بهترین رستوران های گرگان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

بهترین رستوران های گرگان را همه باید بشناسند چون گرگان کلی غذای محلی فوق العاده دارد که تجربه طعم آن ها جزء واجبات زندگی هر ایرانی است و زمانی این طعم واقعی غذا ها می توان چشید که رستوران یا محلی باشد یا آنقدری فوق العاده باشد که به غیر از آنجا، هیچ جای دیگری در گرگان را برای رستوران گردی انتخاب نکرد. از این رو، در سایت لوکس ویلا تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین رستوران های گرگان بیشتر آشنا کنیم.

رستوران درباری ناهارخوران

در گرگان یک بلوار معروف و بزرگ هست با نام بلوار ناهارخوران که در جنوب گرگان و امتداد خیابان ولیعصر قرار دارد. این بلوار جذاب در نهایت به دل طبیعت می رود و کلی هم رستوران خوب با ویو زیبای طبیعت دارد. یکی از بهترین رستوران های ناهارخوران گرگان که اینجا می خواهیم معرفی کنیم، رستوران درباری است که در انتهای بلوار و نزدیک به میدان ناهارخوران واقع شده است. رستوران درباری به جرأت می توان گفت یک رستوران همه چی تمام بین رستوران های گرگان واقع در بلوار ناهارخوران است و در یک محیطی لوکس و فوق العاده که برازنده نامش هم می باشد، کلی غذای ایرانی و محلی باکیفیت دارد و اگر جزء افرادی هستید که کیفیت و شکیل بودن محیط بیشتر برایتان اهمیت دارد، بین رستوران های گرگان به یکی از مشتریان همیشگی رستوران درباری تبدیل خواهید شد.

زمانی که به انتهای بلوار می رسید و رستوران درباری ناهارخوران گرگان را مشاهده می کنید، با یک عمارتی تاریخی روبرو می شوید مانند رستوران های لوکسی که در مناطق کویری ایران است اما اینبار، شما در عمارت تاریخی هستید که بجای کویر، دارای ویو جذاب از طبیعت و جنگل است. رستوران درباری ناهارخوران گرگان یک حیاط بزرگ و سرسبز و دوست داشتنی دارد که دور تا دورش میز و صندلی به همراه سایبان قرار داده شده و قسمت سرپوشیده هم دارد تا اگر هوا سرد و بارانی بود، به آنجا مراجعه نمود. در فضای سرپوشیده هم دکوراسیون و طراحی لوکس و بی نظیری مشاهده می شود هرچند ویو و هوای دلنشین حیاط رستوران را ندارد. همچنین رستوران درباری دارای سالن های کنفرانس و وی آی پی برای خانواده ها و قرارهای کاری و غیره دارد و با رزرو قبلی می توانید از آن ها به همراه خدمات ویژه بهرمند شوید.

با اینکه نگاهی اجمالی به محیط رستوران انداختیم اما اینجا آنقدری زیبا و فوق العاده است که هرچقدر بگوییم کم گفتیم. حال بپردازیم به غذا هایی که در اینجا سرو می شود آن هم غذا های متنوع و باکیفیتی که از دلایل اصلی محبوبیت و امتیاز بالای درباری میان بهترین رستوران های گرگان محسوب می شود و رستوران با شعار “هدف ما کیفیت و کیفیت ما مثال زدنی است” به خوبی توانسته خوب بودن خود را نشان دهد.

در منوی غذایی رستوران درباری ناهارخوران گرگان، سیب زمینی ساده و اسپشیال، سه مدل سالاد سزار و ویژه و شیرازی، انواع ماست ها و ترشیجات و سوپ به عنوان پیش غذا سرو می شود و آیتم هایی همچون کشک بادمجان، میرزا قاسمی و دیزی سنگی درباری به عنوان غذای سنتی. دو مدل ته چین مرغ و بادمجان و گوشت و سبزیجات، غذا های سرخ شدنی همچون ماهیچه، گردن، خورشت مخصوص، ماهی مخصوص و جوجه کره زعفرانی، 10 مدل کباب های ایرانی از شیشلیک اعیانی تا کباب رول درباری و کباب کاردی و غیره در کنار دیس های شاهانی درباری 4 نفره غذا های ایرانی هستند که در اینجا ارائه می شود البته تمامی غذا ها به صورت خوراک سرو می شوند و اگر برنج خواستید، 5 مدل برنج هست شامل سفید پلو ساده، کته قالبی ساده، کته سبزی پلو، کته باقالی پلو و کته قالبی زعفرانی که بوی برنج ایرانی استفاده شده در آن ها حسابی شما را مست خواهد کرد.

اما غذا های رستوران درباری به همین آیتم ها ختم نمی شود. در کنار کلی غذای ایرانی، اینجا غذا های فست فودی و فرنگی هم سرو می کند که شامل استیک گوشت و مرغ، پاستای متنوع، فیله های سوخاری، کلی پیتزای ایتالیایی و آمریکایی، برگر هایی آبدار و لذیذ با گوشت های دست ساز درباری، همچنین کنار اینهمه غذای ایرانی و فست فودی و فرنگی، رستوران درباری کافی شاپ هم دارد و کلی نوشیدنی گرم از چای و دمنوش گرفته تا انواع نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه، شربت های اصیل ایرانی شامل بهار نارنج، صفوی، سکنجبین و خیار و غیره، آبمیوه های طبیعی، کلی کیک و دسر، شیک های فوق العاده و کوکتل های رنگارنگ بخشی از آیتم های متنوعی هستند که در بخش کافی شاپ اینجا سرو می شود.

همانند محیط لوکس و شکیل رستوران، هرچقدر هم که از کیفیت و مزه بی نظیر غذا های اینجا تعریف کنیم کم است. اگر تمایل دارید بین بهترین رستوران های گرگان بخصوص رستوران های واقع در بلوار ناهارخوران تجربه رستوران درباری را داشته باشید خوب است بدانید اینجا همه روزه از ساعت 8:30 تا 11:30 شب موسیقی زنده دارد و از طرفی، یکسری غذا ها در منو هست مانند دیس ژیگو مخصوص درباری که حاوی ران بره می باشد، سبزی پلو با گوشت و سفید پلو با مرغ، دیس ویزی مجالس، مرغ شکم پر، ماهی شکم پر و خورشت فسنجان که باید از قبل رزرو کنید چون آماده شدن آن ها زمان بر است.

آدرس رستوران درباری ناهارخوران

همانطور که گفتیم، رستوران درباری ناهارخوران در انتهای بلوار ناهارخوران قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران می بایست در شهر گرگان وارد خیابان معروف ولیعصر شوید چون در امتداد جنوب خیابان ولیعصر وارد بلوار ناهارخوران خواهید شد. در انتهای بلوار هم به میدان می رسید و کافیست دور بزنید تا چند مترو جلوتر به رستوران ناهارخوران برسید.

شماره تماس رستوران درباری ناهارخوران: 32549080-017

ساعت کاری رستوران درباری ناهارخوران: همه روزه از ساعت 13 الی 24

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F23rAU6TV5F617YeRA%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

[widgetkit id=”974″ name=”رستوران درباری گرگان”]

رستوران قصر خورشید گرگان

یکی دیگر از بهترین رستوران های گرگان که در بلوار ناهارخوران در دل طبیعت پیدا خواهید کرد رستوران قصر خورشید است که با نام سرزمین غذای قصر خورشید شناخته می شود و جایی فراتر از یک رستوران به شمار میرود چون اینجا بیشتر شما خاطره میسازید تا صرفاً یک رستوران برای یک وعده غذایی.

رستوران قصر خورشید گرگان همانند نامش یک قصر بزرگ است که دو طبقه دارد و پشت رستوران هم وارد دنیای دیگری می شوید. زمانی که می خواهید وارد رستوران شوید، همان مقابل ورودی رستوران یکسری میز و صندلی خاص و متفاوت می بینید که درواقع یک میز بزرگ است و دور میز، صندلی ها به صورت تکنفره نیستند و هر چند نفری که باشید، اگر بخواهید از فضای باز و هوای دلنشین منطقه لذت ببرید می توانید به دور میز بنشینید. وارد رستوران که می شوید، طبقه همکف یک فود کورت بزرگ است و غرفه های مختلفی در آنجا مشاهده می کنید که غذا های ایرانی، فرنگی، بین المللی، فست فودی و کافی شاپ بین آن ها مشاهده می شود. در طبقه بالا، یک رستوران ایرانی بسیار لوکس و شکیل و دوست داشتنی واقع شده که ویو بی نظیری از طبیعت اطراف هم ارائه می دهد. پشت رستوران هم فضایی بزرگ و بسیار سرسبز است که کلی آلاچیق چوبی جذاب دارد.

در طبقه بالا که رستوران ایرانی می باشد، تنوع بالایی از انواع غذا های ایرانی و محلی سرو می شود که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و مزه و کیفیت آن ها بین اکثر رستوران های گرگان مثال زدنی است و باعث شده شما هرموقع به این رستوران مراجعه می کنید، با جمعیت کم نظیر مشتریان دائمی اش مواجه شوید. در این رستوران خدمات متنوعی هم ارائه می شود مثلاً یک زمان بازی برای کودکان دارد و مجهز به اتاق های وی آی پی دربست است که برای برگزاری جشن ها و قرار های مختلف گزینه ای بی نظیر خواهد بود. همچنین در آخر هم خوب است بدانید اینجا دارای موسیقی زنده هم هست و کافیست همه روزه ساعت 9 شب به رستوران قصر خورشید مراجعه کنید تا از موسیقی زنده برخوردار شوید.

آدرس رستوران قصر خورشید گرگان

از آنجایی که مشتریان رستوران قصر خورشید قرار است با خودرو به این رستوران مراجعه کنند، بهترین مسیر دسترسی همان بلوار ولیعصر و امتدادش، بلوار ناهارخوران است اما می بایست زمانی که به انتهای بلوار رسیدید و در میدان دور زدید، مسیری 700 متری را طی کنید تا به رستوران قصر خورشید برسید.

شماره تماس رستوران قصر خورشید گرگان: 32530040-017

ساعت کاری رستوران قصر خورشید گرگان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FejXxksuneaKv9YqR8%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

[widgetkit id=”972″ name=”رستوران قصر خورشید گرگان”]

کافه رستوران راه و ماه

بیشتر رستوران های گرگان و بخصوص رستوران های معروفی که در بلوار ناهارخوران قرار دارند، رستوران های خانوادگی هستند و دارای آلاچیق های مختلف و غیره می باشند اما در بین این رستوران ها، به ندرت جاهایی هم پیدا می شود که خوراک جوانان است و امروزه به پاتوق جوانان تبدیل شده که یکی از آن ها، کافه رستوران راه و ماه نام دارد.

کافه رستوران راه و ماه هم در همین بلوار ناهارخوران قرار دارد با ویو زیبای جنگل های سرسبز و کافه رستورانی است که از همه لحاظ برای جوانان فضایی ایده آل و خاطره انگیز برای رستوران گردی می باشد. کافه رستوران راه و ماه برخلاف رستوران های ناهارخوران فاقد آلاچیق است اما از سوی دیگر، دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و در سالن سرپوشیده، فضایی دلنشین، ساده اام در عین حال شیک مشاهده می شود و در فضای روباز هم کلی میز و صندلی های چهار نفره و شش نفره به همراه سایبان قرار دارد و اگر در روز به اینجا مراجعه کنید، نه تنها در فضای روباز بلکه در سالن سرپوشیده به لطف دیوار های شیشه ای از ویو جذاب جنگل هم برخوردار می شوید.

معمولاً وقتی نام کافه رستوران برای جایی انتخاب می شود، آن مجموعه سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و در طول ساعت کاری مجموعه هم بخش کافی شاپ فعال است اما در کافه رستوران راه و ماه، همه این موارد هست بجز صبحانه چون ساعت کاری اینجا همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 12 شب می باشد. مثل هر کافه رستوران خوبی، در منوی غذایی اینجا تنوع مطلوبی از انواع غذا های ایرانی و فرنگی مشاهده می شود. غذا های ایرانی بیشتر شامل کبابی ها به همراه کلی پیش غذای لذیذ شامل انواع سالاد و ماست و غیره بوده و در بخش غذا های فست فودی، کنار کلی برگر و ساندویچ و سالاد های سزار و استیک و پاستا، چند آیتم متنوع از انواع پیتزا های ایتالیایی مشاهده می شود.

کافه رستوران راه و ماه محیط ساده ای دارد و تنها دلیلی که اینجا به کافه رستوران معروف و همیشه شلوغی تبدیل شده و کلی مشتری دارد به کیفیت بالای غذا ها، قیمت مناسبشان و سرو قلیان برمیگردد البته به گفته مشتریان، بخش کافی شاپ اینجا نه تنها تنوع بالایی از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع دمنوش و چای و شیک و قهوه و غیره دارد بلکه تمامی نوشیدنی ها نسبت به بسیاری از کافه رستوران های گرگان فوق العاده تر هستند. لازم به ذکر است در کافه رستوران راه و ماه شب ها برنامه هیجان انگیز مافیا برگزار می شود و اگر تمایل دارید در این برنامه شرکت کنید باید از قبل با رستوران تماس بگیرید و رزرو کنید.

آدرس کافه رستوران راه و ماه

زمانی که در شهر گرگان از طریق خیابان ولیعصر وارد بلوار ناهار خوران شدید، هرموقع ساختمان سازمان محیط زیست را مشاهده کردید جنب آن کافه رستوران راه و ماه واقع شده. در نظر داشته باشید این کافه رستوران در اکثر روز های هفته بخصوص روز های پنج شنبه و جمعه و تعطیلات بسیار شلوغ می شود و پیدا کردن جای پارک مناسب در مقابل یا نزدیکی کافه رستوران نیز زمان بر خواهد شد.

شماره تماس کافه رستوران راه و ماه: 09363784708

ساعت کاری کافه رستوران راه و ماه: همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FKVn3JJ84kBUnPSyN9%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

[widgetkit id=”970″ name=”کافه رستوران راه و ماه گرگان”]

کافه رستوران صوفی گرگان

اگر بین رستوران های گرگان و بلوار ناهارخوران به دنبال کافه رستورانی نسبتاً لوکس و شیک و با غذا ها و نوشیدنی های متنوع و خوشمزه هستید، کافه رستوران صوفی یکی از جذاب ترین انتخاب هایی است که در این بلوار زیبا و سرسبز می تواند تجربه خوبی از رستوران گردی را برای شما رقم بزند.

کافه رستوران صوفی از بیرون که به ساختمان مجموعه نگاه می کنید یک خانه ای ویلایی و قدیمی است ولی داخل آن دنیای دیگری دارد. داخل کافه رستوران صوفی گرگان سالنی زیبا و دوست داشتنی مشاهده می شود که از میز و صندلی و تزئینات و دکوراسیون جذاب و جوان پسندی برای آن استفاده شده. همچنین بین بهترین رستوران های ناهارخوران گرگان، کافه رستوران صوفی یکی از بهترین و جذاب ترین ویو ها به سمت طبیعت بکر و سرسبز را دارد و شما فرقی ندارد چه در محیط روباز بنشیدید و چه در سالن سرپوشیده، همیشه از این ویو جذاب برخوردار هستید.

کافه رستوران صوفی برخلاف دیگر کافه رستوران های گرگان، غذا های ایرانی و محلی ندارد و منوی غذایی اینجا بیشتر شامل غذا های فرنگی و فست فودی می باشد. پیتزا ها ایتالیایی هستند اما برخلاف پیتزا های ایتالیایی، ملات بیشتری دارند و چون کافه رستوران صوفی از مواد اولیه باکیفیتی برای تهیه آن ها استفاده کرده، مزه ای فوق العاده دارند. همچنین بین پیتزا ها، یک آیتمی هست با نام پیتزا خورشیدی که گزینه ای خاص و متفاوت به شمار می رود و نباید از دستش داد. کنار پیتزا ها هم یکسری ساندویچ و برگر با گوشت های دست ساز باکیفیت مشاهده می شود که خوشمزه، خوش قیمت و با حجمی مناسب هستند. اما در بخش غذا های فرنگی، کلی آیتم جذاب شامل لازانیا، پاستا، استیک های گوشت و مرغ، فیله های استریپس و غیره سرو می شود.

کافه رستوران صوفی نسبت به قیمت معقولی که دارد، غذا های فوق العاده ای سرو می کند و برای همین هم هست که اینجا جزء شلوغ ترین رستوران های بلوار ناهارخوران گرگان به شمار می رود. همچنین اگر تمایل دارید بین بهترین رستوران های گرگان و ناهارخوران، تجربه غذا های رستوران صوفی را داشته باشید نه تنها می توانید حضوری به مجموعه مراجعه کنید بلکه می توانید از طریق تماس تلفنی یا سایت های آنلاین سفارش غذا، هرچیزی که می خواهید را به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش دهید و داغ و به موقع درب منزل دریافت کنید.

آدرس کافه رستوران صوفی گرگان

همانطور که می دانیم، کافه رستوران صوفی در بلوار ناهارخوران قرار دارد اما برای دسترسی به این کافه رستوران می بایست به انتهای بلوار مراجعه کرده و از طریق میدان دور بزنید و پس از یک کیلومتر، قبل از ساختمان سازمان محیط زیست به کافه رستوران صوفی خواهید رسید.

شماره تماس کافه رستوران صوفی گرگان: 32524888-017

ساعت کاری کافه رستوران صوفی گرگان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FCPucFZN1GoHn3B3G9%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

[widgetkit id=”971″ name=”رستوران صوفی گرگان”]

رستوران عمارت صفا

رستوران عمارت صفا همانطور که از نامش پیداست، رستورانی بسیار باصفا است که به سبک عمارت های تاریخی ساخته شده و مانند این رستوران را در مناطق کویری ایران به وفور دیده ایم. عمارت صفا جزء خاص ترین رستوران های گرگان است بطوریکه اگر روزی گذرتان به گرگان افتاد یا حتی تمایل به رستوران گردی در این شهر داشتید باید تجربه این رستوران را داشته باشید.

رستوران عمارت صفا یک رستوران سنتی است که غذا های ایرانی و سنتی و فرنگی سرو می کند. از همان بیرون که به رستوران نگاه می کنیم متوجه سنتی بودنش به لطف معماری آن و استفاده از پنجره های رنگی قدیمی می شویم. داخل رستوران یک حیاط بزرگ و سرسبز و دوست داشتنی دارد دقیقاً همانند عمارت های تاریخی. در این حیاط جذاب و دوست داشتنی کلی میز و صندلی تعبیه شده و اگر زمانی مراجعه کردید که هوا بارانی یا گرم نبود، حتماً در فضای روباز بنشینید تا از هوای دلنشین بلوار ناهارخوران و طبیعت بکرش برخوردار شوید. رستوران همچنین دارای فضای سرپوشیده هم هست و در این فضای از تمی سنتی و دوست داشتنی استفاده شده و لا به لای آن، دکوراسیون مدرن و زیبا هم به چشم می خورد. در کل، اگر محیط رستوران برای شما خیلی اهمیت دارد، اینجا حسابی شما را حیرت زده خواهد کرد.

به همان اندازه که محیط رستوران عمارت صفا جذاب و دوست داشتنی است، غذا های متنوع و فوق العاده ای هم در این رستوران سرو می شود. رستوران عمارت صفا درواقع یک کافه رستوران می باشد چون کنار غذا ها، کافی شاپ هم دارد و شما می توانید در فضای روباز با ویو طبیعت و تزئینات رنگارنگ بنشینید و از کلی نوشیدنی گرم و سرد به همراه دسرهای تازه و لذیذ بهرمند شوید. در بخش غذا ها، منوی رستوران آنقدری متنوع است که فقط باید زمانی را صرف کنید تا ببینید بین اینهمه آیتم جذاب کدامیک را بیشتر دوست دارید.

رستوران سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. برای صبحانه آیتم هایی همچون سه مدل چاشت، انواع املت، خوراک ها، نوشیدنی های گرم و آبمیوه های طبیعی سرو می شود. برای ناهار و شام، منوی از انواع غذا های ایرانی هست که شامل 10 مدل جوجه کباب از جوجه فسنجانی تا شیشلیک مرغ و جوجه آندلسی، کباب های گوشت از برگ و کوبیده تا شیشلیک مخصوص، غذا های اصیل ایرانی هچون ته چین های گوشت و مرغ، کباب دیگی، دیزی مخصوص و اکبرجوجه می باشد. اینهمه آیتم فقط برای غذا های ایرانی و سنتی بود و در بخش غذا های فست فودی و فرنگی، 9 آیتم برای غذا های فرنگی شامل استیک های گوشت و مرغ، کباب های ترکی، استراگانف ها و پاستا، 16 مدل ساندویچ، 17 مدل پیتزای ایتالیایی و آمریکایی و مرغ های سوخاری در نظر گرفته شده که همگی از همه لحاظ شامل طعم و کیفیت و مزه بی نظیر هستند.

به راستی که در رستوران عمارت صفا با محیطی زیبا و دوست داشتنی و غذا های فوق العاده، انواع قلیان هم سرو می شود و از طرفی، اینجا موسیقی زنده هم دارد که می بایست از قبل رزرو کنید. بی شک می توان گفت رستوران عمارت صفا یک رستوران همه چی تمام و بی نظیر از همه لحاظ است که بین بهترین رستوران های گرگان گزینه ای خاص و متفاوت می باشد.

آدرس رستوران عمارت صفا

برای دسترسی به رستوران عمارت صفا گرگان، می بایست وارد بلوار معروف ناهارخوران شوید. در بلوار ناهارخوران کمی بالاتر از باباطاهر به رستوران عمارت صفا خواهید رسید. لازم به ذکر است رستوران عمارت صفا بین رستوران های گرگان واقع در بلوار ناهار خوران در اواسط بلوار واقع شده و دسترسی از این رستوران به جاهای دیدنی گرگان و همچنین جاهای دیدنی اطراف شهر در انتهای بلوار نیز آسان خواهد بود.

شماره تماس رستوران عمارت صفا: 09352553812

ساعت کاری رستوران عمارت صفا: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FWty4U1B6kMjx1rud8%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt|target:_blank”]

[widgetkit id=”973″ name=”کافه رستوران عمارت صفا گرگان”]