عمارت های لاکچری محمودآباد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیباترین شهرهای ساحلی استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید محمودآباد می باشد. این شهر به دلیل داشتن ویلاها ساحلی مختلف درون خود توانسته به یک جای مهم برای اجاره ویلا و اقامت گردشگران تبدیل شود. در این مقاله به سراغ معرفی انواع اقامتگاه های محمودآباد خواهیم رفت تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره این مورد به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در محمودآباد

محمودآباد یکی از بهترین شهرهای خطه شمالی کشور است که اگر به آن سفر کرده باشید می دانید که چه مکان جغرافیایی زیبایی می باشد. این ناحیه به دلیل آب و هوای عالی که دارد مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته و به همین دلیل در آن می توانید ویلاهای زیادی را تماشا کنید و برای اجاره آن ها اقدام نمایید. سایت لوکس ویلا می تواند برای اجاره ویلا در محمودآباد به شما کمک شایانی کند و به همین دلیل شما برای رزرو ویلا در این منطقه می توانید به راحتی برای این مورد تصمیم بگیرید.

هزینه اجاره ویلا ارزان در محمودآباد اوایل هفته از 800000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 اومان شروع می شود که با توجه به نوع اقامتگاهی که مد نظر دارید این هزینه بیشتر خواهد شد. لوکس ویلا انواع اقامتگاه های این ناحیه را از ارزان ترین تا لوکس ترین به شما ارائه می دهد و به همین دلیل شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید برای رزرو ویلا در سفرتان تماس بگیرید. محمودآباد به دلیل نزدیکی به دریا ویلاهای ساحلی مختلفی دارد که در صورت تمایل برای داشتن ویوی رو به دریا بهتر است ابتدا ویلاهای این ناحیه را تماشا کنید و بعد برای رزرو گزینه مورد نظرتان اقدام نمایید.

رزرو ویلا در محمودآباد

اقامتگاه های استخردار در محمود آباد

از دیگر ویلاهایی که می توانید برای اقامت خود از آن ها استفاده نمایید، ویلاها دارای استخر می باشند که این ویلاها یا دارای استخر روباز هستند یا استخر سرپوشیده دارند. در نیمه اول سال و به خصوص در تابستان ویلاهای دارای استخر روباز معمولا بیشتر مورد استقبال افراد قرار می گیرند و به همین دلیل قیمت ان ها نیز در مقایسه با ویلاهای دارای استخر سرپوشیده بیشتر است. این ویلاها با شروع سرمای هوا دیگر کارایی ندارند و قیمت آن ها نیز تقریبا نصف می شود.

اگر ویلاهای با استخر روباز با آب گرم ارائه شود معمولا قیمت آن ها زیاد تغییری نخواهد کرد و به همین دلیل بهتر است در زمان اجاره این نوع ویلاها از فعال بودن استخر آب گرم مطمئن شوید. محمودآباد به دلیل داشتن مناطق ساحلی می تواند هم ویوی رو به دریا را برایتان مهیا کند و هم با داشتن استخر سفرتان را تکمیل نماید. بعضی از ویلاهای ساحلی یا ویلاهای دیگر در سطح شهر هم دارای استخر روباز بوده و هم استخر سرپوشیده درون خود دارند. این ویلاها معمولا زیر مجموعه ویلاهای لوکس قرار می گیرند و هزینه اجاره آن ها کمی بالا می رود. قیمت اجاره روزانه ویلا استخردار در محمودآباد در اوایل هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان شروع شده و با توجه به نوع ویلای استخرداری که انتخاب می کنید این هزینه بالاتر می رود.

نوع دیگری از ویلاها نیز وجود دارند که سقف استخر آن ها متحرک می باشد و به همین دلیل در تمامی اوقات سال می توان از آن ها استفاده نمود. این ویلاها به چهارفصل معروف هستند و تعدادشان محدود است به همین دلیل قیمتی که بابت اجاره آن ها خواهید پرداخت نیز بالا می باشد. ویلاهای چهارفصل در کنار مورد یاد شده امکانات دیگری نیز دارند که همین موارد باعث می شود تا قیمت اجاره بالاتر برود. اگر تمایل به اجاره ویلا استخردار در محمودآباد داشتید می توانید با مراجعه به سایت لوکس ویلا موارد موجود را مشاهده نمایید و یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ویلاهای ساحلی در محمودآباد

یکی از مهم ترین اقامتگاه های مربوط به این منطقه ویلاهای ساحلی هستند که تعداد بالایی دارند و در دسترس عموم نیز می باشند. برای اجاره این نوع ویلاها ابتدا بهتر است امکانات و قیمت آن ها را مشاهده نمایید و سپس برای رزرو کردنشان اقدام کنید. قیمت ویلاهای ساحلی معمولا به دلیل تقاضای زیاد برای آن ها کمی بالاتر از باقی اقامتگاه ها می باشد و به همین دلیل اگر تمایل دارید یک سفر اقتصادی داشته باشید بهتر است از آپارتمان های موجود در محمودآباد استفاده نمایید.

هزینه اجاره ویلا ساحلی در محمودآباد در اوایل هفته از 2600000 تومان و آخر هفته ها از 3700000 تومان شروع می شود. بسیاری از ویلاهای ساحلی در زمره ویلاهای لاکچری قرا دارند و به همین دلیل هزینه اجاره آن ها نیز بالا می باشد. شما می توانید برای اجاره ویلا لاکچری محمودآباد به سایت لوکس ویلا بروید و از بین گزینه های موجود یکی را انتخاب نمایید و بهتر است بدانید که هزینه این نوع از ویلاها از 4000000 تومان آغاز می شود.

ویلاهای لوکس یا همان لاکچری محمودآباد امکانات خوبی دارند که از بین آن ها می توان به استخر، باربیکیو، میز بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، جکوزی، سیستم صوتی، اتاق مستر، آلاچیق، تراس و… اشاره نمود. بیشتر ویلاهای ساحلی حتی با وجود قرار گرفتن در کنار دریا دارای استخر نیز می باشند و اگر به دنبال ویلای استخردار باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید. بعضی از ویلاهای نزدیک به دریا دارای ساحل اختصاصی هستند که باید بدانید هزینه اجاره این ویلاها معمولا بالا بوده و در صورت تمایل می توانید از سیات لوکس ویلا برای رزرو آن ها اقدام نمایید.

ویلاهای ساحلی محمودآباد

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

سایت لوکس ویلا با ارئه ویلاها و اقامتگاه های مختلف در خود می تواند برای شما مفید واقع شود و به شما کمک کند تا بتوانید یک جای خوب برای اقامتتان در مقصد بیابید. کافیست برای اجاره ویلا در محمودآباد ابتدا به پنل اجاره ویلا و سوئیت در صفحه اصلی سایت بروید و سپس با انتخاب این شهر از استان مازندران وارد ویلاهای محمودآباد شوید. در صفحه جدید هر ویلایی با هر قیمتی که مد نظر داشته باشید را می توانید بیابید و برای رزرو آن اقدام نمایید. برای ثبت ویلای مورد نظرتان نیز می توانید با کارشناسان لوکس ویلا تماس بگیرید و از طریق آن ها ویلای خود را برای زمان مورد نظرتان رزرو کنید. سعی کنید ویلایی که می خواهید انتخاب کنید را کمی زودتر از موعد ثبت نمایید تا توسط دیگران رزرو نشود.