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 150 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 180,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار نفرین جن

اتاق فرار نفرین جن در منطقه پونک قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست وارد اتوبان اشرفی اصفهان جنوب به شمال شوید تا به منطقه پونک و چهارراه همیلا برسید. یک کیلومتر جلوتر و با عبور از بلوار امام حسن، در سمتا راست خود و نبش خیابان 19ام به اتاق فرار نفرین جن خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQHRnxvBje64AuoMr9|target:_blank”]

اتاق فرار نفرین جن

اتاق فرار لایزال

همانند اتاق فرار قصر جن زده، اتاق فرار لایزال هم از ترسناک ترین اتاق فرار های شرق تهران است که در منطقه پیروزی قرار دارد. داستان برخی از اتاق فرار های تهران به سال های میلادی و کشورهای خارجی برمیگردد اما داستان اتاق فرار لایزال در ایران اتفاق افتاده. سال 1330 هجری شمسی، روستایی در کرمانشاه بود و شخصی با نام ملالطیف سرانی در آنجا حضور داشت. ملالطیف سرانی یک جن گیر بود و در زمانی که در آن روستا حضور داشت، با ترسناک ترین جنی که در عمرش دیده بود مواجه می شود اما بعد از آن، ملالطیف سرانی به یکباره ناپدید می شود و تنها یکسری نوا صوتی، طلسم جادو و یادداشت هایی از او باقی می ماند.

در همان سال، در بیمارستان میثاقیه تهران نوزادی به دنیا می آید اما هیچکدام از پرستاران و پرسنل بیمارستان درباره این نوزاد صحبتی نمی کردند و بعد از به دنیا آمدنش هم مادرش دیوانه شد و در همین حال، بیمارستان نیز مسئولیت نگهداری از نوزاد را بر عهده نمیگرفت. پدر نوزاد تصمیم میگیرد که همسر و نوزادش را به خانه بیاورد و خودش از آن ها نگهداری کند اما در طول این سال ها، همسایه ها بخصوص همسایه های قدیمی می گویند هرشب صداهای عجیب و غریبی از داخل خانه به گوش می رسد. یک تیم تحقیقاتی به بایگانی بیمارستان مراجعه می کند و آدرس دقیق خانه را بین پرونده های قدیمی بیمارستان پیدا می کند و شما که همان تیم تحقیقای هستید باید وارد این خانه شوید و پرده از اسرار آن بردارید که این صداهای عجیب و غریب مربوط به چه بوده و در طی این سال ها چه اتفاقاتی در این خانه رخ داده است.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

آدرس اتاق فرار لایزال

برای دسترسی به اتاق فرار لایزال، در منطقه پیروزی می بایست وارد خیابان دماوند به سمت غرب بشوید اما قبل از این که به اتوبان امام علی برسید، مابین خیابان های محمودی و داوودیان اتاق فرار لایزال را مشاهده خواهید کرد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F946mc4pL8CvfMg2c6|target:_blank”]

اتاق فرار لایزال

اتاق فرار اقامتگاه ابدی

از ترسناک ترین اتاق فرار های شمال تهران می توان به اتاق فرار اقامتگاه ابدی اشاره کرد. داستان اقامتگاه ابدی به سال 1936 میلادی برمیگردد. در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک مسافرخانه ای بود با نام مسافرخانه چارلز بریج. در این مسافرخانه قتل های مرموز و عجیب و غریبی رخ میداد و بازرس مارتین کولار مامور رسیدگی به این قتل ها شده بود. این اتفاق به قدری ترسناک بود که دادستان کشور دستور داد تردد در خیابان های اطراف مسافرخانه ممنوع شود لذا مردم نام مسافرخانه چارلز بریج را به اقامتگاه ابدی تغییر دادند.

شما و اعضای تیمتان گروه تجسس هستید که باید وارد این مسافرخانه اقامتگاه ابدی شوید و پرده از اسرار قتل های مرموزش بردارید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 7 نفر

مدت زمان: 70 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار اقامتگاه ابدی

اتاق فرار اقامتگاه ابدی در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار، کافیست به خیابان دیباجی شمالی مراجعه کنید، وارد کوچه محمود نوریان شوید، وارد خیابان دوقوز و سپس کوچه صفا شوید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F64DZ5r6Lk7v36LrUA|target:_blank”]

اتاق فرار اقامتگاه ابدی

اتاق فرار ماجان

اتاق فرار ماجان از خاص ترین و ترسناک ترین اتاق فرار های تهران است که در منطقه شهران قرار دارد اما اینکه میگوییم خاص بخاطر این است که شما وارد یک منطقه جنگلی می شوید نه یک خانه ای متروکه البته اینجا هم کلبه متروکه دارد که در ادامه میخواهیم شما را با داستانش آشنا کنیم.

داستان اتاق فرار ماجان از این قرار است در استان گیلان روستایی بود با نام ماسوسرا و کنارش هم یک جنگلی بود با نام ازازیل. در این روستا زنی بود با نام تایه جان و همسرش هم هیزم شکن بود. آن ها در این جنگل زندگی می کردند اما مشکل اینجا بود که ساکنان روستا بر این باور بودند این جنگل جن زده است و تایه جان و همسرش هم چون در این جنگل زندگی می کنند جن زده هستند.

یک شب، تایه جان خواب می بیند که شخصی به او می گوید 9 ماه دیگر باردار می شوی، صاحب دو فرزند خواهی شد اما فرزندانت متعلق به ما هستند. دقیقاً 9 ماه بعد هم تایه جان صاحب دو فرزند با نام های ماجان و ماسو می شود. ماسو کاملاً عادی بود و مهربون و هیچ رفتار عجیب و غریبی از خود نشان نمی داد اما ماجان کاملاً رفتارش عجیب بود. بعد از سال ها، خانواده تایه جان ناپدید می شوند، کلبه ای که در جنگل داشتند متروکه شده و هیچکس هم جرأت نداشت وارد جنگل شود بخاطر اینکه هر گروهی وارد جنگل میشد دیگر برنمیگشت.

اهالی روستا تصمیم میگیرند یک جنگلبانی احداث کنند تا نگذارند مردم وارد این جنگل شود یا اگر کسی اصرار داشت وارد شود، جنگلبان راهنمایی اش کند. شما به همراه اعضای تیمتان گروهی هستید که قرار است وارد این جنگل شوید و ببینید چه اتفاقاتی برای خانواده تایه جان و کلبه شان افتاده.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 12 نفر

مدت زمان: 105 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 150,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار ماجان

اتاق فرار ماجان در منطقه شهران تهران قرار دارد که در شمال غربی پایتخت واقع شده است. برای دسترسی به اتاق فرار ماجان کافیست وارد بلوار کوهسار شوید و سپس وارد خیابان علی یاری شوید. در خیابان علی یاری وارد کوچه حسینی شوید تا به نیش کوچه سالاری برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FaeXf62qMWf5v8m1BA|target:_blank”]

اتاق فرار ماجان

اتاق فرار خانه پدری

اتاق فرار خانه پدری هم از دیگر اتاق فرار های ترسناک شرق تهران است که پ بسیار هیجان انگیز می باشد و از نظر اتاق فرار بازها، جزء معدود اتاق فرار های تهران است که باید تجربه ترس و لذتش را داشت. داستان اتاق فرار خانه پدری بدینگونه است بابک آخرین نسل از خانواده ثروتمند دولتشاهی است و خیلی ها به سبک زندگی او حسادت می ورزیدند. او که دوران نوجوانی و جوانی خود را سپری میکرد طی یکسری تحقیقات فهمید تمام خانواده او و نسل های قبلی اش زمانی که به سن 30 سالگی می رسند به طرز مرموزی میمیرند. او در نهایت به 4 نسل قبل خود و سال 1292 هجری شمسی می رسد و میبیند سرمنشاء این نفرین به آن زمان برمیگردد.

بابک گذرگاهی دیده بود که با استفاده از آن می توانست یکی از ابعاد زمان را مختل کند و به گذشته برگردد. او میخواست با سفر در زمان، گذشته دردآور و ترسناک نسل های پیشین خودش را تغییر دهد اما مشکلی داشت که هیچکس حرفش را باور نمیکرد. خودش چند بار وارد این گذرگاه شده بود اما اینبار، دفعه آخری است که می تواند وارد گذرگاه شود. او میگفت اجدادش زن هایی را دیده اند که در یک خانه عاشقانه به هیچ وجه وجود ندارد. زن هایی همچون قاتل، مقتول، شاهد و ندیمه ای احمق که اجدادش را وارد دنیای مهار نشدنی کرده بود.

شما و تیمتان گروهی هستید که بالاخره حرف بابک را گوش کردید و تصمیم گرفتید به او کمک کنید و بینید این اتفاقات انسانی هستند، ماورائی هستند یا طبیعی. اما یک مشکل هست و بابک بخاطر شرایطی که برایش پیش آمده نمی تواند با شما سفر کند و خودتان باید در زمان سفر کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 110,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار خانه پدری

اتاق فرار خانه پدری در منطقه تهرانپارس قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست در منطقه تهرانپارس به میدان شاهد برسید و سپس وارد خیابان زفرقندی شوید یا خیابان 196 شوید. سپس از این طریق وارد خیابان شادالویی یا خیابان 131 شده و سپس وارد خیابان نفری یا خیابان 200 شوید تا به اتاق فرار خانه پدری برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FvTrWBARqTTy7LAvQA|target:_blank”]

اتاق فرار خانه پدری

اتاق فرار شریک جرم

اتاق فرار شریک جرم اتاق فراری رمز آلود و بسیار ترسناک است که کسی پیدا نشده از این اتاق فرار ناراضی باشد چه از لحاظ طراحی و دکوراسیونش، چه از لحاظ کاراکترها و اکت ها و چه از لحاظ معماهایی که باید انجام شود. البته ترسناک بودنش هم جای خود.

داستان اتاق فرار شریک جرم به دو دوست برمیگردد که یکی از آن ها خیانت میبیند اما نه آن خیانتی که تصور می کنیم. دو نفر بودند که بالای 10 سال با هم دوست بودند. این دو دوست همکلاسی دانشگاه بودند و رشته باستان شناسی هم میخواندند، با هم کلی سفر کرده بودند و جایی در ایران نبود که ندیده باشند. موضوع خیانت از جایی شروع می شود که این دو دوست به یکی از غارهای واقع در دامنه زاگرس مراجعه می کنند. سیاوش که نام یکی از این دو دوست است در این غار چیزی پیدا می کند که عجیب و غریب است و تا به کسی درباره آن چیزی نشنیده بود.

این دو نفر تصمیم میگرند که سیاوش شیء را به خانه خود ببرد و بر روی آن آزمایش و بررسی انجام دهد و اگر به نتیجه ای رسید، با دوستش به اشتراک بگذارد. یک هفته از این تصمیم میگذرد و خبری از سیاوش نمی شود و دوستش هرچقدر با او تماس میگیرد جواب نمی دهد. دوستش با خود فکر می کند حتماً این شیء بسیار باارزش بوده که سیاوش، رفیق 10 ساله اش دیگر جوابش را نمی دهد. شما به همراه اعضای تیمتان به دوست سیاوش باید کمک کنید نه برای اینکه دوستش سیاوش را پیدا کند بلکه برای اینکه او بتواند جسم را از خانه سیاوش بدزدد.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار شریک جرم

اتاق فرار شریک جرم در اشرفی اصفهانی قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار باید وارد اتوبان اشرفی اصفهان جنوب به شما شوید تا از پل همت عبور کنید. با عبور از پل همت، سمت راست وارد خیابان صدوقی شوید و همان ابتدای خیابان با موقعیت اتاق فرار خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FpsRxgKcVPYiRNFGr9|target:_blank”]

اتاق فرار شریک جرم

اتاق فرار غفلت

اگر به دنبال ترسناک ترین اتاق فرار های غرب تهران هستید، اتاق فرار غلفلت از انتخاب های خوبی است که پیشنهاد می شود تجربه کنید. اتاق فرار غلفت مربوط به داستان خانواده اگنیس و دحتر کوچکشان است. فردی که دوست صمیمی این خانواده محسوب می شود تعریف می کند که آن ها به دنبال خانه ای بودن و او در شهر فلورانس واقع در ایتالیا، خانه ای را به آن ها پیشنهاد می کند. از زمانی که خانواده اگنیس وارد این خانه می شود، روز به روز اتفاقات عجیب و غریب و مزموزی برای آن ها رخ می دهد. دوست صمیمی آن ها حرفشان را باور نمی کند تا اینکه خودش شخصاً وارد خانه می شود و اتفاقات را به چشم میبیند.

خانواده اگنیس و این دوست صمیمیشان یک زتنجیره پیوند به دستانشان بسته بودند و او زمانی که وارد خانه می شود و اتفاقات را به چشم میبیند، یک لحظه غفلت می کند و این پیوند را از بین می برد. بعد از شکستن پیوند، دو هفته ای می گذرد و او دیگر از خانواده اگنیس و دختر کوچشکان خبری ندارد. شما به همراه دوستانتان افراد مقدس کلیسای واتیکان هستید و دوست خانواده اگنیس از شما کمک میخواهد که تا دیر نشده و اتفاقات بدتری رخ نداده به پیدا کردن خانواده اگنیس بپردازید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 7 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار غفلت

برای دسترسی به اتاق فرار غفلت در غرب تهران وارد اتوبان خرازی غرب شوید تا به خیابان جنگلبانان جنوب برسید. در این خیابان وارد خیابان میلاد و سپس کوچه میلاد چهارم شوید تا به تقاطع میلاد پنجم و میثاق برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FaGRbpH5Wm3YSUqDF6|target:_blank”]

اتاق فرار غفلت

اتاق فرار شبی که صبح نشد

از ترسناک ترین اتاق فرار های منطقه جیون تهران می توان به اتاق فرار شبی که صبح نشد اشاره کرد. این اتاق فرار از نظر طرفداران اتاق فرار های ترسناک تهران جزء معدود اتاق فرار هایی است که از اکت ها و بک ها تا دکوراسیون و طراحی بی نظیر بوده و اگر عاشق اتاق فرار های ترسناک و وحشتناک هستید، حتماً باید تجربه اینجا را داشته باشید.

داستان اتاق فرار شبی که صبح نشد به زمانی برمیگردد که مردم بر این باورند مقدس ترین راهی که باعث نجات جان انسان ها خواهد شد، گرفتن جان انسان های بیگناه است و حتی پزشکان نیز در برابر قدرت های ماوراء الطبیعی باید زانو بزنند. در آن زمان ها که مردم همچین اعتقادی داشتند، جن گیر ها و اساتید علوم جن گیری و ماوراء الطبیعی به وفور حضور داشتند. با این حال، در سال 1398، یک تازه عروس و داماد با نام های ثریا و مرتضی رفتارها و علاوم هجیب و مرموزی داشتند که تصمیم میگیرند به سراغ حاج فتاح مراجعه کنند تا این مریضی درمان شود. نزدیک به 13 روز از شروع درمانشان برمیگردد و برخلاف تصوری که داشتند، هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت و درمان های حاج فتاح چندان کارساز نبود بطوریکه مرتضی باعث شد ثریا تا مرز مرگ هم پیش برود.

در اتاق فرار شبی که صبح نشد، مهدی، شاگرد حاجی به کمک شما می آید و او بر این باور است که آخرین امید برای نجات ثریا و مرتضی از این وضعیت، وصیت نامه حاج فتاح است.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار شبی که صبح نشد

اتاق فرار شبی که صبح نشد در منطقه جیحون تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست به انتهای خیابان جیحون مراجعه کنید تا به خیابان تیموری و سپس، خیابان قلی زاده برسید. در خیابان قلی زاده قبل از میدان عظیمی به اتاق فرار شبی که صبح نشد خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fc5CicXyttXh9wx3C7|target:_blank”]

اتاق فرار شبی که صبح نشد

اتاق فرار الرجیم

در اتاق فرار الرجیم شما به سال 1348 هجری شمسی برمیگردید. در اواخر سال 1348، شخصی بود با نام علی نقره چی که در خوار و بار فروشی خاتون را دید و با یک نگاه عاشقش شد. در همان سال هم به خواستگاری خاتون رفت و با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو دختر با نام های حنانه و ریحانه نقره چی بود که در همان سال های اول ازدواجشان به دنیا آمدند. چند سالی گذشت و زمانی که حنانه و ریحانه به سن بلوغ رسیدند، به خاتون تجاوز شد. بخاطر این تجاوز، پسری به دنیا آمد با نام جابر.

علی خان نقره چی، همسر خاتون که بازاری بود و در بازار جایگاه مهمی داشت و معروف بود، اگر متوجه این موضوع میشد اول فرد متجاوز را پیدا می کرد و به قتل می رسانید و بعد از آن، به سراغ همسرش خاتون می آمد تا او را بکشد برای همین، خاتون که نمی خواست همسرش قاتل شود تصمیم گرفت این موضوع را از او پنهان کند و به همه اطرفیانش هم گفت که علی نقره چی از اتفاقی که افتاده بویی نبرد. فردی که به خاتون تجاوز کرد و در واقع، پدر واقعی جابر است، از ترس اینکه علی نقره چی او را نکشد به دعا نویس پناه می برد ولی مراجعه او به دعا نویس باعث می شود شیطان وارد خانه علی نقره چی شود و بدن جابر را هدف قرار دهد.

بعد از مدتی، جابر که شیطان در بدنش حضور داشت علی خان نقره چی و خاتون را کشت و کشتن آن ها باعث شد شیطان به همراه جابر در این خانه حبس شود. الان این خانه مملو از راز ها و اتفاقات عجیب و مرموز است و شما قرار است وارد این خانه شوید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار الرجیم

اتاق فرار الرجیم در منطقه نارمک تهران قرار دارد و از ترسناک ترین اتاق فرار های شرق تهران محسوب می شود. برای دسترسی به اتاق فرار الرجیم کافیست از طریق اتوبان رسالت، خیابان جانبازان و بلوار شهید ثانی وارد خیابان مدائن شوید تا به یکی از خیابان های باقرپور یا صفائی برسید چراکه از طریق این دو خیابان به میدان 17ام دسترسی خواهید شد و اتاق فرار الرجیم در سمت شرقی میدان 17 قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FswVRbC8HBtwwUBNi7|target:_blank”]

اتاق فرار الرجیم

اتاق فرار روستای ناپاک

آن هایی که در جستجوی ترسناک ترین اتاق فرار های شمال تهران هستند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به اتاق فرار روستای ناپاک بیاندازند که در منطقه قلهک تهران قرار دارد. داستان اتاق فرار ناپاک مربوط به یکی از روستاهای اطراف تهران با نام روستای عینیان است. در روستای عینیان اتفاقات عجیبی رخ داده و باعث شده اهالی روستا برای سالیان درازی هیچ فرد غریبه ای را به روستا راه ندهند هرکسی که بخواهد وارد روستا شود، سنگ بارانش می کنند. برای همین، ورود به روستای عینیان غیرممکن است اما نقل قول هایی شنیده شده که مردم روستای عینیان شکل و شمایلی عجیب و متفاوتی دارند و تمامی فرزندانشان هم به صورت ناقص الخلقه به دنیا می آیند. شما به همراه دوستانتان باید این ریسک را قبول کنید تا وارد روستا شوید و پرده از این راز ها بردارید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار روستای ناپاک

در خیابان شریعتی تهران به منطقه قلهک پایین صدر می رسید و سپس وارد خیابان یخچال می شوید. در خیابان یخچال نیز وارد خیابان بوستان خلیج فارس می شوید تا به پارک موزه آب برسید. اتاق فرار روستای ناپاک همانجا قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FbGyfKadWnzzWJabaA|target:_blank”]

اتاق فرار روستای ناپاک

اتاق فرار کاراژان

دیگر اتاق فرار ترسناک منطقه نارمنک تهران اتاق فرار کاراژن است که به سبک جنی بوده و طراحی فضاها، بازیگران حرفه ای و صداهای ترسناک، توانسته امتیاز بالایی را توسط طرفداران اتاق های فرار کسب کند.

سرزمینی بود با نام کاراژان و خاندانی با نام دناتریوس ها قرن ها بر این سرزمین حکومت می کردند. تا چند دهه پیش همه چی نرمال بود و همه زندگی خود را سپری می کردند تا اینکه به طرز کاملاً عجیب و مشکوکی، همه دناتریوس ها از بین رفتند. در سرزمین دناتریوس ها یک ملک مربوط به خاندان دناتوریس ها وجود دارد که مرموز و ترسناک است اما مردم سرزمین کاراژان معتقدند اگر کسی بتواند وارد این ملک موروثی شود و راز های خاندان دناتریوس ها را برملا کند، حاکمان حقیقی سرزمین هستند. اما یک مشکلی وجود دارد. تا به حال خیلی ها خواستند وارد ملک دناتریوس ها شود اما بعد از ورود آن ها، دیگر هیچکس خبری از سرنوشتشان ندارد. شما به عنوان آخرین گروهی هستید که باید وارد این خانه شوید و پرده از اسرارش بردارید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار کاراژان

اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران، اتاق فرار کاراژان را انتخاب کردید، برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در منطقه نارمک تهران وارد بلوار شهید ثانی شوید تا به خیابان طاهری برسید. در خیابان طاهری وارد کوچه ملایری شوید تا به بن بست شفیعی برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fpv4PsC9oQA65Y8Ne7|target:_blank”]

اتاق فرار کاراژان

اتاق فرار طاق خونی

اتاق فرار طاق خونی برگرفته از محله طاق خونی در شهر بوشهر است برای همین، اینجا در کنار طراحی و دیزاین ترسناک، صداها و اکت های به موقع و ده ها امتیاز دیگر، بازیگرانش هم به لهجه جنوبی صحبت می کنند یعنی ریزترین آیتم ها در اینجا رعایت شده است.

داستان اتاق فرار طاق خونی هم مربوط به همین محله طاق خونی در شهر بوشهر است. محلی ها از گذشته تا به امروز بر این باورند که یک موجودی شیطانی در این منطقه طاق خونی زندگی می کند و به واسطه این موجود شیطانی، اتفاقات وحشتناکی در منطقه رخ داده. شما به همراه تیمتان کارشناسانی هستید از طرف شرکت هیلتون (شرکت هیلتون از شرکت های مطرح خرید و فروش ملک و زمین است) و ماموریت دارید به محله طاق خونی مراجعه کنید و با بررسی زمین ها و ملک ها، آن ها را ارزش گذاری کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 6 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 110,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار طاق خونی

اتاق فرار طاق خونی در منطقه دهکده المپیک قرار دارد برای همین از جمله اتاق فرار های ترسناک غرب تهران به شمار میرود. برای دسترسی به اتاق فرار طاق خونی در منطقه دهکده المپیک وارد شهرک گلستان شوید تا به بلوار زینعلی برسید. در این بلوار نبش سروستان هشتم، پلاک 66، دربی که سمت چپ قرار دارد و تک زنگ است درواقع اتاق فرار طاق خونی است.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FTh7N5mYFsAosQL7x7|target:_blank”]

اتاق فرار طاق خونی

اتاق فرار مغرم

تصورش را کنید اتاق فراری هست در دل یک اتاق فرار دیگر. جایی که با هدف تفریح مردم و هیجان آدرنالین آن ها افتتاح شده اما در واقعیت، اتاق فراری ترسناک است که هرکس واردش شود دیگر خارج نخواهد شد. به اتاق فرار مغرم خوش آمدید.

سال 1396، قاسم کسی بود که کلی قرض و بدهی داشت و برای آن که بدهی ها جبران شود، تصمیم میگیرد در یکی از محله های تهران اتاق فراری افتتاح کند. مغازه دارهای آنجا درواقع قدیمی های آن محله بودند و چون همدیگر را میشناختند تصمیم میگیرند با هم به اتاق فرا قاسم مراجعه کنند و تجربه این اتاق فرار خوفناک را داشه باشند. زمانی که وارد اتاق فرار می شوند و بازی شروع می شود، همه چی کاملاً نرمال و طبق اصول پیش می رود تا اینکه به اواسط بازی می رسند و میبینند انگار چیزی در اینجا سر جایش نیست و یک مسئله ای هست. آن ها متوجه می شوند که اتاق فرار قاسم درواقع توسط اجنه واقعی اداره می شود.

مغازه دارها که قدیمی های محله بودند به سرعت از اتاق فرار قاسم خارج می شوند و کاری می کنند که اینجا پلمپ شود. اما بعد از 4 سال، محلی ها متوجه می شوند که جوانانی وارد اتاق فرار قاسم می شوند که درواقع همان ملک قاسم است اما زمانی که واردش می شوند دیگر خارج نمی شوند. شما به همراه تیمتان آخرین گروهی هستید که قرار است وارد اتاق فرار قاسم شوید و ببینید چرا هرکس وارد می شود دیگر خبری از او نمی شود.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار مغرم

اتاق فرار مغرم در منطقه جیحون قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار، کافیست در جیحون وارد خیابان بختیاری و سپس سی متری جی شوید تا به خیابان فتح آبادی برسید. نبش خیابان فتح آبادی بالای افق کوروش، زنگ قاسم را مشاهده می کنید که همان اتاق فرار مغرم است.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fwtg5RuLqwVLSXzx49|target:_blank”]

اتاق فرار مغرم

اتاق فرار خانواده کالینز

خانواده کالینز از معروف ترین خانواده های ثروتمند شهر هستند. پدر خانواده ادوارد و فرزندش لئوناردو نام دارد. چند وقت پیش، در یک شب بارونی و خوفناک ناگهان تمام اعضای خانواده کالینز به غیر از فرزند خانواده یعنی لئوناردو ناپدید می شوند. لئوناردو شما و تیمتان را به خانه خود دعوت می کند و از شما کمک میخواهد تا به همان شبی برگردید که خانواده او ناپدید شدند اما مشکل اینجاس هیچ چیز عادی به نظر نمی رسد.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار خانواده کالینز

اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران تصمیم دارید تجربه اتاق فرار خانواده کالینز را داشته باشید، می بایست به منطقه شهرآرا تهران مراجعه کنید. در منطقه شهرآرا وارد خیابان پاتریس لومومبا شوید تا به چهارراه خیابان ملکوتی برسید. اتاق فرار خانواده کالینز نبش چهارراه قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FyHHP2g3Tt4QUDoEY8|target:_blank”]

اتاق فرار خانواده کالینز

اتاق فرار خوابگاه

از دیگر اتاق فرار های ترسناک پیروزی تهران می توان به اتاق فرار خوابگاه اشاره کرد. داستان اتاق فرار خوابگاه به شخصی با نام آسیه برمیگردد. آسیه در یک روستای دورافتاده واقع در جنوب تهران به دنیا آمده. او نامش را دوست ندارد و از مردم ترسناک روستایش هم بیزار است. آسیه به یاد دارد وقتی که مادرش برای تامین خرج و مخارج زندگی به خانه دیگران می رفت و کارگری میکرد، اهالی روستا کلی حرف بد پشت سرش درآوردند و تهمت های بدی به او زدند. همین کار باعث شد مادرش از شدت غصه بمیرد. بعد از فوت مادرش، پدرش هر روز هفته به گوشه اتاق و ساعت دیواری نگاه می کرد.

آسیه یک خواهر دارد با نام سایه. سایه در دانشگاه قبول شد و مجبور شد خانواده را ترک کند و برای ادامه تحصیل به جای دیگری بروید. در طی چند ماه گذشته، سایه دیگر نه جواب آسیه را می دهد نه به نامه های او پاسخ می دهد و دیگر خبری از او نیست. آسیه فقط یک امید دارد آن هم شماره تماس کسی که به خواهرش آسیه، خوابگاه ارزان قیمت پیدا کرده. شما و تیمتان قرار است به کمک آسیه بروید تا خواهرش را پیدا کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار خوابگاه

اتاق فرار خوابگاه در جنوب منطقه پیروزی تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست از طریق اتوبان بسیج یا خیابان برادران افراسیایی به سمت بلوار ائمه اطهار بروید. نبش خیابان مقداد به اتاق فرار خوابگاه خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FzZ7h4AfuAzGb4GtV6|target:_blank”]

اتاق فرار خوابگاه

اتاق فرار خاموشی

برخی از ترسناک ترین اتاق فرار های تهران برگرفته از فیلم های ترسناک هستند و اتاق فرار خاموشی هم از معدود اتاق فرار های ترسناک تهران است که از فیلم ترسناک و بعضاً چندش آور اهریمن ساکن یا Resident Evil الهام گرفته شده و اگر از طرفداران پر و پاقرص فیلم های ترسناک و زامبی طور باشید می دانید که این فیلم چقدر طرفدار دارد. البته اگر بخواهیم نگاهی به این فیلم بیاندازیم، در فیلم اهریمن ساکن در یک لابراتور یا آزمایشگاهی، یک ویروسی ساخته می شود که هر موجود زنده ای را به زامبی تبدیل می کند اما توسط شخصی و صورت عمدی، این ویروس ابتدا در کل آزمایشگاه پخش می شود و سپس کل جهان را در بر میگیرد.

داستان اتاق فرار خاموشی هم تا حدودی شبیه به فیلم اهریمن ساکن است. ویروس جی یا G-Virus در شهر راکون یا راکون سیتی ابتدا شیوع پیدا می کند و کل شهر را در بر میگیرد. این ویروس هر موجود زنده ای که در سر راهش باشد را به زامبی تبدیل می کند. دولت به افرادی که زنده هستند دستور تخلیه شهر می دهد و چون دور تا دور شهر را بسته اند، تنها از طریق هلیکوپتر می توانند از آنجا خارج شوند. شما و تیمتان آخرین بازمانده های راکون سیتی هستید اما 24 ساعت پیش، آخرین هلیکوپتر از فرودگاهی که در جنوب شهر قرار دارد خارج شده. شما باید برای بقا به دنبال راهی برای خروج از راکون سیتی باشید اما زامبی ها و حیوانات مبتلا شده به این ویروس سد راهتان خواهد بود.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 12 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 135,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار خاموشی

اتاق فرار خاموشی در منطقه پونک تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در انتهای اشرفی اصفهانی به سیمون بولیوار برسید. در سیمون بولیوار وارد خیابان اقبالی پور شوید تا نبش کوهسار نهم شرقی و پلاک 71 به اتاق فرار خاموشی برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FB9UrQWR56MhQn3EW8|target:_blank”]

اتاق فرار خاموشی

اتاق فرار چشم سوم

حتماً تا به حال حرف هایی از چشم سوم شنیده اید. خیلی ها به چشم سوم اعتقاد دارند چشمی که بین دو چشم دیگر و روی پیشانی قرار دارد و مربتط به بعد روحانی انسان است. گفته می شود زمانی که انسان توانایی ارتباط با چشم سومش را پیدا کند وارد بعد دیگری از جهان می شود و اتفاقات و پدیده هایی را می تواند ببیند که انسان عادی توانایی اش را ندارد.

داستان اتاق فرار چشم سوم هم به همین موضوع ارتباط دارد و گفته می شود چشم سوم یا چشم برزخی، به انسان ها قدرت های خارق العاده ای می دهد که می توانند حقیقت پدیده ها را درک کنند و حتی آینده را پیش بینی کنند. همچنین در برخی از انسان ها، چشم سوم امکان ارتباط با کائنات و دنیای ماوراء الطبیعی را می دهد. شما و تیمتان اما، تصمیم دارید که از طریق راهی به چشم سومتان برسید تا از این امکانات بهرمند شوید اما برخلاف تصورتان، نه تنها چشم سومتان باز نمی شود بلکه بعد از آن، سایه هایی را میبینید، صدا هایی را می شنوید و حس هایی را احساس می کنید که طبیعی نیست و قبلاً تجربه اش را نداشتید. حال به دنبال راه فراری میگردید تا از این وضع بیرون بیایید و مجبور می شوید به دعا نویسی با نام صادق مراجعه کنید که شاید بتواند شما را از این وضعیت راحت کند.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار چشم سوم

اتاق فرار چشم سوم در منطقه فرحزاد تهران قرار دارد یعنی بخش شمال غربی سعادت آباد. اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران اتاق فرار چشم سوم را انتخاب کردید، بهترین مسیر برای دسترسی به این اتاق فرار اتوبان یادگار امام به سمت شمال است. در مسیر سربالایی و صاف اتوبان یادگار امام، همان اوایل که وارد پیچ می شوید خیابانی هست با نام خیابان فرحزاد که یک راسته مکانیکی و صافکاری در آنجا قرار دارد. وارد خیابان که می شوید همان اوایل سمت راست وارد کوچه گلبرگ 5 شوید تا به انتهای کوچه و اتاق فرار چشم سوم برسید.

مسیر دوم هم از طریق بلوار فرحزادی است که از میدان صنعت شروع می شود. در هر کجای سعادت آباد یا شهرک غرب که هستید وارد بلوار فرحزادی به سمت شمال شوید تا در نهایت به میدان کتاب برسید. در شمال میدان کتاب به یک دو راهی میرسید که می بایست مسیر سمت چپ را انتخاب کنید. سپس 200 متر جلوتر به چهارراه بزرگی می رسید که سمت چپ شما خیابان فرحزادی است و در انتهای آن، کوچه گلبرگ 5 را مشاهده خواهید کرد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fz9hqUiGVCdpHrMT38|target:_blank”]

اتاق فرار چشم سوم

اتاق فرار قمار

اگر به دنبال اتاق فرار ترسناک در منطقه استاد معین تهران هستید، اتاق فرار قمار می تواند انتخابی باشد که اوج ترس و آدرنالین را در آنجا تجربه خواهید کرد. داستان اتاق فرار قمار به شخصی با نام آرمان برمیگردد. آرمان چند سال پیش برای ادامه تحصیل مجبور می شود وطنش را ترک کند اما در طی مدت اخیر، دیگر نتوانسته با خواهرش آنا ارتباط برقرار کند و از او بی خبر است. نگرانی اون باعث می شود به کشورش برگردد تا پیش خواهرش بیاید. زمانی که منزل خواهرش می رسد، هرچقدر در میزند کسی در را باز نمی کند و به ناچار، خود را به هر طریقی که می توانست وارد منزل خواهرش می کند اما به محض اینکه وارد می شود، صحنه هایی را می بیند که بیش از چند دقیقه طاقت نمی آورد و فوراً آنجا را ترک می کند. او که به شدت ترسیده از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا وارد منزل آنا شوید و ببینید چه بلایی سر خواهرش افتاده.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار قمار

اتاق فرار قمار در خیابان دامپزشکی تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست در خیابان دامپزشکی وارد خیابان حیدریان شوید تا به کوچه رجایی برسید. اتاق فرار قمار در آنجا قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FaHZj8gGrEkzAFaDo9|target:_blank”]

اتاق فرار قمار

اتاق فرار جبن (ترس)

برخی عقیده دارند اتاق فرار جبن ترسناک ترین اتاق فرار منطقه نارمک تهران است و برخی هم اینجا جزء هیجان انگیز ترین و ترسناک ترین اتاق فرار های تهران می دانند. داستان اتاق فرار جبن مربوط به کمپانی روانشناختی PCG است که از بروزترین و پیشرفته ترین پروژه های درمانی خود می خواهد رونمایی کند. در این پروژه، کمپانی ادعا دارد هر کسی که هر فوبیایی داشته باشد را می تواند درمان کند و اگر هم کسی ترس های ناخودآگاهانه داشته باشد نیز درمان می شود. کمپانی می گوید افرادی هستند که بخاطر اتفاقات بدی که در گذشته برای آن ها رخ داده، ترس هایی در وجودشان دارند و در طول زندگیشان باید با این ترس ها مقابله کنند اما در کمپانی ما این ترس ها درمان می شود.

کمپانی در پروژه جدید خود برای درمان ترس ها و اتفاقات وحشتناکی که در گذشته افراد رخ داده، یک بازی طراحی کرده که در خواب اجرا می شود بدین صورت که فرد ابتدا به خواب میرود و در خواب خود، این اتفاقات و گذشته تلخ و ترسناک او به صورت واقعی و بزرگ نمایان می گردد. کمپانی از این موضوع می ترسید زمانی که فرد به خواب می رود دیگر بیدار نشود چون این اتفاق باعث می شود پروژه شکست خورده و کمپانی ورشکست شود. اما تصوری که کمپانی داشت به واقعیت می پیوندد و در جریان یکی از آزمایش ها، فرد دیگر بیدار نمی شود و درگیر خاطرات و گذشته ترسناک خود می گردد.

کمپانی از شما و تیمتان درخواست کمک دارد که وارد خواب آن فرد به همراه فوبیا و ترس های بزرگنمایی شده و خاطرات ترسناکش شوید تا او را از خواب بیدار کنید. آیا حاضرید این کار را انجام دهید؟

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 70 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار جبن (ترس)

برای دسترسی به اتاق فرار جبن در منطقه نارمک تهران، ابتدا وارد بلوار شهید ثانی شوید. در بخش غربی بلوار شهید ثانی به خیابان افشاری می رسید که باید واردش شوید و در خیابان افشاری نیز زمانی که وارد کوچه سعیدی شوید به اتاق فرار جبن یا اتاق فرار ترس خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fn2uKrxaV9ixcb6UX9|target:_blank”]

اتاق فرار جبن

اتاق فرار اورلاو

اتاق فرار اورلاو اتاق فراری وحشتناک، دلهره آور و بسیار مهیج است که توانسته بین عاشقان اتاق فرار های ترسناک تهران امتیاز خوبی را به دست آورد. داستان اتاق فرار اورلاو به شخصی برمیگردد که عاشق عتیقه جات خانه اش است. اما…

او در خانه ای که زندگی میکرد که یک ملکی بسیار قدیمی و تقریباً متروکه بود. در آن خانه زمانی که وسایل عتقیه و دفینه های خانه را نگاه می کرد، یک الماسی پیدا کرد با نام الماس سیاه اورلوف و با اینکه سیاه بود اما درخشش عجیبی داشت. از زمانی که الماس را دید، شب و روزش سیاه شد و دیگر نمی توانست حتی برای یک لحظه در آن ملک قدیمی و متروکه بماند چون این الماس سیاه برای اجنه بود و درواقع، اجنه از آن محافظت می کردند.

او که به شدت دلش تنگ شده یکبار دیگر آن الماس سیاه اورلوف را ببیند و به یاد خاطراتش برود، از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا وارد این ملک قدیمی شوید و الماس را برایش پیدا کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار اورلاو

اتاق فرار اورلاو در منطقه امام علی جنوب واقع شده و اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران بخصوص اتاق فرار های ژانر جنی میخواهید تجربه اتاق فرار اورلاو را داشته باشید، برای دسترسی به این اتاق فرار ابتدا وارد اتوبان امام علی جنوب شوید تا به خروجی خیابان ذوالفقار برسید. سپس در خیابان ذوالفقار وارد خیابان شهید قاسمی شده و راهی کوچه شیاسی آرانی شوید تا به لوکیشن اتاق فرار اورلاو برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F5zYLdmeCBXiH4VX96|target:_blank”]

اتاق فرار اورلاو

اتاق فرار منفی چهار

نام اتاق فرار منفی چهار ما را به یاد فیلم های ترسناکی میاندازد که در طبقه زیر زمین خانه ای متروکه یا حتمی ساختمان های مرتفع، اتفاق های وحشتناکی رخ می دهد یا حتی موجودات ترسناکی در طبقات زیر زمین زندگی می کنند. داستان اتاق فرار منفی چهار به سال 1368 شمسی برمیگردد. در آن سال، ساختمانی متروکه بود که یک خانواده در طبقه منفی چهار آنجا زندگی می کردند. مریم به همراه پدرش و نامادری اش درواقع در آنجا زندگی می کردند. نامادری مریم دعانویس بود و در شهر تهران آنقدری معروف شده که خیلی ها او را به عنوان بهترین دعانویس تهران میشناختند. اما یک جای کار عجیب بود و نامادری مریم زمانی که میخواست برای مشتریان خود طلسم بنویسد، از ناخن، مو و خون مریم استفاده میکرد.

روزی یک نفر پیش نامادری مریم رفت و درخواست طلسم عجیب و خاصی کرد. این طلسم، نکرونومیکون نام دارد اما نامادری مریم برای اینکه اجازه نوشتن این طلسم را پیدا کند، باید کار وحشتناکی انجام دهد و این کار را انجام داد.

بعد از نوشتن طلسم، هرشب صداهای جیغ و گریه و داد های دختر بچه از بیرون ساختمان می آمد و همه اهالی منطقه هم این صدا را شنیده بودند و 32 سال هم از این ماجرا گذشته بود. حتی پلیس هم آمد، کل ساختمان را گشت و نتوانست علت صدا را پیدا کند. شما و تیمتان حس کنجکاوی دارید و قرار است وارد این ساختمان شوید و علت صداهای عجیب و مرموز جیغ و گریه دختر بچه را پیدا کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 5 الی 7 نفر

مدت زمان: 110 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار منفی چهار

اتاق فرار منفی چهار در منطقه صادقیه تهران واقع شده است. برای دسترسی به این اتاق فرار از طریق فلکه دوم صادقیه وارد بلوار آیت الله کاشانی می شوید و سپس وارد خیابان گلدشت یا خیابان حاجی زاده می شوید تا به بیمارستان پیامبران برسید. اتاق فرار منفی چهار در مقابل بیمارستان پیامبران قرار دارد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F4YNR41NZzs2ARxM36|target:_blank”]

اتاق فرار منفی چهار

اتاق فرار رخنه

از ترسناک ترین و بهترین اتاق فرار های تهران واقع در منطقه تهرانپارس می توان به اتاق فرار رخنه اشاره کرد بخصوص اگر برای شما، طراحی و دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

داستان اتاق فرار رخنه به دختری با نام جولیا برمیگردد که علاقه بسیاری به ساخت مجسمه ها و مجسمه های حیوانات و هنرهای تجسمی داشت. جولیا فرزند خانواده لورن بود اما بعد از مدتی، مادر جولیا رفتارهای عجیبی از سوی دخترش دید. جولیا زمانی که در اتاقش تنها بود، با عروسک ها و مجسمه هایی که داشت صحبت میکرد و بعد از یک مدت هم بدنش بوی بسیار بدی به خود گرفت. حتی بار ها تشنج کرد و در طول این مدت هم از هر چیز مقدس فراری بود و طاقت نداشت آن را ببیند یا جلویش قرار بگیرد.

خانواده لورن با خود گفتند دخترشان جولیا تسخیر شده و شیطانی در وجودش قرار دارد برای همین تصمیم میگرند به مشهورترین کلیسای ایالت کالیفرنیا یعنی کلیسای مشهور بازیلیکا سنت جوزف مراجعه کنند. در این کلیسا کشیشی بود با نام ویسنت لمبرت که در زمینه جن گیری مهارت بالایی داشت و مراسم های جن گیری برای جولیا پشت سر هم صورت میگرفت اما هیچکدام فایده نداشت. بعد از مراسم های جن گیری، جولیا و پدرش به طرز عجیب و مرموزی به قتل رسیدند و زمانی که پلیس مشغول بررسی پرونده قتل این دو بود، مادر جولیا را عامل قتل جولیا و پدرش دانست پس او را بازداشت کردند و با دادگاه فرستادند.

با این حال، وکیل مادر جولیا جان باروک او را بیگناه میداند و از شما و تیمتان که از دوستان جان باروک هستید، درخواست کمک دارد تا مخفیانه وارد خانه خانواده لورن شوید و مدارکی را جمع آوری کنید که ثابت کند مادر جولیا بیگناه بوده.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار رخنه

اتاق فرار رخنه در منطقه تهرانپارس تهران قرار دارد لذا برای دسترسی به این اتاق فرار، در منطقه تهرانپارس وارد خیابان اخوت شمالی شوید تا به پلاک 2 برسید. واحد 13 ساختمان پلاک 2 اتاق فرار رخنه است.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FnPi7e5FubRSrWQKs5|target:_blank”]

اتاق فرار رخنه

اتاق فرار السا

داستان اتاق فرار السا مربوط به شخصی با نام لیون است که در واتیکان، کلیسای مرکزی زندگی می کند. مشکل او به 22 سال پیش برمیگردد. او یک رفیق داشت با نام آمانوئل آدامز و هردو هم کشیش کلیسای مرکزی بودند. دو سال پیش آمانوئل به لیون می گوید که قصد دارد ازدواج کند در صورتیکه این کار خلاف عرف یک کشیش است چون کشیش ها نمی توانند ازدواج کنند. اما آمانوئل تصمیمش جدی بود و حاضر شد کشیش بودن را کنار بگذارد و به زندگی شخصی خود بپردازد.

نزدیک به 2 ماه پیش، آمانوئل به لیون زنگ می زند و میگوید که حال خوبی ندارد و زمانی که لیون علت را جویا می شود، آمانوئل می گوید که همسرش لیزا فوت کرده. مدتی می گذرد تا به 4 روزی پیش می رسد. آمانوئل مجدداً به لیون زنگ میزند و به او می گوید که قصد خودکشی دارد چون به طرز عجیب و مرموزی، دخترش السا مفقود شده. آمانوئل به تیم سایبری واتیکان مراجعه می کند تا دوربین های مداربسته اطراف خانه السا را چک کنند اما یک مشکلی وجود دارد. دوربین ها دائماً قطع و وصل می شوند و امکان مشاهده آن لحظه را ندارند. آمانوئل و راهبه های کلیسای مرکزی واتیکان از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا به امانوئل و دختر مفقود شده اش الیسا کمک کنید.

ژانر: وحشت

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 75 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 110,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار السا

از آنجایی که اتاق فرار السا در خیابان هنگام قرار دارد، از جمله ترسناک ترین اتاق فرار های شرق تهران محسوب می شود و در صورتیکه بین اتاق فرار های تهران تصمیم دارید تجربه اتاق فرار السا را داشته باشید، برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در خیابان هنگام به چهارراه استقلال برسید و سپس وارد بلوار استقلال شوید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FgUr33ZMWmPBRyUgL7|target:_blank”]

اتاق فرار السا

اتاق فرار ویسر

از جدیدترین اتاق فرارهای پیروزی تهران که در کنار آن، از جدیدترین اتاق فرارهای ترسناک هم به شمار میرود، ویسر نام دارد که با نام ساختمان ویسر هم شناخته می شود. شخصیت اصلی داستان اتاق فرار ویسر، سه روزی می شود که مدام با شما تماس میگیرد اما موفق نمی شود با شما ارتباط برقرار کند. او با مشکلی مواجه شده که تنهایی نمی تواند حل کند و به کمک شما و تیمتان نیاز دارد. دوستش دن، به تنش روانی از نوع شدیدش دچار شده و او مدام پله های ساختمان را بالا و پایین می رود بطوریکه دیگر خستگی پاهایش اجازه نمی دهد. در این ساختمان گوشی به سختی آنتن می دهد و شاید دیگر نتواند با شما ارتباط برقرار کند اما برای شما در واتس اپ یکسری پیغام می فرستد آن هم در حد سه کلمه باکره، فرقه و قربانی و شما باید این معما را حل کنید.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار ویسر

اتاق فرار ویسر در منطقه پیروزی تهران واقع شده و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در خیابان پیروزی تهران، به مابین پل پنجم و ششم ابوذر مراجعه کنید تا به خیابان هانی برسید. در خیابان هانی نیز وارد خیابان بجستانی شده و در نهایت، وارد کوچه مبینی شوید تا به لوکیشن اتاق فرار ویسر برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FuQykxnqzfkixHNkR9|target:_blank”]

اتاق فرارساختمان ویسر

اتاق فرار دیدن

داستان اتاق فرار دیدن مربوط به یک زوج است. سارا به همراه شوهرش تصمیم میگیرند خانه ای اجاره کنند تا سقفی بالای سر خود داشته باشند. دو روز اولی که در این خانه مستقر شدند، همه چیز خوب و خوش خرم پیش می رفت تا اینکه روز سوم فرا رسید. در آن روز سارا خودش را مشغول تمیز کردن دیوار کرد و شوهرش هم رفت داخل حیاط تا حیاط را تمیز کند. او سارا را صدا زد اما هرچقدر صدا میزد پاسخی از سارا دریافت نمیکرد. نگران شد و رفت داخل خانه تا ببیند چرا سارا جواب نمی دهد تا اینکه سارا را در اتاق دید روی صندلی نشسته و پشتش به اوست.

همسر سارا زمانی که می رود تا صورت سارا را ببیند متوجه می شود اون سارا دیگر سارایی که میشناخت نبود و چون در چشمانش چیزی دید که فقط خودش می داند چیست و حتی بعد از دیدن چشم های سارا دیگر هیچ چیز یادش نمی آید چون خودش هم دیگر آدم سابق نیست. اما همسر سارا فقط در زمان اذان می تواند کمی خودش باشد با شما ارتباط برقرار کند و از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا او و سارا را از این وضعیت نجات دهید.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 10 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار دیدن

برای دسترسی به اتاق فرار دیدن کافیست در شهر تهران وارد بزرگراه آیت الله سعیدی شوید تا به محله وصفنارد برسید. در این محله نبش خیابان مسجد به لوکیشن اتاق فرار دیدن خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FmKrxuEGakienSrhL7|target:_blank”]

اتاق فرار دیدن

اتاق فرار خدمتکار شیطان

اتاق فرار خدمتکار شیطان از معدود اتاق فرار های ترسناک تهران است که برای ورود به آن باید تیمی جمع کنید که همه حرفه ای هستند و تا به حال تجربه چندین اتاق فرار ترسناک را داشته اند چون اتاق فرار خدمتکار نیاز به یک تیم قوی دارد تا بتواند به صورت کاملاً مخفیانه وارد خانه یک خدمتکاری شود که توسط شیطان تسخیر شده. در این خانه یک رازی پنهان شده و در واقع، یک طلسمی هست که تنها حرفه ای ها می توانند آن را از بین ببرند بدون آنکه خدمتکار خانه متوجه شود.

ژانر: وحشت – دلهره آور

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار خدمتکار شیطان

اتاق فرار خدمتکار شیطان از معدود اتاق فرار های آزادی تهران است و اگر در محدوده میدان آزادی به دنبال یک اتاق فرار سخت و ترسناک هستید، به گفته اتاق فرار باز ها اینجا جای فوق العاده ای خواهد بود. برای دسترسی به اتاق فرار خدمتکار شیطان در ضلع شرقی میدان آزادی وارد خیابان میرقاسمی شوید و سپس وارد کوچه بن بست چهارم شوید تا به لوکیشن اتاق فرار برسید. همچنین می بایست ده دقیقه زودتر از زمان شروع سانس در محل حضور داشته باشید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FSknxSScu3XDseFCC6|target:_blank”]

اتاق فرار خدمتکار شیطان

اتاق فرار ابناء الجن

اگر فکر می کنید تیمی دارید که همگی برای یک بازی ترسناک آماده هستند و از طرفی، در محدود ستارخان هم حضور دارید پیشنهاد می کنیم تجربه اتاق فرار ابناء الجن را داشته باشید. اتاق فرار ابناء الجن درواقع یک بازی فوق العاده ترسناک است و همانند اتاق فرار های ترسناک سخت، نیاز به افرادی دارد که تا به حال تجربه چندین اتاق فرار چه معمایی و چه ترسناک را داشته باشند. داستان این اتاق فرار درباره شخصی است که اوضاع و احوال چندان خوبی ندارد و حس درد او را کلافه کرده. او هر شب که می خوابد جز کابوس چیز دیگری نمی بیند و احساس می کند همه آن کابوس ها را در واقعیت دارد تجربه می کند. به گفته او که شدیداً به کمک شما نیاز دارد، آخرین صحنه ای که یادش می آید بریدن رگ دوستانش بود.

ژانر: وحشت – دلهره آور

تعداد نفرات: 4 الی 12 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار ابناء الجن

در خیابان ستارخان تهران واقع در منطقه 2، کافیست وارد خیابان پاتریس لومومبا شوید تا در خیابان به کوچه سیزدهم برسید. در این کوچه زمانی که به پلاک 1، واحد 2 رسید شما در لوکیشن اتاق فرار ابناء الجن قرار دارید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fv4LL3afmMEJ5MXCi6|target:_blank”]

اتاق فرار ابناء الجن

اتاق فرار اوشنیا

در اتاق فرار اوشنیا شما به همراه تیمتان باید روح یک مرده را آرام کنید. داستان اتاق فرار اوشنیا به شخصی برمیگردد که در نزدیکی های شهر بومهن در جاده بود تا به دهاتش برسد و به دیدار مادربزرگش برود. هوا بارانی بود و آن ها در انتهای مسیر بودند که یک جاده خاکی بود و ناگهان، جسمی محکم به ماشین برخورد کرد طوریکه پدرش به عنوان راننده ماشین، با تمام قدرت روی ترمز کوبید. پیاده شدند دیدند یک چادر سفید روی زمین هست و یک کتاب روی آن و کتاب آرام آرام دارد خیس می شود و هیچ خبری از یک انسان در آنجا نبود.

او کتاب و چادر سفید زنانه را از روی زمین برمیدارد و به داخل ماشین می رود. نام کتاب که اوشنیا بود او را کنجاو می کند تا بازش کرده و ببیند موضوع کتاب درباره چیست. بعد از چند صفحه مطالعه این کتاب، متوجه می شود یک شخصی هست با نام مراد که با جان و دل عاشق زنش ماهور بود. یک روز مراد با دوستانش به سفری میرود و بعد از اینکه برمیگردد میبیند همسرش ماهور کشته شده. مراد هیچجوره نمی توانست با مرگ ماهور کنار بیاید برای همین تصمیم میگیرد وارد فرقه سبعی ها شود چون در این فرقه با کشتن بیگناهان، روح آن ها وارد جسم ماهور می شوند و ماهور به دنیا برمیگردد اما غافل از اینکه کاملاً برعکس بوده و روح ماهور درحال عذاب کشیدن است و هرچقدر قربانیان بیشتر می شود، عذاب روح ماهور هم افزایش پیدا می کند.

حال شما به همراه تیمتان باید جلوی مراد را بگیرید تا روح ماهور به آرامش برسد و دیگر عذاب نکشد.

ژانر: وحشت – دلهره آور

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 85 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار اوشنیا

اتاق فرار اوشنیا از بهترین اتاق فرار های فلاح تهران است و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در محله فلاح به بازار مبل یافت آباد مراجعه کنید و در همان اوایل بازار مبل، روبروی بانک شهر وارد کوچه یاس شوید تا به لوکیشن اتاق فرار برسید. لازم به ذکر است به گفته مدیریت اتاق فرار اوشنیا، در صورتیکه با خودرو می خواهید به این اتاق فرار مراجعه کنید نباید خودروی خود را در کوچه یاس پارک کنید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FMYpKMFPAC5mNirVV9|target:_blank”]

اتاق فرار اوشنیا

اتاق فرار معامله مرگ

48 سال پیش، پدرش خانه ای می خرد و تصمیم می گرد برای ادامه زندگی به آنجا نقل مکان کند. از وقتی که پدرش وارد آن خانه شد، اتفاق های عجیب و غریبی در خانه رخ می داد که در نهایت، پدرش در سن 61 سالگی در همان خانه خودکشی کرد. حالا او هر شب کابوس های وحشتناکی درباره پدرش و آن خانه میبیند و تصمیم میگرد وارد آن خانه نحس بشود تا ببیند چه رازی در آنجا پنهان شده اما با صحنه هایی مواجه می شود که حتی فکرش هم نمی کرد. اکنون او به کمک شما و تیمتان نیاز دارد تا پرده از این اسرار بردارید.

اتاق فرار معامله مرگ با درجه سختی 9 از 10 از سخت ترین اتاق فرارهای ترسناک تهران است که در منطقه هفده شهریور واقع در غرب تهران قرار دارد. این اتاق فرار اولین اتاق فرار از مجموعه هرماس اسکیپ است و بخاطر اینکه اکتورها و دکوراسیون بی نظیر برای این اتاق فرار در نظر گرفته، نام مجموعه هرماس اسکیپ هم بین اتاق فرار بازها خیلی محبوب شده.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 85 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 100,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار معمله مرگ

برای دسترسی به اتاق فرار معامله مرگ تهران می بایست به محله کوی هفده شهریور یا همان خیابان طارمی مراجعه کنید. در این خیابان زمانی که به خیابان سوم جنوبی یا سرحدی رسیدید، جنب سوپر مارکت به لوکیشن اتاق فرار معامله مرگ خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FstsnZb6StE6JyqLQ9|target:_blank”]

اتاق فرار معامله مرگ

اتاق فرار جدایی

همه می دانیم که ژاپن کشور فوق العاده ای است از همه لحاظ. خیابان ها و جاده های بی نظیر، ماشین های فوق العاده، آسمان خراش های عجیب و غریب و از همه مهم تر، مردمی با فرهنگ جالب و دوست داشتنی بطوریکه خیلی ها فقط بخاطر فرهنگ مردمش به ژاپن سفر می کنند. حال تصور کنید با دوستانتان تصمیم میگیرید سفری به شهر توکیو، پایتخت ژاپن داشته باشید و برای اقامتی چند روزه در ژاپن هم یک خانه اجاره می کنید. به خانه می رسید و می خواهید برای چند ساعت در اینجا استراحت کنید که ناگهان کسی از شما درخواست کمک می کند. شما که از هیچی خبر ندارید به کمک آن فرد می روید و با اسرار و رازهایی از خانواده او مواجه می شوید و میبینید دیگر شهر توکیو آن شهر جذاب دوست داشتنی که فکر می کردید نیست و امنیت دیگر اینجا معنا ندارد. اینبار باید فقط یک راه برای فرار پیدا کنید.

ژانر: وحشت – دلهره آور

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار جدایی

اتاق فرار جدایی از ترسناک ترین اتاق فرار های کرج است که فاصله ای یک ساعته تا تهران دارد. برای دسترسی به این اتاق فرار ابتدا باید به شهر کرج مراجعه کرده و سپس وارد منطقه شاهین ویلا شوید. در خیابان دوم شرقی شاهین ویلا، یک آرایشگاه مردانه هست و طبقه زیر زمین آرایشگاه لوکیشن اتاق فرار جدایی است.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F5KWrWBwRVxvtz4V66|target:_blank”]

اتاق فرار جدایی

اتاق فرار تناقض

دنیای تاریک برای همه ترسناک است. اجنه، شیطان، ارواح و دنیایی که خیلی ها آن را نمی توانند ببیند مگر اینکه در راهش قرار بگیرند و از طریق کارهای عجیب و غریب، دروازه ای برای ورود به این دنیا پیدا کنند. تا به حال هیچ کس نگفته دنیای تاریک جذاب است و هرکسی که به دامش افتاده به دنبال راهی بوده که فرار کند هرچند همیشه همه موفق نبودند و خیلی ها به دام آن گرفتار شدند.

در اتاق فرار تناقض، شما باید این موضوع را قبول کنید که حقیقت گاهی اوقات تلخ است و باید آن را پذیرفت. ولی برای اینکه این حقیقت تلخ را بپذیرید باید مسیری را ادامه دهید و هدف این مسیر، یا نجات دادن یک نفر که شاید خیلی هم دوستش دارید از دنیای تاریک است یا نجات دادن خودتان.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار تناقض

اتاق فرار تناقض با درجه سختی 9 از 10 به گفته اتاق فرا باز ها از سخت ترین اتا فرار های سعادت آباد تهران است که در نزدیکی چهارراه سرو سعادت آباد قرار دارد. شما برای دسترسی به این اتاق فرار زمانی که به چهارراه سرو برسید، کافیست وارد کوچه نامی شوید تا به لوکیشن اتاق فرار برسید. همچنین در نظر داشته باشید زمانی که به لوکیشن رسیدید بازی شما آغاز می شود.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FxVWg2iDmorHyj9K66|target:_blank”]

اتاق فرار تناقض

اتاق فرار دیوانه باهوش

به گفته عاشقان اتاق فرار های ترسناک، اتاق فرار دیوانه باهوش از علاوه بر اینکه از مهیج ترین و ترسناک ترین اتاق فرار های شرق تهران به شمار میرود، با درجه سختی 9 از 10 و قرار گیری در دسته اتاق فرار های تعاملی، تجربه ای فوق العاده را برای شرکت کنندگان رقم خواهد زد البته در نظر داشته باشید این اتاق فرار آنقدری سخت است که بهتر است قبل از اینکه آن را برای تجربه ساعاتی دلهره آور انتخاب کنید، چندین اتاق فرار ترسناک و مهیج با درجه سختی بالا را امتحان کرده باشید.

در اتاق فرار دیوانه باهوش شما به همراه تیمتان قرار است حرفه ای ترین گروه دزدان شهر تهران باشید. گزارش رسیده که در شرق تهران و محله مجیدیه، یک خانه ای هست که در آنجا کلی الماس بسیار زیبا و شگفت انگیز که ارزش میلیاردی دارند از سراسر دنیا جمع آوری شده و تیم شما قرار است به دزدی از این خانه رفته و تمام الماس ها را جمع کنید اما شما وارد یک خانه معمولی نمی شوید چون اینجا راز هایی دارد و اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داده که هیچکس از آن ها خبری ندارد.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 5 الی 8 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 160,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار دیوانه باهوش

اتاق فرار دیوانه باهوش در محله مجیدیه جنوبی تهران قرار دارد و در خیابان گلبرگ غربی، خیابان صفایی و سپس خیابان دارانی، نبش کوچه زارع به لوکیشن اتاق فرار دیوانه باهوش خواهید رسید. اتاق فرار دیوانه باهوش اولین اتاق فرار از مجموعه Creative Escape بوده و به گفته آن ها، تجربه متفاوتی از اتاق فرارهای ترسناک و هیجانی را به ارمغان می آورد.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FNc2kdJ5zgy48xvoP6|target:_blank”]

اتاق فرار دیوانه باهوش

اتاق فرار آرماگدون

بین اینهمه اتاق فرار ترسناک در تهران که در سایت لوکس ویلا معرفی کردیم، اینبار میخواهیم اتاق فراری بسیار جذاب، خاص، مهیج و دوست داشتنی را معرفی کنیم. اتاق فرار آرماگدون از معدود اتاق فرارهایی است که همه آیتم هایش در بهترین شرایط هستند از اکتورها یا دکوراسیون و معماها و صحنه سازی ها و هر آنچه که از یک اتاق فرار خوب انتظار دارید را در اتاق فرار آرماگدون تجربه خواهید کرد.

به آخر الزمان خوش آمدید. تنها بازمانده انسان های جهان شما و تیمتان هستید که در ویرانه های اطراف تهران سرگردانید و باید به دنبال راه هایی برای گریز از زامبی ها باشید. یک کارخانه ای هست که تعدادی بازمانده در آنجا پناه گرفته اند و برای همین هم هست که زامبی ها به سمت آنجا می روند. در این کارخانه با اینکه فعلاً جای امنی برای اقامت محسوب می شود اما همیشه خطر حمله زامبی ها، کمبود منابع غذایی و سمی بودن هوا بازمانده ها را تهدید می کند. شما و تیمتان خوشحال هستید که در نهایت توانستید به این کارخانه برسید و پیش بازمانده ها بمانید تا از دست زامبی ها برای مدت کوتاهی در امان باشید اما زمانی که به کارخانه می رسید میبینید شرایط آنچیزی که فکر میکردید نیست و خیلی بدتر از آنچه گفته شده است.

اتاق فرار آرماگدون به سبک جهان باز است مثلاً شما باید با حفر کردن یک تونل به فروشگاه مواد غذایی برسید برای همین، قوانین مختلفی برای این بازی وضع شده مثلاً هیچ یک از شرکت کنندگان نباید فوبیا یا مشکلاتی با فضای تنگ، تاریکی و غیره داشته باشند. همچنین در اتاق فرار آرماگدون بخاطر مسیرهای عجیب و غریب و هیجان بالایی که بر جو بازی حاکم است، به شرکت کنندگان کلاه ایمنی داده می شود تا از خطرات هیجانی جلوگیری شود.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 75 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 10 از 10

قیمت: 190,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار آرماگدون

اتاق فرار آرماگدون در محله میرداماد تهران قرار دارد. در انتهای بلوار میرداماد به میدان مادر می رسید و در ضلع جنوبی میدان مادر، وارد خیابان شاه نظری شده و در کوچه سپاهان مقابل کوچه چهاردم، به لوکیشن اتاق فرار آرماگدون خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fb7WAxYFpLawXRGdc9|target:_blank”]

اتاق فرار آرماگدون

اتاق فرار روز هفتم

سعید، یک پدر دارد با نام مراد و یک خواهر دارد با نام زینب. آن ها با هم زندگی خوبی داشتند تا اینکه سعید و مراد با هم به مشکل برمیخورند. چهار سالی از مشکل بین سعید و پدرش می گذرد که سعید تصمیم میگیرد شهرش را ترک کند تا شاید دوری از پدرش او را آرام کند. بعد از چند روز، خواهر سعید، زینب، کشته می شود و امروز که شما و تیمتان به اتاق فرار روز هفتم مراجعه کردید، روز هفتم خواهر سعید است و مراسم ختمی قرار است برگزار شود سعید بر این باور است که پدرش باعث مرگ زینب شده و از شما و تیمتان درخواست دارد قبل از او به مراسم ختم برسید و برای سعید یک سرنخ پیدا کنید تا ببینید چه رازهایی در زندگی آن ها نهفته.

چیزی که گفتیم داستان اتاق فرار روز هفتم است که به گفته بسیاری از اتاق فرار باز ها از ترسناک ترین و جذاب ترین اتاق فرار های غرب تهران محسوب می شود. در این اتاق فرار به گفته شرکت کنندگان دکوراسیون هیجان انگیز، اکت های به موقع و اکتورهای حرفه ای هست و تجربه هیجان انگیزی از یک اتاق فرار سبک وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره آور را خواهید داشت.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 5 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 130,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار روز هفتم

برای دسترسی به اتاق فرار روز هفتم باید به خیابان ستارخان تهران مراجعه کنید. در خیابان ستارخان به سمت توحید کافیست وارد خیابان شادمهر شوید و نرسیده به کوچه صالحیان، پلاک 335 به لوکیشن اتاق فرار روز هفتم خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FVBqEzvbTVp4teCj49|target:_blank”]

اتاق فرار روز هفتم

اتاق فرار مردگان متحرک

اتاق فرار مردگان متحرک هم از دیگر اتاق فرار های ترسناک تهران به سبک زامبی محور است و یک ویروس تمامی انسان های روی زمین را به زامبی تبدیل کرده و تنها عده بسیار کمی از جمله شما و تیمتان جالن سالم به در بردید و باید به فکر یک پناهگاه برای در امان ماندن از دست زامبی ها باشید.

داستان اتاق فرار مردگان متحرک به دکتر ریچارد برمیگردد. دکتر ریچار در این زمان که همه انسان ها به زامبی تبدیل شده اند و او توانسته خود را نجات دهد، در آزمایشگاهش به لطف آزمایش ها و تحقیقاتی که انجام داده توانسته اطلاعاتی به دست بیاورد که زامبی ها را به انسان تبدیل کند. اما فرمانده شهر دستور داده تا همه بازمانده ها به پناهگاه بیایند تا حداقل برای مدتی علاوه بر در امان ماندند از دست زامبی ها، آب و غذای کافی هم داشته باشند. حال فرمانده شما و تیمتان را دعوت کرده که به دکتر ریچارد کمک کنید و وارد آزمایشگاهش در شهر شوید و اطلاعات به دست آماده دکتر ریچارد که روی یک حافظه ذخیره شده را برای او بیاورید.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 12 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 150,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار مردگان متحرک

اتاق فرار مردگان متحرک از ترسناک ترین اتاق فرار های کرج است که در منطقه گلشهر کرج قرار دارد. برای دسترسی به این اتاق فرار در منطقه گلشهر نزدیک به متروی گلشهر در خیابان پونه غربی، خیابان شایسته و بن بسته دوم به لوکیشن مجموعه خواهید رسید. همچنین در نظر داشته باشید طبقه گفته مجموعه امپراطور که اتاق فرار مردگان متحرک اولین اتاق فرار این مجموعه محسوب می شود برای حضور در این اتاق فرار بهتر است از لباس های تیره و راحت استفاده کنید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fdxh8QiiELwqxAD2GA|target:_blank”]

اتاق فرار مردگان متحرک

اتاق فرار سر به نیست

شما می خواهید به صورت قاچاقی از ایران خارج شوید. شما را به یک روستای مرزی ترسناک می برند و یک خانه متروکه و عجیب و غریبی را به شما معرفی می کنند و می گویند شب را در این خانه سپری کنید تا فردا شما را به صورت قاچاقی از مرز ایران عبور دهند. در این روستا یک بلدچی ترسناک و عجیب و غریبی هست که فقط صداهایش به گوش می رسید و گاهی هم گریه یک دختر. به شما گفته اند فقط در این خانه استراحت کنید و هیچ کار دیگری انجام ندهید اما از ترس اینکه مبادا شما در این روستای ناکجا آباد رها کنند و چون دیگر هیچکس از شما خبردار نخواهد شد شب که می شود کنجکاو به ماجراجویی می کنید اما غافل از اینکه همین کار شما را سر به نیست خواهد کرد.

اتاق فرار سر به نیست به تازگی آپدیت شده و کلی آیتم ترسناک و هیجان انگیز را به پروسه بازی افزوده. تصور کنید تا پیش از این آپدیت، اتاق فرار سر به نیست خودش از ترسناک ترین اتاق فرار های تهران بوده و حتی بسیاری از آن هایی که بالای 60 یا 70 اتاق فرار ترسناک را تجربه کرده اند، اتاق فرار سر به نیست را جزء 10 اتاق فرار ترسناک می دانند حال تصور کنید با افزدون آیتم های ترسناک جدید، چه کسی می تواند تا آخر بازی طاقت بیارد. البته به گفته مجموعه، سطح ترس و هیجان بازی قابل تنظیم است.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار سر به نیست

اتاق فرار سر به نیست در خیابان کمیل قرار دارد و بهترین مسیر جهت دسترسی به این اتاق فراز طریق اتوبان یادگار امام جنوب است بدین منظور از طریق اتوبان یادگار امام جنوب وارد خیابان کمیل می شوید تا به تقاطع کارون برسید و همینجا لوکیشن اتاق فرار سر به نیست است.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FEC7beUaN7eWP9BMG6|target:_blank”]

اتاق فرار سر به نیست

اتاق فرار حلقه ارواح

یک گروه ایرانی بود که سرپرستی گروه را هم شخصی با نام محمد علی طاهری برعهده داشت. این گروه تصمیم میگیرد در شهرک دانش یک خانه ای را خریداری کنند و به مدت 10 سال محمد علی طاهری در این خانه عرفان حلقه را به گروه آموزش می داد تا در نهایت بتوانند با استفاده از آن با فرازمینی ها و جن ها ارتباط برقرار کنند. بعد از مدتی، ساکنین منطقه رفت و آمد های مشکوکی را در این خانه میبینند و موضوع را به پلیس گزارش می دهند که به واسطه آن، قوه قضائیه دستور می دهد تا این خانه برای همیشه پلمپ شود تا به ساکنان منطقه آسیبی وارد نشود.

حالا 10 سال از این موضوع گذشته و قرار شده این خانه برای فروش در مزایده قرار گیرد و شما این خانه را با پایین ترین قیمت خریدید اما فکر می کنید موضوع عرفان حلقه و ارتباط با فرازمینی ها در طی این 10 سال تمام شده؟

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 110,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار حلقه ارواح

اتاق فرار حلقه ارواح از خوفناک ترین و وحشت آورترین اتاق فرارهای غرب تهران محسوب می شود که در بلوار ایران خودرو واقع در جنوب پارک چیتگر قرار دارد. برای دسترسی به اتاق فرار حلقه می بایست در انتهای بلوار ایران خودرو وارد بلوار تولایی شوید و سپس وارد خیابان تقی دخت شوید تا در خیابان هیئت به لوکیشن اتاق فرار برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2m4oG11efC6ki53W6|target:_blank”]

اتاق فرار حلقه ارواح

اتاق فرار تا سپیده دم

اگر گیمر هستید، بی شک بازی تا سپیده دم یا Until Dawn را شنیده اید یا شاید هم تجربه بازی آن را داشته اید. یک بازی بسیار ترسناک و مهیج و بخصوص زمانی که از هدفون های مخصوص بازی که صدا را با جزئیات بالا پخش می کند این بازی را انجام دهید، اوج ترس و هیجان را تجربه خواهید کرد.

مجموعه اسکیپ رود که اتاق فرار های هیجان انگیزی را برای علاقه مندان ساخته اینبار تصمیم گرفته چهارمین اتاق فرار خود را برگرفته از بازی تا سپیده دم بسازد و نام همین بازی را روی اتاق فرارش بگذارد. ولی همین اول اعلام کنید اگر میخواهید شما هم تجربه اتاق فرار تا سپیده دم را داشته باشید باید حداقل تجربه 5 اتاق فرار ترسناک و نسبتاً سخت را داشته باشید تا از پس از این اتاق فرار بربیایید.

داستان اتاق فرار تا سپیده دم به خانواده ای برمیگردد که دو نفر از آن ها به طرز عجیبی گم شدند. بعد از یک سال، آن ها تصورش هم نمی کردند که دوباره به دور هم جمع شوند آن هم در blackwood ولی بجز دو نفر با نام های هانا و بث که همان دو نفر گمشده هستند. یک سال خیلی سریع گذشت و ماجرای گم شدن هانا از آنجایی که شروع شد که دوستانش با او یک شوخی می کنند که چندان به مذاقش خوش نیامده بود و بخاطر ناراحتی پیش آمده، از کلبه فرار کرد و رفت در جنگل. بث هم رفت به دل جنگل تا خواهرش را پیدا کند و دیگر خبری از آن ها نشد. جاش، برادر هانا و بث تصمیم گرفته بعد از یک سال همه را در همان کلبه به دور هم جمع کند برای یادبود خواهرانش و با اینکه این کار بسیار سخت است ولی باید برگشت به همراه کلبه اما دریغ از اینکه اتفاقات ناگواری قرار است رخ دهد.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 9 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 160,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار تا سپیده دم

از مهیج ترین و جذاب ترین اتاق فرار های ترسناک غرب تهران می توان به همین اتاق فرار تا سپیده دم اشاره کرد. برای دسترسی به اتاق فرار تا سپیده دم بهترین مسیر اتوبان باکری است. در اتوبان باکری جنوب به شمال، زمانی که وارد خروجی حکیم شرق شوید املاک بارمان را مشاهده خواهید کرد که مجاورش لوکیشن اتاق فرار می باشد. لازم به ذکر است این اتاق فرار روی زمان بسیار حساس است و با توجه به ترافیک سعی داشته باشید به هیچ عنوان تاخیر نداشته باشید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FcixFYgKhSL73nWJF6%0D%0A|target:_blank”]

اتاق فرار تا سپیده دم

اتاق فرار اکتشاف

اتاق فرار اکتشاف از معدود اتاق فرار های شرق تهران است که با امتیاز بالا توانسته رضایت بسیاری از شرکت کنندگان خود را به دست بیاورد. این اتاق فرار با درجه سختی 8 از 10 از معدود اتاق فرارهای نسبت سخت تهران است و به سبک ترسناک اسلشری می باشد.

اتاق فرار اکتشاف یک خانه ای متروکه است. زمانی که کسی واردش شود، دیگر نمی تواند از همان دری که وارد شده خارج شود بجز یک راه. این خانه نفرین شده و تنها راه خروج، مردن است. البته که اگر هم بمیرید باز هم مثل آن چهار نفر قبلی روحتان در همین خانه سرگردان خواهد ماند دقیقاً مثل همان چهار نفر.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 140,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار اکتشاف

برای دسترسی به اتاق فرار اکتشاف می بایست به منطقه نارمک تهران مراجعه کنید. در نارمک وارد خیابان سمنگان شمالی شده و نبش خیابان عسگری نژاد به لوکیشن اتاق فرار خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FqqhTp1B7hBMhfJEm9|target:_blank”]

اتاق فرار اکتشاف

اتاق فرار بابایاگا

بسیاری از مردم در سراسر جهان بابایاگا را میشناسند اما قبل از اینکه ببینیم داستان اتاق فرار بابایاگا چیست، ابتدا نگاهی به شخصیت مخوف و عجیب و غریب بابایاگا در دنیای واقعی بیاندازیم و ببینیم این موجود عجیب از کجا آمده.

بابایاگا درواقع در اساطیر اسلاو و روسی بوده و در اساطیر آن ها، یک جادوگر است ولی جالب است بدانید که بابایاگا از معروف ترین چهاره های اساطیری در ادبیات روس ها محسوب می شود. حتی در قدیم الایام، بابایاگا در تمام شرق اروپا بر سر زبان ها افتاده بود و خیلی ها به واقعی بودن او پی برده بودند و سال های متعددی همه مردم شرق اروپا از این موضوع وحشت داشتند. بابایاگای افسانه ای در جنگل زندگی می کرد و نام او به زبان اسلاوی به معنای پیرزن یا مادربزرگ است. او همیشه کودکان و نوزادان را میدزدید و هیچکس هم نمی دانست که چه بلایی سر آن ها می آورد. برخی می گفتند او از نوزادان تغذیه می کرده و برخی هم بر این باور بودند چون او یک پیرزن است که هیچوقت بچه نداشته، کودکان و نوزادان را به عنوان بچه خود میدانسته و سعی میکرده از آن ها مراقبت کند مثل یک مادر.

داستان اتاق فرار بابایاگا هم براساس واقعیت است یا به عبارتی، همان شخصیتی که در اساطیر روس ها بوده و اروپایی را به وحشت انداخته. سالیان درازی است که همیشه کودکان و نوزادان به طرز عجیب و غریبی ناپدید می شوند و نه تنها پدر و مادرها بلکه پلیس هم هیچوقت نتوانستند به جایی برسند تا اینکه یک نفر زمانی که دخترش ناپدید می شود تصمیم میگیرد خودش به دنبال دخترش برود. او با استفاده از سرنخ هایی که به دست آورده در نهایت به جنگلی تاریک و مخوف می رسد و از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا دختر او را در این جنگل پیدا کنید و از اسرار این پدید چندین ساله پرده بردارید.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 10 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار بابایاگا

اتاق فرار بابایاگا در نزدیکی خیابان آزادی تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در خیابان آزادی وارد خیابان حبیب الله شوید تا نبش کوچه عبدالهی به لوکیشن اتاق فرار برسید. همچنین در نظر داشته باشید به گفته مجموعه، شرکت کنندگان باید حتماً راس ساعت در لوکیشن حضور داشته باشند.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FtLvtUi3UeGVudNdR7|target:_blank”]

اتاق فرار بابایاگا

اتاق فرار تاج و تخت

داستان اتاق فرار تاج و تخت به سال 1310 برمیگردد. در آن سال یک روستایی بود که سویز نام داشت و بزرگ خاندان روستا هم یک پوریا نامی بود که زندگی به او یک همسر و سوگلی داده بود. همسر و سوگلی او نیز دو فرزند پسر داشتند با نام های صفی و یاور. سال ها میگذرد و پوریا ناگهان به مریضی ناشناخته و عجیب و غریبی گرفتار می شود و در نهایت میمیرد. او قبل از مردن وصیت نامه ای نوشت و به برادرش اسکندر داد. بعد از مرگش، بردارش تصمیم میگیرد وصیت پوریا را اجرا کند و ماجرا تمام می شود. بعد از مدتی، اهالی روستا صداهای عجیب و غریبی را هرشب میشنیدند و بعد از بررسی ها دیدند که این صداها ترسناک و عجیب و غریب از سمت قبرستان روستا می آید. مردم از اینکه پی برده بودند در این روستا ارواح پرسه می زنند، وحشت زده خانه های خود را ترک و روستا خالی از سکنه شد و تنها اسکندر، برادر پوریا در این روستا زندگی میکرد.

حالا بعد از چند سال که اسکندر تک و تنها در این روستا با صداهای عجیب و غریب قبرستانش زندگی میکرده تصمیم میگرد به دنبال طلسمی بگردد که پوریا در یک جایی از این روستا زیر خاک پنهان البته این کار به هیچ عنوان تنهایی انجام نمی شود و او از شما و تیمتان درخواست کمک دارد تا با هم در این روستای خوفناک طلسم را پیدا کنید.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 6 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 18 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 60,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار تاج و تخت

اتاق فرار تاج و تخت در منطقه تهرانپارس واقع در شرق تهران قرار دارد. بدین منظور برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست وارد بلوار شاهد شوید، سپس خیابان واثقی و در نهایت به نبش کوچه شادالویی و پلاک 224 برسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FSiBSQdkTGsx1pnJt8|target:_blank”]

اتاق فرار تاج و تخت

اتاق فرار وینچستر

اتاق فرار وینچستر برگرفته از فیلم وینچستر است و فیلم وینچستر هم تاحدودی از واقعیت الهام گرفته شده. وینچستر یک کارخانه اسلحه سازی بود و یکی از پرتیراژ ترین و بهترین کارخانه های اسلحه سازی در زمان خود بود. اما یک جای کار مشکل داشت. خانواده وینچستر به واسطه این کارخانه بسیار ثروتمند شدند و عمارتی بسیار بزرگ با چندین و چند اتاق، بخش های مختلف، کارگاه ها، گلخانه و غیره خریدند و کلی خدمتکار برای آن عمارت استخدام کردند. مشکل اینجا بود هرکسی که با یکی از اسلحه های وینچستر کشته میشد روحش به این عمارت می آمد و قصد گرفتن انتقام از خانواده وینچستر بابت اسلحه ای که ساخته بودند را داشت.

داستان اتاق فرار وینچستر هم تا حدودی برگرفته از این موضوع است. خانواده وینچستر یک دختر دارند با نام سارا که به واسطه دیدن اجنه و افرادی که توسط اسلحه های وینچستر کشته شدند و روحشان را در این خانه حضور دارد، دچار افسردگی و وحشت شده و خانواده برای او یک دکتر می آورند تا کارهای درمانی را انجام دهد. هر هفته دکتر گزارش ارزیابی ارائه می کند و هربار بدتر از سری قبل. دکتر اریک پرایس می گوید که سارا وینچستر گاهی رفتار تهاجمی دارد و نداشتن فرزند و شوهر بسیار او را افسرده کرده. از همه آن ها بدتر، توهم میزند که سایه ارواح را میبیند. حال دکتر اریک پرایس از شما درخواست کمک دارد تا وارد عمارت وینچستر شوید و ببینید موضوع از چه قرار است.

ژانر: وحشت – تعاملی

تعداد نفرات: 4 الی 12 نفر

مدت زمان: 90 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 135,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار وینچستر

اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران می خواهید تجربه اتاق فرار وینچستر را داشته باشید، برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست به منطقه تهرانپارس مراجعه کنید. در تهرانپارس نبش متروی فرهنگسرا خیابان نقدی را مشاهده می کنید در این خیابان نبش کوچه فکری به لوکیشن اتاق فرار وینچستر خواهید رسید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FE25LLSg8wQ585H518|target:_blank”]

اتاق فرار وینچستر

اتاق فرار ندامتگاه متروکه

داستان اتاق فرار ندامتگاه متروکه به یک قرن پیش برمیگردد. حدود یک قرن پیش یک ندامتگاهی بود که زندانیان و ماموران آنجا از قتل های عجیب و غریبش سخن می گفتند. ندامتگاه یکسری دالان های پرپیچ و ترسناکی داشت که همیشه قتل های ترسناکش هم در آنجا رخ می داد. افزایش قتل های عجیب ندامتگاه و اینکه هیچکس نمی توانست کاری انجام دهد و بررسی ها هم بی نتیجه بود باعث شد این ندامتگاه برای همیشه تعطیل شود. امروزه پرونده ندامتگاه متروکه دوباره باز شده و شما و تیمتان به عنوان گروه تجسس انتخاب شدید تا وارد این ندامتگاه شوید و پرده از اسرار بردارید اما یک موضوع مهمی هست، بعد از اینکه ندامتگاه برای همیشه تعطیل شد، ارواح سرگردان در آنجا برای همیشه ماندند.

ژانر: وحشت – مهیج

تعداد نفرات: 4 الی 12 نفر

مدت زمان: 80 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 9 از 10

قیمت: 120,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار ندامتگاه متروکه

اتاق فرار ندامتگاه متروکه در منطقه پونک قرار دارد بدین منظور، برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست در منطقه پونک وارد خیابان عدل شده و بالاتر از میدان عدل و قبل از خیابان میرزا بابایی، وارد خیابان هفت لنگ یا گلزار یکم شوید تا در کوچه اکبری و پلاک 10 به لوکیشن اتاق فرار ندامتگاه متروکه برسید.

لازم به ذکر است برای اینکه تجربه اتاق فرار ندامتگاه متروکه را داشته باشید از آنجایی که این اتاق فرار جزء محبوب ترین اتاق فرار های ترسناک تهران محسوب می شود، درجه سختی 9 از 10 دارد و از طرفی، از طرف شرکت کنندگان نیز توانسته امتیاز بالایی را به دست بیاورد از معدود اتاق فرار های تهران است که بسیار سخت و مهیج و وحشتناک بوده و باید قبل از اینکه تجربه این اتاق فرار داشته باشید، حداقل تجربه 5 اتاق فرار ترسناک و مهیج را داشته باشید.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FUNehM7RgAJyGZ6a48|target:_blank”]

اتاق فرار ندامتگاه متروکه

اتاق فرار مولوخ

اتاق فرار مولوخ از معدود اتاق فرار های تهران است که علاوه بر ترسناک، وحشت آور و دلهره بودنش، آنقدری باکیفیت است و آنقدری همه چیز در بهترین وضعیت قرار دارد از دکوراسیون و فضاسازی تا داستان و معماها و اکتورها که توانسته بیشترین امتیاز را بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران توسط شرکت کنندگان به دست بیاورد از این رو، اگر عاشق اتاق فرار های ژانر وحشت و دلهره آور هستید، اتاق فرار مولوخ را به هیچ عنوان نباید از دست بدهید.

داستان اتاق فرار مولوخ درباره گروهی است که همان شما و تیمتان هستید. شما و دوستانتان در جاده ای جنگلی مشغول رانندگی هستید که ناگهان ماشین خراب می شود اما چون وسط ناکجا آباد قرار دارید، کاری از دستتان بر نمی آید. حال شب رسیده و برای پیدا کردن یک جای خواب، با گشت و گذار در مسیر به یک هتلی متروکه می رسید و تصمیم میگیرید که شب را در این هتل متروکه سپری کنید اما غافل از اینکه اینجا فقط یک هتل متروکه عادی نیست.

ژانر: وحشت – مهیج

تعداد نفرات: 4 الی 8 نفر

مدت زمان: 100 دقیقه

محدودیت سنی: بالای 16 سال

درجه سختی: 8 از 10

قیمت: 150,000 تومان برای یک نفر

آدرس اتاق فرار مولوخ

برای دسترسی به اتاق فرار مولوخ می بایست به منطقه تهرانسر واقع در غرب تهران مراجعه کنید. در منطقه تهرانسر، خیابان لاله، نبش اصلی و روبروی بانک سپه شما را به لوکیشن اتاق فرار مولوخ می رساند.

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FbkSVXKugDJaD9TAw6|target:_blank”]

اتاق فرار مولوخ

اسکیپ روم چیست؟

ایده اتاق فرار یا اسکیپ روم از فیلم ها و سریال ها آمده. بطور کلی اسکیپ روم های تهران یا ترسناک هستند یا معمایی و بین آن ها اتاق فرار هایی هست که هیجان انگیز هستند و شما را به چالش میکشانند. در فیلم ها و سریال های جنایی، همیشه یک قاتل بی رحم بوده که راه های مختلفی برای کشتن مردم داشته و مردم هم همیشه از این قاتل فرار می کردند یا اگر قاتل کسی را زندانی میکرد، زندانی به دنبال راه ها و سوراخ هایی بود که از خانه قاتل فرار کند. در فیلم و سریال های ترسناک هم همیشه دیده ایم که خود جن یا شیطان با ظاهری ترسناک حضور دارد و طعمه هایش همیشه به دنبال راه فرار هستند یا این جن وارد بدن انسان می شود و میخواهد طعمه های خود را شکار کند.

اتاق فرار های تهران بیشتر ترسناک هستند و در محیطی تاریک و خوفناک گیر افتادید باید به دنبال راه فراری باشید البته در حین اینکه میخواهید راه فرار خود را پیدا کنید، فرد یا افرادی هستند که به دنبال شما می آیند. از سوی دیگر، برخی از اتاق فرار های تهران معمایی هستند یعنی خبری از ترس و افراد شرور نیست و در مقابل، شما به همراه سایر افراد تیم در جایی قرار دارید که یکسری معماها را باید حل کنید، نقشه ای پیدا کنید، رمز صندوقی را از جایی عجیب بیابید و غیره و در این اتاق فرار ها شما نهایت هوش و استعداد خود را باید استفاده کنید تا بازی را در مهلت معین به پایان برسانید. ناگفته نماند در برخی از اتاق فرار های ترسناک تهران، شما زندانی نیستید بلکه برای جمع آوری اسناد و مدارک و شواهد وارد خانه ای ترسناک شوید.

در خصوص ترسناک ترین اتاق فرار های تهران، اسکیپ روم های جنایی و ترسناکی هستند که مثلاً شخصی با اره برقی به دنبال شما می آید و قصد دارد به شما حمله کند یا با چاقو میخواهد به شما آسیب بزند اما در واقعیت، تمامی کادری که در اسکیپ روم های ترسناک تهران هستند همگی افرادی حرفه ای و آموزش دیده اند و هیچ آسیبی به شما وارد نخواهد شد. برای اینکه حرفه ای بودن این افراد را متوجه شویم، به نظرات افرادی که تجربه اسکیپ روم ترسناک در تهران داشتند مراجعه کردیم و یکی از آن ها گفته بود در یک اتاق، شخصی با چاقو آمد و چاقو را به سمت من پرتاب کرد اما آنقدر حرفه ای بود که چاقو با فاصله خیلی کمی از من عبور کرد و به دیوار برخورد کرد.

با این حال، اتاق فرار های تهران بخصوص اتاق فرار های ترسناک شاید در نگاه اول خطرناک باشند اما به هیچ عنوان اینگونه نیست و هیچ آسیبی هم به شرکت کنندگان وارد نخواهد شد. البته برخی از اتاق فرار های تهران یکسری نیازمندی ها دارند مانند آمادگی فیزیک بدنی یا هوش خیلی بالا. حتی قبل از ورود به برخی از اتاق فرار های تهران شما نباید فوبیای فضای باریک، تاریک و غیره را داشته باشید.

سوالات متداول

ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

اتاق فرار بیگناه ترسناک ترین اتاق فرار تهران است.

بهترین اتاق فرار های ژانر ترسناک کدامند؟

اتاق فرار های شریک جرم، بیگناه، قصر جن زده و خانه پدری

مطالب مشابه