رستوران های شمشک

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شمشک منطقه ای در شمال شرق تهران است که بر فراز کوه ها قرار داشته و به لطف آب و هوای جذاب و دل انگیزی که دارد، منطقه ای دلنشین و محبوب برای روزهای آخر هفته و اوقات فراغت به شمار میرود. شمشک فاصله ای کمتر از 2 ساعت تا تهران دارد و یکی از مهم ترین دلایل سفر به شمشک، پیست اسکی معروفش، کوهنوردی و لذت بردن از هوای دلنشین منطقه می باشد. در شمشک رستوران های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها هم در داخل پیست اسکی قرار دارند. اگر میخواهید با بهترین رستوران های شمشک بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران پاپاراتزی شمشک

اگر در میان بهترین رستوران های شمشمک به دنبال رستورانی با منویی نسبتاً کامل و متنوع هستید و از طرفی، میخواهید تمامای غذاها و نوشیدنی های سرو شده در رستوران از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت خوبی برخوردار باشند، نگاهی به رستوران پاپاراتزی بیاندازید. رستوران پاپاراتزی از معدود رستوران های شمشک است که هم غذاهای ایرانی برای مشتریانش سرو می کند و هم تنوعی از غذاهای فست فودی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و این موضوع باعث شده رستوران پاپاراتزی در میان بهترین رستوران های شمشمک قرار گیرد.

رستوران پاپاراتزی از محیطی با دکوراسیون شیک و دلنشین برخوردار است و جذابیت نمای رستوران هم در شب به لطف چراغانی های زیبایش دوچندان می شود. رستوران محیط صمیمی و نسبتاً کوچکی دارد و شاید در برخی از روزهای سال که افراد بسیاری به شمشک سفر می کنند، زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود. غذاهای رستوان که شامل غذاهای برنجی و فست فود است، در ظروف رنگارنگ و شکیل سرو می شود و همچنین، از معدود رستوران های شمشک است که با خلاقیت بالا، غذاها را تزئین می کند. در منوی رستوران، پاستا، استیک، کباب دیگی، غذاهای برنجی و ایتالیایی درکنار نوشیدنی های سرد و گرم به چشم می خورد و یکی از بهترین رستوران های شمشک برای سرو این نوع از غذاها به شمار می رود.

آدرس رستوران پاپاراتزی شمشک

رستوران پاپاراتزی در جاده معروف 425 قرار دارد که همان جاده فشم به شمشک بوده و امتداد جاده هم به روستاهای دربندسر و غیره دسترسی دارد. در این جاده هنگامی که وارد شمشک می شوید در سمت راست جاده مجتمع مسکونی سیبرا را مشاهده خواهید کرد که یکی از معروف ترین مجتمع های مسکونی در شمشک به حساب می آید. رستوران پاپاراتزی در مجاورت این مجتمع قرار دارد و حتی در روزهای شلوغ هم جای پارک به راحتی در نزدیکی رستوران پیدا می شود.

شماره تماس رستوران پاپاراتزی شمشک: 26548672-021

ساعت کاری رستوران پاپاراتزی شمشک: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 1:45 دقیقه بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.008889887950495%2C51.49353348830148%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”739″ name=”رستوران پاپاراتزی شمشک”]

#2 رستوران کوهستان شمشک

رستوران کوهستان یکی از قدیمی ترین رستوران های شمشک است که در دهه های اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و امروزه با رستورانی لوکس و دیدنی روبرو هستیم که در محیطی دلنشین و با فضای سبز زیبا قرار دارد. رستوران کوهستان از همان روزهای اول افتتاحش تا به امروز، از بهترین رستوران های شمشک بوده چراکه غذاهای باکیفیت و قیمت مناسبی را برای مشتریان خود سرو می کند و همچنین در منوی رستوران هم تنوع بالای غذایی مشاهده می شود تا برای هر سلیقه ای مناسب باشد.

رستوران کوهستان شمشک در گذشته، ساختمانی قدیمی اما بازسازی شده بود و برای اینکه مشتریان بتوانند وارد رستوران شوند، می بایست از روی پل چوبی و خطرناک عبور کنند و این پل بخاطر اینکه پلی نسبتاً معلق بود، هرکسی جرات عبور از آن را نداشت هرچند هیجان خاطره انگیزی را ارائه میداد. امروزه اما، رستوران کوهستان بعد از بازسازی مجدد، دارای بخش های مختلفی شده است که شامل لابی با دکوراسیونی جذاب، محیط روباز در فضای سرسبز که شامل میز و صندلی به همراه چشم انداز زیبا از طبیعت اطراف و همچنین تخت های سنتی در طبقه آخر رستوران می باشد. در نظر داشته باشید رستوران ساختمانی چند طبقه نیست بلکه حیاط و باغ رستوران به طرز زیبایی ساخته و تزئین شده است.

در منوی رستوران کوهستان شمشک، انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب ها و برخی از غذاهای فست فودی ارائه می شود که از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان مجربی هم سرو می شوند. غذاهای رستوران مهم ترین دلیل محبوبیتش در میان مردم شده و همچنین جالب است بدانید در رستوران، سرویس چای و قلیان هم سرو می شود اما برای راحتی مشتری، قلیان ها فقط در تخت های سنتی واقع در طبقه آخر به دور از میز و صندلی های دیگر سرو می شود.

آدرس رستوران کوهستان شمشک

رستوران کوهستان شمشک در نزدیکی روستای میگون قرار دارد و فاصله این رستوران از روستای فشم بیش از 10 کیلومتر بوده و اگر هم از طریق روستای شمشک میخواهید به رستوران دسترسی داشته باشید، ابتدا از روستای شمشک وارد جاده میگون شوید و پس از طی کردن مسیری 5 کیلومتری، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. در اطراف تهران، فضای خاکی مناسبی برای جای پارک خودروها وجود دارد اما به دلیل محبوبیت بالای رستوران، در روزهای آخر هفته و روزهای شلوغ، شاید مجبور شوید خودروی خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران کوهستان شمشک: 26514126-021

ساعت کاری رستوران کوهستان شمشک: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.97641379268027%2C51.483168184433026%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”738″ name=”رستوران کوهستان شمشک”]

#3 رستوران سیاوش دربندسر

اگر برای تجربه هیجان انگیز ورزشی اسکی میخواهید به شمشک و پیست اسکی معروف دربندسر مراجعه کنید، بعد از یک ورزشی خطرناک، جذاب و در عین حال هیجان انگیز، رستوران سیاوش می تواند یکی از نزدیک ترین و بهترین رستوران های شمشک برای میل کردن یک وعده غذایی خوشمزه باشد. رستوران سیاوش در پارکینگ پیست اسکی دربندسر قرار دارد و در این پارکینگ هم تعداد انگشت شماری کافه و رستوران وجود دارد که در روزهای آخر هفته و روزهای سرد سال، مملو از اسکی باز و کوهنورد می شود.

رستوران سیاوش محیطی با ظرفیت مناسب به همراه دکوراسیون شیک است و همچنین در باغ رستوران هم فضایی سرسبز و دیدنی وجود دارد. به لطف موقعیت رستوران، مشتریان در رستوران سیاوش از چشم انداز زیبای طبیعت و مناطق سرسبز و دیدنی اطراف هم برخوردار خواهند شد. در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی به چشم میخورد که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در میان رستوران های اطراف، رستوران سیاوش یکی از بهترین و باکیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد و از طرفی، بخاطر قرارگیری در نزدیکی پیست اسکی دربندسر، همیشه افراد زیادی را در رستوران مشاهده می کنید. لازم به ذکر است رستوران سیاوش برای مشتریان خود قلیان هم سرو می کند که قیمت مناسبی دارد.

آدرس رستوران سیاوش دربندسر

رستوران سیاوش دربندسر همانطور که گفتیم، در داخل پیست اسکی دربندسر قرار دارد اما در این پارکینگ، چشمه ای با نام سیاوش قرار دارد که در انتهای خبابان گلپر واقع شده و بخاطر پرآب بودن و شدت آب زیاد، یکی از جاذبه های دیدنی منطقه به شمار میرود. همیشه کوهنوردارن و اسکی بازان اوقات خوش خود را در مجاورت چشمه سیاوش سپری می کند تا از صدای آب و طبیعت زیبا نهایت لذت را ببرند. آب چشمه از زیر سنگی بزرگ عبور می کند که تاسیسات پیست اسکی دربندرسر بر روی آن ساخته شده است و رستوران سیاوش در مقابل همین چشمه قرار دارد. در نظر داشته باشید نه تنها در مجاورت چشمه بلکه در خود رستوران هم چشم انداز زیبای از کوه ها، روستای دربندسر و طبیعت اطراف مشاهده می شود.

شماره تماس رستوران سیاوش دربندسر: 26524109-021

ساعت کاری رستوران سیاوش دربندسر: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.02099651384165%2C51.46845904030652%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سیاوش دربندسر

#4 کافه رستوران کماچیلک

اگر در میان بهترین رستوران های شمشک به دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه و متنوع هستید و از طرفی، میخواهید هم قبل از ورزش و اسکی و هم بعد از آن، وعده های غذایی مقوی را میل کنید، کافه رستوران کماچیلک رستورانی است که هرکس وارد آن شده با رضایت تمام خارج شده چراکه رستوران غذاهای جالبی سرو می کند و از طرفی، این غذاها که با به خرج دادن خلاقیت تزئین شده اند هم از کیفیت بالا و قیمتی مناسب برخوردارند.

کافه رستوران کماچیلک محیطی مدرن و با دکوراسیونی شکیل دارد و از نظر مشتریان، یکی از زیباترین رستوران های شمشک و دربندسر به شمار می رود. همانطور که از نام رستوران مشخص است، در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی، ایتالیایی و بین المللی وجود دارد و همچنین رستوران دارای منویی برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ هم می باشد که از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است رستوران کماچیلک به دلیل موقعیتی که دارد و همچنین سرو غذاهای متنوع، جزء شلوغ ترین رستوران های شمشک بوده و پیشنهاد می کنیم اگر در روزهای آخر هفته و ایام تعطیلات میخواهید به رستوران مراجعه کنید، سعی کنید در ساعات شلوغی نروید چراکه پیدا کردن جای پارک مناسب آسان نبوده و همچنین شاید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

آدرس رستوران کماچیلک شمشک

رستوران کماچیلک در منطقه شمشک بالا واقع در روستای دربندسر قرار دارد و برای دسترسی به رستوران، می بایست ابتدا در منطقه شمشک بالا وارد خیابان دربندسر شوید تا رستوران را پیش از کوچه مسجد حضرت ابوالفضل مشاهده کنید.

ساعت کاری کافه رستوران کماچیلک شمشک: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.02036077128465%2C51.47523267498969%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کافه رستوران کماچیلک

#5 کافه رستوران چراغان شمشک

کمتر رستورانی پیدا می شود که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی به مشتریانش باشد. اگر در هر ساعتی از شبانه روز هوس رستوران گردی و وعده غذایی لذیذ کرده باشید، کافه رستوران چراغان تنها گزینه در شمشک خواهد بود. کافه رستوران چراغان در طول روز و بخصوص روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی شمشک می شوند، به رستورانی شلوغ تبدیل می شود چراکه این رستوران از همان روزهای اول افتتاحش تا به امروز، بخاطر سرو غذاهای خوش قیمت و کیفیت مناسب به خوبی در میان مردم محبوب واقع شده است.

محیط کافه رستوران چراغان شمشک منحصر به فرد است و از دیوارهای سنگی، لوسترهای بزرگ و میز و صندلی های شیکی برخوردار می باشد. این کافه رستوران منویی با انواع غذاهای ایرانی و برخی از فست فودها را دارد و در کنار آن ها، انواع نوشیدنی های گرم و سرد هم در منو مشاهده می شود. غذاها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و همچنین مشتریان رستوران علاوه بر کیفیت مطلوب، از قیمت های پرداخت شده هم راضی بودند.

آدرس کافه رستوران چراغان شمشک

اگر در میان بهترین رستوران شمشک، کافه رستوران چراغان را برای رستوران گردی انتخاب کردید، در جاده شمشک ابتدا وارد روستا شده و قبل از اینکه به شهرداری برسید، در سمت راست جاده مسیر فرعی را مشاهده می کنید که تابلوی رستوران چراغان هم در آنجا قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران چراغان شمشک: 26527496-021

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.006599515572766%2C51.48945224083941%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”737″ name=”رستوران چراغان شمشک”]

#6 کافه آلپن

شکی نیست که شمشک در روز های گرم تابستان هوایی بسیار خنک و دوست داشتنی دارد و از طرفی، سرمای سوزناک و طبیعت سفید پوشش هم لذتی وصف نشدنی. همیشه بیشترین لذت از یک نوشیدنی داغ چه چای باشد چه قهوه در هوای سرد چیز دیگری است برای همین، کافه یکی از بهترین جاهای شمشک برای اوقات فراغت و آرامش با یک نوشیدنی داغ در هوایی سرد می باشد. در شمشک کافه های متعددی هست و برخی از آن ها از جمله کافه لمیز و امیر شکلات در تهران هم کلی شعبه دارند. اما ما میخواهیم کافه آلپن را معرفی کنیم جایی که از نظر خیلی ها بهترین کافه شمشک برای دو نفره ها محسوب می شود.

در منطقه شمشک مجتمع تجاری بزرگ و معروفی هست با نام سییرا که یک مجتمع مسکونی و تجاری بوده و در پایینش هم کافه ها و رستوران های مختلفی مشاهده می شود. در مقابل این مجتمع مسکونی و تجاری، کافه آلپن قرار دارد و مشتریان کافه از ویو زیبای مجتمع به همراه کوه ها و طبیعت سفید پوش منطقه برخوردار می شوند. کافه آلپن با اینکه طبقه گفته جوانان و کافه گرد هایمان، جزء بهتری کافه های شمشک محسوب می شود ولی کافه ای کوچک و خودمانی است و دو میز در داخل کافه و دو میز هم در فضا بیرون تعبیه شده. چون فضا کوچک است و اینجا یک کافه محسوب می شود، استعمال دخانیات آزاد است و اگر هم اهل دخانیات باشید، در فضای روباز کافه در هوای دوست داشتنی شمشک استعمال دخانیات صفای دیگری دارد.

کافه آلپن فضایی گرم و دلنشین دارد و تزئینات و طراحی محیط، اینجا را به فضایی دوست داشتنی و زیبا تبدیل کرده. در همچین فضایی، کافه آلپن کلی نوشیدنی گرم و سرد با دسر های خوشمزه از جمله کیک های تازه و لذیذ سرو می کند. البته چون کافه آلپن در هوای سرد شمشک قرار دارد و در حالت عادی، شمشک تابستان های خنکی دارد چه برسد به زمستان، بیشتر آیتم های ارائه شده در کافه قهوه ها و نوشیدنی های داغ از جمله دمنوش ها، انواع چای و غیره هستند. اینجا برخلاف بسیاری از کافه هایی که دیده یا شنیده ایم، تبحر خاصی در سرو قهوه دارد و به عبارت دیگر، از آنجایی که قهوه اسپرسو از دو دانه عربیکا و روبوستا تشکیل شده و تغییر نسبت این دو ماده مزه و کافئین نوشیدنی را تغییر می دهند، مشتریان در صورت نیازشان این امکان را دارند که نسبت دو دانه را خودشان تعیین کنند.

با اینکه کافه آلپن فضای کوچکی دارد اما جایی بسیار قشنگ و دوست داشتنی برای برگزاری دورهمی ها و جشن های تولد کوچک می باشد. آن هایی که میخواهند یک تولد کوچک خاطره انگیز را در شمشک رقم بزنند می توانند از قبل با کافه آلپن هماهنگی های لازم را انجام دهند تا کافه آلپن هم میز را برایشان آماده و تزئین کند و هم نوشیدنی های رنگارنگ، گرم و سرد و دسر های خوشمزه را برایشان سرو کند

آدرس کافه آلپن شمشک

همانطور که گفته شد، کافه آلپن شمشک در مقابل مجتمع مسکونی و تجاری سییرا قرار دارد. به عبارتی، مشتریان برای دسترسی به کافه آلپن، زمانی که جاده را دارید ادامه می دهید تا به شمشک برسید ابتدا وارد منطقه ای با نام درود خواهید شد. بعد از آن، به یک میدان مانند میرسید و اگر ما مبدأ را اینجا در نظر بگیریم، بعد از 800 متر ابتدا به خیابانی می رسید که شما را به سمت مسجد امام حسین، امامزاده سید محمد و غیره می رساند اما کمی جلوتر، در سمت راست مجتمع اداری و تجاری سییرا و در مقابلش، کافه آلپن را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه آلپن شمشک: 09377963112

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FJ8hiYTB4oe4y7HXF9|target:_blank”]

[widgetkit id=”696″ name=”کافه آلپن شمشک”]

#7 کافه شمشک

کمی بالاتر از پیست اسکی شمشک، کافه ای هست یا به عبارتی، کافه رستورانی هست که اگر عاشق رستوران گردی هستید و به شمشک سفر کردید، حتماً و باید در برنامه گشت و گذارتان قرار دهید و تجربه این کافه معروف و همیشه شلوغ را داشته باشید. زمانی که به مقابل کافه شمشک می رسید، ابتدا تصور می کنید اینجا یک کافه ای بسیار کوچک است چون ورودی کوچکی دارد اما زمانی که وارد کافه می شوید، نه تنها متعجب خواهید شد بلکه جز سر و صدا و جمعیت شلوغی که در اینجا حضور دارند چیز دیگری را مشاهده نخواهید کرد البته اگر در زمانی که کافه خلوت است مراجعه کنید میبینید کافه شمشک جایی بسیار دنج، زیبا و دوست داشتنی می باشد.

کافه شمشک از معدود کافه های شمشک است که سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و خارج از پیست اسکی قرار دارد. البته درست است که اینجا وعده صبحانه هم دارد اما ساعت کاری مجموعه از ساعت 11 صبح می باشد. کافه شمشک برای صبحانه علاوه بر صبحانه ایرانی، چندین صبحانه متنوع از صبحانه انگلیسی گرفته تا لوبیا، عدسی، انواع نیمرو و پنینی های خوشمزه هم سرو می کند و در کنارش، یک آبمیوه طبیعی یا یک چای یا نسکافه داغ می چسبد. اما بیشتر مشتریان برای وعده های ناهار و شام به کافه شمشک مراجعه می کنند و درواقع آیتم هایی که برای دو وعده ناهار و شام ارائه می شوند همان دلایلی هستند که اینجا را بین رستوران گرد ها معروف کرده.

وعده ناهار را با پیش غذا ها شروع می کنیم. برای پیش غذا جدا از سالاد های فصل، سزار و غیره، یک سینی مزه در منو مشاهده می شود که همیشه و هروقت که بخواهید می توانید سفارش دهید اما طبق گفته مشتریان و رستوران گردها، سفارش سینی مزه به عنوان پیش غذا بخصوص زمانی که با دوستان یا خانواده مراجعه کردید صفای دیگری دارد. سینی مزه افه شمشک کلی فلافل، مرغ های سوخاری توپی همراه با پنیر چدارف کلی زیتون، بیکن، هویج رنده شده و غیره دارد و در وسط سینی هم سس مخصوص مشاهده می شود تا این آیتم ها را خوشمزه تر کند. علاوه بر آن، در منوی پیش غذا ها یک موردی هست با نام پنیر مخصوص و این پنیر مخصوص همان پنیر سفید لیقوان است که ابتدا با عسل، گردو، کجند و خامه ابتدا ترکیب شده، در داخل فریزر قرار میگیرد و سپس وارد یخچال می شود و حاصل این ترکیب، پیش غذایی بسیار خوشمزه و خاص است.

برای غذای اصلی یا مین کورس، کافه شمشک یکسری غذای فرنگی دارد از جمله میگو سوخاری با سیب زمینی، فیله مرغ سوخاری، مرغ کبابی، لازانیا گوشت و سبزیجات، چیز برگر، رست بیف و فلافل البته ناگفته نماند در بخش پیش غذا ها، علاوه بر سالاد و آن پنیر مخصوص خوشمزه، آیتم های دیگری هم هست از جمله سالاد فلافل، سوپ، کراسان پنیر و سیب زمینی سرخ کرده. غذا های اصلی کافه شمشک فقط به این موارد ختم نمی شوند. اینجا غذا های ایرانی هم سرو می شود که بیشترشان از جمله غذا های محلی شمشک هستند مانند سبزی پلو با فیله ماهی شیر، واک پلو با ماهیچه، لوبیا پلو و غیره اما مشتریان نمی توانند انتخاب کنند کدامیک از این غذا ها را میخواهند چون در کافه شمشک، غذا های ایرانی در قالب غذای روز سرو می شود و هر روز یکی از این غذا ها در رستوران ارائه می گردد.

کافه شمشک بین کلی رستوران در شمشک، از معدود جاهایی است که کیفیت در آنجا حرف اول را میزند و تا به حال هیچکی پیدا نشده که از کیفیت و مزه غذا ها ناراضی باشد. اما اینجا یک کافه رستوران محسوب می شود و قرار است در کنار غذا های خوشمزه نوشیدنی های متنوعی هم سرو شود. در بخش کافی شاپ کافه شمشک نوشیدنی خنک مثل آبمیوه طبیعی و اسموتی های مختلف هست اما بیشتر همه به عشق قهوه ها، انواع چای و دمنوش به کافه شمشک مراجعه می کنند و کافه شمشک هم از بهترین کافه های نزدیک به پیست اسکی شمشک است که قهوه هایش حرف اول را میزئد.

آدرس کافه شمشک

مسیر دسترسی به کافه شمشک اینگونه است که در جاده شمشک زمانی که از مجتمع تجاری و مسکونی سییرا عبور می کنید به یک پیچ می رسید، این پیچ را هم رد می کنید و کمی جلوتر، املاک آفتاب را مشاهده کرده و در کنارش، کافه شمشک را میبینید. همچنین در مقابل کافه هم فضای پارک محدود برای مشتریان در نظر گرفته شده اما در روز های شلوغ و روز های سرد زمستان بخصوص زمان هایی که قرار است به لطف بارش سنگین برف، شمشک شلوغ شود شاید جای پارک در مقابل یا نزدیکی کافه رستوران شمشک به سختی پیدا شود.

شماره تماس کافه شمشک: 09196261684

ساعت کاری کافه شمشک: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.0117201%2C51.4922119%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”736″ name=”کافه شمشک”]

#8 مطبخ رسول

اینبار یک رستوران متفاوت را در شمشک میخواهیم به شما معرفی کنیم. جایی که بیشتر غذا های بیرون بر ارسال می کند و هرکسی که با اجاره ویلا در شمشک چند روزی را میخواهد در این منطقه سپری کند و نمیخواهد از ویلایش بیرون برود می تواند از اینجا غذا های باکیفیت و خوشمزه ایرانی را سفارش داده و درب منزل دریافت کند. مطبخ رسول البته جا برای نشستن هم دارد و در یک فضای کوچک روباز با ظرفیتی بسیار محدود مشتریان می توانند غذا را داغ داغ میل کنند و لذت ببرند.

مطبخ رسول غذا های ایرانی ارائه می دهد. غذا هایی همچون کباب، جوجه، شیشلیک، چنجه و چند مدل غذای محلی شمشک، خورشت های قیمه و قرمه و تمامی غذا ها هم به صورت خوراک و هم به صورت برنج سرو می شوند. کمتر رستورانی در شمشک هست که غذا ها را به صورت بیرون بر ارسال کند البته منظورمان از بیرون بر این است که پیک داشته باشد و غذا را درب منزل داغ داغ برساند چراکه در بیشتر رستوران های خوب شمشک شما می توانید با مراجعه به رستوران غذای خود را سفارش دهید و درخواست دهید که برایتان پک کنند.

با انتخاب مطبخ رسول، شما با یک تیر دو نشان زدید. یکی اینکه نیازی نیست کلی مسیر را طی کنید تا از ویلا به رستوران رسیده و به دنبال جای پارک باشید و دیگری اینکه یکی از باکیفیت ترین و خوشمزه ترین در کنار خوش قیمت ترین غذا های ایرانی را بین ده ها رستوران شمشک میل خواهید کرد.

آدرس مطبخ رسول

مطبخ رسول کمی جلوتر از مجتمع تجاری و اداری سییرا قرار دارد و به عبارت دیگر، زمانی که در جاده شمشک به جایی رسیدید که در سمت راستتان مجتمع سییرا را مشاهده کردید، کمی جلوتر به یک پیچی خواهید رسیدید و در همان پیچ، چند رستوران را میبینید که بین آن ها، تابلوی مطبخ رسول قابل مشاهده است. اام در خصوص جای پارک، اگر در روز های عادی وسط هفته و کلاً زمان هایی که شمشک خلوت است به مطبخ رسول مراجعه کنید، در مقابل رستوران و حتی نزدیک رستوران فضای پارک به راحتی پیدا خواهید کرد اما برای روز های آخر هفته و ایام شلوغی کمی زمان بر خواهد بود.

شماره تماس مطبخ رسول: 26526385-021

ساعت کاری مطبخ رسول: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FTGX2Nv5XGCb3FxaL6|target:_blank”]

رستوران مطبخ رسول شمشک

#9 کافه رستوران سلطان شمشک

کافه رستوران سلطان شمشک جایی است که برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید رویش حساب کنید، جایی که در هوای سرد شمشک بستنی های خوشمزه سرو می کند و در کنارش، کلی نوشیدنی داغ دارد و از همه مهم تر، رستورانی است که به لطف موقعیتش ویو بسیار زیبا و دیدنی از کوه ها و طبیعت اطراف ارائه می دهد.

شمشک از معدود مناطق اطراف تهران است که همیشه هوایش خنک می باشد بخصوص در روزهای گرم تابستان که برای فرار از گرمای طاقت فرسا می توان سفری چند ساعته یا چند روزه به این منطقه داشت. در کنار این هوای دوست داشتنی، شمشک صبح های دل انگیزی دارد و خیلی ها فقط به شمشک سفر می کنند تا صبح زود از خواب بیدار شوند و در هوایی دوست داشتنی و طبیعتی بکر یک صبحانه لذیذ بر بدن بزنند حال این صبحانه میخواهد کله پاچه باشد یا صبحانه انگلیسی و ایرانی و غیره. برخی از کافه رستوران های شمشک با اینکه وعده صبحانه هم سرو می کنند اما ساعت کاری مجموعه معمولاً از 10 یا 11 صبح می باشد اما در صورتیکه میخواهید 8 صبح زمانی که هوا همچنان خنک است و آفتاب آنقدر بالا نیامده یک صبحانه لذیذ بزنید و لذت ببرید، کافه رستوران سلطان از معدود رستوران های خوب شمشک است که نباید از آن غاقل شوید.

کافه رستوران سلطان نه تنها رستوران گرد ها و گردشگران به خوبی میشناسند بلکه خود اهالی شمشک هم پاتوقشان کافه رستوران سلطان است و از شلوغی رستوران به خوبی می توان به این موضوع پی برد. کافه رستوران سلطان دو طبقه جا برای نشستن دارد. طبقه همکف جایی با ظرفیت بالا محسوب می شود و چون رستوران تمی کلبه مانند دارد، فضای داخلی رستوران هم از این موضون تبعیت کرده و دکوراسیونی چوبی به چشم میخورد اما طبقه بالا از ظرفیت کمتری برخوردار است و بیشتر برای برگزاری جشن های تولد و دورهمی ها مناسب می باشد.

اینجا هم مثل رستوران های خوب شمشک علاوه بر اینکه سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند، برای وعده صبحانه هم از ساعت 8 صبح پذیرای مهمانان می باشد و برای یک صبحانه ایرانی خوشمزه در هوای دل انگیز و طبیعت بکر شمشک روی سلطان می توانید حساب کنید. همچنین دور تا دور رستوران هم پنجره های بزرگ هست تا مشتریان از طبیعت شمشک لذت ببرند. قبل از اینکه بگوییم چه چیز هایی در رستوران سلطان شمشک ارائه می شود، اینجا آشپزخانه باز دارد و به عبارت دیگر، مشتریان می توانند کل آشپزخانه را مشاهده کنند و این موضوع برای بسیاری از رستوران گرد ها اهمیت بالایی دارد.

از صبحانه ایرانی رستوران سلطان شمشک شروع می کنیم. ساع 8 صبح که رستوران باز می شود و باری وعده صبحانه وارد رستوران می شوید، بشقاب صبحانه های ایرانی با دورچین و مخلفات کامل، انواع تخم مرغ ها، عدسی، لوبیا و غیره را در یک هوای سرد دوست داشتنی می توانید سفارش دهید. از ساعت 12 به بعد، منوی غذا ها ارائه می شوند و چون اینجا یک کافه رستوران است، هم غذای ایرانی سرو می شود و هم غذای فرنگی اما تفاوت در این است که غذا های فرنگی غذا های فست فودی و پیتزا ها هستند. کافه رستوران سلطان شمشک برای غذا های ایرانی، آیتم های جذابی را در نظر گرفته و علاوه بر انواع کباب ها، اینجا خورشت های قیمه و قرمه، دل و جگر و خوراک های دیگر هم سرو می شود. همچنین از آنجایی که بیشتر مشتریان رستوران سلطان شمشک گروه های چند نفره هستند، در منوی رستوران غذا های 3 نفره، 4 نفره و بشقاب های کباب هم به چشم خورد.

درست است که یک کباب داغ یا ی جگر داغ از هوای سرد و طبیعت سفید پوش شمشک صفای دیگری دارد اما بعضی ها هم هستند که پیتزا و غذا های فست فودی را ترجیح می دهند برای همین رستوران سلطان شمشک در بخش غذا های غیر ایرانی مجموعه، کلی پیتزا که هم به صورت تک نفره ارائه می شود و هم دو نفره، برگر، ساندویچ و پیش غذا هایی همچون سیب زمینی هم ارائه داده.

کافه رستوران سلطان شمشک بخش کافی شاپ هم دارد اما چون بیشتر افرادی که به شمشک سفر می کنند می خواهند از لذت نوشیدنی داغ از هوای سرد برخوردار شوند به سراغ انواع چای، دمنوش، قهوه و غیره می روند لذا در کافه رستوران سلطان، برای بخش کافی شاپ فقط چای، دمنوش و انواع قهوه در کنار کیک های تازه و لذیذ ارائه می شود. با این حال، رستوران سلطان جایی است که بسیاری از مشتریانش از همه چی شامل محیط، خدمات سرویس دهی، قیمت ها، کیفیت و مزه و حجم غذا ها و عملکرد کلی رستوران راضی بودند و اگر یک رستوران خوب در شمشک میخواهید، کافه رستوران سلطان از خوبان منطقه محسوب می شود.

آدرس کافه رستوران سلطان شمشک

کافه رستوران سلطان بعد از پیست اسکی شمشک قرار دارد و اگر بخواهیم مسیر دسترسی به این کافه رستوران را شرح دهیم، در روستای شمشک یک خیابانی است که درواقع مسیر ورودی پیست اسکی می باشد و ما مبدأ را آنجا در نظر میگیریم و بعد از 1.1 کیلومتر جلوتر، کافه رستوران سلطان در سمت چپ جاده قابل مشاهده است. همچنین چون بیشتر مشتریان با خودروی شخصی می خواهند مراجعه کنند، فضای پارک خوبی هم در مقابل و نزدیک رستوران هست و حتی در ایام شلوغ هم مشکلی از بابت فضای پارک وجود نخواهد داشت.

شماره تماس کافه رستوران سلطان شمشک: 26526100-021 و 26526200-021

ساعت کاری کافه رستوران سلطان شمشک: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FNvscp8setVqu1wKF8|target:_blank”]

[widgetkit id=”740″ name=”کافه رستوران سلطان شمشک”]

#10 امیر شکلات شمشک

تا اینجای کار ما برخی از کافه های خوب شمشک را معرفی کردیم. کافه هایی که نوشیدنی و غذا های باکیفیت و خوشمزه ارائه می دهند و جاهایی که محیطی جذاب و دلنشین دارند می شود برای برگزاری دورهمی ها و جشن ها رویشان حساب کرد. اما این کافه ها جاهایی هستند که باید از نزدیک ببینید و غذا ها و نوشیدنی هایش را امتحان کنید تا نظر دهید خوب است یا نه. اینبار میخواهیم کافه امیر شکلات را معرفی کنیم کافه ای که کلی طرفدار دارد، محبوب است و امکان ندارد کسی حتی نامش را نشنیده یا ندیده باشد.

قدمت امیر شکلات به سال 1383 برمیگردد. در آن زمان امیر ناهید تصمیم گرفت برند امیر شکلات را افتتاح کند تا یکی از بهترین کافه های زنجیره ای ایران متولد شود. کافه امیر شکلات بالای 50 شعبه در سراسر ایران دارد اما بیشترین شعبات در شهر تهران هستند و چند شهر معروف و توریستی ایران. کافه امیر شکلات نمایندگی قهوه فیلیکوری ایتالیا است و این قهوه به قدری خوشمزه و باکیفیت می باشد که درواقع برگ برنده امیر شکلات بوده و به واسطه ها امروزه به این معروفیت رسیده. در کافه امیر شکلات و تمامی شعباتش، منو تقریباً یکسان است اما محیط ها با اینکه بسته به موقعیت و شرایط نمی توانند کاملاً مثل هم باشند اما تمامی آن ها تمی یکسان دارند.

در کافه امیر شکلات شمشک، در خود کافه و بخش سرپوشیده جا برای نشستن هست اما نه تنها ظرفیت کمی دارد بلکه اصلاً لذت یک قهوه داغ در هوای سرد شمشک صفای دیگری دارد و خیلی ها ترجیح می دهند در فضای روباز بنشینند که در مقابل کافه قرار دارد. امیر شکلات شمشک به قهوه ها و وافل هایش معروف است. در اینجا منویی از نوشیدنی های گرم داریم شامل کلی نوشیدنی بر پایه اسپرسو، قهوه فرانسه، قهوه ترک و غیره، کلی هات چاکلت با مزه های مختلف هست و چند مدل چای هم سرو می شود. درست است که در هوای سرد منطقه یک قهوه داغ با وافلی گرم حسابی می چسبد ولی نوشیدنی های سرد مثل اواع میل شیک و حتی قهوه های سرد هم در اینجا سرو می شود. از طرفی، تمامی آیتم های امیر شکلات به صورت بیرون بر یا Take Away هم ارائه می گردد.

آدرس امیر شکلات شمشک

امیر شکلات مانند کافه ها و رستوران های خوب شمشک، در اطراف مجتمع تجاری و مسکونی سییرا قرار دارد. درواقع زمانی که به مجتمع سییرا شمشک می رسید، درست در مقابل مجتمع امیر شکلات را میبینید اما در اطراف امیر شکلات و مجتمع سییرا کلی کافه و رستوران هست برای همین، شاید در برخی از روز های شلوغ سال جای پارک در نزدیکی امیر شکلات به سختی پیدا شود بخصوص روز های سرد زمستان که هم مسیر یخ زده و هم کلی گردشگر به شمشک سفر کرده اند.

شماره تماس امیر شکلات شمشک: 09129153127 و 09389982894

ساعت کاری امیر شکلات شمشک: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FRat8LyxbmVsrn6DH8|target:_blank”]

[widgetkit id=”735″ name=”کافه امیر شکلات شمشک”]

رزرو ویلا در شمشک

در کنار گشت و گذار میان رستوران ها و کافه های شمشک در کنار بازدید از جاهای دیدنی و پیست اسکی شمشک و همچنین بهرمندی از هوای دلنشین منطقه شما می توانید برای چند روزی اقامت به سمت ویلاها، باغ ها، آپارتمان ها و خانه های مبله ای که در این منطقه به صورت روزانه اجاره داده می شوند بروید. برای اجاره ویلا در شمشک و اقامتی خاطره انگیز در ویلاها و شله های شمشک می توانید با کارشناسان لوکس ویلا در تماس باشید.

سوالات متداول

رستوران خوب در اطراف پیست اسکی شمشک کدام است؟

کافه شمشک با غذاهای بی نظیر جزء بهترین رستوران های نزدیک به پیست اسکی شمشک است

بهترین کافه های شمشک برای روزهای سرد زمستان کدام ها هستند؟

کافه هایی همچون امیر شکلات و آلپن

غذای ایرانی خوب در شمشک کجا پیدا می شود؟

رستوران های مطبخ رسول، پاپاراتزی، سیاوش، چراغان و کماچیلک

غذاهای فست فودی خوب در شمشک کجا سرو می شود؟

کافه رستوران سلطان، کافه شمشک و کافه رستوران چراغان