بهترین رستوران های جاجرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

در شرق تهران و انتهای اتوبان های بابایی، همت، رسالت و یاسینی به آزادراه تهران – پردیس می رسیم و اولین شهری که در این آزادراه قرار دارد، جاجرود است. جاجرود منطقه ای خوش آب و هوا و دیدنی در اطراف تهران بوده و بخاطر فاصله کمی که تا تهران دارد، در روزهای آخر هفته افراد بسیاری اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری می کنند. همچنین اکثر افرادی که به جاجرود سفر می کنند، بیشتر به گشت و گذار در میان بهترین رستوران های جاجرود پرداخته یا میخواهند در یکی از بهترین باغ رستوران های منطقه لحظات دلنشینی را سپری کنند. ما میخواهیم برای شما بهترین رستوران هایی که در جاجرود هستند را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

#1 کافه رستوران لتیان جاجرود

لتیان را همه تهرانی نشین ها میشناسند. دریاچه و سدی در شمال شرق تهران که در گذشته، آنجا روستایی با نام لتیان بود اما بعد از اینکه سد لتیان احداث شد، روستا به زیر آب رفت و نام روستا را برای دریاچه و سد گذاشتند. آب دریاچه وارد رودخانه جاجرود می شود و در انتها به جنوب تهران می رود. در شهر جاجرود، کافه رستورانی معروف با نام لتیان وجود دارد که در روزهای آخر هفته به یکی از شلوغ ترین رستوران های جاجرود تبدیل می شود.

کافه رستوران جاجرود سه محیط جذاب و دوست داشتنی دارد. محیط اول که شلوغ ترین بخش رستوران است، فضایی سرپوشیده با دکوراسیون زیبا و تزئینات شکیل می باشد که ظرفیت خوبی هم دارد اما محیط دیگر، فضای باز بوده و امکان استعمال دخانیات هم در آنجا وجود دارد اما ظرفیت آن بخش به مراتب محدودتر می باشد. محیط دیگر رستوران که آن هم سرپوشیده است، مجهز به تخت هایی سنتی بوده و دکوراسیون سنتی هم دارد تا مشتریان که میخواهند لحظات آرامش بخشی را با نشستن بر روی تخت های سنتی سپری کنند، به آنجا مراجعه کنند.

کافه رستوران لتیان منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی دارد و در کنار آن ها هم برخی از غذاهای فرنگی و تنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد هم به چشم میخورد. غذاهای رستوران طبق نظر مشتریانی که قبلاً به کافه رستوران لتیان مراجعه کردند از کیفیت بالایی برخوردار است و در کنار، خدمات سرویس دهی مطلوب و حجم غذاهای مناسب، باعث شده این رستوران ارزش هزینه کردن را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است در صورتیکه میخواهید روزهای آخر هفته به رستوران مراجعه کنید، می توانید از چند روز قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

آدرس کافه رستوران لتیان جاجرود

برای دسترسی به کافه رستوران کافیست در شهر جاجرود وارد جاده دماوند شرق به غرب شوید و هنگامی که به جاده سد لتیان رسیدید، چند متر جلوتر از جاده رستوران را مشاهده کنید. همچنین بخاطر فضای بزرگی که در مقابل رستوران قرار دارد، مشتریان رستوران از جای پارک مناسبی هم برخوردار هستند.

شماره تماس کافه رستوران لتیان جاجرود: 76203982-021

ساعت کاری کافه رستوران لتیان جاجرود: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7434298%2C51.7010604%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”744″ name=”رستوران لتیان جاجرود”]

#2 رستوران سنتی جاجرود

رستوران سنتی جاجرود نه تنها یکی از بهترین رستوران های جاجرود است بلکه جزء زیباترین رستوران هایی است که در این شهر پیدا می شود. رستوران سنتی جاجرود رستورانی به معنای واقعی سنتی بوده و از ساختمان رستوران تا دکوراسیون داخلی به صورت سنتی و معماری قدیمی ساخته شده تا مشتریان که به رستوران مراجعه می کنند، تجربه محیطی سنتی و قدیمی را داشته باشند.

رستوران سنتی جاجرود که از بزرگترین رستوران های جاجرود به شمار می رود، رستورانی دو طبقه است و وقتی که وارد رستوران می شوید، ابتدا مجذوب دکوراسیون داخلی رستوران خواهید شد. در داخل رستوران، تزئینات سنتی، دکوراسیونی سنتی و نقاشی های زیبایی بر روی دیوارها مشاهده می شود. همچنین لوسترهای بزرگی هم از سقف رستوران آویزان هستند که چهاره رستوران را جذاب تر می کند. به جرات می توان گفت رستوران سنتی جاجرود زیباترین رستوران منطقه است و هرچقدر از زیبایی رستوران بگوییم کم گفتیم.

اما نوبت به بررسی غذاهای رستوران می رسد. رستوران های متعددی در جاجرود هستند که از بهترین مواد اولیه استفاده کنند و رستوران سنتی جاجرود هم بخاطر مشتریان زیادی که دارد و از طرفی، بخاطر حفظ جایگاهش در میان بهترین رستوران های جاجرود مواد اولیه خود را از نوع مرغوب و به صورت روزانه تهیه می کند تا توسط سرآشپزان مجربش، غذاهای باکیفیت و لذیذی را برای مشتریانش سرو کند. در منوی رستوران، تنها غذاهای ایرانی مشاهده می شود و اگر به صورت خانوادگی یا جمع های دوستانه به رستوران مراجعه میکنید، پیشنهاد می کنیم سینی های رستوران را سفارش دهید که هم قیمت مناسبی دارند و هم حجم بالا.

آدرس رستوران سنتی جاجرود

رستوران سنتی جاجرود در مجاورت کافه رستوران لتیان قرار دارد که پیش تر آن را معرفی کردیم. برای دسترسی به این رستوران هم می بایست در شهر جاجرود وارد جاده دماوند شرق به غرب شده و نبش جاده سد لتیان، ورودی رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی جاجرود: 76204265-021

ساعت کاری رستوران سنتی جاجرود: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب و روزهای دوشنبه از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب

#[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7445072%2C51.7005716,%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”743″ name=”رستوران سنتی جاجرود”]

#3 رستوران ریور ساید جاجرود

رستوران ریور ساید در واقع دو بخش دارد. بخش اول تالار تشریفاتی است که برای برگزاری جشن ها و عروسی ها یکی از بهترین ها نه تنها در جاجرود بلکه در میان مناطق اطراف تهران است.

رستوران ریور ساید جاجرود محیطی لوکس و دوست داشتنی دارد. در رستوران، فضایی بزرگ و با ظرفیت بالا وجود دارد که از دکوراسیون شکیلی برخوردار است و میز و صندلی های لوکس هم دارد. در محیط فضای باز رستوران که استعمال دخانیات هم آزاد می باشد، آلاچیق های مختلفی قرار داده شده و چشم انداز زیبایی هم از باغ سرسبز و رودخانه دارند. بطور کلی، رستوران ریور ساید یکی از بهترین محیط ها را در میان رستوران های جاجرود دارد.

رستوران منوی غذایی متنوعی دارد. انواع غذاهای ایرانی بخصوص انواع کباب ها و غذاهای گوشتی در رستوران سرو می شود که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. اما با نگاه به منوی غذایی و مشاهده قیمت ها، با رستوران نه چندان ارزان روبرو هستید هرچند با توجه به کیفیت بالای غذاها، محیطی لوکس و دوست داشتنی و از همه مهم تر، خدمات سرویس دهی با کیفیت ارزشش را دارد که همچنین هزینه ای پرداخت شود.

آدرس رستوران ریور ساید جاجرود

رستوران ریور جاجرود همانطور که از نامش مشخص است، در مجاورت رودخانه جاجرود قرار دارد اما برای دسترسی به رستوران، در شهر جاجرود وارد جاده شرق به غرب دماوند شوید و بعد از خیابان احسان و قبل از رودخانه جاجرود، به دو خیابان میرسید که می بایست وارد دومین خیابان شده و در انتهای آن، رستوران ریور ساید را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران ریور ساید جاجرود: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

ساعت کاری رستوران ریور ساید جاجرود: 76200508-021

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7425431%2C51.6949328%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”745″ name=”رستوران ریور ساید جاجرود”]

#4 رستوران هفت چنار جاجرود

اکثر رستوران گردها به دنبال رستوران هایی هستند که هم غذاهای باکیفیتی داشته باشد و هم محیط زیبا و دوست داشتنی اما برخی هم هستند که بیشتر به کیفیت غذا اهمیت می دهند تا محیط و ترجیح می دهند هزینه ای که پرداخت می کنند بیشتر صرف کیفیت بالای غذا باشد تا محیط لوکس و آنچنانی. رستوران هفت چنار جاجرود از جمله رستوران هایی است که محیطی معمولی داشته در عوض، غذاهایی را سرو می کند که نظیرش را پیدا نخواهید کرد.

رستوران هفت چنار در واقع نام بسیار آشنایی است و همه ما، هفت چنار را با فست فود زنجیره ای میشناسیم که در همه جای شهر شعبه داشته و با غذاهای به اصطلاح کثیف و مقرون به صرفه اش معروف شده است اما از حق نگذریم، هفت چنار واقعاً غذاهای خوشمزه ای دارد. رستوران هفت چناری که در شهر جاجرود قرار دارد شعبه هفت چناری که ما میشناسیم نیست و قرار است در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و برنجی باکیفیت و لذیذ را میل کنیم. رستوران هفت چنار همانطور که گفتیم، محیطی عادی و در عین حال شیکی داشته و خبری از دکوراسیون و تزئینات آنچانی در رستوران نیست.

اما غذاهای رستوران محشر هستند و این را ما نمی گوییم بلکه افرادی می گویند که یکبار به رستوران هفت چنار مراجعه کرده و بعد از آن، به مشتری ثابت رستوران تبدیل شده اند. رستوران هفت چنار انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند و غذاها اغلب انواع کباب ها و جوجه ها هستند. تمامی غذاها از کیفیت بالا، مزه ای به یاد ماندنی و حجمی خوب دارند اما از همه مهم تر، قیمت های غذاها هستند که بسیار معقول و مقرون به صرفه می باشند.

آدرس رستوران هفت چنار جاجرود

در جاده دماوند غرب به شرق هنگامی که وارد شهر جاجرود می شوید، بعد از پل رودخانه جاجرود قبل از اینکه به خیابان گلستان برسید، رستوران هفت چنار را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است بخاطر محدودیت جای پارک، در روزهای آخر هفته که مشتریان رستوران زیاد می شود شاید مجبور شوید وسیله نقلیه خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران هفت چنار جاجرود: 46204199-021

ساعت کاری رستوران هفت چنار جاجرود: همه روزه از ساعت 7:30 صبح الی 10 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7415743%2C51.6965764%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران هفت چنار جاجرود

#5 سرای سنتی ونین جاجرود

رستوران سنتی جاجرود که پیش تر معرفی کردیم، تنها رستوران سنتی محبوب جاجرود نیست بلکه سرای سنتی ونین هم از دیگر رستوران های سنتی محبوب در جاجرود است که در یکی از مناطق معروف و نزدیک به رودخانه قرار دارد. سرای سنتی ونین جاجرود هم محیی کاملاً سنتی دارد و از دکوراسیون بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار است. برخورداری از دو محیط روباز و سرپوشیده، کف و دیوارهای آجری به همراه میز و صندلی و تخت های سنتی، آب نما و فضای بیرونی سرسبز مشتریان زیادی را به سمت سرای سنتی ونین کشانده است.

رستوران سنتی ونین بیشتر سفره خانه سنتی است و اکثر مشتریان رستوران برای سرو قلیان و سرویس چای به رستوران مراجعه می کنند چراکه قلیان های سرو شده در رستوران از نظر کیفیت و قیمت جزء بهترین ها در جاجرود هستند اما رستوران ونین غذاهای لذیذی هم سرو می کند و در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی مشاهده می شود که کیفیت و قیمت های خوبی هم دارند.

آدرس سرای سنتی ونین جاجرود

افرادی که سرای سنتی ونین را به عنوان بهترین رستوران جاجرود برای لحظات خوش خود انتخاب کرده اند برای دسترسی به رستوران، در جاده دماوند هنگامی که به شهر جاجرود می رسید و از پل رودخانه جاجرود عبور می کنید، در اولین دوربرگردان وارد جاده دماوند شرق به غرب شوید تا مابین خیابان احسان و پل جاجرود، رستوران را در سمت راست مشاهده کنید. همچنین رستوران سرای سنتی ونین هم بخاطر قرارگیری در یکی از مناطق شلوغ و پرطرفدار جاجرود، مشکلی با نام جای پارک دارد.

شماره تماس سرای سنتی ونین جاجرود: 0912322749

ساعت کاری سرای سنتی ونین جاجرود: همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت 12:15 الی 11 شب و در روزهای جمعه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7417889%2C51.6966075%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”746″ name=”رستوران سنتی ونین جاجرود”]

#6 رستوران قزل آلا جاجرود

رستوران قزل آلا رستورانی است که با ماهی های قزل آلای هیمشه تازه و خوشمزه ای که سرو می کند هرچند یک رستوران با سرو غذای ایرانی محسوب می شود و در کنار ماهی های قزل آلا، کلی کباب و جوجه و غذا های ایرانی دیگر هم دارد. در شهر جاجرود با اینکه رستوران های مختلفی هست و برخی از آن ها آنقدری بین گردشگران، رستوران گرد ها و مردم منطقه محبوب هستند که گاه باید از قبل میز رزرو کنید یا زمانی را منتظر بمانید تا جایی در رستوران خالی شود اما رستوران قزل آلا از اسمش هم مشخص است که خوشمزه ترین ماهی ها را بین رستوران های خوب جاجرود سرو می کند.

رستوران قزل آلا یک رستوران کنار رودخانه در جاجرود نیست اما جایی است که سالنی بزرگ و شیکی دارد و رستوران هم در طبقه بالا برای مشتریان خود لژ های خانوادگی در نظر گرفته و از آنجایی که رستوران قزل آلا جایی همیشه شلوغ به حساب می آید و شما هم با دوستان یا خانواده مراجعه کردید می توانید به طبقه بالا مراجعه کنید و از شلوغی محیط رستوران به دور باشید. سالن اصلی رستوران جدا از دکوراسیون شیک و در خور توجه، از نظر مشتریان بیشتر یک سالن غذاخوری است و پر سروصدا اما فضایی دوست داشتنی و عاری از هرگونه دود و بوی دخانیات می باشد برخلاف بسیاری از باغ رستوران های جارجود و رستوران های کنار رودخانه در جاجرود.

در رستوران قزل آلا غذا های ایرانی سرو می شود غذا هایی همچون انواع کباب ها و جوجه ها از کوبیده و جوجه مخصوص گرفته تا اکبرجوجه، چلو گوشت، جوجه فسنجانی، کباب قفقازی، جوجه لبنانی، فیله، شیشلیک و غیره. همچنین رستوران چلو خورشت هم سرو می کند اما چلو خورشت فقط در روز های یکشنبه و چهارشنبه ارائه می گردد. در گذشته ها، تمامی غذا ها بسیار خوشمزه و باکیفیت بودند و در کنارشان هم قیمت های خیلی خوبی هم داشتند اما بعد از اینکه قیمت ها افزایش پیدا کرد، مشتریان ثابت رستوران بر این باورند که از کیفیت غذا ها کاسته شده حتی بارها پیش آمده جوجه ها بوی خوشایندی نداشتند.

با این حال، اگر تصمیم گرفتید به رستوران قزل آلا جاجرود مراجعه کنید حتماً ماهی های قزل آلای مجموعه را سفارش دهید. غذای ماهی قزل آلای رستوران از گذشته تا به امروز همچنان بهترین و محبوب ترین غذای مجموعه به حساب می آید و بین تمام رستوران های جاجرود، خوشمزه ترین ماهی را فقط در این رستوران پیدا می کنید. ماهی ها علاوه بر اینکه همیشه تازه هستند، به بهترین شکل هم طبخ می شوند چون در سوخاری و ترد بودنشان، آبدار هم هستند و به لطف استفاده از ادویه های مناسب، نه تنها بوی زخم ماهی نمی دهند بلکه مزه ای بی نظیر را به این غذای محبوب و دوست داشتنی بخشیده اند تا شما از میل کردن ماهی در این رستوران حسابی لذت ببرید.

رستوران قزل آلا خدمات سرویس دهی مطلوبی دارد و حتی اگر در شلوغ ترین روز ها به رستوران مراجعه کنید، شاید نیاز باشد زمان کوتاهی را منتظر خالی شدن میز در رستوران سپری کنید اما در عوض، غذای شما همیشه داغ و سریع سرو می شود و دیگر بخاطر شلوغی، زمان قابل توجهی را منتظر سرو غذا نخواهید ماند. از طرفی، به گفته مشتریان پرسنل رستوران هم بسیار خوش برخورد بوده و همیشه هم در دسترس هستند تا خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه دهند.

آدرس رستوران قزل آلا جاجرود

رستوران قزل آلا در شهر جاجرود و کنار جاده اصلی شهر یعنی جاده دماوند قرار دارد. بدین منظور برای دسترسی به رستوران زمانی که وارد جاجرود می شوید، از رروی رود جاجرود عبور خواهید کرد. اگر ما مبدأ را پل رود جاجرود در نظر بگیریم، کمی جلوتر خیابانی هست با نام گلستان که ورودی است و جلوتر از آن، همان خیابان گلستان است اما قسمت خروجی. بعد از خیابان گلستان رستوران قزل آلا را کنار بانک ها و فروشگاه هایی که در آن راسته قرار دارند مشاهده خواهید کرد. به عبارت دیگر، بعد از پل جاجرود مسافتی 350 متری را باید طی کنید تا در سمت راست خود رستوران قزل آلا را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران جاجرود: 76203622-021 و 76203141-021

ساعت کاری رستوران جاجرود: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FAYwiwpaJCzwUEj2n9|target:_blank”]

[widgetkit id=”749″ name=”رستوران قزل آلا جاجرود”]

#7 رستوران سنتی امپراتور (آرش سابق)

جایی که رستوران سنتی امپراتور قرار دارد، در گذشته رستورانی با نام آرش بود که تابلوها و مجسمه های آرش کمانگیر را هم در محیطش گذاشته بود و بین بهترین رستوران های سنتی جاجرود هم قرار داشت. حال مدیریت مجموعه تغییر پیدا کرده و نام رستوران آرش هم به رستوران سنتی امپراتور تغییر یافته تا به جایی خاطره انگیز در جاجرود تبدیل شود.

رستوران سنتی امپراتور رستوران با موسیقی زنده در جاجرود به شمار میرود و برخلاف رستوران هایی که تنها در روز های خاصی در هفته برنامه موسیقی زنده دارند، اینجا هرشب موسیقی زنده برگزار می شود اما نکاتی در خصوص موسیقی زنده رستوران هست که باید در نظر بگیرید. برای برخورداری از موسیقی زنده باید هزینه ای به عنوان ورودی پرداخت شود. در روزهای دوشنبه هر هفته، ورودی موسیقی زنده نیم بها محاسبه می شود و پیشنهاد می کنیم رستوران امپراتور را در شبکات اجتماعی دنبال کنید چون مثلاً برخی از روزها ورودی رایگان است به شرط سفارش شام یا در برخی از روزها ورودی برای بانوان رایگان می باشد. از طرفی برنامه موسیقی زنده هرشب از ساعت 9 اجرا می شود اما برای مناسبت هایی، موسیقی زنده از ساعت 4 بعد از ظهر شروع می شود تا حوالی 7 شب.

از نام رستوران سنتی امپراتور مشخص است که با رستورانی سنتی و دوست داشتنی طرف هستیم. رستوران امپراتور دو طبقه جا برای نشستن دارد. طبقه پایین دارای میز و صندلی بوده و تعدادی هم تخت سنتی دارد اما در طبقه بالا تماماً تخت های سنتی قرار داده شده که برای خانواده ها و گروه های چند نفره انتخابی مطلوب تر می باشد. در این رستوران به خوبی حس سنتی بودن را تجربه می کنید چون علاوه بر طراحی و دکوراسیون سنتی و استفاده از شیشه های رنگارنگ و میز و صندلی های چوبی، قلیان هم سرو می شود.

مشتریان در رستوران امپراتور غذا های خوشمزه و باکیفیت ایرانی می توانند سفارش دهند. منوی رستوران فقط انواع کباب ها و جوجه ها را در خود جای داده از کباب بناب تا چنجه و فیله و شیشلیک و غیره. در منو غذاهایی مشاهده می شود که پسوند مخصوص امپراتور را دارند و این غذا ها علاوه بر اینکه در ظروف روحی سرو می شوند، سرآشپز رستوران خلاقیت و وقت قابل توجهی را صرف تزئین این غذا ها کرده و دورچین جذاب و رنگارنگی در ظرف به شکلی جذاب و دلنشین قرار داده می شود. همچنین در نظر داشته باشید غذاهای اصلی که در منوی رستوران قرار دارند همگی بدون برنج هستند و در صورتیکه بخواهید برنج هم در کنار غذا سرو شود، این امکان را دارید که برنج شما به صورت چلو کره، برنج ته دیگ دار، سبزی پلو یا باقالی پلو باشد آن هم با برنجی صد در صد ایرانی به همراه عطری دیوانه کننده.

راستی رستوران سنتی امپراتور در کنار کباب ها، چند غذای ایرانی دیگر از جمله باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، ماهیچه، گردن مخصوص سرآشپز و دیزی مخصوص هم دارد که طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود. به عنوان پیش غذا در رستوران امپراتور می توانید میرزا قاسمی، خانم کشک، سیب زمینی و کلی ماست و نوشیدنی هم سفارش دهید. در ضمن با اینکه اینجا ماهی قزل آلای سرخ شده هم ارائه می دهد و کیفیت مطلوبی دارد اما مردم بیشتر از غذا های گوشتی رستوران تعریف می کنند.

همانطور که گفته شد، در رستوران سنتی امپراتور اواع قلیان با سرویس چای هم سرو می شود. کمتر رستورانی در جاجرود و حتی اطراف تهران و دماوند هست که در محیطی سنتی به همراه سرو قلیان و غذا های باکیفیت و خوشمزه، موسیقی زنده داشته باشد آن هم هرشب با کلی آفرهای مختلف. در کنار این ها، پرسنل رستوران به لطف مدیریت خوب مجموعه، آموزش دیده و خوش برخورد هستند و همیشه بهترین خدمات سرویس دهی را به مشتریان حتی در روز های شلوغ هفته ارائه می دهند و علاوه بر اینکه همیشه در دسترس هستند، غذا ها داغ و به موقع به دست مشتری می رسانند.

آدرس رستوران سنتی امپراتور

در غرب جاجرود رود جاجرود قرار دارد و روی آن پلی قرار دارد که از آنجا عبور می کنید تا وارد جاجرود شوید. بعد از پل جاجرود، رستوران در آن سمت جاده قرار دارد اما برای اینکه به مقابل رستوران برسید بایستی ابتدا مسیری 1.3 کیلومتر را طی کنید تا به اولین دوبرگردان برسید. سپس وارد جاده دماوند به سمت غرب شوید تا قبل از پل جاجرود و بعد از خیابان ده متری احسان، رستوران امپراتور را در سمت راست مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی امپراتور: 76200665-021 و 76200752-021

ساعت کاری رستوران سنتی امپراتور: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FTpSXQbyK9wfWVHgH9|target:_blank”]

[widgetkit id=”747″ name=”رستوران سنتی امپراطور جاجرود”]

#8 رستوران سنتی امیران

رستوران سنتی امیران جاجرود یک باغ رستورانی سنتی و دوست داشتنی در اطراف شهر جاجرود است جایی به دور از ترافیک و شلوغی تا در فضایی آرامش بخش و خاطره انگیز، لحظات دلنشینی را برای خود رقم بزنید. رستوران امیران جاجرود هم مانند رستوران سنتی امپراتور، فضایی سنتی دارد به همراه سرو قلیان با موسیقی زنده اما در باغی سرسبز و دلنشین واقع شده و از طرفی، موقعیت رستوران هم خارج از شلوغی شهر جاجرود است.

رستوران سنتی امیران دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط روباز درواقع باغ مجموعه است و تا آنجا که داشته، سرسبز و تزئین شده و با نورپردازی خوب، جلوه زیبایی را بخشیده. در محیط روباز تخت و آلاچیق هست و برای خانواده ها مناسب است. اینجا چون خارج از شلوغی شهر جاجرود قرار دارد، آرامش خاصی را ایجاد می کند. اما محیط سرپوشیده رستوران، سالنی سنتی و با تزئینات و دکوراسیون سنتی و دوست داشتنی است و علاوه بر تخت های سنتی، میز و صندلی های چوبی هم به چشم میخورد. رستوران سنتی امیران هم جزء بهترین باغ رستوران های با موسیقی زنده در جاجرود به شمار میرود و موسیقی زنده هم در سالن سرپوشیده رستوران برگزار می گردد و لازم به ذکر است برای بهرمندی از موسیقی زنده هزینه ای به عنوان ورودی دریافت می شود.

مانند باغ رستوران های دیگر، اینجا هم برای وعده غذایی فقط غذا های ایرانی از جمله انواع کباب ها و جوجه ها در کنار غذا های دیگر ایرانی مانند ماهی قزل آلا و زرشک پلو با مرغ و غیره سرو می کند. برای پیش غذا هم ماست ها و سالاد های مختلف با نوشیدنی های متنوع می شود سفارش داد. همچنین اینجا پکیج قلیان در طعم های مختلف با سرویس چای هم دارد و سرویس چای با قلیان رستوران امیران سینی مزه متنوعی هم دارد که در باغ رستوران های کمی این موضوع به چشم میخورد. غذا ها در رستوران امیران از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و از قیمت های خوبی هم برخوردارند. خدمات سرویس دهی در رستوران در شرایط مطلوبی قرار دارد اما در روزهای شلوغ بخصوص آخر هفته ها، تعطیلات و مناسبت های مختلف اینجا چون شلوغ می شود معمولاً پرسنل به راحتی در دسترس نیستند.

آدرس رستوران سنتی امیران

همچنان مانند رستوران های دیگر، بهترین راه مسیردهی پل جاجرود است و ما همیشه سعی داریم اینجا را به عنوان مبدأ قرار دهید. در جاده دماوند زمانی که از پل جاجرود عبور می کنید و وارد شهر جاجرود می شوید، بعد از پل مسیر 2 کیلومتری را می بایست طی کنید. بعد از پلیس راه جاجرود و در انتهای مسیر و آنسوی جاده پمپ بنزین تپه سیف را مشاهده خواهید کرد و در مقابل آن یعنی سمت راست خود، کنار نهالستان عباسی رستوران سنتی امیران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی امیران: 09124861146

ساعت کاری رستوران سنتی امیران: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fxfmstb8G1ZmZ78Aj9|target:_blank”]

[widgetkit id=”748″ name=”رستوران امیران جاجرود”]

#9 رستوران سنتی رضا جاجرود

اگر از طرفداران پر و پاقرص رستوران های سنتی هستید و از طرفی، به محیط رستوران هم خیلی اهمیت می دهید و از نظرتان، هرچقدر محیط پر زرق و برق و شلوغ تر باشد جذاب تر است، بین رستوران های سنتی جاجرود پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران رضا بیاندازید. رستورانی که در شرق جاجرود و خارج از شهر، کنار پمپ بنزین تپه سیف قرار دارد.

برای اینکه وارد رستوران سنتی رضا شوید، ابتدا باید از مسیری عبور کنید تا به سالن مجموعه برسید. در این مسیر چپ و راست فقط عتیقه جات و کلی وسیله و ابزارهای قدیمی از مجسمه، کالسکه های چوبی، سماورهای ذغالی قدیمی و غیره می بینید. وارد رستوران که می شوید ابتدا محو تزئینات و دکوراسیون اینجا خواهید شد. آنقدری از وسایل سنتی و عتیقه جات برای زیبا کردن محیط رستوران استفاده شده که جای دارد بگوییم اغراق شده و با محیطی شلوغ طرف هستیم. کلی مجسمه، کوزه، سماور و حتی پیانو آکوستیک از آن ها که کنسرت های لاکچری میبینیم در سالن رستوران قرار داده شده. بعد از آن، متوجه می شوید رستوران برای اینکه محیط سنتی خود را سنتی تر کند، علاوه بر ستون های آجری از سقفی به سبک بناهای تاریخی بهره برده.

در این محیط سنتی و دوست داشتنی، رستوران سنتی رضا برنامه موسیقی زنده هم برای مشتریان خود در نظر گرفته و در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ورودی به ازای هر نفر، از موسیقی زنده لذت ببرند. در کنار موسیقی زنده، شما می توانید در رستوران سنتی رضا کلی غذای ایرانی از جمله انواع کباب و جوجه از دنده کباب تا اکبرجوج و غذاهایی همچون میگو سوخاری، ماهی سوخاری یا کبابی، دیزی، کوفته و انواع خورشت هم سفارش دهید. همچنین رستوران رضا دیس های 3 نفره و 5 نفره مخصوص هم دارد که در دیس های روحی سرو می شود و اگر چند نفره هستید، سفارش این دیس ها به صرفه تر و جذاب تر خواهد بود. با این حال، رستوران سنتی رضا از نظر تنوع منویی نسبت به برخی از رستوران های سنتی با موسیقی زنده جاجرود در شرایط بهتری قرار دارد.

همچنین با توجه به نظراتی که مشتریان درباره غذا های رستوران سنتی رضا داده اند، غذا ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و خیالتان از بابت غذا ها راحت خواهد بود ولی چون کیفیت و مزه غذا ها در شرایط ایده آلی قرار دارد به طبع آن، قیمت غذا ها هم کمی گران است بخصوص نسبت به سایر رستوران های سنتی جاجرود. از سوی دیگر، اینجا خدمات سرویس دهید نسبتاً ضعیفی دارد و در روزهای شلوغ نه تنها پرسنل همیشه در دسترس نیستند بلکه گزارشات مختلفی هم ارائه شده که رفتار پرسنل آنطور که در شأن رستوران باشد نیست ولی در روزهای خلوت، مشکلی از بابت خدمات سرویس دهی نخواهید داشت.

آدرس رستوران سنتی رضا جاجرود

مسیر دسترسی به رستوران سنتی امیران که بالاتر به آن اشاره کردیم را در نظر بگیرید، برای رستوران سنتی امیران گفتیم بعد از 2 کیلومتر و با عبور از پلیس راه، در آنسوی جاده پمپ بنزین تپ سیف را مشاهده می کنید. رستوران سنتی رضا اما در مجاورت این پمپ بنزین قرار دارد برای همین اگر در جاده دماوند به سمت شرق هستید و اگر مبدأ را هم پل جاجرود در نظر بگیریم، مسافت کمی طولانی تر خواهد شد چون نزدیک ترین دوربرگردان خیلی جلوتر قرار دارد و بطور کلی، شما باید مسافتی 8.3 کیلومتری و 10 دقیقه ای را طی کنید تا از پل جاجرود واقع در جاده دماوند به سمت شرق به رستوران سنتی رضا برسید.

شماره تماس رستوران سنتی رضا جاجرود: 76262481-021 و 09101573526

ساعت کاری رستوران سنتی رضا جاجرود: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FyquoK72xbpxkp8Zu6|target:_blank”]

[widgetkit id=”741″ name=”رستوران سنتی رضا جاجرود”]

#10 رستوران حاج محمود جاجرود

از نقطه مقابل رستوران سنتی رضا، رستوران حاج محمود هست در جاجرود و مناسب افرادی می باشد که بیشتر به غذا، کیفیت، مزه و قیمتی که دارد اهمیت می دهند و برایشان چندان اهمیت ندارد محیط چه ظرفیتی دارد، از چه دکوراسیون و طراحی برخوردار بوده و چقدر شکیل است همینکه محیطی تمیز داشته باشد برایشان کافیست.

رستوران حاج محمود در شهر جاجرود قرار دارد نه خارج از شهر و در نزدیکی رستوران های محبوبی همچون امپراتور و ونین واقع شده اما این دو رستوران محیطی جذاب و دوست داشتنی دارند و خدمات بهتری از جمله موسیقی زنده ارائه می دهند با این حساب چرا باید به رستوران حاج محمود مراجعه کرد؟ اینجا دو طبقه دارد هرچند طبقه پایین تعداد بسیار کمی میز و صندلی قرار داده شده و بیشتر افرادی که آمدند تا غذا را به صورت بیرون بر سفارش دهند در اینجا می نشینند ولی در طبقه بالا، سالنی با ظرفیت مطلوب در حد 30 الی 40 نفر هست که طراحی ساده و در عین شیک و مناسب دارد و میز ها هم با فاصله خوبی از یکدیگر قرار گرفته اند.

غذا هایی که در رستوران حاج محمود جاجرود ارائه می گردد کبابی هستند یعنی انواع کوبیده و جوجه و غذا های خاص مثل ماهی قزل آلا و جوجه کباب گردویی. غذاها نسبت به بسیاری از رستوران های جاجرود از کیفیت بالاتر و مزه ای دلچسب تر برخوردارند چون هم از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب به صورت روزانه تهیه شده اند و هم سرآشپزان رستوران کادری مجرب هستند. از همه این ها مهم تر، در کنار این کیفیت بالا و حجمی مناسب و مزه ای خوب، قیمت های بسیار بهتری هم نسبت به سایر رستوران ها دارند چون خبری از موسیقی زنده و امکانات و محیط آنچنانی نیست و شما هزینه ای که پرداخت می کنید برای غذا است.

همچنین رستوران حاج محمود به صورت بیرون بر هم سفارش میگیرد و می توانید هم تماس بگیرید هم حضوری تشریف ببرید و غذای خود را در بسته بندی بیرون بر تهیه کنید. با همه این تفاسیر، اگر به دنبال رستورانی در جاجرود هستید که غذاهایش از کیفیت بالایی برخوردار باشد و قیمتشان مناسب، رستوران حاج محمود جایی است که نباید از دستش بدهید.

آدرس رستوران حاج محمود جاجرود

همانطور که گفتیم، رستوران حاج محمود در مجاورت رستوران های امپراتور و ونین قرار دارد به عبارتی، در شهر جاجرود بعد از پل رود جاجرود، در آنسوی جاده ابتدا رستوران امپراتور را میبنید، کمی جلوتر رستوران سنتی ونین و سپس به رستوران حاج محمود خواهید رسید. اگر میخواهید در مقابل رستوران پارک کنید هم جلوتر فضا برای دوربرگردان هست.

شماره تماس رستوران حاج محمود جاجرود: 76203940-021

ساعت کاری رستوران حاج محمود جاجرود: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FW1ovPCCJAn34svxe9|target:_blank”]

[widgetkit id=”742″ name=”رستوران حاج محمود جاجرود”]

رزرو ویلا در جاجرود

جاجرود منطقه کوچکی در شرق تهران است که فاصله کمی هم تا پایتخت دارد. اینجا به لطف آب و هوای دلنشین، طبیعتی بکر و همچنین اقامتگاه های خوبی که برای اجاره ویلا در جاجرود ارائه شده، مقصد جذابی برای اوقات فراغت محسوب می شود. اگر شما هم به فکر این هستید که چند روزی مهمان آرامش و هوای دلنشین جاجرود باشید، می توانید از طریق کارشناسان سایت لوکس ویلا هر اقامتگاهی که مدنظر دارید با هر بودجه و امکاناتی که میخواهید را آنی رزرو کنید.

سوالات متداول

صبحانه خوب در جاجرود در کدام رستوران ارائه می شود؟

رستوران های هفت چنار، سنتی رضا، کافه رستوران لتیان و سرای سنتی ونین

بهترین رستوران کنار رودخانه جاجرود کدام است؟

رستوران ریور ساید بهترین رستوران کنار رودخانه در جاجرود محسوب می شود.

سفره خانه سنتی در جاجرود کجاست؟

رستوران های جاجرود، ونین، امپراتور، امیران و رضا رستوران های سنتی جاجرود هستند.

رستوران های جاجرود با منوی قلیان کدام ها هستند؟

سرای سنتی ونین، رستوران سنتی امیران و رستوران سنتی بزرگ امپراتور

رستوران های با موسیقی زنده در جاجرود کدام ها هستند؟

رستوران های رضا، امیران و امپراتور رستوران های با موزیک زنده جاجرود هستند.