پارک لاله فریدونکنار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پارک ساحلی لاله فریدونکنار یکی از پارک های دارای فضای سبز زیبا در فریدونکنار می باشد، این پارک دارای امکانات رفاهی بسیار کاملی می باشد و یکی از مکان های پرطرفدار و محبوب این شهر به شمار می رود.
این پارک در محله درنای سفید فریدونکنار واقع شده است و جزو پربازدید ترین پارک های فریدونکنار می باشد که تعداد زیادی از گردشگران و مسافران این پارک را برای اطراق اقامت در فصول معتدل سال بر می گزینند.

معرفی پارک لاله فریدونکنار

پارک لاله فریدونکنار یکی از پارک های سرسبز و آرام در منطقه ساحلی فریدونکنار می باشد. این پارک، مکان خوبی برای اطراق و استراحت کردن می باشد و دارای ساحلی بسیار زیبا می باشد. از آنجا که فریدونکنار یک شهر ساحلی است و در خط ساحلی مازندران واقع شده است،

اکثر نقاط این شهر ساحلی محسوب می شوند. شهر فریدونکنار قدمت آن چنان طولانی ندارد و سال تاسیس این شهر به 1320 بر می گردد و نام قدیمی آن روستای فری کنار بوده است.

با رفتن به این پارک در واقع با زدن یک تیر دو نشان خواهید زد، چراکه هم می توانید از ساحل زیبای خزر استفاده نمایید و هم از امکانات بی نظیر این پارک بهره مند شوید. شما در این پارک مجاز به کمپینگ و چادر زدن هستید، پس با خیالی راحت وآسوده در این پارک زیبای ساحلی اقامت گزینید و لذت ببرید.

پارک لاله فریدونکنار

امکانات تفریحی و رفاهی پارک لاله فریدونکنار

پارک ساحلی لاله فریدونکنار دارای امکانات رفاهی کاملی است و یکی از جاهای دیدنی فریدونکنار به شمار می رود و از بین امکانات رفاهی این پارک می توان آلاچیق های قابل اطراق و چادر زنی، نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان و سرویس های بهداشتی را نام برد. شما می توانید با کمپ کردن در این پارک، لب ساحل چادر بزنید و لذت ببرید.

در رابطه با بارش باران نیز استرس نداشته باشید که مبادا چادر خیس شود و نتوانید اقامت داشته باشید، چراکه آلاچیق های مسقفی که در این پارک برای مسافران تعبیه شده اند، در زمان بارش باران از خیس شدن شما جلوگیری می کنند و محافظ شما در برابر باران هستند.

ساحلی که در پارک لاله فریدونکنار قرار گرفته است، از نوع ساحل های ماسه ای می باشد. جالب است بدانید که طول سواحل فریدونکنار حدود 8 کیلومتر می باشد و دارای شیب ملایم و استاندارد و بستر شنی و عمق آن استاندارد است و برای شنا کردن و تفریح بسیار مناسب است.

پارک ساحلی لاله فریدونکنار

جاذبه های دیدنی و گردشگری اطراف پارک لاله فریدونکنار

اطراف این پارک سرسبز و خوش آب و هوا، پر از مکان های تفریحی و جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشد. از جمله آنها ساحل فریدونکنار و کافه ها و رستوران های زیبای ساحلی آنها هستند که دارای چشم انداز فوق العاده و بی نظیری هستند که قطعا شما را به وجد خواهند آورد. در ادامه چند جاذبه زیبای دیدنی فریدونکنار در اطراف این پارک را برایتان آورده ایم.

باغ پرندگان فریدونکنار

باغ پرندگان فریدونکنار که یکی دیگر از جاذبه های دیدنی فریدونکنار به شمار می رود. این باغ، در نزدیکی پارک لاله قرار دارد و بخاطر فاصله بسیار ناچیزی که با یکدیگر دارند، جزو پارک لاله به حساب می آید.

باغ پرندگان فریدونکنار اولین باغ پرندگان در خطه شمالی کشور می باشد و در آن پرندگانی همچون مرغابی‌های هوایی، غازهای وحشی، پلیکان، قو، مرغ وحشی و خوتکا و بعضی از پرندگانی که از نواحی سیبری به ایران مهاجرت می‌کنند، وجود دارند.
آدرس باغ پرندگان فریدونکنار: استان مازندران، فریدونکنار، میدان درنا به سمت دریا

باغ پرندگان فریدونکنار

تالاب فریدونکنار

در فاصله ای حدود 6 کیلومتری از پارک لاله فریدونکنار، تالابی زیبا به نام تالاب فریدونکنار قرار گرفته است، این تالاب یکی دیگر از مناطق گردشگری فریدونکنار به شمار می رود و یکی از اصلی ترین تالاب های کشور می باشد.

این تالاب هرساله میزبان تعداد زیادی از پرندگان مهاجر است، پرندگان خانواده مرغابی ها همچون غاز، اردک، اردک بلوطی، اردک نوک پهن، خوتکا، گیرال، حواصیل و باکلان از جمله پرندگانی هستند که تالاب فریدونکنار یا همان دامگاه پرندگان فریدونکنار را برای زمستان گذرانی انتخاب می کنند و این تالاب را برای مهاجرت خود بر می گزینند. تالاب فریدونکنار، یکی از غنی ترین اکوسیستم های تالاب شمال ایران محسوب می شود.
آدرس تالاب فریدونکنار: استان مازندران، کنارگذر فریدونکنار، تالاب فریدونکنار

تالاب فریدونکنار

هتل ها و اقامتگاه های اطراف پارک لاله فریدونکنار

اگر به فریدونکنار سفر کردید و قصد اقامت در این شهر را داشتید، نگران محل اقامتتان نباشید، چراکه در فریدونکنار و مخصوصا در نزدیکی پارک لاله فریدونکنار، هتل های متنوعی وجود دارند که با امکانات کاملی که دارند و کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه آنها شما می توانید اقامت خوشی را در آنها تجربه نمایید.

• هتل درنای سفید فریدونکنار: نزدیکترین هتل به پارک لاله فریدونکنار که با کمتر از 1 دقیقه فاصله از این پارک قرار گرفته است.

• هتل همیاران: هتل همیاران در فاصله ی 800 متری پارک لاله فریدون کنار واقع شده است.

• هتل کیش مهر فریدونکنار: این هتل با فاصله ای کمتر از 2 کیلومتر از پارک لاله فریدون کنار در نزدیکی خیابان چمران واقع شده است.

• هتل آپارتمان یاقوت: این هتل آپارتمان با ویو بی نظیری از دریا و چشم اندازی بسیار زیبا که در 500 متری پارک لاله فریدونکنار قرار گرفته است.

• هتل آپارتمان بهشت: در فاصله ی 650 متری پارک لاله فریدونکنار هتل آپارتمانی با نام هتل آپارتمان بهشت واقع شده است.

• هتل ساحلی موج: این هتل که در نزدیکی ساحل قرار دارد، یکی دیگر از هتل های نزدیک به پارک لاله فریدونکنار می باشد که فاصله آن با پارک لاله به وسیله ماشین حدود 3 دقیقه می باشد.

• متل نخل: این متل یک اقامتگاه بسیار تمیز و مرتب در نزدیکی پارک لاله با دسترسی آسان به مرکز شهر و ساحل می باشد.

• هتل آپارتمان سیکا: هتل آپارتمان سیکا یکی دیگر از هتل های نزدیک به پارک لاله فریدونکنار می باشد که در خط ساحلی قرار گرفته و کیفیت آن بسیار عالی می باشد.

• هتل آپارتمان یاس: این هتل آپارتمان در فاصله کمتر از 2 کیلومتری پارک لاله فریدونکنار واقع شده است و دسترسی بسیار مناسبی به مرکز شهر و ساحل فریدونکنار دارد.

• هتل آپارتمان میلاد: این هتل آپارتمان یکی دیگر از هتل هایی است که در نزدیکی پارک لاله فریدونکنار واقع شده است و دارای امکانات کامل می باشد.

پارک لاله فریدونکنار کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر بخواهید از تهران به فریدونکنار سفر کنید، فاصله ای حدود 222 کیلومتر در پیش خواهید داشت که در زمانی حدود 3 ساعت و بیست دقیقه از تهران به فریدونکنار خواهید رسید.

هنگامی که به فریدونکنار رسیدید، کافیست به خیابان امام خمینی رفته و وارد میدان درنا شوید، سپس به بلوار بسیج بروید و این راه را مستقیم ادامه دهید تا به پارک لاله فریدونکنار برسید و از ساحل زیبایی که در آن سمت پارک قرار گرفته است لذت ببرید. ورودی این پارک، در فریدونکنار و چمران، تقاطع بلوار بسیج واقع شده است.
آدرس پارک لاله فریدونکنار: استان مازندران، فریدونکنار، چمران، تقاطع بلوار بسیج

جاذبه های فریدونکنار

اجاره ویلا استخردار در فریدونکنار

برای اینکه لذت سفر را دو چندان کنید، کافیست برای اقامت خود، اجاره ویلا استخردار در فریدونکنار را انتخاب کنید تا بتوانید ضمن اقامت و استراحت در یک ویلای لوکس و تمیز، از امکانات ویژه آن نظیر استخر استفاده کنید و یک سفر خاطره انگیز را در ذهن خود ثبت نمایید.

لوکس ویلا در زمینه اجاره ویلا استخردار در فریدونکنار و همچنین ویلای بدون استخر و سوییت، به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را بسته به شرایطتان انتخاب نمایید. کافیست با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل نمایید تا شما را در یک انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، فریدونکنار، چمران، تقاطع بلوار بسیج

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه