بهترین رستوران های نشتارود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های مازندران که توانسته با جاذبه های مختلف درونش گردشگران زیادی را به سمت خود جذب نماید، نشتارود می باشد. این شهر در فاصله 5 کیلومتری از تنکابن قرار دارد و نزدیکی به شهر های توریستی سبب شده تا بیش از پیش مسافران به این منطقه مراجعه نمایند و به همین دلیل بهتر است در زمان حضور اطلاعات لازم درباره بهترین رستوران های نشتارود را داشته باشید تا بعد از تماشای جاذبه ها بتوانید به یک مکان مناسب برای صرف غذا مراجعه نمایید، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران شمال

یکی از رستوران های نشتارود که در بزرگراه امام رضا قرار گرفته، رستوران شمال می باشد. این رستوران هم چنین از نظر موقعیت جغذافیایی نیز به مراکز مهمی نزدیک است و همین موضوع سبب شده تا افراد بیشتری به این رستوران جذب شوند. رستوران شمال در تمامی روز های هفته از ساعت 6 صبح تا 10:30 شب آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف غذای مورد نظرتان به رستوران مراجعه نمایید.

محیط داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد ولی کیفیت غذاها معمولا افراد را راضی کرده و شما نیز می توانید برای تجربه یک سفر اقتصادی به این مکان مراجعه نمایید. لازم به ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین نیز وجود دارد و بدون نگرانی می توانید خودروی خود را پارک نمایید. هم چنین ساعت های گفته شده برای روز های معمولی بوده و بهتر است در ماه رمضان و ایام کرونا قبل از مراجعه به رستوران شمال با تماس تلفنی از ساعت کاری اطمینان حاصل نمایید.

آدرس رستوران شمال

برای رسیدن به رستوران شمال مسیر های مختلفی پیش روی شماست که می توانید از یکی از آن ها برای رسیدن به رستوران از آن استفاده نمایید. یکی از این مسیر ها راه جاده ساحلی می باشد که باید ابتدا وارد Makrud به طرف جاده ساحلی شوید. مسیر را به سمت Shahrivar ادامه دهید و جاده ساحلی را تا رسیدنبه مقصد ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده 5.6 کیلومتر می باشد و در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران شما که یکی از بهترین رستوران های نشتارود می باشد برسید. یک لوکیشن نیز از مقصد برای شما در زیر قرار داده شده تا به واس2طه آن بتوانید راه خود را به سمت رستوران پیدا کنید.

شماره تماس رستوران شمال نشتارود: 54269197-011 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.75892483271852%2C%2051.00466904936188%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”216″ name=”رستوران شمال”]

#2 کافه رستوران فانوس

رستوران فانوس در خیابان 17 شهریور قرار گرفته و نمای بیرونی و طراحی داخلی این رستوران بسیار زیباست. مطمئن باشید از صرف غذا در این رستوران لذت خواهید برد چرا که این مکان یکی از بهترین رستوران های نشتارود بوده و بین مردم معروف می باشد. کافه رستوران فانوس هم چنین در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و از این بابت نیز در جذب افراد موفق بوده است. فانوس در تمامی روز های هفته از ساعت 7:30 صبح تا 23:30 مشغول به کار می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

امتیازی که کافه رستوران فانوس از کاربران دریافت کرده امتیاز خوبیست و بدین معنیست کیفیت غذا ها و قیمت ها در این مکان در سطح خوبی قرار دارند. البته لازم به ذکر است قیمت های رستوران به نسبت رستوران های هم سطح موجود در منطقه کمی بالاتر است ولی به دلیل فضا و تنوع غذایی می توان گفت ارزش تجربه کردن را دارد. محوطه جلوی کافه رستوران فانوس برای استفاده به عنوان پارکینگ بسیار مناسب است و بدون نگرانی می توانید از آن برای پارک خودروی خود بهره ببرید.

سالن رستوران تقریبا بزرگ بوده و از این بابت مشکلی در پذیرایی از افرادی که می خواهند با دوستانشان به یک رستوران بروند و تعدادشان زیاد است مناسب می باشد. فراموش نکنید در هنگام سفارش غذا در بین سفارشات خود حتما کوبیده را نیز اضافه کنید چون طعم خوبی دارد و کیفیت طبخ آن نیز بالا می باشد.

آدرس کافه رستوران فانوس

از مسیر هایی موجود برای رسیدن به مقصدتان راه جاده ساحلیست. برای استفاده از این راه باید بعد از ورود به شهر ابتدا به سمت غرب و Makrud بروید و کمی بعد به سمت راست بپیچید. چند متر بعد نیز به سمت چپ و جاده ساحلی پیچیده و از جوشکاری و لمبه کمال عبور نمایید. سپس از اورژانس نیز گذشته تا به دور برگردان برسید. یک دور برگردان انجام دهید تا از املاک مانی بگذرید و به کافه رستوران فانوس وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده 12.2 کیلومتر است و در حدود 18 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. اگر قصد دارید از راه دیگری برای رفتن به رستوران استفاده نمایید، سعی کنید از لوکیشن زیر حتما استفاده نمایید تا در رسیدن به مقصد دچار مشکل نشوید.

شماره تماس کافه رستوران فانوس نشتارود: 54260681-011 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.74595824150387%2C%2051.0417085777142%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”218″ name=”کافه رستوران فانوس”]

#3 رستوران پیمان

رستوران پیمان در خیابان 17 شهریور قرار گرفته است و در نزدیکی مراکز مهمیست که از میان آن ها می توان به ویلا نشتارود اشاره کرد. کیفیت غذاهای این مکان بالا بوده و توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. در واقع این مکان از بهترین رستوران های نشتارود می باشد که می توانید از آن جهت صرف غذا استفاده نمایید. تمام غذاهای موجود در منوی رستوران پیمان طعم بی نظیری دارند و کیفیت پخت آن ها بالاست.

اکثر کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از آن راضی بوده اند و رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. محیط داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد ولی تمیز بوده و به بهترین شکل به مشتری ها سرویس دهی می کند. هم چنین شاید منوی رستوران تنوع بالایی نداشته باشد ولی هر غذایی را از بین موارد موجود انتخاب کنید می توانید طعم واقعی آن را بچشید.

رستوران پیمان در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 23 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای سفارش غذای مورد نظرتان در وعده صبحانه، ناهار یا شام اقدام نمایید. در جلوی رستوران و در کنار خیابان می توانید خودروی خود را پارک کنید و از این بابت جای نگرانی نیست. لازم به ذکر است قیمت غذا ها نیز با توجه به کیفیت خوبشان بالا نیست و برای کسانی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند مناسب می باشد.

آدرس رستوران پیمان

پس از ورود به این شهر یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران پیمان بپیمایید، مسیر پیاده روی Makrud می باشد. در واقع این مسیر یکی از راه هاییست که برای رسیدن به مقصد پیش روی شما قرار دارد. برای استفاده از آن ابتدا به طرف غرب که سربالایی بوده بروید تا به Makrud برسید. کمی بعد به طرف راست پیچیده و به سمت جاده ساحلی رفته تا به رستوران که در قسمت راست شما قرار گرفته است وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده 1.6 کیلومتر است و در حدود 19 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان برسید. اگر قصد ندارید پیاده روی کنید بهتر است از طریق لوکیشن زیر در هر نقطه از نشتارود بودید به راحتی راهتان را به سمت مقصد بیابید.

شماره تماس رستوران پیمان نشتارود: 54262918-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.75553077475774%2C%2051.013803601210114%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”219″ name=”رستوران پیمان”]

#4 رستوران حیدر بابا

رستوران حیدر بابا در بلوار امام رضا قرار گرفته و توانسته امتیاز نسبتا مناسبی از کاربران دریافت نماید که همین موضوع نیز اثبات کننده کیفیت و قیمت راضی کننده غذاهاست و باعث شده تا در لیست بهترین رستوران های نشتارود باشد. تنوع غذایی منوی رستوران در حد قابل قبولیست و هر چه از لیست موجود انتخاب نمایید طعم خوبی داشته و می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

سعی کنید حتما در لیست سفارشات خود میرزا قاسمی را نیز بیفزایید چرا که طعم بسیار خوبی دارد. فضای داخلی رستوران طراحی ساده و خوبی دارد و همیشه تمیز می باشد. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد که می  توانید با خیال راحت خودروستان را پارک نمایید. رستوران حیدر بابا با داشتن قیمت های نرمال توانسته مسافران را به خود جذب نماید.

لازم به ذکر است رستوران در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد و از این نظر نیز قادر به جذب مسافران بیشتری در طول سال شده است. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید حتما برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران مراجعه نمایید. لازم به ذکر است رستوران در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در هر تایمی که خواستید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران حیدر بابا

بعد از ورود به شهر می توانید به صورت پیاده به رستوران حیدر بابا از طریق مسیر جاده ساحلی وارد شوید. بدین منظور ابتدا به طرف غرب رفته و به سمت Makrud ادامه دهید. کمی بعد به طرف چپ پیچیده و از باغ کیوی ولی بهروزی عبور نمایید. چند متر بعد به سمت پانزده خرداد و به چپ رفته تا از املاک رودگر که در سمت چپ قرار گرفته بگذرید. بعد از رسیدن به مسجد جامع نشتارود به سمت چپ و جاده ساحلی رفته و تا رسیدن به رستوران حیدر بابا این راه را ترک نکنید. مقصد شما در سمت راست واقع شده است. هم چنین می توانید از طریق لوکیشن زیر در هر کجای نشتارود بودید خودتان را به رستوران برسانید.

شماره تماس رستوران حیدر بابا نشتارود: 54269705-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.7560496619702%2C%2051.013290435621855%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”220″ name=”رستوران حیدر بابا”]

#5 رستوران شهرباران

رستوران شهرباران در خیابان ساحل پانزدهم قرار گرفته و امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نموده است. کیفیت غذا های این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و قیمت غذا های موجود در منو نیز مناسب بوده و به نسبت رستوران های هم تراز آن مناسب می باشد و این امتیاز سبب گشته تا شهرباران نیز یکی از گزینه های فهرست بهترین رستوران های نشتارود باشد. سرویس دهی و برخورد کارکنان در رستوران شهرباران امتیاز قابل قبولی دریافت کرده و فضای داخلی رستوران نیز ساده و تمیز می باشد.

اگر قصد دارید به نشتارود سفر کنید سعی کنید برای صرف حداقل یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران بروید تا تجربه ای خوب از طعم غذاهای رستوران شهرباران داشته باشید. شایان ذکر است در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک خودرو موجود بوده و مسافران به راحتی و بدون نگرانی ماشین خود را پارک می نمایند.

آدرس رستوران شهرباران

برای رفتن به رستوران شهرباران می توانید بعد از ورود به این شهر می توانید از مسیر های مختلفی استفاده کنید تا به این رستوران برسید. رستوران شهرباران در کنار جاده عباس آباد-نشتارود واقع شده و در خیابان ساحل پانزدهم نشتارود است. بعد از ورود به این شهر می توانید از طریق مسیر جاده عباس آباد-نشتارود به مقصدتان برسید. لازم به ذکر است یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار داده شده که میتوانید از طریق آن خود را به راحتی به رستوران شهرباران برسانید. کافیست اینترنت گوشی خود را روشن نمایید و از طریق مسیر دسترسی زیر راهتان را بیابید.

شماره تماس رستوران شهرباران نشتارود: 09111911675

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.81570304253728%2C%2050.87079549935656%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”221″ name=”رستوران شهرباران”]

#6 رستوران احمد

از رستوران های دیگری که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران احمد نشتارود می باشد. این رستوران یکی از رستوران هایی است که برای داشتن یک سفر اقتصادی می توانید از آن استفاده نمایید. کیفیت غذا های این رستوران در سطح متوسط قرار دارد و امتیازی که دریافت کرده قابل قبول می باشد. این رستوران در واقع یکی دیگر از رستوران های نشتارود می باشد که در آن سرویس دهی در سطح مناسبی بوده و برخورد کارکنان نیز در سطح معقولی است.

اگر قصد دارد به این رستوران بروید بهتر است از قبل برای اطلاع از تایم کاری که به دلیل کرونا و ماه رمضان تغییر داشته تماس حاصل فرمایید. در جلوی رستوران احمد فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد و افراد با مراجعه به این رستوران می توانند خودروی خود را بدون نگرانی پارک نمایند.

آدرس رستوران احمد

برای رسیدن به رستوران احمد مسیر های مختلفی از نقاط مختلف وجود دارد که می توانید از آن ها برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید و برای این منظور وجود لوکیشن زیر به شما کمک خواهد کرد تا راهتان را به راحتی و تنها با اتصال به اینترنت بیابید. یکی از مسیر های که می توانید از آن برای رسیدن به رستوران استفاده نمایید، راه جاده ساحلی می باشد که ابتدا باید به طرف Makrud و سپس به سمت پانزده خرداد بروید. کمی بعد وارد نشتارود به سمت جاده ساحلی شده و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت راه گفته شده 4.3 کیلومتر می باشد و در حدود 15 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران احمد نشتارود: 09367065071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.75857434774769%2C%2051.00559549630092%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#7 فست فود شیکمو

اگر به دنبال یک جای خوب برای صرف غذاهای فست فودی هستید می توانید به فست فود شیکمو مراجعه کنید. این فست فودی امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد. این بهترین فست فود نشتارود توانسته در بین افراد بومی نیز شناخته شود و آن ها را نیز به سمت خود بکشاند. از آن جا که این فست فودی در ساحل قرار گرفته، افراد برای استفاده از ویوی رو به دریای آن راهی می شوند تا بتوانند در یک جای زیبا به صرف غذای خود با قیمت خوب مشغول شوند. در سفر به نشتارود بهتر است استفاده از این فست فودی را از دست ندهید.

آدرس فست فود شیکمو

برای رسیدن به این فست فود نشتارود که در ساحل مجتمع پذیرایی گلبارانقرار دارد، باید ابتدا خود را به جاده ساحلی برسانید و سپس در جهت غرب آن ادامه دهید. کمی بعد می توانید به فست فود شیکمو که در کنار اکبر جوجه واقع شده برسید. اگر نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید از طریق لوکیشن قرار داده در زیر خود را به مقصد برسانید. بدین منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.764136181640254%2C%2050.99294536524981%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”866″ name=”فست فود شیکمو”]

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران نشتارود کدام گزینه است؟

کافه رستوران فانوس.

کدام رستوران در ارائه بهترین فست فودها بهترین است؟

فست فود شیکمو.

معروف ترین رستوران های نشتارود کدام موارد هستند؟

رستوران های شمال و فانوس از معروف ترین ها هستند.

کدام رستوران های نشتارود ساحلی هستند؟

کافه رستوران فانوس و فست فود شیکمو طراحی خوب و ویوی عالی دارند.