تله کابین رامسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

 

تله کابینرامسر از شهرهای توریستی و محبوب در بین گردشگران می باشد که سالانه میزبان هزاران مسافر است. شهر سر سبز و زیبای رامسر در استان مازندران قرار دارد که در زمان های گذشته نام آن سخت سر بوده است. تمامی جاذبه های شگفت انگیز طبیعی مانند: کوه، دریا و جنگل در این شهر وجود دارد که با خوش آب و هوا بودنش بسیار پر طرفدار است. تله کابین رامسر که طی چند سال گذشته به امکانات تفریحی این شهر اضافه شده، دیگر حرفی برای گفتن نگذاشته است. در این مقاله قصد داریم شما را با مجموعه ی تفریحی تله کابین رامسر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

مجموعه ی تفریحی گردشگری تله کابین رامسر

مجموعه ی تفریحی و گردشگری تله کابین رامسر در سال 1383 به طور رسمی برای استفاده ی عموم افتتاح شد. حال مسافران علاوه بر استفاده از جنگل های سر سبز، تفریحات آبی و چشمه های آب گرم معدنی می توانند چند ساعتی را در این مجموعه به گردش و تفریح بپردازند و لذت ببرند. تله کابین رامسر بعد از نمک آبرود از بهترین و بزرگ ترین مجموعه های گردشگری در استان مازندران و شهرهای شمالی ایران به شمار می رود که توانسته در جذب توریست نیز موفق باشد.

تله کابین رامسر

با سوار شدن در این تله کابین می توانید شاهد وصل شدن کوه های سر سبز به دریا باشید. هر چه به سمت بالا تر حرکت می کنید، ارتفاع شما از زمین بیشتر می شود و به طور کامل شهر زیبای رامسر و قسمتی از چابکسر را مشاهده می کنید. تله کابین رامسر در ارتفاع 700 متری، مسیری به طول 2000 متر را در عرض 12 دقیقه طی می کند. سرعت آن 3 متر بر ثانیه است، تعداد کابین ها 40 عدد است که ظرفیت هر کدام 4 نفر می باشد.

لازم به ذکر است که فروش بلیط نیز از 8 صبح تا 8 عصر می باشد اما در روزهای تعطیل، مناسبت ها و تعطیلات آخر هفته به علت ازدیاد گردشگران، ممکن است زودتر از 8 شب بلیط ها تمام شود. از این رو اگر در ایام خاص به این منطقه می روید بهتر است تا قبل از 5 عصر بلیط خود را تهیه نمایید.

 

تله کابین رامسر تنها دارای یک ایستگاه به نام ایستگاه بام می باشد که برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر و چشم اندازهای فوق العاده زیبای این منطقه مناسب است. تعدادی رستوران، کافه، بوفه، سرویس بهداشتی و غرفه هایی برای ارائه ی صنایع دستی و سوغاتی شمال در آن وجود دارد. در اکثر مواقع گروه های جوان و هنرمندی در محدوده هستند که سازهای زیبا و اصیل ایرانی را می نوازند. برخی از عکاس های حرفه ای نیز برای ثبت خاطرات شما و تحویل فوری عکس بر روی چوب و لوازم دیگر در این منطقه وجود دارند.

امکانات تله کابین رامسر

علاوه بر تله کابین رامسر، تفریحات متنوع دیگری نیز وجود دارد. جت اسکی، زیپ لاین، پیست کارتینگ، پیست باگی، ورزش های آبی و دریایی، زمین بازی پینت بال، شهربازی سرزمین رویاها، آب نماهای موزیکال، آلاچیق های چوبی، انواع رستوران با غذاهای سنتی و محلی، فست فود و کافه از امکانات عالی و کامل در این محدوده است. شما عزیزان برای بهره بردن از این امکانات می توانید با اجاره ویلا در رامسر اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

امکانات تله کابین رامسر

قیمت بلیط تله کابین رامسر

قیمت بلیط تله کابین رامسر برای هر نفر 45000 تومان و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است. وزن کل 4 نفر نباید بیش از 320 کیلوگرم باشد.

هزینه ی ورود هر خودرو به این مجموعه نیز حدودا 10000 تومان برآورد شده است.

قیمت بلیط تفریحات در مجموعه ی تله کابین رامسر

کشتی تفریحی مایا:

دارای امکاناتی چون اجرای موسیقی زنده، پذیرایی و گردش دریایی است که حدودا 60 دقیقه به طول می انجامد. هزینه ورود برای هر نفر 50000 تومان می باشد.

کارتینگ:

قیمت کارتینگ بستگی به مدت زمانی است که از آن استفاده می کنید. قیمت کارتینگ برای هر نفر،برای 10 دقیقه 45000 تومان می باشد. ساعت کاری کارتینگ از 10 صبح تا 10 شب است.

پینت بال:

برای هر نفر 30000 تومان است اما اگر نیاز به گلوله ی رنگی بیشتری داشته باشید، هر 50 گلوله 15000 تومان می باشد. مدت زمان بازی 30 تا 35 دقیقه است که در صورت علاقه می توانید زمین بازی را تا یک ساعت بیشتر اجاره کنید. ساعت کاری پینت بال از 10 صبح تا 11 شب می باشد.

موتورهای چهار چرخ:

قیمت موتورهای چهار چرخ نیز بستگی به مدت زمان اجاره شما دارد. از هر 10 دقیقه 40000 تومان آغاز می شود. ساعت کاری اجاره موتورهای 4 چرخ از 10 صبح تا 12 بامداد می باشد.

اسکی روی آب:

اگر می خواهید از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنید ولی نحوه ی استفده از آن را نمی دانید، می توانید از کلاس های آموزشی چند ساعته زیر نظر مربی حرفه ای بهره ببرید. هزینه یادگیری نفری 100000 تومان است. قیمت برای استفاده افراد دیگر از هر 15 دقیقه 80000 تومان آغاز می شود.

شاتل و بنانا:

شاتل و بنانا برای هر نفر 35000 تومان است که حدودا 15 دقیقه طول می کشد. در صورت زیاد شدن مدت زمان می بایست مبلغ بیشتری نیز پرداخت کنید.

جت اسکی:

جت اسکی یکی از پر طرفدار ترین تفریحات آبی در شهرهای ساحلی است که قیمت آن برای هر 10 دقیقه از 80000 تومان آغاز می شود.

زییپ لاین:

در صورت مساعد بودن آب و هوا، نبودن بادهای شدید و باران می توانید از زیپ لاین استفاده کنید. هزینه آن به سه بخش تقسیم می شود. مسیر کامل نفری 50000 تومان، مسیر نیمه نفری 40000 تومان و مسیر اول نفری 35000 تومان می باشد. ساعت کاری زیپ لاین از 10 صبح تا 98 شب است.

زیپ لاین تله کابین رامسر

قایق موتوری:

هزینه قایق موتوری برای هر شخصی از 25000 تومان تا 35000 تومان متغیر است و به تعداد افرادی که در یک قایق هستند بستگی دارد.

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، کیلومتر 5 جاده رامسر - رودسر

شماره تماس

هزینه بازدید

۴۵/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 21

یک‌شنبه

9 الی 21

دو‌شنبه

9 الی 21

سه‌شنبه

9 الی 21

چهار‌شنبه

9 الی 21

پنج‌شنبه

9 الی 21

جمعه

9 الی 21
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه