مراکز خرید درگهان قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود تا افراد به جزیره قشم سفر کنند، خرید کردن می باشد. درواقع این امر باعث شده تا از سراسر ایران برای استفاده از بازارها و پاساژ های قشم به این جزیره مراجعه نمایند. در همه جای قشم می توان برای خرید از بازارهای آن اقدام نمود ولی درگهان یکی از بهترین مناطق قشم برای خرید می باشد. اگر شما نیز به فکر خرید هستید بهتر است این مقاله را که به معرفی مراکز خرید درگهان قشم پرداخته شده از دست ندهید.

بازار نخل

یکی از بازار های مهم قشم که در ناحیه درگهان قرار گرفته، بازار نخل می باشد. این بازار مناسب برای کسانی است که قصد دارند به صورت عمده در زمینه پوشاک خرید داشته باشند. در این بازار درگهان می توان انواع کالاها را در قیمت های مختلف از مقرون به صرفه تا گران ترین یافت می شود و به همین دلیل مناسب برای هر سلیقه ای است. مغازه های این بازار اغلب در زمینه پوشاک فعالیت دارند و به همین دلیل می توانید در این زمینه هر چه نیاز داشتید را تهیه نمایید.

یکی از بخش های موجود در این بازار قشم، وجود یک سوپر مارکت می باشد تا مراجعه کننده ها بتوانند هر چه نیاز داشتند را تهیه کنند. علاوه بر پوشاک می توانید از یک لوازم خانگی که در این بازار وجود دارد نیز استفاده نمایید. محیط این بازار تمیز و مرتب بوده و می توانید در صورت خسته شدن بر روی یکی از صندلی های قرار داده شده در قسمت های مختلف بازار بنشینید. بازار نخل درگهان قشم خروجی های مختلفی دارد و شما می توانید در مراجعه به آن از هر کدام از آن ها که خواستید خارج شوید.

به طور کلی می توان گفت این بازار از لحاظ معماری و طراحی داخلی در کنار مغازه های مختلف پوشاک توانسته رضایت عده زیادی از مراجعین را به دست آورد. یکی از مواردی که باعث می شود تا گردشگران نیز به این بازار بروند، طراحی سنتی و زیبای بازار نخل درگهان می باشد. اگر به جزیره قشم سفر کردید استفاده از این بازار را از دست ندهید.

آدرس بازار نخل درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، جنب بازار اطلس

شماره تماس بازار نخل درگهان قشم: 35271101-076

ساعت کاری بازار نخل درگهان قشم: همه روزه از ساعت 9 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.967444612849093%2C%2056.06670895197364%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار نخل

پاساژ دودلفین

علاوه بر بازار های درگهان شما می توانید به یک سری از مراکز خرید موجود در این منطقه نیز مراجعه نمایید. یکی از این مراکز خرید، پاساژ دودلفین می باشد. این پاساژ قشم زیر بنایی 21000 متر مربعی داشته و بیشتر از 720 واحد تجاری در آن فعالیت دارند. موقعیت جغرافیایی پاساژ دودلفین مشرف به اقیانوس بوده و به همین دلیل توانسته مسافران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

این مجتمع تجاری توانسته علاوه بر بخش تجاری یک سری از بخش های تفریحی و خدماتی را نیز در خود جای دهد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید درگهان از رستوران، کافیشاپ، نمازخانه و… موجود در آن نیز استفاده نمایید. نمای بیرونی و درونی پاساژ دودلفین زیبا بوده و توانسته رضایت مراجعین را به دست آورد. در این مرکز خرید می توانید محصولات مختلفی را علاوه بر پوشاک بیابید و به هر چه نیاز داشتید دسترسی داشته باشید.

کیفت اجناس و مدل های آن ها در مجتمع تجاری دودلفین متنوع بوده و برای هر سلیقه ای مناسب می باشد. اگر از گشت و گذار خسته شدید نیز می توانید به طبقه آخر بروید و در یکی از کافیشاپ ها برای خوردن نوشیدنی مورد علاقه تان اقدام نمایید. شما در این پاساژ می توانید خرید عمده نیز داشته باشید و ارزان تر از بسیاری از مناطق ایران هرچه نیاز داشتید را تهیه کنید.

آدرس پاساژ دودلفین درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، نزدیک خیابان ساحلی

شماره تماس پاساژ دودلفین درگهان قشم: 09056275586

ساعت کاری پاساژ دودلفین درگهان قشم: همه روزه از ساعت 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.96615154468566%2C%2056.06795544693876%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ دودلفین

مجتمع تجاری نور

از دیگر مراکزخرید درگهان قشم که می توانید برای تهیه هرچه نیاز دارید به آن مراجعه کنید، مجتمع تجاری نور می باشد. این پاشاژ درگهان توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و به همین دلیل می توان گفت به عنوان یکی از بهترین پاساژهای درگهان نیز به شمار می رود. این مرکز خرید قشم دارای 200 واحد تجاری بوده و همگی در بنایی که در سال 1396 ساخته شد مشغول فعالیت هستند.

یکی از مواردی که درباره این مجتمع تجاری باید عنوان کرد این است که بیشتر فروشندگان مجتمع تجاری نور از بومیان همین جزیره هستند که شعارشان این است که ما بومیان هنوز هم با شما صادق هستیم. کالاهای موجود در واحد های تجاری این پاساژ کیفیت خوبی دارند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند. پاساژ نور درگهان دو طبقه بوده و در مقایسه با دیگر مراکز خرید درگهان که در اطراف آن قرار گرفته اند کمی کوچک می باشد.

طراحی و دیزاین مغازه های موجود در این پاساژ چوبی بوده و به همین دلیل زیبایی منحصر به فردی را به این پاساژ بخشیده اند. نمای بیرونی مرکز خرید نور درگهان نیز زیبا بوده و به همین دلیل نیز در دیدرس عده زیادی قرار دارد. شما از این مرکز خرید درگهان می توانید از طریق یک پل به پاساژ دودلفین وارد شوید. اگر به جزیره قشم سفر کردید بهتر است برای خرید سری به این مجتمع تجاری درگهان نیز بزنید.

آدرس مجتمع تجاری نور درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، رو به روی مجتمع دودلفین

شماره تماس مجتمع تجاری نور درگهان قشم: 35271057-076

ساعت کاری مجتمع تجاری نور درگهان قشم: همه روزه از ساعت 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.96575120253347%2C%2056.06814725490888%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری نور

بازار قدیم درگهان

یکی از بازار هایی که در روستای درگهان قشم از دیرباز وجود داشته و بسیار سنتی می باشد، بازار قدیم درگهان است. این بازار توانسته در بین افراد مختلف در سال های متمادی معروف شود و مسافران نیز برای خرید و تهیه کالاهایی که نیاز دارند به آن مراجعه می کنند. بازار قدیم درگهان مسقف بوده و بیشتر اجناس درون آن مربوط به پوشاک است ولی می توانید در کنار آن ها برای خرید صنایع دستی نیز اقدام نمایید.

یکی از مواردی که باید قبل از تصمیم برای سفر به قشم به عنوان خرید توجه کنید این است که شما باید در صورت تمایل به استفاده از بازار های این جزیره در یک فصل مناسب اقدام نمایید تا هوای گرم و شرجی حاکم بر محیط برایتان آزاردهنده نباشد. این بازار سیستم سرمایشی فوق العاده ای به نسبت مراکز خرید مدرن قشم نداشته و باید این نکته را در نظر داشته باشید. اجناس درون این بازار قیمت های خوبی دارند ولی اگر به دنبال یک خرید با کیفیت هستید باید کمی در این بازار کوچک جست و جو نمایید. در محدوده درگهان، پارک ساحلی هامون قرار گرفته که جزء بهترین پارک های ساحلی قشم به حساب می آید و می توانید برای گردش و استراحت بعد از خرید به آن مراجعه نمایید.

این بازار که به عنوان قدیمی ترین بازار درگهان شناخته می شود، دارای راه رو ها و کوچه های تو در تویی می شود و به مانند بازار تهران می باشد. لازم به ذکر است که کالاهایی که در این بازار به فروش می رسند در بیشتر موارد به صورت عمده بوده و تنها برخی از اجناس که به عنوان آخرین موارد باقی مانده از یک کالا هستند به صورت تکی فروخته می شوند. یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره کرد این نکته است که در این بازار اکثر اجناس چینی هستند و عده زیادی تمایل به خرید آن ها ندارند.

آدرس بازار قدیم درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب

شماره تماس بازار قدیم درگهان قشم: 35264121-076

ساعت کاری بازار قدیم درگهان قشم: همه روزه از ساعت 8:25 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.966035065964217%2C%2056.06992689786416%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار قدیم درگهان

پاساژ قصر

از دیگر مراکز خریدی که می توانید با مراجعه به منطقه درگهان به آن مراجعه کنید و هرچه نیاز داشتید را تهیه کنید، مجتمع تجاری قصر می باشد. این پاساژ درگهان نمای زیبایی دارد و توانسته در چشم گردشگران زیادی بدرخشد به همین دلیل تعداد مراجعین به آن زیاد است و امتیاز دریافتی آن از کاربران نیز بالا می باشد. طراحی داخلی این مجتمع تجاری مدرن بوده و از این نظر نیز توجه مسافران را به خود جذب نموده است. پاساژ قصر قشم یکی از بهترین مراکز خرید جزیره نیز می باشد که در منطقه درگهان قرار گرفته است.

این پاساژ یکی از مراکز خرید جدید و تازه تاسیس در این جزیره می باشد و به همین دلیل هنوز بین مسافران زیاد شناخته شده نیست. کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند ولی از تنوع کالاها و قیمت ها کمی ناراضی بودند اما پیشنهاد می کنیم به این مرکز خرید نیز سری بزنید تا شاید کالایی که به دنبال آن هستید را بتوانید در اینجا بیابید. در این پاساژ انواع کالاها همانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و… به فروش می رسد و می توانید هر کدام را که تمایل داشتید تهیه نمایید. دسترسی به این مرکز خرید درگهان آسان بوده و به همین دلیل مسافران می توانند به راحتی به آن مراجعه نمایند.

آدرس پاساژ قصر درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب

شماره تماس پاساژ قصر درگهان قشم: 09363684951

ساعت کاری پاساژ قصر درگهان قشم: همه روزه از ساعت 8 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.969343344720752%2C%2056.07515690092382%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ قصر

مجتمع تجاری دریا

یکی دیگر از مراکز خریدی که در درگهان قشم واقع شده است، مجتمع تجاری دریا می باشد. این مرکز خرید درگهان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید قشم نیز به شمار می رود و توانسته عده زیادی از مسافران را به سمت خود بکشاند. امتیازی که مجتمع تجاری دریا از کاربران دریافت نموده بالا بوده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید درگهان نیز به شمار می رود. در این پاساژ می توانید کالاهای مختلفی را بیابید که در برند های مختلف در بوتیک های دریا فروخته می شود.

هزینه اجناس موجود در این مرکز خرید مناسب بوده و به همین دلیل برای کسانی که به دنبال یک خرید اقتصادی هستند نیز خوب است. البته این بدان معنا نیست که کیفیت ها پایین می باشد و شما می توانید اجناس با کیفیتی را از این جا تهیه نمایید. مرکز خرید دریا قشم دو طبقه بوده و به دلیل استقبال مردم معمولا شلوغ می باشد. اگر به دنبال کالای خاصی هستید بهتر از چند مغازه قیمت آن را بپرسید و در نهایت اقدام به خرید آن کنید تا چیزی را گران تهیه نکنید.

البته قیمت ها در این جا از باقی نقاط قشم مطلوب تر بوده و شاید به همین دلیل است که تعداد زیادی از مردم به آن مراجعه می کنند. لازم به ذکر است برخی از فروشگاه های موجود در این مرکز خرید درگهان گاهی تخفیفات خوبی می گذارند که اگر در همان زمان به قشم سفر کنید می توانید از آن کلاها تهیه نمایید. مجتمع تجاری دریا و بازار قدیم درگهان شاید دو موردی باشند که اگر به آن ها مراجعه کنید می توانید جمعیت بیشتری را در آن ها ببینید و این مورد به شما حس خوبی منتقل می کند.

آدرس مجتمع تجاری دریا درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، لاین ساحل 6، پلاک 1600

شماره تماس مجتمع تجاری دریا درگهان قشم: 35273501-076

ساعت کاری مجتمع تجاری دریا درگهان قشم: همه روزه از ساعت 9 تا 22 و جمعه ها از 8:30 تا 23:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.967633946862406%2C%2056.071491270864136%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری دریا

بازار مروارید

یکی دیگر از مراکز خرید درگهان که عده زیادی برای تهیه هر چه نیاز دارند به آن مراجعه می کنند، بازار مروارید می باشد. این بازار در سال 1375 تاسیس شد و می توان گفت یکی از قدیمی ترین بازارهای درگهان می باشد. در طبقه اول تعداد 148 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و به فروش کالاهای مختلفی می پردازند و طبقه دوم نیز 13 واحد مسکونی در کنار سرویس بهداشتی، نمازخانه و بانک های مختلف قرار دارند. یکی از دلایلی که جمعیت زیادی برای خرید به این بازار مراجعه می کند این است که قیمت اجناس این مجتمع تجاری قشم پایین می باشد و مناسب کسانی است که به دنبال خرید اقتصادی می باشند.

در مرکز خرید مروارید می توانید علاوه بر پوشاک برای تهیه کالاهایی هم چون عطر و ادکلن، لوازم برقی و الکترونیکی، کیف وکفش، اکسسوری و… نیز اقدام نمایید. از مهم ترین امکانات این بازار درگهان می توان به وجود رستوران و فست فودی اشاره نمود که دارای غذاهای سنتی و ایرانی می باشد. بهتر است در صورت سفر به قشم به بازار مروارید نیز مراجعه کنید و از کالاهای با قیمت مطلوب آن بهره ببرید.

آدرس بازار مروارید درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، بین مرکز خرید ایران زمین و صدف

شماره تماس بازار مروارید درگهان قشم: 35265830-076

ساعت کاری بازار مروارید درگهان قشم: همه روزه از ساعت 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.967630958670902%2C%2056.071479215604306%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار مروارید

بازار صدف

از دیگر بازار هایی که در منطقه درگهان قشم قرار گرفته و شما می توانید در سفر به این جزیره از آن برای خرید استفاده کنید، بازار صدف می باشد. این بازار توانسته در بین افراد زیادی به شهرت برسد و در این منطقه شناخته شده باشد. برخی از مراجعین از کیفیت کالاهای موجود در این بازار ناراضی هستند و به همین دلیل می توان گفت برای پیدا کردن یک کالا باید کمی جست و جو کنید

تا کیفیت مطلوب خود را بیابید. این بازاردر کنار بازار های دیگر روستای درگهان به شما کمک می کنند تا شما بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید و از قیمت های مناسب بهره ببرید. یکی از دلایلی که باعث شده تا مسافران به بازار صدف مراجعه نمایند قیمت های پایین آن می باشد. مجتمع تجاری صدف توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و شامل مغازه های مختلفی می شود که مشغول فروش پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، اکسسوری و… می شود.

آدرس بازار صدف درگهان قشم: هرمزگان، قشم، درگهان، بین پاساژ مروارید و نگین

ساعت کاری بازار صدف درگهان قشم: همه روزه از ساعت 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.966449783353116%2C%2056.069411843267154%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار صدف

سوالات متداول

قدیمی ترین بازار درگهان قشم کدام بازار می باشد؟

قدیمی ترین بازاری که در این منطقه قرار دارد بازار قدیم درگهان است.

معروف ترین بازار درگهان کجا قرار گرفته است؟

بازار نخل که معروف ترین بازار بین مسافرین می باشد جنب بازار اطلس واقع شده است.

ارزان ترین مرکز خرید درگهان کدام است؟

بازار مروارید را می توان به عنوان ارزان ترین مرکز خرید در نظر گرفت.

چرا باید از درگهان قشم خرید کرد؟

درگهان از مهم ترین مناطق برای خرید می باشد و در قشم نیز شهرت دارد.

[html_block id=”67990″]