بهترین فست فود های بندرعباس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

فست فود های بندرعباس همانقدر که رستوران های این شهر جذاب و محبوب هستند، کلی طرفدار دارند و فست فود گردی در این شهر از خاطره انگیز تفریحاتی است که می توان انجام داد. در رستوران های بندرعباس شما با انواع غذا های جنوبی فوق العاده لذیذ و جذاب روبرو می شوید و در فست فود های بندرعباس هم کلی غذای فست فودی خاص و بی نظیر که برخی از آن ها را در هیچ جای دیگر ایران پیدا نخواهید کرد. با لوکس ویلا همراه باشید تا بهترین فست فود های بندرعباس را بیشتر بشناسید.

فست فود دمیلو

معرفی بهترین فست فود های بندرعباس را با فست فود دمیلو آغاز می کنیم که غوغا به پا کرده و جزء شلوغ ترین، معروف ترین و جذاب ترین فست فود های بندرعباس به شمار میرود ولی چرا این فست فود توانسته کلی طرفدار پیدا کند؟ فست فود دمیلو بندرعباس درواقع مبتکر استیکی برگر در ایران است و استیکی برگرهای این مجموعه آنقدری خوشمزه و خاص و متفاوت بوده که اینجا را حسابی بین فست فود باز ها محبوب کرده.

فست فود دمیلو بندرعباس فضای کوچک اما دوست داشتنی دارد. اینجا دو سالن دارد که یکی در طبقه بالا قرار دارد. دکوراسیون فست فود دمیلو ساده اما دلنشین و شکیل است ولی نکته جذاب آن، میز و صندلی های فست فود هستند که یک میز دایره ای چوبی ساده و صندلی های چوبی دورش است که برای قرار های دو نفره فوق العاده هستند. اینجا کمتر از 30 نفر ظرفیت دارد و چون بین فست فود باز ها محبوب است، بیشتر مشتریان ترجیح می دهند بجای اینکه حضوری مراجعه کنند، به صورت تلفنی سفارش دهند چون هم دیگر نیاز نیست کلی به دنبال جای پارک در نزدیکی فست باشند و از طرفی نه تنها خبری از شلوغی محیط فست فود نیست بلکه زمانی هم در صف صندوق و خالی شدن میز نیز سپری نمی کنند. همچنین تمامی غذا هایی که به صورت تلفنی سفارش داده می شوند داغ و به موقع به دست مشتریان می رسند.

حال ببینیم در منوی فست فود دمیلو چه آیتم هایی را مشتریان می توانند سفارش دهند و نوش جان کنند. با پیش غذا ها که شروع کنیم، مشتریان می توانند با آیتم هایی همچون سالاد سزار، سیب زمینی های متنوع شامل با سس قارچ، با پنیر دیپ، ساده و سیب زمینی وجز، قارچ سوخاری، پنیر سوخاری و نان سیر خود را سرگرم کنند تا غذای اصلی آن ها آماده سرو شود. به راستی که کنار پیش غذا ها می توانید دو مدل سس سیر مخصوص و سس تند مخصوص دمیلو را هم سفارش دهید و آنقدری خوشمزه هستند که شدیداً پیشنهاد می شود کنار غذای اصلی هم آن ها را سفارش دهید.

فست فود دمیلو را با استیکی برگرهای فوق العاده اش میشناسند. در بخش غذا های اصلی، 5 آیتم استیکی برگر هست شامل استیکی برگر ویژه، برگر ذغالی، برگر بوقلمون، برگر آستریج و برگر بره و به گفته فست فود دمیلو، این استیکی برگرها از مرغوب ترین و بهترین گوشت تهیه شده اند. به غیر از استیکی برگرها، ساندویچ دبل دان، کباب، فری پینو که همان سینه مرغ گریل شده به همراه فلفل هالوپینو است و ساندویچ زینگر هم می توانید در بخش ساندویچ ها و برگرهای مجموعه سفارش دهید. ولی با اینکه استیکی برگر های دمیلو فوق العاده هستند، در صورتیکه تمایلی به برگر و ساندویچ ندارید، اینجا کلی پیتزای خاص و خوشمزه هم دارد. در بخش پیتزا ها بطور کلی دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی هست و فست فود دمیلو 9 آیتم برای پیتزا های آمریکایی و 8 آیتم برای پیتزا های ایتالیایی در نظر گرفته است.

آدرس فست فود دمیلو

فست فود دمیلو در شرق بندر عباس قرار دارد و اگر بین بهترین فست فود های بندرعباس تصمیم دارید تجربه استیکی برگر های خوشمزه فست فود دمیلو را داشته باشید، می بایست در شرق بندرعباس به بلوار رسالت شمالی مراجعه کنید. در بلوار رسالت شمالی، 13 هکتاری و روبروی خانه ژیمناستیک به فست فود دمیلو خواهید رسید.

شماره تماس فست فود دمیلو: 33757951-076

ساعت کاری فست فود دمیلو: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FJaXJwTNxTYUYff846|target:_blank”]

[widgetkit id=”957″ name=”فست فود دمیلو بندرعباس”]

فست فود نمونه بندرعباس

به دنبال فست فود قیمت مناسب در بندر عباس هستید که خیالتان از کیفیتش هم راحت باشد یا در جستجوی فست فود در بندرعباس با پیک رایگان هستید که به سراسر شهر هم ارسال داشته باشد؟ فست فود نمونه در غرب بندرعباس را پیشنهاد می کنیم یکبار تجربه کنید تا به یکی از مشتری های ثابت اینجا تبدیل شوید.

فست فود نمونه از معدود فست فود های بندرعباس است که هم قیمت های مناسبی را روی غذا هایش درج کرده و هم از نظر کیفیتی، بسیار خوب و ایده آل است. بسیاری از مردم تصور می کنند فست فود هایی که قیمت های پایین برای غذا هایشان درج کرده اند مشخص است که کیفیت بالایی ندارند و فقط چیزی هستند که معده را پر کنند اما زمانی که یک فست فود مانند فست فود نمونه بندرعباس، تمامی مواد اولیه غذا ها را خودش تهیه می کند و حتی پروتئینی هم دارد تا جداگانه انواع سوسیس و کالباس و غیره را خودتان تهیه کنید و ببینید چه کیفیت و مزه ای دارد، این موضوع تغییر پیدا خواهد کرد.

فست فود نمونه یا پیتزا نمونه یک فست فود ساده است و زمانی که وارد فست فود شوید، با یک محیط کوچک ساده با دکوراسیون و طراحی کاملاً معمولی روبرو می شوید و خبری از محیطی پرزرق و برق به همراه دکوراسیون و نورپردازی عجیب و غریب در آنجا نیست تا بخاطر همان محیط لوکس، هزینه های گزافی را از مشتریان دریافت کند. اینجا مشتریان اغلب به صورت بیرون بر غذا سفارش می دهند چون خدمات ارسال به سراسر بندرعباس دارد آن هم به صورت رایگان و غذا ها همیشه داغ و به موقع به دست مشتریان می رسند هرچند اینکه یک پیتزا را داغ داغ در خود فست فود میل کنید یک صفای دیگری دارد.

بطور کلی منوی غذایی فست فود نمونه بندرعباس شامل پیش غذا، خوراک، پیتزا و ساندویچ است. برای پیش غذا ها کلاً سه آیتم سیب زمینی، سالاد و نان سیر هست که خوشمزه و فوق العاده هستند. در قسمت ساندویچ ها، همبرگر ویژه و معمولی، فیله مرغ با قارچ، میکس، کوکتل ساده و با پنیر، هات داگ ساده و با پنیر ارائه شده، در بخش پیتزا ها پیتزای مخصوص نمونه، مخصوص، مخلوط، مرغ و قارچ، گوشت و قارچ، سبزیجات، پپرونی و کوکتل و قارچ مشاهده می شود و در بخش خوراک ها هم آیتم های متنوعی نظیر چیز برگر نمونه، فیله استیک، مرغ بریان، کیک چیز، استیک چیز، استیک گوشت و پنیر، استیک مرغ و قارچ و کلی آیتم متنوع و لذیذ دیگر ارائه شده. اینجا تمامی غذا ها از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند که اختصاصی برای خود فست فود نمونه هستند و خیالتان از بابت کیفیت بخصوص کیفیت در ازای هزینه پرداختی راحت خواهد بود.

آدرس فست فود نمونه بندرعباس

برای دسترسی به فست فود نمونه می بایست به بلوار جمهوری اسلامی بندرعباس مراجعه کنید. در بلوار جمهوری اسلامی و در منطقه 600 دستگاه، یک پمپ بنزین را مشاهده می کنید که بعد از آن، پروتئینی نمونه هست و جنب پروتئینی نمونه، فست فود نمونه قرار دارد. اینجا چون در یکی از نقاط پرتردد بندر عباس قرار دارد و خود فست فود نمونه هم بین جوانان محبوب است، اگر تصمیم دارید به صورت حضوری مراجعه کنید در روزهای آخر هفته و تعطیلات، جای پارک در نزدیکی فست فود کمی سخت پیدا می شود اما هرموقع تلفنی سفارش دهید، غذا ها داغ و سریع به دستتان خواهد رسید.

شماره تماس فست فود نمونه بندرعباس: 09175470917

ساعت کاری فست فود نمونه بندرعباس: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FD78FaiktErKbHZze8|target:_blank”]

فست فود نمونه بندرعباس

فست فود بوفالو وینگز بندرعباس

بوفالو وینگز فست فودی خاص، باکیفیت، قیمت مناسب و دوست داشتنی در بندرعباس است در زمینه سرو غذاهای فست فودی و سوخاری حرف های زیادی برای گفتن دارد. فست فود بوفالو وینگز همچنین از بهترین فست فود های بیرون بر بندرعباس نیز محسوب می شود و اگر در خانه نشستید و به دنبال فست فودی هستید که علاوه بر ارائه غذا های بسیار خوشمزه، باکیفیت و متنوع، ارسال به سراسر بندرعباس هم داشته باشد و از طرفی، خیالتان هم راحت باشد که غذا داغ و سریع به دستتان می رسد، بوفالو وینگز را نباید از دست بدهید.

فست فود بوفالو وینگز بیشتر به صورت بیرون بر سفارش میگیرد و به عبارتی، تعداد مشتریان بیرون بر بیشتر از مشتریان حضوری است برای همین، بوفالو وینگز فست فودی است که سالنی کوچک و با ظرفیت کم دارد اما از دکوراسیون شکیل و تزئینات مطلوبی بهره می برد. همچنین در مقابل فست فود نیز تعدادی میز و صندلی تعبیه شده تا مشتریانی که می خواهند از فضای باز لذت ببرند بتوانند از آن ها استفاده کنند.

فست فود بوفالو وینگز را بیشتر با غذا های سوخاری آن میشناسند و به عبارتی، خیلی ها بر این باورند که بهترین سوخاری های بندرعباس را در فست فود بوفالو وینگز می توان پیدا کرد. در منوی فست فود بوفالو وینگز خیلی آیتم هایی با نام های عجیب و متفاوت مشاهده می کنید. در بخش سوخاری ها، مرغ، فیله، وینگز، پیاز، پاپ کورن، قارچ، بادمجان و باکس سوخاری هست، در بخش کتف و بال بی وینکنر ترش، چیلی تای وینگز، بوفالو وینگز، بال های داینامیت، اسپایسی وینگز، جامایکا وینگز و میکس وینگز ارائه شده و کنار این غذا های عجیب و خوشمزه می توانید گروند چیپس، سیب زمینی، بیکن چیپس، چیز چیپس و سیب زمینی با قارچ را هم به عنوان پیش غذا سفارش دهید. اما این موارد فقط بخشی از منوی غذایی فست فود بوفالو وینگز هستند و کلی برگر از کلاسیک برگر و چیز بوفالو تا جامایکا برگر، اگ برگر، آنین برگر، فلیت برگر و کلی آیتم دیگر هم هست که زیر هر آیتم محتویات آن هم درج شده تا راحت تر غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

فست فود بوفالو وینگز خاص ترین فست فود بندرعباس است و منوی غذایی هم تنوع بالایی دارد. غذا ها با اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و آنقدر خوشمزه اند که خیلی ها را به مشتری ثابت اینجا تبدیل کرده اند اما شاید از نظر قیمتی نسبت به برخی از فست فود های بندرعباس گران تر باشد هرچند هرکسی که تجربه اینجا را داشته گفته ارزش بارها هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است فست فود بوفالو وینگز همه روزه تا ساعت 3 بامداد باز است و اگر به دنبال فست فود شبانه در بندرعباس هستید، به هیچ عنوان بوفالو وینگز را از دست ندهید.

آدرس فست فود بوفالو وینگز بندرعباس

اگر می خواهید تجربه غذا های بی نظیر فست فود بوفالو وینگز را داشته باشید و از طرفی تمایل دارید حضوری به این فست فود مراجعه کنید می بایست به یکی از میادین لارک یا همان میدان ماهی فروشان و میدان یادبود مراجعه کنید. در حد فاصل میادین ماهی فروشان و یادبود فست فود بوفالو وینگز را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود بوفالو وینگز بندرعباس: 09178133254

ساعت کاری فست فود بوفالو وینگز بندرعباس: همه روزه از ساعت 11 صبج الی 3 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fk9DfvhxunLGD5dmJ6|target:_blank”]

[widgetkit id=”958″ name=”فست فود بوفالو وینگز بندرعباس”]

فست فود من و برگر بندرعباس

فست فود من و برگر بیشتر برای آن هایی مناسب است که به دنبال کیفیت بالا و تنوع مطلوب هستند و جایی می خواهند که علاوه بر غذا های متنوع و باکیفیت، محیطی شکیل و دوست داشتنی هم داشته باشد. فست فود من و برگر در بلوار رسالت شمالی قرار دارد و از بهترین فست فود های شرق بندرعباس به گفته رستوران گردها و فست فود بازها محسوب می شود.

فست فود من و برگر بندرعباس فست فودی دو طبقه است و شما از درب ورودی که وارد سالن می شوید، صندوق مقابل شما قرار دارد و بعد از اینکه سفارش دادید به طبقه بالا مراجعه می کنید و می نشینید و در صورتیکه می خواهید به صورت بیرون بر سفارش دهید، می توانید از صندلی های انتظار کنار صندوق استفاده کنید و منتظر بمانید تا غذایتان آماده شود. همچنین به غیر از این ها، فست فود من و برگر بندرعباس محیط روباز هم دارد که جلوی درب ورودی فست فود قرار دارد و بخش روباز نیز بالای میز و صندلی ها مسقف است تا خیالتان از آفتاب سوزان جنوب کشور راحت باشد و از هوای تازه بهرمند شوید بخصوص چون فست فود من و برگر خیلی مشتری دارد، سالن داخلی همیشه شلوغ است و در بخش روباز دیگر خبری از سر و صدا نیست و با لذت بیشتر می توانید غذا های لذیذ اینجا را میل کنید.

شما وارد فست فود من و برگر بندرعباس که می شوید، می توانید با آیتم هایی همچون سیب زمینی ویژه، ساده و با قارچ و پنیر، قارچ سوخاری، سالاد من و برگر که همان سالاد سزار ویژه است و کلی نوشیدنی دیگر به عنوان پیش غذا خود را سرگرم کنید تا غذای اصلی برایتان سرو شود چون به گفته مشتریان، غذا های فست فود من و برگر بندرعباس معمولاً دیر سرو می شوند و گاه تا نیم ساعت طول میکشد تا غذا حاضر شود. برای غذا های اصلی، اگر ساندویچ می خواهید فقط هات داگ اسپشیال، مرغ سوخاری می خواهید بین پاپکورن و فیله های سوخاری استرپیس 4، 5 و 6 تکه، در بخش برگر ها 7 آیتم مرغی از بیف چیکن برگر تا چیکن برگر سوخاری و 7 آیتم گوشتی از بیف برگر و بیف چیز و دبل تا سالسا بیف برگر و در نهایت، 17 آیتم برای پیتزا های ایتالیایی و 4 آیتم هم برای پیتزا های آمریکایی در نظر گرفته شده.

در فست فود من و برگر، کیفیت حرف اول را میزند و اینجا نظارت سختگیرانه ای روی مواد اولیه غذا های خود دارد تا با استفاده از سرآشپزان حرفه ای مجموعه بتواند خوشمزه ترین و باکیفیت ترین غذا های فست فودی را برای مشتریان خود سرو کند. همچنین با اینکه از نظر کیفیت و مزه و حتی حجم، غذا ها فوق العاده هستند اما در عین حال قیمت های بسیار خوبی هم دارند و به راحتی می توانند شما را به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل کنند. لازم به ذکر است شما می توانید همه روزه از ساعت 7 بعد از ظهر الی 12 شب در هر جای بندرعباس که باشید به صورت تلفنی از فست فود من و برگر نیز سفارش بدهید. با اینکه به گفته مشتریان، غذا ها در اکثر مواقع دیر سرو می شوند و باید زمان قابل توجهی گاه تا نیم ساعت را منتظر بمانید، اما غذا ها همیشه داغ ارائه می شوند.

آدرس فست فود من و برگر بندرعباس

فست فود من و برگر در شرق بندرعباس واقع در بلوار رسالت شمالی قرار دارد. بدین منظور برای دسترسی به این فست فود، می بایست به بلوار رسالت مابین چهارراه بلوار پردیس و میدان صادقیه مراجعه کنید تا نزدیک به چهارراه پردیس به فست فود من و برگر برسید.

شماره تماس فست فود من و برگر بندرعباس: 33626262-076

ساعت کاری فست فود من و برگر بندرعباس: همه روزه از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQy4c8rpqt7ak2Zdo6|target:_blank”]

[widgetkit id=”955″ name=”فست فود من و برگر بندرعباس”]

فست فود گلدن کراب

شهرهای جنوبی کشور کلی غذا های دریایی و محلی دارند که فوق العاده هستند البته غذا هایی مانند خرچنگ و کوسه و صدف و غیره شاید در ظاهر چندش آور به نظر برسند اما در واقعیت، از نظر خیلی ها خوشمزه هستند و حتی آن هایی که این غذا ها را چندش می خواندند بعد از اینکه امتحانشان کردند، عاشق غذا های دریایی و جنوبی شدند. حال تصور کنید بین فست فود های بندرعباس فست فودی هست با نام گلدن کراب که کنار کلی غذای فست فودی متنوع و لذیذ و باکیفیت، غذا های دریایی هم سرو می کند اما به سبک فست فودی و متفاوت است از آنچه که در رستوران های بندرعباس پیدا می کنید.

شاید فست فود گلدن کراب تنها فست فود بندرعباس است که کنار غذا های فست فودی، غذا های دریایی هم دارد و برای همین هم هست که توانسته به محبوبیت خیلی بالایی بین فست فود های بندرعباس برسد. فست فود گلدن کراب سالن کوچکی دارد اما از سوی مقابل، دارای فضای روباز هم هست و در مقابل فست فود تعدادی میز و صندلی برای مشتریان تعبیه شده تا از هوای آزاد و استعمال دخانیات و غیره بهرمند شد.

حال می رسیم به غذا های خوشمزه ای که در فست فود گلدن کراب بندرعباس سرو می شود. در منوی غذایی اینجا، 10 آیتم برگر می بینیم که همگی دارای 120 گرم گوشت گوساله دست ساز باکیفیت دارند، 4 آیتم ساندویچ می بینیم شامل سوسیس بندری ساده و ویژه، چیکن تندوری و چیز چیکن تندوری، در بخش هات داگ ها 7 آیتم هات داگ ویژه، چیلی داگ، هات داگ پنیری، رویا هات داگ، استیک هات داگ، کراکف پنیری و هات داگ کلاسیک هست و در نهایت به بخش غذا های دریای می رسیم که شامل پودینی کولی، ملوک، کلموک، انکاس، کالنگ، سینگو، میکس و برگر ماهی در بخش خوراک، هشت پا کبابی، کلموک کبابی، انکاس کبابی و میگو کبابی در بخش گریل ها، فیش اند چیپس، فینگر فیش و میگو در بخش غذا های سوخاری و در نهایت، چند مدل سیب زمینی و سالاد به عنوان پیش غذا وجود دارد.

همچنین در نظر داشته باشید فست فود گلدن کراب صبحانه نیز سرو می کند و برای صبحانه، انواع املت و نیمرو به همراه نان محلی و نان پاراتا ارائه می دهد که فوق العاده هستند. اصولاً غذا های دریایی چندان ارزان نیستند و در فست فود گلدن کراب نیز غذا های دریایی قیمت های به مراتب بیشتری نسبت به سایر غذا های فست فود و ساندویچ ها و برگر ها برخوردارند اما نه تنها ارائه غذا های دریایی بین فست فود های بندرعباس، ارائه کیفیت و مزه ای به یاد ماندنی باعث شده بیشتر مشتریان فست فود گلدن کراب فقط به عشق غذا های دریایی به اینجا مراجعه کنند. لازم به ذکر است فست فود گلدن کراب ارسال نیز دارد و نیازی نیست تا بلوار صیادان بندرعباس بیایید تا تجربه طعم بی نظیری غذا های اینجا را داشته باشید.

آدرس فست فود گلدن کراب

فست فود گلدن کراب در جنوب غربی بندرعباس واقع در بلوار صیادان قرار دارد. بدین منظور برای دسترسی به فست فود گلدن کراب می توانید با استفاده از بلوار های پاسداران و شهدا به میدان یادبود برسید و در ضلع جنوبی میدان، وارد بلوار صیادان شوید اما در همان اوایل ورودی بلوار صیادان در آنسوی بلوار جنب کوچه صیادان 11 فست فود گلدن کراب را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود گلدن کراب: 09367777306

ساعت کاری فست فود گلدن کراب: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FFkv59nRsSx56XizY9|target:_blank”]

منوی فست فود گلدن کراب بندرعباس

فست فود ایرانیان بندرعباس

فست فود ایرانیان که بین مردم بندرعباس با نام پیتزا ایرانیان شناخته می شود، آنقدری طرفدار دارد که در این شهر ساحلی و دوست داشتنی، دو شعبه افتتاح کرده یکی در نزدیکی دریا و دیگری در چهارراه پردیس به سمت طلوع که از معابر تقریباً شلوغ و پر رفت و آمد شهر محسوب می شود. فست فود پیتزا ایرانیان بندرعباس به گفته رستوران گردها یکی از شیک ترین و زیباترین سالن ها را بین فست فود های بندرعباس دارد البته پیتزا ایرانیان سالنی دو طبقه دارد و استفاده از مبل های رنگارنگ و راحتی به همراه تزئینات و دکوراسیون شکیل، اینجا را ساده اما در عین حال زیبا و شیک جلوه داده.

فست فود پیتزا ایرانیان بندرعباس هم میزبان مشتریان حضوری خود است و هم به صورت بیرون بر در سراسر بندرعباس ارسال دارد. پیتزا ایرانیان همانند بهترین فست فود های بندرعباس خدمات ارسال خیلی خوبی دارد و به گفته مشتریان حتی در شلوغ ترین روزهای سال نیز همیشه غذا ها سریع و داغ تحویل داده می شوند. این موضوع در بخش حضوری نیز هست و مشتریان زمان کوتاهی را منتظر می مانند تا غذا آماده شود. از طرفی، اینجا چند باجه برای سفارش دارد تا در ایام شلوغ آخر هفته و تعطیلات شاهد صف های طویل سفارش در پیتزا ایرانیان نباشیم.

پیتزا ایرانیان را همه با غذا های متنوع و لذیذیش میشناسند. غذا هایی که از مواد اولیه درجه یک و مرغوبی تهیه شده اند و به لطف آن، قیمت های شاید بالاتری نسبت به برخی از فست فود های بندرعباس داشته باشند اما ارزشش را دارند. در منوی پیتزا ایرانیان بندرعباس، از پیش غذاها که شروع کنیم، سالاد های استیک، سزار سوخاری، سزار، فصل و ویژه، کلی سیب زمینی از ساده تا میکس گوشت، قارچ و پیاز سوخاری و پاپ کورن آیتم هایی هستند که با سفارش آن ها می توانید مشغول شوید تا غذای اصلی سرو شود. اما آیتم هایی مانند مرغ سوخاری، بال و پاچینی سوخاری، 12 مدل پیتزای ایتالیایی، 6 مدل پیتزای آمریکایی به صورت یک نفره و دو نفره و 15 مدل ساندویچ و برگر که از گوشت های دست ساز باکیفیت تهیه شده اند نیز آیتم هایی هستند که به عنوان غذای اصلی در فست فود پیتزا ایرانیان بندرعباس می توانید سفارش دهید.

آدرس فست فود ایرانیان بندرعباس

فست فود ایرانیان دارای دو شعبه در شهر بندرعباس است. برای دسترسی به شعبه اول می بایست به چهارراه پردیس مراجعه کنید و از این چهارراه نیز به سمت خیابان طلوع بروید تا شعبه اول را ببینید. شعبه دوم نیز در بلوار ساحلی قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه هم می بایست ابتدا وارد بلوار ساحلی شوید و از طریق بلوار وارد خیابان دانش شوید تا به شعبه دوم برسید.

شماره تماس شعبه 1 فست فود ایرانیان بندرعباس: 33740406-076 و 91090123-076

شماره تماس شعبه 2 فست فود ایرانیان بندرعباس: 32212998-076

ساعت کاری فست فود ایرانیان بندرعباس: همه روزه از ساعت 18:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F8TsUjz3Ke5V2bRvdA|target:_blank”]

[widgetkit id=”956″ name=”فست فود ایرانیان بندرعباس”]