پارک های کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کیش یکی از بهترین مناطق گردشگری در ایران می باشد که به دلیل دارا بودن نقاط مختلف دیدنی و تفریحات متعدد درون خود توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. این جزیره دارای پارک های مختلفی است که همگی در ساخت یک تجربه بهتر به شما کمک خواهند کرد. در این مقاله به سراغ معرفی پارک های کیش رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پارک ساحلی سیمرغ

یکی از پارک هایی که می توانید در سفر به کیش از آن استفاده کنید، بوستان ساحلی سیمرغ است و وسعت آن به 15000 متر مربع می رسد. این بوستان توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید که نشان دهنده رضایت افرادیست که به آن مراجعه کرده اند. این پارک به دلیل نزدیکی به ساحل عده زیادی را برای پیاده روی و گردش به خود جذب می کند. اگر محل اقامتی مسافران نزدیک به این پارک ساحلی باشد معمولا برای استفاده از آن حتما اقدام می کنند.

پارک ساحلی سیمرغ تمیز و بسیار شیک بوده و به دلیل وجود یک سری آلاچیق در این ناحیه مراجعین می توانند از مراجعه به این بوستان نهایت استفاده را ببرند. بهتر است در سفر به جزیره کیش استفاده از بوستان ساحلی سیمرغ را از دست ندهید تا بتوانید تجربه خوبی را در کنار دیگر دیدنی های کیش به دست آورید. نماد این پارک در واقع یک مجسمه سفید بزرگ است که یک مرد را با ریش های بلند نشان می دهد.

اگر به دوچرخه سواری علاقه داشته باشید می توانید از پیست دوچرخه سواری موجود در این بوستان که یکی از پارک های ساحلی کیش می باشد استفاده نمایید. درواقع این پیست دوچرخه سواری همان جاده معروف جهان است که دور تا دور جزیره کسیده شده است. از ویژگی های مثبت پارک سیمرغ نیز می توان به ساحل تمیز آن اشاره نمود که قادر به دیدن ماهی های زیبا خواهید بود و حتی می توانید یک آب تنی خوب را نیز داشته باشید.

آدرس پارک ساحلی سیمرغ کیش: هرمزگان، جزیره کیش، جنوب شرقی جزیره، مجاور هتل مارینا پارک

ساعت کاری پارک ساحلی سیمرغ کیش: همه روزه به صورت شبانه روزی باز است.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.51371171927936%2C%2054.04738390498879%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی سیمرغ

پارک دلفین کیش

یکی دیگر از بهترین پارک های کیش، پارک دلفین می باشد که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. از سال 1384 این پارک به بهره برداری رسید و همگان توانستند از این تاریخ تا به الان از پارک دلفین استفاده نمایند. این مجموعه شامل بخش های مختلفی هم چون باغ پرندگان، دلفیناریوم، آمفی تئاتر، تونل آکواریوم آب شور و… می شود که از همگی آن ها می توانید با مراجعه به این پارک استفاده نمایید.

در باغ پرندگان پارک دلفین کیش بیش از 100 گونه از پرندگان در کنار بالغ بر 100 گونه گیاهی از گیاهان و درختان مختلف زندگی می کنند که می توانید هر کدام را که خواستید تماشا نمایید. سرمایه گذار اصلی این پارک آقای حسین ثابت است ولی از سال 1393 این مجموعه به جناب موسوی فروخته شد. یکی از بخش های مفرح پارک دلفی کیش قسمت مربوط به کلاسیک شو می باشد. در این بخش برنامه های شادی اجرا می گردد که استند آپ کمدی از معروف ترین های آن می باشد.

شما می توانید در صورت تمایل از عکاسان حاصر در این مجموعه بخواهید تا از شما و عزیزانتان عکس بگیرند و این عکس های زیبا را به یادگار نگه دارید. هم چنین لازم به ذکر است که این پارک فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد و شما به آسانی می توانید با یک تاکسی یا مثلا دوچرخه خود را به آن برسانید. بهتر است در سفرتان به این جزیره حتما سری به پارک دلفین کیش بزنید و یک تفریح خوب را تجربه نمایید.

آدرس پارک دلفین کیش: هرمزگان، کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر

شماره تماس پارک دلفین کیش: 44445237-076

ساعت کاری پارک دلفین کیش: همه روزه از ساعت 16:30 تا 20:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.50653195678347%2C%2054.03506558489775%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک دلفین کیش

پارک برفی پنگوئن

یکی از جالب ترین اتفاقاتی که در کیش به وجود آمد، افتتاح یک مجموعه برفی در دل یک جزیره گرم بود. پارک برفی پنگوئن در سال 1397 افتتاح شد و مساحت این مجموعه به 19000 متر مربع می رسد. شما با سفر به یکی از نقاط گرم ایران می توانید چند ساعتی را در همین منطقه به یک جای سرد بروید و تجربه ای متفاوت داشته باشید. مرحله دوم پروژه ساخت پنگوئن مربوط به سال 1400 می شود که قسمت های برفی و محیط زمستانی در آن به بهره برداری رسید.

شما می توانید برای رفتن به مجتمع گردشگری پنگوئن به صورت آنلاین و از طریق سایت بلیت خود را تهیه نمایید. بهتر است در سفرتان به این جزیره حتما به این پارک سری زده و لذت لحظاتی سرد و برفی را از خود دریغ نکنید. لازم به ذکر است برفی که در این مجموعه استفاده شده تفاوتی با برف طبیعی ندارد وبهتر است قبل از ورود با لباس مناسب وارد شوید و یا از قسمت مربوطه لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید. از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سورتمه
  • فضای برفی پارک
  • تیوب سواری
  • یخ نوردی
  • فضای کودکان
  • زیپ لاین
  • پل معلق
  • انواع کافه
  • پیست اسکی و اسنوبرد
  • فودکورت پینگوفود
  • پینگو شاپ

آدرس پارک برفی پنگوئن کیش: هرمزگان، کیش، بلوار موج

ساعت کاری پارک برفی پنگوئن کیش: همه روزه از ساعت 12 تا 23

شماره تماس پارک برفی پنگوئن کیش: 09027777110

وبسایت پارک برفی پنگوئن کیش: penguinsnowpark.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.55058010201416%2C%2054.01532482041884%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک برفی پنگوئن

پارک ساحلی مرجان

از دیگر پارک های کیش که می توانید برای استفاده از ان افدام نمایید، پارک ساحلی مرجان می باشد. این پارک در جوار بازار مرجان واقع شده و به دلیل مرتبط کردن بازار گفته شده به دریا توانسته در بین بسیاری از افراد به شهرت برسد و محبوبیت برسد. در این پارک که یکی از بهترین پارک های ساحلی کیش به شمار می رود، شما می توانید از امکاناتی مثل قایق سواری، جت اسکی، آلاچیق های متعدد و… استفاده نمایید.

چشم انداز های این پارک بسیار زیبا بوده و بهتر است در سفر به کیش استفاده از آن را از دست ندهید. به گفته بسیاری از افراد، پارک ساحلی مرجان یکی از آرام ترین سواحل کیش را شامل می شود که می توان ساعت ها از آن بهره برد و غرق در لذت شد. شما می توانید شب ها در این ساحل از آب زلال و شفاف استفاده کرده و مرجان های زیبایی را درون آن ببینید.

از دیگر امکاناتی که می توانید در این پارک از آن استفاده نمایید، وجود رستوران هایی خوب می باشد تا دیگر لازم نباشد برای صرف غذا از پارک خارج شوید و به رستورانی دیگر در جایی دیگر مراجعه نمایید. یک سری تفریحات آبی کیش نیز در این پارک قابل استفاده می باشد که از بین آن ها می وان به پاراسل، شاتل و… اشاره نمود. اگر به چیزی نیاز داشتید می توانید علاوه بر رستوران به بوفه های موجود نیز مراجعه نمایید. در سفرتان به جزیره کیش استفاده از این پارک را از دست ندهید.

آدرس پارک ساحلی مرجان کیش: هرمزگان، کیش، میدان مرجان، پشت ساحل مرجان

ساعت کاری پارک ساحلی مرجان کیش: همه روزه به صورت شبانه روزی باز می باشد.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.526541467997212%2C%2054.03911758852868%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی طلوع

یکی از زیبا ترین و بهترین پارک های ساحلی کیش که نباید استفاده از آن را از دست بدهید، پارک ساحلی طلوع می باشد. این پارک توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان عنوان کرد که اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند راضی بوده اند. این پرک کیش به دلیل نزدیکی به باغ پردنگان کیش از نظر موقعیت جغرافیایی نیز موثر بوده و به همین دلیل عده زیادی را به سمت خود جذب نموده است. یکی از مواردی که لازماست به آن دقت کنید این است که بسیاری از تاکسی ها برای رفتن به این بخش از جزیره اکراه دارند و ممکن است مجبور شوید بعد از یک شنای مفصل و دوش گرفتن یک پیاده روی طولانی داشته باشید.

این پارک 15 کیلومتر طول داشته و وسعت آن به 90 کیلومتر مربع می رسد. در این پارک کیش نیز آلاچیق هایی قرار داده شده تا خانواده ها در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایند. یک سری از بخش های پارک نیز می تواند سوزه تصویر برداری نیز واقع شود و اگر دوربین دارید می توانید برای ثبت قاب هایی جالب به پارک ساحلی طلوع مراجعه نمایید. شما با مراجعه به این پارک می توانید از آکواریوم کیش نیز دیدن نمایید و لحظات به یاد ماندنی و ماندگاری را تجربه نمایید.

آدرس پارک ساحلی طلوع کیش: هرمزگان، کیش، خیابان جهان، میدان دلفین، جنب باغ پرندگان

ساعت کاری پارک ساحلی طلوع کیش: همه روزه به صورت شبانه روزی باز می باشد.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.501872465273426%2C%2054.03779186449527%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی طلوع

پارک ساحلی میرمهنا

از دیگر پارک هایی که به نام ساحل میرمهنا نیز شناخته می شود، پارک ساحلی میرمهنا می باشد که بسیار زیبا بوده و افراد زیاد برای ماهی گیری نیز آن را انتخاب می کنند. اگر می خواهید غروب یا طلوع خورشید را در جایی آرام ببینید و تجربه ای عالی داشته باشید، بهتر است استفاده از این پارک را از دست ندهید. پارک ساحلی میرمهنا توانسته در بین بسیاری از افراد به شهرت برسد چرا که ساحل جذاب آن باعث شده تا شب های خاطره انگیزی را برای افرد به ارمغان آورد. یکی از دلایل معروف شدن این پارک وجود مجموعه تفریحی-ورزشی مریم است که در نزدیکی این پارک ساحلی کیش قرار گرفته است.

هم چنین نزدیک بودن یک سری از بازار های کیش مثل بازار صفین، بازار زیتون، باز ونوس و… سبب شده تا این پارک و ساحل میرمهنا کیش بیش از پیش معروف شوند. اگر به کیش سفر کردید بهتر است استفاده از ساحل میرمهنا و پارک ساحلی میرمهنا را از دست ندهید تا تجربه ای خوب داشته باشید. لازم به ذکر است اسکله تفریحی میرمهنا یکی از بهترین مناطق این پارک جهت ثبت تصاویر زیبا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید.

آدرس پارک ساحلی میرمهنا کیش: هرمزگان، کیش، منطقه بومی نشین یمرمهنا در شمال غرب جزیره، قسمت شمالی بلوار پیامبر

ساعت کاری پارک ساحلی میرمهنا کیش: همه روزه به صورت شبانه روزی قابل استفاده می باشد.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.540756636083245%2C%2054.024905669716254%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

یکی دیگر از بهترین پارک های ساحلی کیش که می توانید به آن مراجعه نمایید، پارک ساحلی مرد ماهیگیر می باشد. این پارک وسعتی 4000 متر مربعی داشته و به دلیل وجود یک مجسمه با ارتفاع 12 متر از یک مرد ماهیگیر به این نام معروف شده است. در فضایی با مساحت بالغ بر 500 متر مربع می توانید شاهد پوشش گیاهی پارک باشید که انواع گیاهان بومی کیش را نمایش می دهد. یک سری از امکانات پارک ساحلی مرد ماهیگیر شامل کافه ها و رستوران های کیش می شود که شما می توانید به صورت شبانه روزی سرویس دهی دارند.

هم چنین می توانید برای شن بازی به ساحل پارک بروید و اگر در این زمینه مهارت دارید می توانید قلعه ها و مجسمه های زیبایی را با شن بسازید. لازم به ذکر است در این پارک می توانید از مسیر دوچرخه سواری موجود نیز برای دوچرخه سواری استفاده کنید و از مسیر تعبیه شده که در اطراف آن مناظر زیبایی قرار دارد استفاده نمایید. در سفرتان به این جزیره بهتر است استفاده از این پارک کیش را در اولویت بگذارید تا فرزندانتان بتوانند در ساحل زیبای این جزیره با شن ها سرگرم شوند و لحظات خوبی را سپری نمایند.

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش: هرمزگان، کیش، قسمت شرقی ساحل جزیره

ساعت کاری پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش: همه روزه به صورت شبانه روزی باز است.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.544553139710462%2C%2054.023180101001415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی مرد ماهیگیر