رزرو ویلاهای ساحلی در بابلسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از مناطقی که می توان در استان مازندران برای استفاده از ساحل و لذت بردن از محیط آن استفاده نمود و سفر خوبی را تجربه کرد، بابلسر می باشد. این شهر به دلیل تعداد مسافرانی که به آن مراجعه می کنند معمولا ویلاها و اقامتگاه های زیادی دارد و به همین دلیل بهتر است قبل از سفر به آن اطلاعات کافی درباره ویلاهای شهر به دست آورید تا اقامت خوبی را تجربه نمایید. در این مقاله به معرفی انواع اقامتگاه های موجود در بابلسر پرداختیم که بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در بابلسر

یکی از بهترین شهر های شمالی که به گفته عده ای از افراد نگین مازندران می باشد، بابلسر بوده و این شهر به دلیل داشتن دریا تبدیل به منطقه ای شده که گردشگران زیادی را به خود جذب نماید. این شهر اقامتگاه های مختلفی در خود دارد که بسیاری از آن ها ساحلی بوده و انواع دیگر نیز یا دارای امکانات خاصی هم چون استخر هستند و یا امکانات کمتری دارند و اقتصادی می باشند. برای اجاره ویلا در بابلسر می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و بهتر است بدانید که هزینه ویلاهای معمولی در این شهر اوایل هفته از 700000 تومان و آخر هفته ها از 1000000 تومان شروع می شود.

در بابلسر می توانید انتخاب های متعددی از بین ویلاهای ساحلی داشته باشید چرا که تعداد این ویلاها به نسبت دیگر ویلاهای شهر بیشتر می باشد و به همین دلیل می تواند هر سلیقه ای را راضی نماید. تعدادی از ویلاهای ساحلی در بابلسر به عنوان ویلاهای لاکچری می باشند و به همین دلیل هزینه اجاره آن ها به دلیل یک سری موارد مثل امکانات، متراژ، موقعیت جغرافیایی، طراحی ویلا و… بالاتر می باشد. در ادامه می توانید بیشتر با دیگر ویلاهای بابلسر آشنا شوید.

ویلاهای استخردار بابلسر

از دیگر ویلاهایی که معمولا مورد توجه عده زیادی از افراد در تمامی شهرها قرار دارند، ویلاهای استخردار می باشند. این ویلاهای چند مدل دارند که استخر روباز یکی از آن هاست. ویلاهای با استخر روباز در تابستان و به طور کلی در ماه های گرم سال معمولا مورد توجه عده زیادی بوده و به همین در این ماه ها هزینه اجاره آن ها بالاتر از نیمه دوم سال می باشد. برخی از ویلاها استخر روباز خود را با آب گرم در نیمه دوم سال اجاره می دهند که فعال بودن این مورد را باید قبل از رزرو مطمئن شوید.

مدل دیگر ویلاهای استخردار ویلاهای با استخر سر پوشیده هستند. این ویلاها در تمامی اوقات سال قابل استفاده اند ولی در تابستان به نسبت ویلاهای استخر روباز هزینه کمتری دارند چرا که درخواست برای آن ها به نسبت ویلاهای قبلی کمتر است. دسته دیگر ویلاها آن هایی هستند که هر دو استخر را در خود دارند و به همین دلیل هزینه اجاره آن ها نیز به نسبت دو مورد قبلی بالاتر می باشد.

به طور کلی قیمت اجاره ویلا استخردار در بابلسر اوایل هفته از 1400000 تومان و آخر هفته ها از 2000000 تومان شروع می شود که این قیمت ها با توجه به امکانات دیگری که درون ویلاها وجود دارد و هم چنین طراحی ویلا یا متراژ بالاتر خواهند رفت. یک نوع دیگر از ویلاهای استخردار وجود دارد که دارای استخر متحرک می باشند و به نام ویلاهای چهارفصل شناخته می شوند. این ویلاها تعداد کمی دارند و هزینه اجاره آن ها نیز بالا می باشد و برای همه افراد مناسب نیست.

ویلاهای استخردار بابلسر

اقامت در ویلاهای ساحلی بابلسر

همان طور که گفته شد در بابلسر ویلاهای ساحلی زیادی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید و برای رزرو آن ها اقدام کنید. ویلاهای ساحلی معمولا دارای امکانات مختلفی هستند که شما باید با توجه به آن چه مد نظر دارید برای اجاره روزانه ویلا در بابلسر اقدام کنید تا سفر بهتری را تجربه نمایید. هزینه اجاره ویلا ساحلی در بابلسر اوایل هفته از 900000 تومان آغاز می گردد.

بهتر است قبل از سفر به این منطقه ابتدا از هزینه های ویلاها و به خصوص ویلاهای ساحی بابلسر اطلاعات به دست اورید و سپس برای رزرو اقدام نمایید. اطلاعات خود را می توانید از پشتیبان های سایت لوکس ویلا جویا شوید و یا از طریق صفحه مربوط به بابلسر انواع ویلاها و توضیحات هر کدام از اقامتگاه ها را بخوانید تا در این باره اطلاعات خوبی کسب نمایید. برخی از ویلاهای ساحلی علاوه بر داشتن ویوی رو به دریا دارای استخر نیز می باشند که همین مورد می تواند سفر جذاب تری برایتان بسازد.

علاوه بر این ویلاهایی هستند که دارای ساحل اختصاصی بوده و به همین دلیل شما می توانید با آرامش بیشتری از دریا در محل اقامتتان استفاده نمایید. هزینه اجاره این نوع ویلاها معمولا زیاد است و بهتر است قبل از اجاره آن ها بودجه خود را در نظر بگیرید. ویلاهای ساحلی معمولا در شهر های شمالی مورد توجه عده زیادی از افراد می باشند و به همین دلیل شما نیز بهتر است تجربه اقامت در یک ویلای ساحلی را از دست ندهید.

اقامتگاه های اقتصادی و لوکس بابلسر

در بابلسر همانند دیگر مناطق مازندران می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید از ارزان ترین تا گران ترین ویلاها را اجاره نمایید. آپارتمان های موجود در این شهر به شما کمک خواهند کرد تا یک سفر اقتصادی را تجربه نمایید. شما برای اجاره روزانه خانه در بابلسر می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و یا با پشتیبان های سایت تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند و اپر تخفیف خاصی بر روی ویلایی لحاظ شده بود بتوانید از آن استفاده نمایید. هزینه اجاره روزانه آپارتمان در بابلسر از 550000 تومان شروع می شود که با توجه به یک سری ویژگی های سوئیت این هزینه بیشتر خواهد شد.

از طریق سایت شما می توانید برای اجاره ویلا لاکچری در بابلسر نیز اقدام نمایید تا اقامتی جذاب و به یاد ماندنی را در این شهر تجربه کنید. ویلاهای لوکس بابلسر معمولا دارای امکاناتی هم چون آلاچیق، تراس، باربیکیو، میز بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، سیستم صوتی، استخر، جکوزی، اتاق مستر و… می شوند که در صورت نیاز به این موارد می توانید یکی از ویلاهای لاکچری را انتخاب نمایید تا اقامتی خوب داشته باشید. ظرفیت یک سری ویلاهای لوکس معمولا بالاست و برای کسانی مناسب می باشد که قصد دارند دسته جمعی سفر کنند.

ویلاهای بابلسر

نحوه اجاره و رزرو اقامتگاه از سایت

شما با مراجعه به سایت لوکس ویلا می توانید از صفحه مربو به ویلاهای بابلسر که از پنل اجاره ویلا و سوئیت باز خواهد شد استفاده نمایید تا در بین گزینه های مختلف اقامتگاه ها، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید ویلا یا آپارتمانی که انتخاب کرده اید را ثبت کنید نیز کافیست با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید و با کمک مشاورین لوکس ویلا برای ثبت مورد انتخابی خود اقدام کنید. برای سفر به بابلسر در روزهای شلوغ سال و هم چنین آخر هفته ها می بایست از یک الی دو هفته قبل از موعد برای ثبت ویلای مورد نظرتان اقدام نمایید تا دچار سرگردانی نشوید و اقامتگاهی که مد نظر دارید توسط دیگران ثبت نشود و به همین دلیل بهتر است اجاره ویلا در بابلسر را کمی زودتر انجام دهید.