ساحل درختان نارگیل کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ساحل درختان نارگیل کیش از زیباترین و جذاب ترین سواحل جزیره کیش می باشد که با توجه به داشتن تعداد زیادی درخت نارگیل، آن را با نام ساحل درختان نارگیل کیش می شناسند. جزیره کیش جاذبه های گردشگری فراوان و زیبایی را در خود جای داده و همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری به شمار می رود و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند. سواحل جزیره کیش جزء زیباترین سواحل جنوب ایران هستند و نخستین جاذبه در جزیره کیش به شمار می آیند که اغلب گردشگران به سراغ آن ها می روند. در این میان برخی از سواحل جزیره کیش نسبت به دیگر سواحل زیباتر و پرطرفدارتر هستند که یکی از آن ها ساحل درختان نارگیل می باشد. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با این ساحل زیبا و تماشایی که از زیباترین سواحل کیش محسوب می شود آشنا شویم.

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

ساحل درختان نارگیل کیش که از زیباترین و متفاوت ترین سواحل جزیره کیش به شمار می رود و گردشگران زیادی آن را به عنوان جاذبه ای گردشگری انتخاب می کنند، این ساحل در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است. از مرکز جزیره تا این ساحل مدت زمانی حدود 15 دقیقه زمان می برد. از آنجایی که ساحل نارگیل در موازات و امتداد خیابان فردوسی قرار دارد، برای دسترسی به این ساحل بایستی مسیر خیابان فردوسی را پیش بگیرید تا به آن برسید. همچنین در صورتی که خودروی شخصی در جزیره ندارید، برای دسترسی به این ساحل می توانید سوار تاکسی شوید تا بتوانید به راحتی به ساحل نارگیل کیش دسترسی پیدا کنید.

آدرس ساحل درختان نارگیل: استان هرمزگان، شرق جزیره کیش، خیابان فردوسی

آشنایی با ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل از زیباترین سواحل جزیره کیش می باشد و به دلیل جای دادن هزاران درخت نارگیل در طبیعت خود، با نام ساحل درختان نارگیل کیش شناخته می شود. سواحل متعدد و متنوعی در جزیره کیش وجود دارند که همه آن ها رو به دریای زیبای خلیج فارس هستند و طبیعتی بی نظیر را پدید می آورند. محل تلاقی ساحل و دریا از زیباترین جاذبه هایی است که در جزیره کیش گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند. ساحل درختان نارگیل کیش مساحت 20 هزار متر مربع از بخش شرق جزیره کیش را از آن خود نموده و 2.500 درخت نارگیل را در خود جای داده است. درختان نارگیل در کنار یکدیگر می توانند طبیعتی بسیار زیبا و تماشایی را پدید بیاورند و به همین جهت است که این ساحل از زیبایی خاصی برخوردار بوده و گردشگران زیادی آن را به عنوان جاذبه گردشگری و دیدنی در کیش انتخاب می کنند و به سمت آن می روند.

درختان نارگیل در مناطقی که دارای آب و هوای استوایی می باشند وجود دارند و در بسیاری دیگر از مناطقی که آب و هوایی به غیر از آب و هوای استوایی دارند، رشد آن امکان پذیر نمی باشد. بیشترین دلیل محبوبیت این ساحل برای گردشگران، وجود درختان نارگیلی هستند که با تعداد زیادی در ساحل درختان نارگیل وجود دارند. گردشگرانی که در گردش در میان دیدنی های کیش ساحل درختان نارگیل را انتخاب می کنند و به سراغ آن می روند، بر این عقیده هستند که لقب زیباترین ساحل جزیره کیش سزاوار این ساحل می باشد و پیشنهاد می کنند در صورت سفر به این جزیره حتما سری به ساحل درختان نارگیل بزنید. درختان نارگیل شباهت زیادی به درخت نخل دارند و درختان نارگیل دارای برگ های سبز روشن می باشد و قرار داشتن آن ها در ساحلی با شن های طلایی رنگ و دریای نیلگون خلیج فارس طبیعتی و فوق العاده و بی نظیر را پدید می آورند.

درختان نارگیل دارای برگ هایی بزرگ هستند و در زیر خود سایه می افکنند و می توانید زیر آن ها بنشینید و از طبیعت زیبای اطراف خود لذت ببرید. البته با توجه به این که امکاناتی همچون آلاچیق های متعدد در این ساحل وجود دارند، اما برخی از گردشگران دوست دارند لحظاتی را در زیر سایه درختان نارگیل به سر برند به استراحت بپردازند. همانطور که می دانیم، میوه نارگیل این درختان طعم بسیار دلنشین و خوشمزه ای دارند. هنگامی که در زیر درخت نارگیل به استراحت می پردازید، بهتر است مراقب باشید میوه های نارگیل که دارای وزن زیادی هستند، به روی شما سقوط نکنند. اصلی ترین دلیل محبوبیت این ساحل، وجود درختان زیبای نارگیل در آن می باشد و در هر جایی نمی توان درخت نارگیل را پیدا کرد؛ چرا که تنها در مناطق استوایی رشد می کنند. اگر در فصل هایی که این درختان میوه خوشمزه نارگیل بار می دهند، به این ساحل مراجعه کنید، می توانید از نارگیل درختان میل کنید.

ساحل درختان نارگیل کیش

درختان ساحل درختان نارگیل کیش

درختان نارگیلی که در این ساحل وجود دارند اصلی ترین دلیلی هستند که گردشران را به سوی خود جذب می کنند، این درختان بسیار قطور، تنومند و بلند قامت هستند و با برگ های پهن و بزرگی که دارند، سایه های زیادی را می توانند در اطراف خود پراکنده و کنند و گردشگران بتوانند زیر آن ها بنشینند و یا دراز بکشند و به استراحت بپردازند. هنگامی که به این ساحل زیبا و تماشایی بروید و در آن به قدم زدن بپردازید، حس قدم زدن در سواحل هاوایی و مناطق استوایی نزدیک به خط استوا را برایتان تداعی خواهد کرد و لذت سفر به جزیره کیش را بریتان صد چندان خواهد نمود. تصاویری که در ساحل درختان نارگیل تهیه کنید، درختان نارگیل، آب نیلگون دریای خلیج فارس، آسمان آبی و شن های مرجانی این ساحل ترکیبی بسیار زیبا و تصاویر کارت پستالی را پدید می آورند. در برخی دیگر از مناطق جنوبی ایران همچون چابهار که دارای آب و هوایی استوایی می باشد، درختان نارگیل رشد می کنند.

امکانات رفاهی ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل علاوه بر داشتن زیبایی های متعدد در طبیعت خود، امکانات رفاهی همچون آلاچیق های فراوانی در آن وجود دارند که لذت گردش و استراحت را برای گردشگران چندین برابر می کنند. آلاچیق های ساحل درختان نارگیل، بهترین امکان را برای تماشای ساحل و فضای زیبای اطراف پدید آوره اند و می توانید با نشستن در آن ها به همراه دوستان و خانواده از فضای اطراف خود لذت ببرید. امکانات رفاهی و تفریحی ساحل درختان نارگیل کیش تنها به آلاچیق های آن محدود نمی شوند و امکانات متنوع دیگری در این ساحل وجود دارند که بر محبوبیت آن افزوده است. رستوران ها بوفه هایی در ساحل درخت نارگیل وجود دارند که می توانید با رفتن به سراغ آن ها، میان وعده و یا وعده غذایی مورد علاقه خود را در این ساحل زیبا میل کنید و فضای اطراف خود لذت ببرید. از دیگر امکانات رفاهی این منطقه می توان به دوش و سرویس بهداشتی اشاره نمود. با وجود این دوش ها در ساحل می توانید پس از تفریح و خسته شدن، یک دوش بگیرید و خستگی را از تن خود بیرون کنید.

ساحل درختان نارگیل کیش

امکانات تفریحی ساحل درختان نارگیل

اگر به دنبال تفریحاتی هستید که بتوانید در این ساحل از آن ها بهره مند شوید، می توانید از تفریحاتی همچون فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و هندبال لذت ببرید و گروه هایی را با همسفران خود تشکیل دهید و این تفریحات را در فضایی جدید و زیبا تجربه نمایید. ایستگاه کرایه دوچرخه در این ساحل وجود دارد که گردشگران می توانند با ارائه مدرک شناسایی معتبر و پرداخت هزینه معین، دوچرخه ای را برای خود کرایه کنند و در مسیرهای مشخص شده در این ساحل از دوچرخه سواری لذت ببرند. تفریحات ساحل درختان نارگیل باز هم ادامه دارند و می توانید از تفریحات آبی کیش بهره مند شوید. پلاژ آقایان جزیره کیش در ساحل درختان نارگیل قرار داشته و آقایانی که به دنبال آب تنی هستند و می خواهند شنا در آب های نیلگون خلیج فارس را در فضایی مناسب تجربه کنند، می توانند به پلاژ مخصوص آقایان در این ساحل مراجعه نمایند. تفریحات هیجان انگیز دیگری همچون قایق سواری (قایق پارویی، قایق کف شیشه ای، قایق ماهیگیری)، جت اسکی، شنا، غواصی و غیره در این ساحل وجود دارند و در نهایت نیز می توانید برای رفع خستگی روحی و جسمی به سراغ سکوی ماساژ بروید و ماساژی دلپذیر را تجربه کنید.

جت اسکی در ساحل درختان نارگیل کیش

جت اسکی از آن دسته تفریحات آبی است که هیجان بالایی را به شما منتقل می سازد و آدرنالین خونتان را تا بالاترین حد خود افزایش می دهد. این ساحل با چشم انداز زیبایی که دارد از بهترین سواحل جزیره کیش برای تجربه جت اسکی به شمار می رود. اگر به دنبال جاذبه ای دیگر در جزیره کیش هستید تا بتوانید از تفریحات هیجان انگیز دیگری بهره مند شوید، می توانید پارک ساحلی سیمرغ را انتخاب کنید و به سراغ پارک ساحلی سیمرغ کیش بروید.

قایق سواری

قایق سواری از جمله تفریحاتی است که گردشگران زیادی به آن علاقه مند هستند. انواع قایق های موتوری، قایق های کف شیشه ای و قایق های پدالی در این ساحل وجود دارند که می توانید در این ساحل با منظره فوق العاده زیبای آن، از قایق سواری لذت ببرید.

ساحل درختان نارگیل کیش

ورزش های ساحلی

در این ساحل زیبا امکاناتی فراهم شده تا گردشگران بتوانند از ورزش های ساحلی همچون فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و هندبال لذت ببرند. ورزش های گروهی آن هم در این مکان زیبا لذتی چندین برابر دیگر مکان ها دارد و می توانید چالش هایی هیجان انگیز را تجربه نمایید.

دوچرخه سواری در ساحل نارگیل کیش

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به وررزش و تفریح دوچرخه سواری علاقه دارید، ایستگاهی در این ساحل وجود دارد که انواع دوچرخه ها را به گردشگران کرایه می دهد و این امکان را فراهم آورده در کنار دریای زیبای خلیج فارس گردشگران از این تفریح نهایت لذت را ببرند. همچنین دوچرخه های دونفره ای وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها با ارائه مدرک شناسایی معتبر و پرداخت هزینه مشخصی کرایه کنند و همراه با دوست و یا خانواده خود از دوچرخه سواری لذت ببرند.

سکوی ماساژ

ماساژ از بهترین روش ها برای رفع خستگی روحی و جسمی می باشد. گردش در میان مکان های دیدنی کیش انرژی زیادی می طلبد و پس از گردش در میان جاذبه های گردشگری احساس خستگی را به گردشگران منتقل می کند. ماساژ یکی از بهترین روش هایی است که می توانید خستگی روحی و جسمی را از تن خود بیرون کنید. خوشبختانه در کنار امکانات تفریحی متنوع در این ساحل، سکوی ماساژ وجود دارد که گردشگران می توانند با مراجعه به آن از ماساژ بهره مند شوند و خستگی را از تن بیرون کنند. البته توجه داشته باشید سکوی ماساژ در ساحل درختان نارگیل تنها برای آقایان امکان پذیر می باشد.

ساحل درختان نارگیل طبیعتی مناسب برای عکاسی

اگر جزء افرادی هستید که به عکاسی در طبیعت علاقه مند هستید، این ساحل بهترین سوژه ها و لوککیشن را برای عکاسی فراهم نموده و می توانید عکس های بسیار زیبا و خاطراه انگیزی را در این ساحل به ثبت برسانید. همچنین در زمان غروب خورشید می توانید تصاویر بی نظیری را در این ساحل خلق کنید.

آرامش در ساحل نارگیل کیش

از آنجایی که این ساحل از بسیاری از جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش دور بوده، آرامش دلنشینی در آن حکم فرما می باشد و فضایی بسیار دل انگیز و به دور از هر گونه شلوغی را برای گردشگران فراهم نموده است. برخی از افراد هستند که برای گردش در مقصد گردشگری خود به دنبال جاذبه ای هستند تا بتوانند به دور از هرگونه هیاهو و شلوغی، آرامش را در آن تجربه کنند. جزیره کیش جزیره ای است که توانسته با وجود امکانات مناسبی که در خود جای داده، هم آرامش و هم هیجان را برای گردشگران فراهم سازد و هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. قدم زدن در کنار ساحل می تواند آرامش عجیبی را به شما منتقل کند.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین زمان سفر به ساحل درختان نارگیل

جزیره کیش از آب و هوایی گرم و شرجی برخوردار است و در اغلب زمان های سال هوای گرم و شرجی در آن حاکم است. به همین جهت گردشگران معمولا فصل های پاییز و زمستان را برای سفر خود به جزیره کیش انتخاب می کنند تا بتوانند به راحتی و در هوایی دلنشین و دلپذیر که گرمای طاقت فرسا در آن نیست، به گردش در میان مناطق دیدنی کیش بپردازند. ساحل درختان نارگیل که از زیباترین جاذبه های دیدنی این جزیره به شمار می روند، در ماه های فروردین و اردیبهشت در بهترین شرایط جوی خود قرار دارد و از آب و هوایی بی نظیر برخوردار است. لذا می توانید از گردش و تفریح خود در این ساحل زیبا لذت ببرید. همچنین خبری از طوفان ها و مواج شدن دریای خلیج فارس نیست و می توانید از هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش بهره مند شوید.

با توجه به آن که فصل پاییز و زمستان از بهترین فصل ها سفر به جزیره کیش محسوب می شوند، اما برای بازدید از ساحل درخت نارگیل چندان مناسب نمی باشد، به خصوص برای آن دسته از افرادی که می خواهند از تفریحات آبی این ساحل استفاده کنند. چرا که در این فصل ها هوا طوفانی می شود و در صورت مواج شدن دریای خلیج فارس نمی توان از بسیاری از تفریحات آبی استفاده کرد. در نهایت می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که در فصل بهار هوای جزیره نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است و می توانید از طبیعت این ساحل بی نظیر نهایت لذت را ببرید. همچنین فراموش نکنید که طلوع و یا غروب آفتاب را در این ساحل تماشا کنید؛ چرا که منظره ای بسیار زیبا را در کنار درختان نارگیل پدید می آورد.

شکم گردی در ساحل درختان نارگیل

از آنجایی که ساحل نارگیل کیش از بهترین جاذبه های دیدنی کیش به شمار می رود و انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده، گردشگران زیادی آن را برای گردش و تفریح خود انتخاب می کنند و به سراغ آن می روند. یکی از تفریحاتی که گردشگران در جاذبه های گردشگری به دنبال آن هستند، رستوران ها و کافه هایی می باشند که انواع غذاها و نوشیدنی های خوش طعم را در اختیار مشتریان قرار می دهند. خوشبختانه در این ساحل رستوران های مختلفی همچون رستوران میرمهنا وجود دارند که غذاهای خوشمزه ای سرو می کنند، اما قیمت های بالایی دارند. علاوه بر رستوران، کافه های مختلفی از جمله کافی شاپ هتل داریوش در این ساحل قرار دارند که برای صرف یک نوشیدنی دلچسب و یا میان وعده ای خوش طعم می توانید به آن ها مراجعه کنید. همچنین می توانید از منظره زیبای اطراف خود لذت ببرید و سفارش خود را در فضایی بی نظیر میل کنید.

رزرو آپارتمان در کیش

جزیره کیش از جمله زیباترین و پر جاذبه ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند. گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، معمولا برای گردش در میان بسیاری از جاذبه های کیش چند روزی را برای اقامت در جزیره در نظر می گیرند. لذا به دنبال اقامتگاهی هستند تا بتوانند مدت زمانی که در جزیره هستند را بتوانند در آن اقامت داشته باشند. جزیره کیش انواع اقامتگاه های متنوعی را برای اقامت گردشگران در نظر گرفته و گردشگران می توانند با هر بودجه و سلیقه ای یکی از انواع اقامتگاه ها را برای خود انتخاب و رزرو کنند. به دلیل آنکه گردشگران اغلب زمان خود را به گشت و گذار در میان دیدنی های جزیره کیش صرف می کنند، ترجیح می دهند اقامتگاهی ارزان قیمت را برای اقامت خود رزرو نمایند. یکی از اقتصادی ترین انواع اقامتگاه های کیش، آپارتمان های مبله ای هستند که با توجه به امکانات مناسب موجود در آن ها، از قیمت های نسبتا ارزانی برخوردارند. اگر شما هم تصمیم دارید برای اقامت در این جزیره به سراغ اجاره آپارتمان مبله در کیش بروید، می توانید بسیاری از هزینه های اقامتی خود را کاهش دهید و عمده ای از هزینه های خود را صرف گردش و تفریح خود نمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

سوالات متداول

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

ساحل درختان نارگیل کیش در قسمت شرقی جزیره کیش و در خیابان فردوسی قرار دارد.

بهترین زمان بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش چه فصلی است؟

فصل بهار از بهترین زمان های بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش می باشد.

امکانات رفاهی ساحل درختان نارگیل کیش چیست؟

آلاچیق، رستوران و بوفه خوراکی

امکانات تفریحی ساحل درختان نارگیل کیش کدام اند؟

دوچرخه سواری، قایق سواری، جت اسکی، سکوی ماساژ و غیره.


[html_block id=”70180″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، شرق جزیره کیش، خیابان فردوسی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه