پارک های ساحلی قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پارک های ساحلی قشم از زیباترین و آرامش بخش ترین جاذبه های جزیره قشم است که گردشگران زیادی برای گردش، تفریح و آرامش یافتن به سراغ آن ها می روند. سواحل جنوبی ایران به قدری زیبا و پرطرفدار هستند که گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای گشت و گذار به شهرها و جزایر جنوبی سفر می کنند تا بتوانند از زیبایی ها و آرامش آن ها نهایت لذت را ببرند. نشستن در کنار ساحل و تماشای امواج دریا، لذت و آرامشی را در افراد ایجاد می کند و از لذت بخش ترین جاذبه های طبیعی به حساب می آیند. پارک های ساحلی که با تلفیقی از زیبایی های طبیعی و دست سازه های بشر در کنار سواحل ساخته شده اند نیز با انواع امکانات تفریحی و رفاهی که در آن ها وجود دارند، از طرفداران زیادی برخوردار بوده و گردشگران زیادی برای گردش و تفریح آن ها را انتخاب می کنند. جزیره قشم که انواع جاذبه های طبیعی و خارق العاده را در دل طبیعت خود جای داده، همچنین چندین پارک ساحلی مختلف در آن وجود دارند که بازدید از آن ها خالی از لطف نبوده و گردش در هر کدام از آن ها هیجان و لذت خاص خود را دارند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با انواع پارک های ساحلی قشم آشنا شویم.

پارک زیتون قشم

نخستین گزینه ای که می خواهیم از میان تمام پارک های ساحلی قشم با آن آشنا شویم، پارک زیتون قشم می باشد که در جنوب جزیره قشم و در خیابان زیتون واقع شده است و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. درختان نخل کوتاه و بلند متعددی در طبیعت این پارک ساحلی وجود دارند که منظره ای بسیار زیبا و تماشایی را برای پارک زیتون قشم پدید آورده اند و همچنین فضاهای مختلفی چمن کاری شده اند و باعث شده اند این پارک ساحلی از محوطه ای بسیار زیبا و فوق العاده بهره مند شود. با قدم زدن در پارک ساحلی زیتون قشم می توانید از آرامش ناشی از صدای امواج دریا و رنگ آبی آسمان و سکوت فضای داخل پارک لذت ببرید.

آسمان آبی و بدون دود، دریای بی کران و نیلگون خلیج فارس، درختان نخل، فضای سرسبز آلاچیق های متعدد و غیره همه و همه در کنار یکدیگر فضایی بی نظیر را به وجود آورده اند و محیطی بسیار خانوادگی و صمیمی را برای گردشگران فراهم آورده است. مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری مختلفی در این پارک ساحلی وجود دارند که گردشگران می توانند در فضایی بسیار زیبا و با چشم اندازی از دریای نیلگون خلیج فارس به این ورزش و تفریح ها بپردازند. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی پارک زیتون قشم می توان به انواع زمین های ورزشی نظیر زمین والیبال ساحلی، بسکتبال و فوتبال ساحلی اشاره نمود. همچنین یک کلوپ تفریحات آبی در این پارک وجود دارد و انواع تفریحات آبی مهیج و لذت بخش همچون بنانا، غواصی، قایق سواری، گلایدر سواری و غیره در آن برگزار می شوند.

اگر به جزیره قشم سفر کرده اید و در میان دیدنی ها و پارک های ساحلی قشم به دنبال بهترین پارک ساحلی قشم باشید، پارک زیتون قشم بهترین گزینه انتخابی برای شما می باشد. نکته جالبی که در رابطه با پارک ساحلی زیتون قشم وجود دارد این است که محیطی مناسب را برای کمپینگ مسافرین در نظر گرفته اند و انواع چادرهای مسافرتی در آن قرار دارند که گردشگران می توانند برای اقامت خود در جزیره قشم از آن استفاده نمایند و در فضایی دلپذیر به اقامت بپردازند. از بهترین زمان های بازدید از پارک ساحلی زیتون، فصل های پاییز و زمستان و اوایل بهار می باشند.

ساعت کاری پارک زیتون قشم: شبانه روزی

آدرس پارک زیتون قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چهارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.93321236812555%2C%2056.270209477165785%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های ساحلی قشم

پارک ساحلی آفتاب قشم

پارک های ساحلی متعددی در جزیره زیبای قشم وجود دارند که هر کدام از آن ها با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی که در خود جای داده اند، از محبوبیت برخوردار بوده اند. هر کدام از پارک های ساحلی قشم در بخش های مختلفی از این جزیره قرار گرفته اند. پارک ساحلی آفتاب قشم از دیگر پارک های ساحلی قشم به شمار می آید که در بخش جنوبی جزیره و مقابل شهرک آفتاب قرار داشته و برای دسترسی به آن بایستی خود را به جنوب جزیره قشم برسانید. پارک ساحلی آفتاب هم به دلیل قرار داشتن در کنار دریای خلیج فارس، از منظره ای بسیار زیبا و تماشایی بهره برده و با حضور در این پارک ساحلی می توانید از آرامش حاکم در محوطه پارک، نهایت لذت را ببرید.

بخشی از این پارک ساحلی نیز به کمپینگ برای مسافرین اختصاص یافته و گردشگران می توانند با چادر زدن در این مجموعه تفریحی، به اسکان بپردازند. نخستین فاز پارک آفتاب قشم، در مساحتی حدود 37 هزار متر مربع احداث گردیده و انواع امکانات تفریحی و رفاهی نظیر زمین بازی برای کودکان، زمین فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و بدمینتون در آن قرار گرفته اند که گردشگران می توانند از آن ها بهره مند شوند و ساعاتی را در این پارک ساحلی به ورزش و تفریح مورد علاقه خود بپردازند. امکاناتی همچون کافه، رستوران، فضای سرسبز و جنگلی، مدرسه غواصی و غیره در فاز دوم این مجموعه جای گرفته اند. فضاهای مختلفی در محوطه پارک ساحلی آفتاب قشم به فضای سبز و درختان نخل بلند قامت تعلق یافته که بر زیبایی و لطافت فضا افزوده اند.

ساعت کاری پارک ساحلی آفتاب قشم: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی آفتاب قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، بهارستان، بلوار جمهوری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.92919251407854%2C%2056.25668301040212%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی سینما دریا قشم

در سواحل جنوبی جزیره قشم، پارک های ساحلی متعدد و متنوعی جای گرفته اند که هر کدام از آن ها جزء جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم به حساب می آیند و با توجه به آن که انواع امکانات تفریحی و رفاهی و جاذبه های مختلف را در خود قرار داده اند، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. در بلوار امام قلی خان، یکی دیگر از پارک های ساحلی قشم قرار گرفته که با نام پارک ساحلی سینما دریا قشم شناخته می شود و از بزرگترین و سرسبزترین پارک های ساحلی قشم محسوب می شود که گشت و گذار و تفریح در آن حال هوای دیگری دارد. سینمای دریای قشم مساحتی حدود 20 هزار متر مربع از مساحت جزیره قشم را به خود اختصاص داده و به همین جهت به عنوان بزرگترین پارک ساحلی قشم شناخته می شود.

آلاچیق های مختلفی در پارک ساحلی سینما دریا قرار دارند که بهترین محیط را برای دورهمی ها و راه اندازی پیک نیک محسوب می شود و خانواده های زیادی که به این جزیره سفر کرده اند، برای دورهمی ها و پیک نیک های خانوادگی به سراغ آن ها می روند و ساعاتی را به گپ زدن و لذت بردن از محیط زیبای اطراف خود سپری می کنند. هنگامی که در این آلاچیق ها نشسته اید، چشم اندازی بسیار زیبا از دریای خلیج فارس رو به روی شما نقش بسته و مسحور تماشای آن خواهید شد. علاوه بر آلاچیق ها، نیمکت های متعددی نیز در این پارک ساحلی وجود دارند که می توانید برای استراحت از آن ها هم استفاده نمایید.

هنگامی که در پارک سینما دریای قشم به تماشای امواج آرام و خروشان دریای مقابل خود مشغول هستید، احساسی از آرامش سر تا پای وجود شما را فرا خواهد گرفت و از تمام دغدغه های زندگی و مشغله های کاری دور خواهید شد. از این پارک، منظره بسیار زیبایی از جزیره لارک قابل مشاهده بوده و شب ها که هوا تاریک می شود و چراغ های جزیره لارک روشن خواهند شد، چشم اندازی تماشایی را پدید می آورند. از آنجایی که دریای خلیج فارس مناظر فوق العاده ای را از رقص امواج را به نمایش می گذارد، نام این پارک ساحلی را پارک ساحلی سینما دریا انتخاب کرده اند؛ اما با نام پارک ساحلی قشم نیز شناخته می شود.

تعدادی کافه و رستوران در فضای این پارک وجود دارند که گردشگران می توانند برای صرف وعده غذایی خود به آن ها مراجعه کنند. پوشش گیاهی پارک ساحلی قشم تشکیل شده از درختان نخل و کاکتوس می باشند که چهره ای بسیار متفاوت و چشمنواز را برای این پارک پدید آورده اند. از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه می توان به پارکینگ آن اشاره نمود و گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به جزیره قشم سفر کرده اند، می توانند خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک نمایند.

ساعت کاری پارک ساحلی سینما دریا قشم: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی سینما دریا قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، انتهای بلوار دریا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.936132677786535%2C%2056.275535339238346%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های ساحلی قشم

پارک ساحلی لافت

احتمالا نام لافت به گوشتان خورده باشد؛ لافت نام روستایی تاریخی و دیدنی در بخش شرقی جزیره قشم است که از دیدنی ترین روستاهای جنوبی ایران محسوب می شود و یکی از زیباترین و قدیمی ترین پارک های ساحلی قشم را در خود جای داده است. روستای لافت در زمان های قدیم، به عنوان مرکز شهر قشم شناخته می شد و همین موضوع سبب شده بود بادگیرهای بلندی در آن وجود داشته باشند. در لحظه اولی که وارد این روستا می شوید، بادگیرهای بلند آن را در مقابل مشاهده خواهید کرد.

با توجه به آن که روستای لافت از بافتی قدیمی برخوردار بوده و خانه هایی سنتی و تاریخی در آن قرار دارند، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و از بهترین جاهای دیدنی قشم برای آن دسته از افرادی است که به بازدید از بناها و جاذبه های تاریخی علاقه دارند. این روستای تاریخی چندین ساحل بکر و فوق العاده را در دل خود جای داده و امکان تفریحاتی نظیر قایق سواری و تماشای دریا را فراهم آورده اند. در بلوار ساحلی روستای تاریخی لافت، یکی دیگر از پارک های ساحلی قشم قرار گرفته و با نام پارک ساحلی لافت شناخته می شود.

پارک ساحلی لافت نیز در سال های اخیر به انواع آلاچیق ها مجهز شده و بهترین فرصت را برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه را فراهم کرده است. اگر در میان تمام پارک های ساحلی قشم به دنبال پارک ساحلی بکر و دست نخورده ای هستید، پارک ساحلی لافت می توانید گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود. این پارک ساحلی نیز همانند دیگر پارک های ساحلی قشم، محیطی مناسب را برای اسکان مسافرین به وجود آورده است.

ساعت کاری پارک ساحلی لافت: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی لافت: استان هرمزگان، جزیره قشم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.904314750722136%2C%2055.750359139237545%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک ساحلی هلر

در فاصله 18 کیلومتری جزیره قشم، روستایی زیبا و سنتی به نام روستای هلر قرار گرفته که پارک ساحلی هلر را که از بهترین پارک های ساحلی قشم به شمار می آید، در خود قرار داده است و گردشگران زیادی را به سمت خود فرا می خواند. روستای هلر از زیباترین روستاهای جزیره قشم بوده که گردشگران می توانند آن را به عنوان یکی از بهترین دیدنی های قشم انتخاب کرده و به سمت آن روانه شوند. پارک ساحلی هلر که در این روستا و در محدوده ارتفاعات هلر قرار داشته، در کنار ساحلی بکر و زیبا جای گرفته و از طبیعتی بکر و تماشایی بهره می برد.

پارک ساحلی هلر نیز همانند دیگر پارک های ساحلی قشم، محل های مناسبی برای اسکان گردشگران فراهم آورده و گردشگران می توانند برای اسکان خود به سراغ این پارک ساحلی بروند و در هزینه های اقامتی خود صرفه جویی کنند. انواع امکانات رفاهی همچون بوفه های خوراکی، غرفه های صنایع دستی، غرفه های فروش انواع شیرینی محلی و غیره در آن وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها سوغاتی تهیه کنند.

ساعت کاری پارک ساحلی هلر: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی هلر: استان هرمزگان، جزیره قشم، روستای هلر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.97174889467865%2C%2056.094782867182936%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های ساحلی قشم

پارک ساحلی هامون

در کیلومتر 3 جاده قشم – درگهان پارکی ساحلی و زیبا قرار دارد که از طبیعتی بی نظیر و بکر بهره می برد و جزء پارک های ساحلی قشم شناخته می شود و پارک ساحلی هامون نام دارد. مسیرهای مناسبی در پارک ساحلی هامون جهت پیاده روی و دوچرخه سواری در نظر گرفته شده اند که گردشگران می توانند در مکانی دنج و با منظره ای بکر و زیبا از ورزش و تفریح خود نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی که در این پارک ساحلی برای گردشگران در نطر گرفته شده اند، می توان به زمین های ورزشی نظیر زمین فوتبال ساحلی، زمین والیبال ساحلی، میز پینگ پنگ و غیره اشاره نمود و گردشگران بتوانند در کنار ساحل و دریا و با چشم انداز زیبای دریای خلیج فارس به ورزش و تفریح بپردازند.

همچنین یک کلوپ تفریحات دریایی در پارک ساحلی هامون قرار دارد که انواع تفریحات آبی و هیجان انگیز همچون جت اسکی، غواصی، قایق سواری، بنانا، قایق سواری و غیره در آن وجود دارند و گردشگرانی که به دنبال تفریحات مهیج هستند به سراغ آن بروند و سفری خاطره انگیز و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنند. نشستن در کنار ساحل و تماشای امواج دریا و به خصوص در زمان های طلوع و یا غروب آفتاب از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید در پارک ساحلی هامون قشم که بهترین پارک های ساحلی قشم به شمار می آید، از آن بهره مند شوید. هنگامی که به تماشای طلوع و یا غروب خورشید در کنار ساحل می نشینید، آرامشی عجیب سرتاسر وجود شما را می گیرد و از تمام دغدغه ها و مشغله ها فاصله می گیرید.

این پارک ساحلی نزدیکی منطقه درگهان قشم بوده و گردشگرانی که برای خرید و گردش به سراغ مراکز خرید درگهان می روند، می توانند بعد از خریدی حسابی برای استراحت به این پارک ساحلی و زیبا مراجعه نمایند. اسکله هامون نیز در نزدیکی پارک ساحلی هامون قشم قرار دارد. این پارک ساحلی امکان اسکان برای مسافرین را فراهم آورده و مسافرین می توانند برای اقامت خود به سراغ این پارک بروند و چادرهای خود را به پا کنند و از اقامت خود در محلی رو به دریای زیبا لذت ببرند و با صدای زیبا و آرامش بخش دریا و امواج به خواب بروید و صبح ها با صدای آن نیز صبح خود را آغاز کنید. سوارکاری نیز از دیگر تفریحاتی است که می توانید در این پارک ساحلی به سراغ آن بروید. به یاد داشته باشید، اگر در زمان هایی نظیر ایام عید نوروز و دیگر جشن ها، جنگ های مفرح و موسیقی زنده اجرا می شوند و می توانید لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

ساعت کاری پارک ساحلی هامون قشم: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی هامون قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.980987252036705%2C%2056.243095164000415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کمپ پارک سوزا

شهری به نام سوزا در فاصله 39 کیلومتری از جزیره قشم قرار دارد که از آبادترین شهرهای بندری جنوب ایران به شمار می آید و نخلستان های سرسبز آن از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر سوزا به حساب می آیند. شهر زیبای سوزا که کمتر کسی نام آن را شنیده است، شهری کوچک با طبیعتی بی نظیر و بکر می باشد که اگر به آن سفر کنید، می توانید یکی از زیباترین جاذبه های طول عمر خود را مشاهده کنید. شهر سوزا یکی از زیباترین پارک های ساحلی قشم را در خود جای داده است. اگر به گشت و گذار در طبیعت علاقه مند هستید و به جنوب کشور سفر کرده اید، کمپ پارک سوزا را در لیست گردشگری خود قرار دهید.

درختان نخل زیاد و بلند قامتی در طبیعت این پارک وجود دارند که بهترین محل را برای استراحت و کمپینگ به وجود آورده اند. این پارک ساحلی در کنار یکی از بهترین و زیباترین سواحل جنوبی کشور قرار داشته و به همین جهت از چشم اندازی بی نظیر برخورداربوده و گردشگران می توانند مناظری بسیار زیبا و تماشایی را در اطراف خود مشاهده کنند. اگر این پارک ساحلی را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید و شب خود را در این پارک به صبح برسانید، صبح خود را با صدای مرغان دریایی آغاز خواهید کرد. امکانات رفاهی مختلفی مانند آلاچیق، بوفه خوراکی و مواد غذایی، زمان بازی برای کودکان، نیمکت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره در این پارک برای رفاه حال گردشگران و مسافرین در نظر گرفته شده اند تا بتوانند گردش و اقامت دلچسبی را در این پارک ساحلی تجربه کنند.

قایق سواری هم از پرطرفدارترین تفریحاتی است که می توانید در دریای این ساحل از آن لذت ببرید و گردش در میان آب های خلیج فارس را تجربه نمایید. پارک دیگری به نام پارک کروکودیل نوپک در نزدیکی این پارک قرار دارد که گردشگران می توانند برای گردش و تفریح بیشتر به آن مراجعه نمایند. اگر پارک ساحلی سوزا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده باشید، می توانید از تماشای طلوع و غروب آفتاب در کنار ساحل لذت ببرید.

ساعت کاری کمپ پارک سوزا: شبانه روزی

آدرس کمپ پارک سوزا: استان هرمزگان، 39 کیلومتری جزیره قشم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.808969074284864%2C%2056.09203002109752%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های ساحلی قشم

پارک ساحلی ناز

به جرأت می توان گفت جزایر ناز از زیباترین دیدنی های قشم هستند و اغلب گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، به بازدید از این جزایر زیبا و بکر اقدام می کنند. زیباترین و فوق العاده ترین جزر و مد را می توانید در جزایر ناز مشاهده کنید و از این رویداد طبیعی از نزدیک لذت ببرید. در این منطقه از جزیره قشم می توانید با خیالی راحت بر روی صخره های کنار دریا بنشینید و از تماشای موج های کوتاه و بلندی که در دریای نیلگون خلیج فارس ایجاد می شوند، نهایت لذت و آراش را تجربه کنید و خاطراتی به یاد ماندنی را به ارمغان بیاورید.

در پارک ساحلی ناز علاوه بر آرامش، می توانید هیجان را نیز تجربه کنید و از امکاناتی نظیر غرفه های فروش محصولات سنتی و صنایع دستی، پارکینگ، محوطه خدماتی، دوش صحرایی، پارکینگ و غیره که در این محل تعبیه شده اند، بهره مند شوید. پارک ساحلی ناز همانند دیگر پارک های ساحلی قشم امکان کمپینگ و چادر زدن را برای گردشگران فراهم آورده و گردشگران نیز می توانند برای اقامت خود به سراغ کمپ پارک ساحلی ناز بروند.

ساعت کاری پارک ساحلی ناز: شبانه روزی

آدرس پارک ساحلی ناز: استان هرمزگان، جنوب شرقی جزیره قشم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.82060213605721%2C%2056.10640827651379%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

اجاره روزانه خانه در قشم

جزیره قشم از زیباترین و بکرترین جزایر جنوبی ایران است که انواع جاذبه های طبیعی و گردشگری را در میان طبیعت خود جای داده و هر ساله میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند تا گردشی در میان آن داشته باشند. جزیره قشم از آن دسته جاذبه هایی است که بایستی چند روزی را به اقامت در آن بپردازید تا بتوانید گردشی در میان جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم داشته باشید.

در این مطلب دریافتیم که پارک های ساحلی قشم محل مناسبی برای اسکان گردشگران می باشند؛ اما برخی از گردشگران ترجیح می دهند برای اقامت خود به سراغ اقامتگاهی مناسب تر بروند تا امکانات رفاهی بهتری در اختیار آن ها قرار داشته باشند. یکی از گزینه های اقامتی در جزیره قشم، خانه های مبله ای هستند که به صورت روزانه به گردشگران اجاره داده می شوند و تقاضای اجاره خانه مبله در قشم در میان گردشگران بالا می باشد. این خانه ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و قیمت های مناسبی نیز دارند.

سوالات متداول

بهترین پارک های ساحلی قشم کدام اند؟

از بهترین پارک های ساحلی قشم می توان به پارک ساحلی زیتون، پارک ساحلی ناز، پارک ساحلی آفتاب قشم، پارک ساحلی سینما دریا و غیره اشاره کرد.

آیا امکان اقامت در پارک های ساحلی قشم وجود دارد؟

بله؛ در پارک های ساحلی قشم محوطه ای مناسب برای اسکان گردشگران در نظر گرفته شده اند.

امکانات تفریحی و رفاهی پارک زیتون قشم چیست؟

پارک زیتون قشم انواع امکانات تفریحی و رفاهی نظیر آلاچیق، زمین های ورزشی، انواع تفریحات آبی و غیره را در خود جای داده است.

ساعت کاری پارک های ساحلی قشم چگونه است؟

معمولا ساعت کاری پارک های ساحلی قشم به صورت شبانه روزی می باشند.

[html_block id=”70860″]