رستوران های ایزدشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

ایزدشهر از جمله شهرهای محبوب و دوست داشتنی در شمال کشور است که مابین نور و محمودآباد قرار دارد. ایزدشهر همیشهر شهری خلوت بوده و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری به شهرهای شمالی کشور سفر میکنند، باز هم به مراتب خلوت تر از شهرهای دیگر می باشد برای همین، یکی از بهترین مناطق برای طبیعت گردی، قدم زدن در ساحل و لذت بردن خلوتی است. در این شهر رستوران های مختلفی وجود دارد و برای اینکه جزء بهترین رستوران های ایزدشهر باشند با هم رقابت می کنند. با لوکس ویلا همراه باشید تا در میان این رستوران ها، شما را با بهترین رستوران های ایزدشهر از دیدگاه مردم بیشتر آشنا شوید.

#1 کافه رستوران پارین

کافه رستوران پارین در میان رستوران های ایزدشهر، یکی از بهترین رستوران هایی است که هم غذاهای ایرانی دارد، هم غذاهای محلی و هم انواع فست فود در کنار نوشیدنی های گرم و سرد و بخاطر اینکه منویی با تنوع بالا دارد، در میان گردشگران و بخصوص ساکنان ایزدشهر از محبوبیت بالایی برخوردار است. کافه رستوران پارین از جمله رستوران های تازه تاسیس منطقه به شمار می رود و طولی نکشید که به یکی از بهترین رستوران های ایزدشهر تبدیل شد.

کافه رستوران پارین در زمینه کیفیت، یکی از بهترین های ایزدشهر است و از همان ابتدا که وارد رستوران می شوید، متوجه تمیزی و کیفیت خواهید شد. رستوران محیطی نسبتاً سنتی دارد و هم تخت های سنتی و هم میز و صندلی برای مشتریان در نظر گرفته شده است که تماماً چوبی هستند. رستوران از دکوراسیون جذاب و دوست داشتنی برخوردار است و تاثیر بالایی در جذب مشتری دارد. کافه رستوران پارین انواع غذاهای ایرانی، فست فودی و محلی سرو می شود. تمامی غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و سرآشپزان حرفه ای رستوران از مواد اولیه باکیفیت، غذاهای لذیذی را تهیه می کنند. همچنین در نظر داشته باشید تمامی غذاهای رستوران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و انتخاب بهترین غذا تنها به ذائقه شما برمیگردد اما از نظر رستوران گردها، اگر در میان بهترین رستوران های ایزدشهر به دنبال رستورانی برای میل کرن انواع غذاهای محلی هستید، بی شک پارین یکی از بهترین غذاهای محلی را ارائه می دهد.

آدرس کافه رستوران پارین

اگر میخواهید تجربه غذاهای متنوع و لذیذ کافه رستوران پارین را داشته باشید، ابتدا باید ایزدشهر را به سمت غرب ترک کنید. در جاده ایزدشهر به نور هنگامی که به شهرک نفت رستم رود رسیدید، وارد دور برگردان شده و وارد جاده نور به ایزدشهر شوید تا پس از طی کردن مسیری 550 متری، نبش خیابان گلستان دوم رستوران را مشاهده کنید. در مقابل رستوران فضای پارکینگ مناسبی وجود دارد و حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم همچنان می توانید جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران پیدا کنید.

شماره تماس کافه رستوران پارین: 09358837369

ساعت کاری کافه رستوران پارین: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5930848%2C52.1105294%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کافه رستوران پارین

#2 رستوران چاشت ایزدشهر

رستوران چاشت را همه افرادی که به محمودآباد سفر می کنند میشناسنند. یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های محمودآباد که هم از لحاظ محیط سنتی و دوست داشتنی و هم از لحاظ کیفیت و تنوع غذایی، یکی از بهترین رستوران های محمودآباد به شمار می رود. در شهر ایزدشهر که در غرب محمودآباد قرار دارد هم رستورانی با نام چاشت وجود دارد که از جمله محبوب ترین و بهترین رستوران های ایزدشهر به حساب می آید. رستوران چاشت در شهرک آکام شهر قرار دارد و برای همین، مسافران عادی شاید چندان با این رستوران آشنا نباشند اما ساکنان شهرک آکام شهر و همچنین رستوران گردها، به خوبی میدانند که این رستوران یکی از بهترین رستوران های منطقه می باشد.

رستوران چاشت ایزدشهر دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط سرپوشیده رستوران همیشه شلوغ است بخاطر اینکه فضایی بزرگ بوده و در دو طبقه، میز و صندلی های بسیاری قرار داده شده تا ظرفیت پذیرش رستوران بالا باشد اما افرادی هستند که از محیط داخلی ناراضی اند چراکه نورپردازی ضعیف محیط باعث شده فضا کمی تاریک باشد و همچنین، بخاطر محبوبیت بالای رستوران هم افراد مخلتفی از شلوغی فضای سرپوشیده رستوران بخاطر سر و صدای زیاد ناراضی بوده اند. اما محیط روباز رستوران بهترین جایی است که می توانید بنشینید هرچند پیشنهاد میکنیم اگر در فصل بهار به رستوران چاشت مراجعه می کنید فضای روباز را انتخاب کنید تا در محیطی با هوای دلنشین و بدون باران های معروف شمال، بهترین غذاهای رستوران را میل کنید.

رستوران چاشت در زمینه سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی یکی از بهترین های ایزدشهر است و منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی در رستوران ارائه می شود. تمامی غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از نظر مردم، رستوران چاشت یکی از بهترین رستوران ها برای چشیدن طعم بی نظیر غذاهای محلی مازندران می باشد. همچنین در نظر داشته باشید با اینکه غذاهای رستوران چاشت از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند، کیفیت بسیار بالایی هم دارند. پیشنهاد می کنیم در کنار غذاهای ایرانی و محلی رستوران چاشت، حتماً پیش غذاهای لذیذ رستوران را هم سفارش دهید که شامل ماست محلی، ترشیجات و غیره هستند.

آدرس رستوران چاشت ایزدشهر

رستوران چاشت در شهرک آکام شهر ایزدشهر قرار دارد. اگر میخواهید به رستوران چاشت دسترسی داشته باشید، ابتدا وارد شهرک آکام شهر شوید. بعد از گیت ورودی به میدان میرسید و وارد خروجی شرقی میدان شوید. خیابان را تا انتها ادامه می دهید تا در سمت راست خیابان، رستوران چاشت را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید در شهرک آکام شهر فضای پارکینگ مناسبی وجود دارد و حتی در روزهای شلوغ سال هم می توانید جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران پیدا کنید.

شماره تماس رستوران چاشت ایزدشهر: 44040-011

ساعت کاری رستوران چاشت ایزدشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.596582%2C52.1134946%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”557″ name=”رستوران چاشت ایزدشهر”]

#3 رستوران آلاچیق کیمه ایزدشهر

اگر روزهای آخر هفته و اوقات فراغت خود را میخواهید در ایزدشهر سپری کنید، پیشنهاد می کنیم برای ثبت لحظات خوش رستوران گردی، به رستوران آلاچیق کیمه مراجعه کنید. رستوران آلاچیق کیمه همانطور که از نامش معلوم است رستورانی به صورت آلاچیق است و از جمله زیباترین رستوران های ایزدشهر می باشد. رستوران کیمه رستورانی کوچک است و فضای بسیار زیبا و دوستانه ای دارد. وارد رستوران که می شوید با حیاطی کوچک و زیبا روبرو خواهید شد که در وسط، حوض به همراه آبنما مشاهده می شود. در اطراف حیاط، آلاچیق های رستوران قرار گرفته اند که همگی دکوراسیون و طراحی سنتی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد.

رستوران آلاچیق برای مشتریان خود غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند و تمامی غذاها از کیفیت بالا و مزه خاطره انگیزی برخوردارند. رستوران آلاچیق کیمه در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه یکی از شلوغ ترین رستوران های ایزدشهر خواهد بود و در روزهای شلوغ هم موسیقی زنده در رستوران برگزار می شود که محیط را صمیمی تر و زیباتر کند تا مشتریان خاطرات خوشی را از رستوران کیمه داشته باشند. غذاهای رستوران که شامل غذاهای ایرانی و محلی هستند، از تنوع مطلوبی برخوردارند و تا به حال هیچ یک از مشتریان از خدمات سرویس دهی، کیفیت غذا، طعم و حجم و غیره ناراضی نبودند

آدرس رستوران آلاچیق کیمه ایزدشهر

برای دسترسی به رستوران آلاچیق کیمه باید ایزدشهر را به سمت غرب ترک کنید. بعد از طی کردن مسیری چند کیلومتری، بعد از خیابان گلسار 6 رستوران را مشاهده خواهید کرد. با اینکه در مقابل رستوران فضای پارک زیادی وجود دارد اما بخاطر اینکه در اطراف رستوران آلاچیق کیمه رستوران ها، فست فودها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد پیدا کردن فضای پارکینگ در نزدیکی رستوران بخصوص در ایام آخر هفته و تعطیلات چند روزه امری نسبتاً دشوار خواهد بود.

شماره تماس رستوران آلاچیق کیمه ایزدشهر: 44537797-011

ساعت کاری رستوران آلاچیق کیمه ایزدشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6033085%2C52.1576442%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران کلبه آلاچیق کیمه

#4 فست فود کازین ایزدشهر

در کنار غذاهای محلی و ایرانی، فست فود ها هم طرفداران بسیاری در شهرهای شمالی کشور دارند. اگر به ایزدشهر سفر می کنید به دنبال فست فودی با انواع پیتزاها، همبرگرها و غذاهای فست فودی متنوع هستید، بی شک بهترین انتخاب فست فود کازین خواهد بود. در ایزدشهر تعداد محدودی فست فود وجود دارد و برخی از رستوران ها و کافه رستوران ها هم غذاهای محدود فست فودی را برای مشتریان خود سرو می کنند اما فست فود کازین، یک سر و گردن از همه فست فودهای ایزد شهر بالا تر است.

فست فود کازین مضمونی سبز رنگ دارد و از آنجایی که همیشه در مقابلش شلوغ است، به راحتی در شهر ایزدشهر می توانید کازین را پیدا کنید. محیط رستوران بزرگ می باشد و همیشه هر دو طبقه رستوران پر می شود. بجای استفاده از میزو صندلی، در فست فود کازین از مبل و میز استفاده شده تا در صورتیکه تعداد بیشتری هستید بتوانید به راحتی در کنار یکدیگر بنشینید.

فست فود کازین در زمینه سرو انواع پیتزاها، همبرگرها، پیش غذاها و سایر غذاهای فست فودی یکی از بهترین ها است. کیفیت در فست فود کازین حرف اول را می زند اما برای این کیفیت بالا، می بایست هزینه های قابل توجهی را هم پرداخت کرد. قیمت تمامی غذاهای سرو شده در فست فود کازین نسبت به سایر فست فود ها گران است و از نظر مشتریان بسیاری، قیمت غذاهای فست فود کازین برابر با فست فودهای خوب تهران می باشد اما شما برای کیفیت بالا و مزه ای بی نظیر این هزینه را پرداخت می کنید و اگر یکبار به فست فود کازین مراجعه کنید، به یکی از مشتریان دائمی رستوران تبدیل خواهید شد.

آدرس فست فود کازین ایزدشهر

در شهر ایزدشهر وارد جاده ایزدشهر به نور می شوید و بعد از طی کردن مسیری چند کیلومتری، هنگامی که به خیابان گلسار رسیدید، بعد از رستوران آلاچیق کیمه، فست فود کازین را مشاهده می کنید. بطور کلی از آنجایی که فست فود کازین بهترین و شلوغ ترین فست فود ایزد شهر است، در این شهر هنگامی که وارد جاده نور می شوید به جایی بسیار شلوغ خواهید رسید که در واقع فست فود کازین است.

شماره تماس فست فود کازین ایزدشهر: 09351279922

ساعت کاری فست فود کازین ایزدشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6033611%2C52.1574507%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

فست فود کایزن

#5 رستوران اکبرجوجه ایزدشهر

معروف ترین رستوران در ایزدشهر، رستوران اکبرجوجه است. اکبرجوجه 33 شعبه در سراسر ایران دارد و اکثر شعبه ها در استان گلستان و مازندران قرار دارد. اگر به شهری میخواهید سفر کنید و به دنبال رستوران اکبرجوجه آن شهر هستید، کافیست به وبسایت رسمی اکبرجوجه مراجعه کنید تا شعبه رسمی اکبرجوجه در آن شهر را پیدا کنید چراکه امروز افراد بسیاری هستند که از نام اکبرجوجه سوءاستفاده کرده و فست فودهایی با نام اکبرجوجه را افتتاح کرده اند و برای اینکه بتوانید اکبرجوجه اصلی را تشخیص دهید، کافیست به لوگوی اکبرجوجه و عکس مرحوم علی کلبادی را در رستوران مشاهده کنید.

اکبرجوجه را شخصی با نام علی کلبادی نژاد ابداع کرده است. ایشان در دهه های گذشته یک قهوه خانه بین راهی در استان گلستان داشته و از طرفی، مهارت بالایی هم در آشپزی داشته اما بخاطر ارزان بودن غذاهایش و برخورداری از کیفیت بالا، یکی از شلوغ ترین قهوه خانه های منطقه را در آن زمان داشت. علی اکبر کلبادی نژاد از تنوع محدود غذاهای قهوه خانه اش خسته شده بود و تصمیم گرفت تا غذای جدیدی را ابتداع کند. ایشان یک مرغ کامل را در داخل ظرفی پر از کره انداخت و آن را بر روی شعبه قرار دارد. بعد از پخت مرغ با غذایی روبرو شد که بسیار خوشمزه، خوش قیمت و سنگین بوده و آن را به منویش اضافه کرد. کلبادی نژاد تصورش را هم نمی کرد که همچنین غذایی کسب و کارش را از این رو به آن رو کند و همین غذای ارزان و خوشمزه و بسیار سنگین باعث شد روز به روز مشتریان کلبادی نژاد بیشتر شود.

او که به همراه همسرش قهوه خانه را اداره می کردند برای داشتن فضایی بزرگتر به مکان دیگر منتقل شدند و بخاطر نزدیک بودنش به شهرهای تهران و مازندران، روز به روز مشتریانش بیشتر و بیشتر میشدند. با اینکه این مرغ کامل و سنگین به عنوان چلو جوجه کباب ویژه در منو قرار گرفته بود اما مردم آن را با نام اکبر جوجه میشناختند و همسر ایشان هم برای اینکه این غذا راحت تر هضم شود، رب انار در کنارش قرار میداد. علی اکبرکلبادی نژاد که دیگر مشاهده کرد مشتریان رستورانش خیلی زیاد شده اند تصمیم گرفت تا شعبات اکبرجوجه را افتتاح کند و غذای اکبرجوجه، یکی از خوش قیمت ترین و بهترین غذاهای ایران شد.

شعبه ایزدشهر رستوران اکبرجوجه از محیطی همانند سایر شعبات برخوردار است که بسیار شیک و دوست داشتنی با ظرفیت بالا می باشد. در بالای ورودی شعبه، لوگوی اختصاصی اکبرجوجه مشاهده می شود و وارد رستوران هم که می شوید، تابلوی مرحوم کلبادی نژاد را هم مشاهده خواهید کرد. در این رستوران فقط غذای اکبرجوجه به همراه پیش غذاها و مخلفات دیگر سرو می شود و اگر به دنبال غذایی هستید که در عین خوش قیمت بودن، حجم بالایی داشته و سنگین هم باشد، بی شک در میان رستوران های ایزدشهر رستوران اکبرجوجه بهترین گزینه خواهد بود. اما در نظر داشته باشید رستوران اکبرجوجه ایزدشهر در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به یکی از شلوغ ترین رستوران های ایزدشهر تبدیل شده و در این ایام، اگر با خودروی شخصی میخواهید مراجعه کنید شاید مجبور شوید خودروی خود را دورتر از رستوران پارک کنید.

آدرس رستوران اکبرجوجه ایزدشهر

شعبه ایزدشهر رستوران اکبرجوجه در غرب ایزدشهر قرار دارد و برای دسترسی به رستوران می بایست به شهرک آبی کنار مراجعه کنید. در مقابل شهرک آبی کنار و در سمت جاده نور به ایزدشهر، رستوران اکبر جوجه را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران اکبرجوجه ایزدشهر: 44536100-011

ساعت کاری رستوران اکبرجوجه ایزدشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 17:00 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6039423%2C52.1626957%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران اکبر جوجه ایزدشهر

#6 رستوران آسو ایزدشهر

اگر به دنبال رستورانی خاص در ایزدشهر هستید، پیشنهاد ما رستوران آسو است. رستوران آسو در میان مردم و رستوران گردها رستورانی شناخته شده می باشد و با اینکه غذاهای لذیذ و باکیفیت در این رستوران سرو میشود اما اکثر مردم رستوران آسو را با محیط جذاب و دوست داشتنی اش میشناسند. رستوران آسو محیطی قدیمی و آجری دارد و از همان ابتدا که از بیرون به رستوران نگاه می کنید تصور می کنید وارد یکی از قدیمی ترین رستوران های ایزدشهر شده اید و هنگامی هم که وارد رستوران می شوید، با محیطی بسیار قدیمی، طراحی جذاب و سنتی، دکوراسیون جالب و از جذاب تر از آن، تزئینات رستوران است که شامل انواع ظروف عتیقه، تلویزیون های قدیمی و تابلوهای قدیمی می باشد.

رستوران آسو در میان غذاهای ایرانی انواع کباب ها را سرو می کند و در میان غذاهای محلی هم تنوع بالایی از انواع غذاهای خانگی و مازندرانی و از نظر بسیاری از مشتریان رستوران، آسو از جمله بهترین رستوران های ایزدشهر برای چشیدن طعم بی نظیر غذاهای شمالی به حساب می آید. غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تا به حال هیچ مشتری ناراضی رستوران آسو نداشته است و در کنار غذاهای خوب و محیط دوست داشتنی، تمامی غذاها از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردارند که تاثیر بالایی در محبوبیت رستوران گذاشته اند.

آدرس رستوران آسو ایزدشهر

رستوران آسو در نزدیکی هتل نارنجستان قرار دارد که یکی از معروف ترین هتل های منطقه می باشد و اگر میخواهید به رستوران آسو دسترسی داشته باشید، می بایست وارد جاده نور به ایزدشهر شوید و بعد از اینکه به هتل نارنجستان رسیدید، کمی جلوتر رستوران را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران آسو ایزدشهر: 44581020-011

ساعت کاری رستوران آسو ایزدشهر: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6127347%2C52.1883943%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”559″ name=”رستوران آسو ایزدشهر”]

#7 رستوران گیله خاتون ایزدشهر

غذاهای مازندرانی محبوبیت بالایی دارند اما در سفر به شمال کشور، بسیار از مردم به دنبال رستوران های گیلانی هم هستند که تا انواع غذاهای گیلانی را هم میل کنند. یکی از بهترین رستوران های ایزدشهر در زمینه سرو غذاهای گیلانی، رستوران گیله خاتون است.

رستوران گیله خاتون رستورانی بزرگ می باشد و در روزهای اوج سفر گردشگران، یکی از رستوران های شلوغ ایزدشهر خواهد بود. رستوران محیط زیبا و شکیلی دارد و در وسط رستوران، میزی برای سرو انواع پیش غذاها در نظر گرفته شده است. پیش غذاهایی مانند سالاد و سوپ ترشیجات به صورت سلف سرویس است و هر چقدر که میخواهید می توانید استفاده کنید. برای غذای اصلی هم رستوران منویی از انواع غذاهای ایرانی و شمالی دارد و تمامی غذاها از کیفیت بالا و مزه ای خاص برخوردارند چراکه رستوران تاکید بالایی برای مواد اولیه دارد و غذاها هم توسط سرآشپزان حرفه ای سرو می شوند. پیشنهاد می کنیم بعد از غذا، انواع دسرهای لذیذ و جذاب رستوران گیله خاتون را هم به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس رستوران گیله خاتون ایزدشهر

جهت دسترسی به رستوران گیله خاتون ایزدشهر کافیست در شهر ایزدشهر به سمت غرب حرکت کنید تا به شهرک ساحلی آبی کنار برسید. کمی جلوتر از شهرک در اولین دوربرگردان وارد جاده ایزدشهر به سمت شرق شوید تا بعد از مرکز خرید زانوس، رستوران گیله خاتون را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران گیله خاتون ایزدشهر: 44533727-011

ساعت کاری رستوران گیله خاتون ایزدشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6032396%2C52.1592829%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران گیله خاتون

#8 کافه رستوران دیدی

اگر تا به حال سفری به ایزدشهر داشته باشید، قطعاً موزه گالری دیدی را میشناسید. یکی از جذاب ترین و خاص ترین جاهای دیدنی شمال که در واقع موزه ای با صدها اثر هنری شامل تابلوهای نقاشی، وسایل دست ساز و غیره و خود موزه هم به شکل موزه لوور پاریس طراحی شده و برای همین، جایی خاص برای گردش و تفریح است. در آخری طبقه موزه گالری دیدی، کافه رستورانی قرار دارد که از جمله شلوغ ترین و جذاب ترین کافه رستوران های ایزدشهر به حساب می آید. کافه رستوران دیدی همه روزه از ساعت 10 صبح باز است و برای همین سه وعده صبحانه، ناهار و شام در اینجا سرو می شود. برای وعده صبحانه انواع تخم مرغ ها و صبحانه های مختلف به همراه نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود و برای ناهار و شام هم هم منوی غذایی وجود دارد و هم منوی کافه اما اکثر مردم برای منوی کافه به اینجا مراجعه می کنند.

اگر به دنبال کافه ای جذاب در ایزدشهر هستید، بی شک کافه رستوران دیدی یکی از بهترین ها خواهد بود منوی کافه ای مجموعه یکی از کامل ترین منوها می باشد و انواع قهوه ها، دمنوش ها، نوشیدنی های گرم و سرد و همچین دسرهای لذیذ را در خود جای داده است.

آدرس کافه رستوران دیدی

برای دسترسی به کافه رستوران دیدی باید به شرق ایزدشهر مراجعه کنید. از شهر محمودآباد که وارد ایزدشهر می شوید، در همان ابتدای ورودی تابلو مجموعه موزه گالری دیدی را مشاهده خواهید کرد و چند متر جلوتر هم به خود مجموعه خواهید رسید. موزه گالری دیدی دارای پارکینگ اختصاصی است و می توانید از آن بهرمند شوید اما در صورتیکه به دنبال پارکینگ رایگان هستید، در کنار موزه و همچنین آن طرف جاده فضای پارک مناسبی وجود دارد.

شماره تماس کافه رستوران دیدی: 44580946-011

ساعت کاری کافه رستوران دیدی: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6097979%2C52.1734014%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”556″ name=”کافه دیدی ایزدشهر”]

#9 رستوران سنتی بهارستان

رستوران سنتی بهارستان برای رستوران گرد هایی که علاوه بر غذای باکیفیت میخواهند رستوران هم از محیطی زیبا و پرزرق و برق برخوردار باشد گزینه ای بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. رستوران سنتی بهارستان به معنای واقعی کلمه سنتی است و کافیست وارد رستوران شوید تا محیط پرزرق و برق و مملو از تزئینات سنتی شما را مجذوب خود کند.

رستوران سنتی بهارستان نه تنها از زیباترین رستوران های ایزدشهر می باشد بلکه به لطف قرارگیری از منطقه ساحلی، جزء بهترین رستوران های ساحلی ایزدشهر هم هست. رستوران در مجتمع هتل نارنجستان قرار دارد برای همین یکی از دلایل شلوغی رستوران هم به هتل برمیگردد. رستوران ظرفیتی نزدیک به 50 نفر دارد و مشتریان در محیطی مینشینند که مانندش را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد. از آنجایی که رستوران سنتی بهارستان یک رستوران سنتی در ایزدشهر است، ما با محیطی طرف هستیم که از کف تا سقفش سنتی طراحی شده. میز و صندلی های چوبی، مبل های راحتی به سبک قدیمی، ترمه های سنتی، کلی عکس از افراد مشهور قدیمی، ابیاتی از فریدون مشیری، نقاشی های سنتی، عکس پادشاهان هخامنشی به اندازه کافی محیط رستوران را جذاب و دوست داشتنی کرده اند.

در این محیط بی نظیر و خاص رستوران سنتی بهارستان ما چه غذا ها و نوشیدنی های را می توانین سفارش دهیم؟ درواقع اینجا کافه رستوران سنتی بهارستان است چون در محیط سنتی، غذا های ایرانی، محلی و نوشیدنی های گرم سرد سرو می شود. غذا های ایرانی که شامل انواع کباب ها هستند، غذا های محلی هم جوجه ناردونی با آلو، ماهی سفید صید روز و ماهی قزل آلا و اکبر جوجه هستند. البته چند غذای خاص و لذیذ هم هست مانند تابا کباب آذربایجان که مختص این رستوران هستند و بعید میدانیم بین رستوران های ایزدشهر همچین غذایی آن هم با این کیفیت را پیدا کنید. در ضمن پیش غذا های خوبی هم هست که حتماً در کنار غذا سفارش دهید.

رستوران سنتی بهارستان به غیر از منوی غذایی، منوی نوشیدنی گرم و سرد هم دارد. شما در این رستوران می توانید انواع قلیان هم سفارش دهید که بعد از غذا حسابی میچبسد. اما در منوی نوشیدنی، کلی چای و دمنوش با طعم های مختلف، نوشیدنی های سرد مانند انواع میلک شیک، اسموتی و آبمیوه های طبیعی ارائه می شود. هر چیزی که در رستوران سنتی بهارستان سفارش دهید از مزه ای خوب، کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برخوردار است و کلی غذا و نوشیدنی خوشمزه را در محیطی نوش جان می کنید که مانندش هیچ کجای ایزدشهر نیست.

آدرس رستوران سنتی بهارستان

همانطور که گفتیم، رستوران سنتی بهارستان در مجتمع هتل نارنجستان قرار دارد. هتل نارنحستان مابین روستای خشت سر و مجموعه گالری دیدی در شرق ایزدشهر واقع شده ولی برای دسترسی به هتل نارنجستان و رستوران سنتی بهارستان از شهر ایزدشهر باید به روستای خشت سر مراجعه کنید چون نزدیک ترین دوربرگردان در اینجا قرار دارد. بعد از دوربرگردان هم یک کیلومتر که طی کنید تابلوی هتل نارنجستان و مسیر ورود به مجموعه را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی بهارستان: 44581111-011

ساعت کاری رستوران سنتی بهارستان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6131073%2C52.1838817%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”558″ name=”رستوران سنتی بهارستان ایزدشهر”]

#10 رستوران سنتی دیدی (رستوران تراس دیدی)

پیش تر کافه دیدی را معرفی کردیم که یکی از شلوغ ترین کافه های ایزدشهر به شمار میرود چون در مجموعه ای محبوب و شلوغ با نام موزه گالری دیدی قرار دارد. در طبقه بالای مجموعه اما، رستورانی هست که از ویو بی نظیر دریا برخوردار است و با نام رستوران سنتی دیدی یا رستوران تراس دیدی شناخته می شود. این رستوران یک کافه رستوران محسوب می شود چون هم غذا های ایرانی و محلی دارد و هم کلی نوشیدنی گرم و سرد هم ارائه می دهد.

رستوران تراس دیدی شاید نسبت به بسیاری از رستوران های ایزدشهر محیطی چندان پر زرق و برق و لوکس نداشته باشد و خبری هم از دکوراسیون و تزئینات آنچنانی در رستوران نباشد اما یک، در موزه گالری جذاب و پرطرفدار قرار دارد و چون رستوران در طبقه دوم مجموعه هست، ویو زیبایی از دریا و ساحل را ارائه می دهد. رستوران دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و اگر قصد استعمال دخانیات دارید یا میخواهید از هوای دلنشین شمال بخصوص در ایام خوش آب و هوا برخوردار شوید می توانید در آنجا بنشینید. بخش سرپوشیده رستوران تراس دیدی یا رستوران سنتی دیدی تمی نسبتاً سنتی دارد. سقف و میز و صندلی های چوبی جلوه زیبایی را به محیط رستوران بخشیده اند هرچند در برخی از ایام شلوغ سال بخصوص ایام نوروز این شلوغی چندان به چشم نمی آید.

همانطور که گفتیم، رستوران سنتی دیدی یک کافه رستوران است و در محیطی زیبا یا فضای روباز به ویو دریا شما کلی غذای ایرانی، محلی و نوشیدنی های گرم و سرد را می توانید سفارش دهید. غذا ها از کیفیت مطلوب برخوردارند و از لحاظ مزه، حجم، خدمات سرویس دهی و کیفیت غذا ها شما را راضی نگه میدارد اما از آنجایی که رستوران تراس دیدی در مجموعه موزه گالری دیدی قرار دارد و جایی نسبتاً لوکس محسوب می شود، توقع قیمت های خوب را نداشته باشید چون نه تنها اینجا قیمت های بالایی دارد بلکه از نظر مشتریان، با توجه به حجم و مزه و کیفیت، تمامی آیتم های منو از قیمت های به مراتب بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران سنتی دیدی

برای دسترسی به رستوران تراس دیدی واقع در مجموعه گالری دیدی ایزدشهر، اگر در خود ایزدشهر هستید، به سمت شرق مراجعه کرده و زمانی که به روستای خشت سر رسیدید، وارد اولین دوربرگردان شوید و پس از مسافتی یک کیلومتری، ورودی مجموعه گالری دیدی را مشاهده خواهید کرد. هم می توانید از پارکینگ مجموعه استفاده کنید و هم از فضای پارک مقابل گالری دیدی.

شماره تماس رستوران سنتی دیدی: 44580946-011

ساعت کاری رستوران سنتی دیدی: طبق ساعت کاری مجموعه گالری دیدی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6101724%2C52.1710209%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”555″ name=”رستوران دیدی ایزدشهر”]

#11 رستوران شمس ایزدشهر

رستوران های ایزدشهر اکثراً یا سنتی هستند یا ساحلی با ویو زیبا از دریا ولی رستوران گرده ها معمولاً در گشت و گذار بین رستوران های مختلف بخصوص رستوران های شهرهای شمالی کشور، علاقه بالایی هم به باغ رستوران ها دارند. در شهر ایزدشهر، باغ رستوران های جذابی هست که برخی دارای آلاچیق در فضای سرسبز هستند و برخی هم تنها از باغی بزرگ و دوست داشتنی برخوردارند. یکی از این رستوران های سنتی خوب، رستوران شمس نام دارد.

رستوران شمس ایزدشهر در ابتدای ورودی شهر از سمت محمودآباد قرار دارد یعنی بعد از خشت سر که وارد ایزدشهر می شوید، رستوران شمس در آنجا قرار دارد. باغ رستوران شمس رستوران آنچنان بزرگی نیست اما در داخل رستوران میز و صندلی ها با فاصله خوبی از همدیگر قرار گرفتند تا مشتریان با آرامش به گفتگو پرداخته و غذا های خوشمزه رستوران را میل کنند. باغ رستوران شمس را می توانی رستورانی سنتی هم قلمداد کرد چون بخش داخلی رستوران دارای میز و صندلی های چوبی و دیوارهای آجری قشنگ و تزئینات سنتی هست و اگر به دنبال رستوران های زیبا در ایزدشهر هستید تا از محیط هم لذت ببرید قطعاً روی باغ رستوران شمس حساب کنید.

برخلاف دیگر باغ رستوران های ایزدشهر که غذا های ایرانی و محلی را ارائه می دهند، در باغ رستوران شمس علاوه بر این غذا ها، منوی فست فود و کافه ای هم هست تازه در کنار آن بخصوص بعد از غذا، می توانید سرویس قلیان و چای هم سفارش داده و بین کلی طعم، هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید. اما می رسیم به بحث غذا های رستوران شمس ایزدشهر. مثل سایر رستوران های خوب منطقه، در رستوران شمس غذا های ایرانی شامل کباب، جوجه، ماهی، شیشلیک، چنجه، برگ و غیره، غذا های محلی از جمله چلو مرغ ناردونی، سبزی پلو با گوشت، چلوفسنجان محلی، اکبر جوجه و غذا های خاص و جذاب مانند اردک ناردونی، مرغ محلی شکم پر ناردونی و چلو خروس محلی شکم پر ناردونی. اگر به دنبال تنوع میگردید، رستوران شمس 4 مدل غذای لبنانی از جمله رزبریانی، کوبیده لبنانی، شاورما گوشت و رزخاروف هم دارد.

رستوران شمس به فکر عاشقان فست فود هم هست و اگر با دوستان یا خانواده، رستوران شمس را بین رستوران های سنتی ایزدشهر انتخاب کردید و بین شما افرادی هست که بنا به هر دلیل به دنبال فست فود خوب میگردد، رستوران شمس منوی فست فودی شامل انواع پیتزا، همبرگر، ساندویچ، مرغ های سوخاری و پیش غذا های فست فودی خوشمزه هم دارد. از نظر مشتریان، غذا های رستوران شمس ایزدشهر از کیفیت خوبی برخوردارند و خوشمزه هستند اما قیمتشان کمی بالا است. در آخر هم بعد از یک وعده غذایی خوشمزه و خاطره انگیز در کنار دوستان یا خانواده، سرویس چای و قلیان هم حسابی میچسبد. راستی اگر با دوستان یا خانواده میخواهید به رستوران مراجعه کنید، اینجا دیس های چند نفره هم دارد که به صرفه تر هستند.

آدرس رستوران شمس ایزدشهر

رستوران شمس در ابتدای ورودی ایزدشهر از سمت محمودآباد قرار دارد و در آنسوی جاده هم واقع شده. به عبارتی، دسترسی به رستوران از شهر ایزدشهر آسان تر است و اگر ما مبدأ را موزه گالری دیدی اما در آنسوی جاده در نظر بگیریم، مسافتی بیش از 1.5 کیلومتر را به سمت محمودآباد طی می کنید و در سمت راست جاده رستوران شمس را مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران فضای پارک برای خودرو تعبیه شده و در ایام شلوغ سال هم به راحتی می توانید جای پارک در مقابل رستوران پیدا کنید.

شماره تماس رستوران شمس ایزدشهر: 44872242-011

ساعت کاری رستوران شمس ایزدشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6135706%2C52.1886903%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”554″ name=”رستوران شمس ایزدشهر”]

#12 رستوران بایگ ایزدشهر

رستوران بایگ را می توان کافه رستورانی نسبتاً لوکس و خاص در شهر ایزدشهر قلمداد کرد. در بین رستوران هایی که سنتی هستند یا غذا های ایرانی و محلی سرو می کنند، گاهی نیاز به تنوع هست و رستوران گرد ها هم در این مواقع به دنبال بهترین غذا های فست فودی و بخصوص ایتالیایی در مقصدشان هستند. در شهر ایزدشهر هم رستوران بایگ کافه رستورانی است که برخلاف بسیاری از رستوران های ایزدشهر، سه وعده صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد و همه روزه از ساعت 11 صبح می توانید به رستوران مراجعه کنید و از غذا های خوشمزه آن هم در محیطی جذاب و دوست داشتنی لذت ببرید.

زمانی که وارد رستوران بایگ می شوید، اولین موردی که توجه شما را به خود جلب می کند دکوراسیون و طراحی محیط رستوران است. استفده از میز و صندلی های راحت و مدرن با رنگ های کلاسیک و خاص، تزئینات جذاب در همه جای رستوران و از آن دوست داشتنی تر، استفاده از نورپردازی و لامپ های متفاوت و خاص باعث شده اینجا محیطی لوکس و بی نظیر به شمار رود. به عبارتی رستوران بایگ یک رستوران زیبا در ایزدشهر بوده و برای آن هایی که به محیط رستوران اهمیت بالایی می دهند قطعاً رستوران بایگ آن ها راضی خواهد کرد.

همانطور هم که گفتیم، رستوران بایگ یک کافه رستوران است پس نه تنها غذا های ایرانی و محلی در اینجا سرو می شود، بلکه هم منویی از غذا های فست فودی شامل انواع غذا های فرنگی و ایتالیایی هست و هم کلی نوشیدنی گرم و سرد. بطور کلی تمامی غذا های سرو شده در رستوران بایگ از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند و مزه و کیفیت عالی دارند اما شاید بتوان گفت در خصوص غذا های ایرانی و محلی، رستوران هایی در ایزدشهر باشند که کیفیتشان بالاتر باشد. اما به جرآت می توان گفت بهترین و باکیفیت ترین غذا های فرنگی و ایتالیایی در شهر ایزدشهر را فقط در رستوران بایگ پیدا خواهید کرد برای همین هم هست که این رستوران بین عاشقان غذا های ایتالیایی بسیار محبوب بوده و همیشه کلی مشتری دارد.

مراجعه به رستوران بایگ صرفاً برای میل کردن یک وعده غذایی ایرانی یا فرنگی نیست چون اینجا بخش کافه هم دارید و انواع نوشیدنی ها سرد و گرم هم در مجموعه سرو می شود. نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش و نوشیدنی هایی که پایه آن ها قهوه است و نوشیدنی ها سرد مثل اسموتی، موکتل و آبمیوه های طبیعی. همچنین یک نکته جذاب هم در خصوص رستوران بایگ هست. کمتر رستورانی در ایزدشهر هست که موسیقی زنده داشته باشد تا شب ها مردم لخظات شاد و خاطره انگیزی را ثبت کنند برای همین یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده ایزدشهر رستوران بایگ است. موسیقی زنده در رستوران بایگ از یکشنبه تا جمعه و از ساعت 9 الی 12 شب ارائه می شود و با پرداخت هزینه ورودی می توانید از موسیقی زنده هم بهرمند شوید.

آدرس رستوران بایگ ایزدشهر

برای دسترسی به رستوران بایگ کافیست به بخش غربی ایزدشهر مراجعه کنید. رستوران مابین دو شهرک ساحلی معروف ایزدشهر و آکام شهر قرار دارد و در صورتیکه مبدأ را شهرک ساحلی ایزدشهر در نظر بگیریم، مسافتی نزدیک به یک کیلومتر را به سمت غرب طی کرده و رستوران بایگ را در سمت راست مشاهد می کنید. در نظر داشته باشید از آنجایی که موقعیت رستوران بایگ جایی است که برخی از بهترین رستوران های معروف ایزدشهر در آنجا واقع شده، فضای پارک به راحتی پیدا می شود اما در روز های شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز این منطقه بسیار شلوغ خواهد شد.

شماره تماس رستوران بایگ ایزدشهر: 44530010-011

ساعت کاری رستوران بایگ ایزدشهر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5950632%2C52.1178496%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران بایگ ایزدشهر

#13 رستوران البرز ایزدشهر

دیگر رستوران موسیقی زنده ایزدشهر که از همه لحاظ نسبت به بسیاری از رستوران های ایزدشهر برتر می باشد رستوران البرز است. رستوران البرز مابین دو شهر ایزدشهر و محمودآباد قرار دارد و هم رستوران گرد هایی که به محمودآباد سفر کرده اند برای رستوران گردی به اینجا مراجعه می کنند و هم افرادی که به ایزدشهر سفر کردند چون فاصله رستوران از هر دو شهر تقریباً یکسان می باشد. رستوران البرز از جمله رستوران های لوکس ایزدشهر هم به شمار می رود و جایی است که همه جوره شما را راضی نگه می دارد چه از نظر محیط، چه از نظر خدمات سرویس دهی و کیفیت و قیمت غذا ها.

اول از این مورد شروع می کنیم که شما در رستوران البرز چه غذا هایی را می توانید سفارش دهید؟. اینجا با اینکه رستورانی معروف در منطقه محسوب می شود و ما تصور می کنیم برای پاسخگویی به ذائقه ها و سلیقه های مختلف، منویی بسیار متنوع دارد اما اینطور نیست بلکه غذا های رستوران البرز تنها به انواع غذا های ایرانی، محلی و برخی از غذا های فرنگی ختم می شود هرچند غذا هایی که در رستوران سرو می شوند از کیفیت بسیار بالا و مزه ای به یاد ماندنی برخوردارند. رستوران البرز یک رستوران موسیقی زنده در ایزدشهر است و اگر در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه به دنبال رستورانی خوب با موسیقی زنده هستید روی البرز می توانید حساب کنید.

غذا های خوشمزه و باکیفیت اما قیمت های نسبتاً قابل توجه رستوران البرز را در جایی بسیار شیک و با دکوراسیونی لوکس و دوست داشتنی می توانید میل کنید. در جلوی بخش داخلی رستوران هم قسمت اجرای موسیقی زنده هست و فرقی ندارد در هر کجای رستوران بنشینید به راحتی اجرای موسیقی زنده را می توانید مشاهده کنید. راستی چون رستوران البرز رستورانی شلوغ به شمار میرود، عده ای تصور می کنند اینجا در ایام شلوغ مانند آخر هفته ها و تعطیلات بخصوص نوروز خدمات سرویس دهی خوبی ارائه نمی دهد اما با توجه به نظر مشتریان، حتی در شلوغ ترین روز ها سال ارائه خدمات به خوبی انجام شده و غذا ها همیشه داغ و به موقع به دست مشتری می رسند.

آدرس رستوران البرز ایزدشهر

اگر در شهر ایزدشهر هستید، ایزدشهر را به سمت محمودآباد ترک کنید. با عبور از روستای خشت سر وارد جاده بلوار نفت می شوید و با چن کیلومتر رانندگی، پمپ بنزینی را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. بعد از پمپ بنزین، دو رستوران آلاچیق حبیبی و البرز که در کنار هم قرار دارند را میبینید. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی هست و ظرفیت بالایی هم دارد برای همین نگران جای پارک در ایام شلوغ نباشید.

شماره تماس رستوران البرز ایزدشهر: 09123091540

ساعت کاری رستوران البرز ایزدشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6136794%2C52.2185316%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران البرز ایزدشهر

رزرو ویلا در ایزدشهر

قبل از اینکه به فکر اجاره ویلا در ایزدشهر باشید در نظر بگیرید اینجا شهری ساحلی محسوب می شود اما چون در بخش جنوبی ایزدشهر زمین های شالی هست و هوایی بسیار گرم و شرجی در روزهای گرم تابستان دارد، گردشگران بیشتر تمایل به اجاره ویلا ساحلی در ایزدشهر دارند برای همین در سمت ساحل بیشترین تنوع ویلاها را میبینیم. همچنین ایزدشهر شهرک های مختلفی هم دارد که از کلی امکانات برخوردار هستند و اقامتگاه های خوبی هم در این شهرک ها در سایت لوکس ویلا ارائه شده است.

سوالات متداول

رستوران های با موسیقی زنده ایزدشهر کدام ها هستند؟

رستوران های آلاچیق کیمه، بایگ و البرز رستوران موسیقی زنده ایزدشهر هستند.

کدام رستوران های ایزدشهر غذای محلی سرو می کنند؟

رستوران های بایگ، شمس، البرز، سنتی دیدی، بهارستان، آسو، چاشت و آلاچیق کیمه بهترین رستوران های محلی ایزدشهر هستند.

رستوران های قیمت مناسب ایزدشهر کدام ها هستند؟

رستوران های چاشت، آسو و سنتی بهارستان رستوران های قیمت مناسب ایزدشهر محسوب می شوند.

بهترین فست فود های ایزدشهر کدام ها هستند؟

فست فود کایزن بهترین فست فود ایزدشهر و کافه رستوران پارین، شمس و بایگ رستوران های خوب با سرو غذای فست فودی ایزدشهر هستند.