بهترین رستوران های آمل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

آمل برای بعضی ها شهری بین راهی برای دسترسی به شهرهای ساحلی مازندران و برای برخی هم مقصدی توریستی و طبیعت گردی به شمار می رود. اگر علاقمند به رستوران گردی هستید و میخواهید با برخی از بهترین رستوران های آمل بیشتر آشنا شوید تا دفعه بعدی سفرتان به این شهر، لحظات خوشی را در رستوران های معروف سپری کنید در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران سنتی سامون آمل

معرفی بهترین رستوران های آمل را با رستوران سنتی سامون شروع می کنیم که از معروف ترین رستوران های سنتی آمل به شمار می رود. رستوران سنتی سامون در جنوب آمل و اول جاده کمربندی قرار دارد از این رو اکثر افرادی که میخواهند با استفاده از شهر آمل و کمربندی به سایر شهرها دسترسی داشته باشند از این رستوران عبور خواهند کرد. رستوران سنتی سامون در میان اهالی آمل، گردشگران و حتی افرادی که میخواهند از این شهر عبور کنند معروف می باشد چراکه رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان خود بوده و علاوه بر آن، غذاهای جذاب و محیط دوست داشتنی رستوران از مهم ترین دلایل قرارگیری رستوران سامون در میان بهترین رستوران های آمل می باشد.

رستوران سنتی سامون همانطور که از نامش معلوم است، رستورانی با محیط سنتی بوده و وقتی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی جذاب، تخت های سنتی و تزئینات زیبا روبرو خواهید شد که محیط رستوران را بسیار زیبا و دوست داشتنی کرده است. رستوران فضای بزرگ و ظرفیت قابل قبولی دارد و از طرفی، امکان برگزاری جشن های تولد هم در این رستوران وجود دارد اما باید از قبل، تخت مورد نظر خود را رزرو کنید.

رستوران سنتی هامون منوی غذای ایرانی دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی از جمله خورشت ها، کباب ها و غیره در رستوران سرو می شود. از نظر مشتریان رستوران، خدمات سرویس دهی رستوران مطلوب است و غذاها در کنار حجم و کیفیت مناسب، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. همچنین رستوران برای تهیه غذاها از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می کند که به صورت روزانه تهیه می شوند. همچنین سرویس چای و قلیان هم در رستوران سرو می شود.

آدرس رستوران سنتی سامون آمل

رستوران سنتی شامون آمل کجاست و از چه مسیری می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ اگر از جاده هراز میخواهید به رستوران سنتی سامون دسترسی داشته باشید، در انتهای جاده هنگامی که به شهر آمل میرسید وارد جاده کمربندی به سمت بابل شده و در همان ابتدای کمربندی، در سمت راست جاده رستوران ها مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه از شهر آمل میخواهید راهی رستوران شوید، در انتهای بلوار طالب آملی به میدان 17 شهریور شده و وارد بلوار امام خمینی شوید تا به میدان قائم رسید و در جنوب میدان قائم هم وارد خیابان مدرس شوید تا در انتها، به جاده هراز و کمربندی آمل برسید.

شماره تماس رستوران سنتی سامون آمل: 09198164303

ساعت کاری رستوران سنتی سامون آمل: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.432831%2C52.3604842%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”800″ name=”رستوران سامون آمل”]

#2 رستوران رستمی آمل

رستوران رستمی به جرات می توان گفت یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های آمل است چراکه در روزهای عادی هفته، از جمله شلوغ ترین رستوران های آمل بوده و از در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، تبدیل به شلوغ ترین رستوران آمل می شود و نه تنها جای سوزن انداختن در رستوران وجود نخواهد داشت بلکه برخی از مشتریان هم می بایست زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود. با این حساب، مشتریان حضوری رستوران در حالی زیاد است که رستوران دارای سرویس بیرون بر هم بوده می توانید به صورت تلفنی هم سفارش دهید.

از بیرون که به رستوران نگاه می کنیم با یکی از لوکس ترین رستوران های آمل روبرو می شویم. رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی بوده و همچنین ساختمانی بزرگ هم دارد. وقتی وارد رستوران رستمی می شوید، با محیطی لوکس و جذاب و دوست داشتنی مواجع خواهید شد. رستوران هم دارای میز و صندلی ها با ظرفیت های گوناگون برای مشتریان می باشد و هم مجهعز به صندلی های ردیفی با ظرفیت بالا که مناسب گروه ها و مراسم های مختلف بوده و می توانید از قبل هم رزرو کنید.

نوبت به غذاهای جذاب و لذیذ رستوران رستمی آمل می شود. رستوران منویی متنوع دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی و غیره در رستوران سرو می شود. به جرات می توان گفت غذاهای سرو شده در رستوران رستمی یکی از باکیفیت ترین غذاهایی هستند که میان رستوران های آمل میتوانید پیدا کنید چراکه تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه شده و همچنین سرآشپزان مجربی هم این غذاهای لذیذ و دوست داشتنی را سرو می کنند. همچنین رستوران دارای میز سلف سرویس هم بوده و انواع پیش غذاها شامل سوپ و سالادها و انواع دسرهای لذیذ بر روی آن قرار داده شده است هرچند برای استفاده از میز سلف سرویس می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود. از نظر مشتریان، رستوران رستمی یکی از برترین رستوران های آمل بوده و در میان رستوران های آمل از نظر کیفیت، قیمت، حجم، خدمات سرویس دهی و محیط رقیبی ندارد.

آدرس رستوران رستمی آمل

اگر در میان بهترین رستوران های آمل میخواهیدت لحظات تکرار نشدنی را در رستوران رستمی سپری کنید، برای دسترسی به رستوران می بایست به جنوب آمل مراجعه کنید. رستوران در انتهای خیابان مدرس قرار دارد و در شهر آمل کافیست ابتدا وارد بلوار طالب آملی شوید تا به میدان 17 شهریور برسید و سپس در جنوب میدان 17 شهریور هم وارد بلوار بلوار امام خمینی شوید تا به میدان قائم برسید اما در جنوب میدان قائم هنگامی که وارد خیابان مدرس می شوید، مسیری 1.6 کیلومتری را طی کنید تا در سمت راست خیابان و نبش خیابان آفتاب 84، رستوران رستمی را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی آمل: 44096-011 و 44236665-011

ساعت کاری رستوران سنتی آمل: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4362429%2C52.3469145%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”801″ name=”رستوران رستمی آمل”]

#3 رستوران فرنگی کوک آمل

غذاهای ایرانی و بخصوص غذاهای محلی استان مازندران بی شک طرفداران بسیاری دارند و هرکس که به یکی از شهرهای شمالی کشور سفر می کند، اول از همه به سراغ یکی از بهترین رستوران های شهر رفته و ماهی هایی که به سبک شمالی طبخ شده اند را میل می کند. اما گاهی خوب است برای تنوع در رستوران گردی، از غذاهای ایرانی و محلی دور شده و در یکی از بهترین فست فودهای آمل، غذاهای فرنگی بی نظیری را میل کرد. در همه جای آمل، فست فودهای بسیاری وجود دارد که هرکدام بنا به هر دلیلی، محبوبیت قابل توجهی دارند اما در میان آن ها، رستوران فرنگی کوک توانسته به لطف مشتریان بسیاری که دارد خود را در میان بهترین رستوران های آمل قرار دهد.

رستوران فرنگی کوک از بهترین رستوران های ایتالیایی در شهر آمل است و اگر علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید که از کیفیت بالا، قیمت های مناسب و همچنین حجمی قابل قبول برخوردار باشد، در میان بهترین رستوران های آمل این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید. رستوران فرنگی کوک آمل منوی غذایی متنوعی دارد که شامل انواع پاستاها، برگرها، ساندویچ ها و پیتزاهای لذیذ هستند. تمامی غذاها از مواد اولیه مرغوبی تهیه میشوند و برخلاف اکثر رستوران های ایتالیایی، از حجم مناسبی هم برخوردار هستند. رستوران ایتالیایی کوک اما، با سرو غذاهای پرحجم تر و لذیذتر، قیمت های بسیار خوبی هم دارد و باعث شده تمام مشتریان رستوران از خدمات سرویس دهی، جذابیت محیط، کیفیت و قیمت غذاها رضایت بالایی داشته باشند.

آدرس رستوران فرنگی کوک

اگر در میان بهترین رستوران های آمل، برای تنوع میخواهید با رستوران فرنگی کوک مراجعه کنید، برای دسترس به رستوران می بایست در جنوب آمل وارد خیابان مدرس شده و راهی جاده هراز شوید اما در جنوب خیابان مدرس و سمت راست خیابان، رستوران فرنگی کوک را مابین خیابان های آفتاب 76 و آفتاب 78 مشاهده خواهید کرد. در مقابل رستوران فضای پارک اختصاصی وجود داشته و حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم گردشگران مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران فرنگی کوک: 44248255-011

ساعت کاری رستوران فرنگی کوک: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4395288%2C52.3470802%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”789″ name=”کافه رستوران کوک آمل”]

#4 باغ رستوران سنتی روزی روزگاری

باغ رستوران ها بخاطر فضایی سرسبز و بزرگ در کنار آلاچیق های مختلف، از بهترین رستوران ها برای جمع های دوستانه و خانوادگی هستند و حتی برای قرارهای دو نفره هم بسیار محبوبند. در شهر آمل، باغ رستوران های کمی وجود دارد که از کیفیت بالا، قیمت مناسب و محیطی دلنشین و سرسبز برخوردار باشد اما از نظر گردشگران، یکی از بهترین باغ رستوران های آمل که توانسته به جایگاه مطلوبی در میان بهترین رستوران های آمل برسد، باغ رستوران سنتی روزی روزگاری است. از نظر مشتریان، بهترین زمان برای مراجعه به رستوران سنتی روزی روزگاری، روزهای بارانی است. مشتریان می گویند در یک روز سرد و بارانی در شهر آمل، وارد محیط سرسبز باغ رستوران می شوید و سپس، به یکی از کلبه های دربست و شکیل رستوران مراجعه می کنید تا در فضایی گرم، آرامش کم نظیری را به دست آورید.

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری از شلوغی شهر به دور است اما بخاطر غذاهای باکیفیت، قیمت مناسب و همچنین آلاچیق هایی که دارد، از جمله شلوغ ترین رستوران های آمل به شمار می رود. در این رستوران آلاچیق هایی با ظرفیت های مختلف دارد و مهم ترین دلیل برتری رستوران، غذاهای بی نظیری است که سرو می کند. مشتریان رستوران می توانند از قبل، آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنند و امکان برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف در باغ رستوران روزی روزگاری آمل هم با رزرو قبلی وجود دارد.

آدرس باغ رستوران سنتی روزی روزگاری

ابتدا در شهر آمل به جنوب شهر مراجعه کنید و برای این کار هم وارد خیابان مدرس شوید. در انتهای خیابان مدرس به سه راهی کمربندی آمل به بابل و جاده هراز خواهید رسید و از آنجا می بایست مسیری 8.3 کیلومتری را در جاده هراز طی کنید تا به باغ رستوران سنتی روز روزگاری برسید. لازم به ذکر است رستوران در فضایی باز و سرسبز قرار دارد و علاوه بر پارکینگ اختصاصی، فضای پارک مطلوبی هم در اطراف رستوران وجود دارد.

شماره تماس باغ رستوران سنتی روز روزگاری: 09111251698

ساعت کاری باغ رستوران سنتی روزی روزگاری: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 2:30 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.36076553231697%2C52.35878105024155%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”802″ name=”رستوران روزی روزگاری آمل”]

#5 رستوران شازده ماهان آمل

رستوران شازده ماهان از جمله رستوران های تازه تاسیس در نزدیکی شهر آمل است که توانسته مرزهای رستوران های بین راهی را جابجا کند. اکثر گردشگران تصور می کنند رستوران های بین راهی غذاهای بی کیفیتی را سرو می کنند و برخی هم قیمت های بسیار بالایی داشته یا قیمت های ارزان آن ها بی دلیل نیست. رستوران شازده ماهان اما، رستوران بین راهی متفاوتی است که تنها چند روز پس از تاسیس رستوران، به سرعت میان یکی از بهترین رستوران های آمل قرار گرفت. اگر میخواهید به رستوران شازده ماهان آمل مراجعه کنید، باید به فاصله 60 کیلومتری آمل واقع در جاده هراز برسید.

رستوران محیطی سرسبز و دنج دارد و در منطقه ای سرسبز با چشم انداز زیبا از کوه ها و دشت های سرسبز دارد و محیط رستوران هم از دکوراسیونی لوکس و زیبا به همراه نورپردازی های شکیل برخوردار است. همچنین در رستوران هم انواع غذاهای ایرانی سرو می شود که برخی از غذاهای محلی مازندران هم به چشم میخورد. کیفیت غذاها بسیار مناسب است و در کنار آن ها، حجم و قیمت بسیار خوبی هم دارد. از نظر مشتریان سابق رستوران، تنها ایرادی که به رستوران شازده ماهان می توان گرفت، فضای پارک محدود رستوران است.

آدرس رستوران شازده ماهان آمل

همانطور که پیش تر گفتیم، رستوران شازده ماهان در فاصله 60 کیلومتری آمل قرار دارد. برای دسترسی به رستوران، در جنوب آمل وارد جاده هراز شوید و بعد از اینکه مسیری 61 کیلومتری را طی کردید، به جاده باریک و دو طرفه ای خواهید رسید که رستوران را در سمت راست آن مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است رستوران شازده ماهان هم تابلوی مشخصی دارد و هم بخاطر بزرگی رستوران و جذابیت آن، از فاصله دور هم معلوم می باشد. اما از نزدیک ترین جاهای دیدنی و روستاها به رستوران شازده ماهان آمل که بازدید از آن ها هم برای طبیعت گردان و گردشگران خالی از لطف نیست، روستای بایجان، روستای بو القم، روستای لوط و ابشار آلامل هستند که در شعاع 2 کیلومتری از رستوران قرار دارند.

شماره تماس رستوران شازده ماهان آمل: 43322616-011

ساعت کاری رستوران شازده ماهان آمل: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.9706461%2C52.2763131%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران شازده ماهان آمل

#6 کافه رستوران ایتالیایی جونو

رستوران ایتالیایی کوک که پیش تر اشاره کردیم یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی آمل به شمار میرود، تنها نیست و برای رقابت با او، رستورانی با نام جونو در این شهر تاسیس شده که با شعار ” سلامتی هم میتونه خوشمزه باشه” توانسته غذاهای بی نظیری را سرو کره و در میان بهترین رستوران های آمل قرار گیرد. رستوران ایتالیایی جونو هم همچنین گفته می شود اولین رستورانی در آمل است که مردم می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. با این حال، رستوران جونو از جمله شلوغ ترین رستوران های شهر است که مشتریان برای روزهای آخر هفته که شلوغ می شود، میبایست زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شده و حتی خودروی خود را در فاصله دورتری از رستوران پارک کنند.

کافه رستوران ایتالیایی جونو همانند سایر رستوران های ایتالیایی، محیطی لوکس و دوست داشتنی دارد و فضای رستوران هم از ظرفیت مطلوبی برخوردار می باشد. منوی رستوران تنوعی از غذاهای لذیذ ایتالیایی را در خود جای داده است که بیشترین تنوع آن ها به پاستاها و پیتزاها برمیگردد. همچنین انواع استیک های لذیذ، نوشیدنی های و پیش غذاهای مختلف هم در رستوران قابل سفارش می باشد. از نظر مشتریان اما، کافه رستوران ایتالیایی جونو غذاهای بسیار باکیفیت را برای مشتریان سرو می کند. این غذاها از حجم مناسبی برخوردار بوده از حجم غذای سایر رستوران های ایتالیایی هم بیشتر است. همچنین در کنار مزه بی نظیری که دارند، گفته می شود خدمات سرویس دهی رستوران حتی در شلوغ ترین روزها هم مطلوب است.

آدرس کافه رستوران ایتالیایی جونو

کافه رستوران ایتالیایی جونو در جنوب آمل قرار دارد. گردشگرانی که این کافه رستوران را در میان بهترین رستوران های آمل برای صرف وعده های غذایی لذیذ انتخاب کرده اند، کافیست در خیابان اصلی آمل به میدان قائم برسند و وارد خیابان مدرس به سمت جنوب شوند تا پس از طی کردن مسیری 500 متری، رستوران را در آنطرف خیابان مشاهده کنند. اگر هم برای جای پارک میخواهید در مقابل رستوران پارک کنید، خیابان مدرس را ادامه دهید تا در فاصله 700 متری از میدان قائم، به دوربرگردان برسید. رستوران ایتالیایی جونو مابین خیابان های آفتاب 33 و آفتاب 37 قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران ایتالیایی جونو: 44243093-011

ساعت کاری کافه رستوران ایتالیایی جونو: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4499197%2C52.348494%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”788″ name=”رستوران جونو آمل”]

#7 فست فود شاورما کلاب آمل

در میان فست فودهای مختلف شهر آمل که تعدادشان هم بسیار زیاد است، فست فودهای کمی پیدا می میشود که تمام عیار بوده و ملاک های برتری از جمله محیط دوست داشتنی، قیمت خوب، حجم و کیفیت مناسب را داشته باشند. فست فود شاورما معروف به شاورما کلاب، از نظر ما نه بلکه از نظر مشتریان، رستوران گردها و علاقمندان به غذاهای فست فودی یکی از بهترین فست فودهایی است که نه تنها در شهر آمل بلکه در شرق استان مازندران پیدا می شود.

فست فود شاورما به صورت بیرون بر و حضوری غذاهای لذیذش را سرو می کند. رستوران محیطی کوچک اما دوست داشتنی داشته و دکوراسیون مطلوبی هم دارد اما چیزی که باعث محبوبیت بالای رستوران در میان مردم شده، محیط رستوران نیست بلکه غذاهایی است که نظیرش را در آمل نمی توانید پیدا کنید. فست فود شاورما انواع غذاهای فست فودی را برای مشتریانش سرو می کند. غذاها شامل همبرگرها، ساندویچ ها و تنوعی از پیتزا هستند اما از نظر مشتریان، پیتزاهای رستوران معروف بوده و در سطح شهر، یکی از بهترین هایی هستند که پیدا می شود. فست فود شاورما بطور کلی تمامی غذاهایش از کیفیت بالا و حجم مناسبی برخوردار هستند اما در صورتیکه میان بهترین رستوران های آمل، فست فود شاورما را به عنوان بهترین فست فودی انتخاب کرده اید، پیتزاهای رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس فست فود شاورما کلاب آمل

فست فود شاورما کلاب آمل در اواسط خیابان امام خمینی قرار دارد. خیابان امام خمینی یکی از خیابان های اصلی و مهم آمل است ما بین میدان های 17 شهریور و قائم قرار دارد. ابتدا وارد خیابان امام خمینی می شوید و به اواسط خیابان مراجعه میکنید. سپس رستوران را در سمت غرب خیابان نبش خیابان آفتاب 26 و کمی جلوتر از بلوار طبری قرار دارد.

شماره تماس فست فود شاورما کلاب آمل: 44291885-011 و 44291886-011

ساعت کاری فست فود شاورما کلاب آمل: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4614526%2C52.3478566%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”799″ name=”شاورماکلاب آمل”]

#8 رستوران لاله زار آمل

به دنبال رستورانی جذاب و شیک هستید که محیطی نسبتاً سنتی داشته و از طرفی، میخواهید در کنار میل کردن غذاهای لذیذ و باکیفیت از موسیقی زنده هم نهایت لذت را ببرید؟ رستوران لاله زار را از دست ندهید. رستوران لاله زار یکی از معدود بهترین رستوران های آمل است که از خدمات موسیقی زنده برخوردار می باشد. رستوران لاله زار محیطی سنتی و زیبا دارد اما از نظر برخی از مشتریان، محیط رستوران بخاطر تزئینات و دکوراسیونی که دارد کمی شلوغ است. از بیرون که به رستوران نگاه می کنیم با رستورانی کلاسیک و به سبک رستوران های ایتالیا و لندن روبرو می شویم. نمایی بسیار جذاب و دوست داشتنی اما وقتی وارد رستوران می شوید، ابتدا از مسیری سرسبز و زیبا عبور کرده و سپس وارد محیطی سنتی خواهید شد.

رستوران لاله زار آمل غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند. تمامی غذاها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از طرفی، قیمت های معقولی هم دارند. مشتریانی که قبلاً به رستوران لاله زار مراجعه کرده اند همواره از کیفیت غذا، موسیقی زنده و خدمات سرویس دهی راضی بودند و همچنین طبقه گفته مشتریان، حتی در روزهای شلوغ سال هم از کیفیت خدمات سرویس دهی رستوران کم نمی شود.

آدرس رستوران لاله زار آمل

رستوران لاله زار آمل بطور کلی دو شعبه در این شهرستان دارد. آدرس شعبه مرکز رستوران لاله زار آمل در جاده هراز قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه می بایست در جاده هراز به منطقه توریستی رزکه مراجعه کنید. برای دسترسی به منطقه توریستی رزکه، می بایست در جنوب شهر آمل به سه راه جاده هراز رسیده و وارد جاده هراز شوید. سپس بعد از طی کردن مسیری 12 کیلومتری، بعه منطقه توریستی رزکه خواهید رسید.

شعبه دوم رستوران لاله زار آمل در مرکز شهر قرار دارد. شعبه دوم در خیابان امام خمینی واقع شده و برای دسترسی به این شعبه هم می بایست وارد خیابان امام خمینی شمال به جنوب شده و رستوران را مابین خیابان های آفتاب 20 و آفتاب 22 مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران لاله زار آمل: 44295011-011

ساعت کاری رستوران لاله زار آمل: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4631104%2C52.3473651%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”787″ name=”رستوران لاله زار آمل”]

#9 رستوران دومو آمل

رستوران دومو از معدود رستوران هایی است که پاسخگوی هر ذائقه ای می باشد. تعداد کمی رستوران از آمل هستند که هم جزء بهترین رستوران های آمل باشد و هم منوی غذایی متنوعی داشته باشد چراکه اکثراً یا فست فودی هستند، یا غذاهای ایتالیایی سرو می کنند یا غذاهای ایرانی و محلی اما رستوران دومو در کنار انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای فرنگی هم برای مشتریانش سرو می کند اما تنوع بالای غذایی باعث قرارگیری رستوران در میان برترین ها نبوده و کیفیت بالای غذاهایش است که رستوران را محبوب کرده.

رستوران دومو آمل در شرق آمل قرار دارد و اکثر افرادی که به پارک بانوان مراجعه می کنند، بعد از ورزشی در این پارک، به سراغ رستوران می روند. رستوران محیطی جذاب و صمیمی دارد و دکوراسیونش در میان رستوران های آمل حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. غذاهای محلی، انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی همچون استیک، پاستا، پیتزا، برگرها و ساندویچ های لذیذ تنها بخشی از آیتم های منوی رستوران است. رستوران دارای منوی اختصاصی دسر و پیش غذا هم بوده و برای وعده صبحانه هم منویی مجزا دارد. تا به حال مشاهده نشده حتی یکی از مشتریان رستوران، از خدمات سرویس دهی، کیفیت غذاها و قیمت ها ناراضی باشند چراکه رضایت مشتری، همیشه اولویت اول کافه رستوران دومو بوده است.

آدرس رستوران دومو آمل

رستوران دومو از بهترین رستوران های شرق آمل است. گردشگران برای دسترسی به این رستوران ابتدا از طریق بلوار معلم باید وارد بلوار بسیج شوند. در این بلوار، هنگامی که به پارک بانوان رسیدید، وارد خیابان لاله 15 شده و در شمال رستوران دومو، رستوران را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است گردشگران در روزهای خلوت، مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، رستوران دومو به یکی از شلوغ ترین رستوران های آمل تبدیل شده و اکثر مشتریان برای جای پارک می بایست وسیله نقلیه خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنند.

شماره تماس رستوران دومو آمل: 43234444-011

ساعت کاری رستوران دومو آمل: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4630759%2C52.3674981%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران دومو آمل

#10 مجموعه غذایی بی بی آمل

مجموعه غذایی بی بی در سال 1395 افتتاح شده و بخاطر معروفیت رستوران، نه تنها برای مراسم افتتاحیه جمعیت قابل توجهی حضور داشتند بلکه این رستوران بخاطر غذاهای باکیفیت و خوش قیمتی که سرو می کند از همان ابتدا تا به امروز یکی از بهترین رستوران های آمل بوده است. رستوران بی بی آمل را با نام آشکده بی بی هم میشناسند. آش و حلیم در صبح های سرد و دلنشین آمل بسیار لذت بخش است و برای همین، آشکده بی بی از ساعت 7 صبح باز می باشد. رستوران دو بخش دارد که یکی در یکی، انواع آش ها سرو می شود و در بخش دیگری، غذاهای مختلف. غذاهای رستوران شامل تنوعی از غذاهای ایرانی، کباب ها و انواع غذاهای محلی است که بسیار خوشمزه و باکیفیت بوده و همچنین غذاهای محلی هم در میان رستوران های آمل، حرف اول را میزند.

رستوران بی بی آمل از شلوغ ترین رستوران های شهر است و از طرفی، محیط رستوران هم چندان بزرگ نیست و برای همین، اگر در روزهای آخر هفته و تعطیلات میخواهید در به رستوران بی بی مراجعه کنید، می بایست زمانی را منتظر خالی ماندن میز شوید اما رستوران، به صورت بیرون بر هم ارسال می کند.

آدرس مجموعه غذایی بی بی آمل

مجموعه غذایی بی بی در مرکز شهر آمل واقع در خیابان امام خمینی قرار دارد. برای دسرتسی به رستوران باید وارد خیابان امام خمینی جنوب به شمال شوید و بعد از اینکه مسجد و حسینیه ثارالله را رد کردید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. ما پیشنهاد می کنیم بخاطر شلوغی رستوران و کمبود جای پارک، یا وسیله نقلیه خود را دورتر پارک کنید یا از سرویس های حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

شماره تماس مجموعه غذایی بی بی آمل: 4407-011

ساعت کاری مجموعه غذایی بی بی آمل: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4577686%2C52.3485275%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”790″ name=”آش و حلیم بی بی آمل”]

#11 رستوران باغ پدری آمل

رستورانی خاص، جذاب و دیدنی در آمل رستوران باغ پدری است. رستوران گرد هایی هستند که به محیط رستوران خیلی اهمیت می دهند و گاهاً پیش آمده برخی از آن ها برایشان مهم نیست کیفیت غذا های سرو شده در رستوران چگونه است یا آیا نسبت به هزینه پرداختی، ارزش پرداخت این هزینه را دارد یا خیر اما به محیط خیلی اهمیت میدهند و میخواهند در جایی خاص با محیطی دلنشین و دیدنی غذا میل کنند.

اینکه می گوییم رستوران باغ پدری آمل رستورانی خاص و دیدنی است فقط زمانی که وارد رستوران شوید متوجه این قضیه خواهید شد. خودرو را مقابل رستوران پارک می کنید و از درب ورودی وارد رستوران می شوید. ابتدا تصور می کنید وارد یک پارکی سرسبز و بزرگ شدید اما کمی جلوتر تصور می کنید وارد باغ یکی از جاهای دیدنی و تاریخی آمل شدید، جایی شبیه به باغ فردوس تهران که یک فضای سبز بی نظیر دارد و در انتهایش، یک بنای تاریخی قرار دارد. اینجا هم همینگونه است و معماری و طراحی باغ رستوران پدری شبیه به جاهای تاریخی و سنتی ایران می باشد لذا از نظر بسیاری از مردم، باغ رستوران پدری بهترین رستوران سنتی در آمل است اما ما می گوییم بهترین نیست ولی جای دارد بین رستوران های سنتی خوب آمل قرار گیرد.

رستوران باغ پدری یک باغ رستورانی است که برخلاف باغ رستوران های آمل، آلاچیق ندارد و در فضایی بسیار سرسبز و دیدنی با حوضچه ها و آبنماهای جذاب در وسطش کلی میز و صندلی چیده با سایبان تا مشتریانش از فضای باز و طبیعتی بکر لذت ببرند. البته رستوران یک محیط تقریباً سرپوشیده هم دارد یعنی همان بنای به سبک سنتی که در انتهای باغ قرار دارد محلی برای نشستن است اما نه در داخل بنا بلکه در راسته ای که سقف دارد و یکطرفش به سمت باغ می باشد. اینکه رستوران باغ پدری یک رستوران روباز محسوب می شود باعث شده در اینا قلیان هم سرو شود و قلیان باز ها علاقه بسیاری به استعمال قلیان در این رستوران و محیط جذابش دارند.

در یک فضایی سرسبز، تاریخی و دلنشین که در اکثر مواقع هم شلوغ است و کلی مشتری دارد، برای مشتریان انواع غذا های ایرانی، محلی، فست فودی، فرنگی و آسیایی سرو می شود. رستوران باغ پدری بین بهترین رستوران های آمل و تمامی رستوران های آمل می شود گفت یکی از کامل ترین منو ها را دارد چون هم در بخش غذای اصلی کلی آیتم برای سفارش هست و هم در منوی کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسر ها و کیک های لذیذ به چشم میخورد. غذا های ایرانی بعضاً غذا های کبابی هستند مثل انواع جوجه کباب و چلو کباب ولی یکسری آیتم های خاص و پرطرفدار هم در منو مشاهده می شود مانند خوراک ندهد کباب کرمانشاهی، سینی مخصوص باغ پدری که برای گروه های چند نفره بسیار به صرفه می باشد، کباب رول گوشت، کباب آدنا، چیکن مراکشی، جوجه حلزونی با سس قارچ و غیره.

غذا های محلی شله قورمه، اردک محلی و مرغ شکم پر هستند البته در بخش پیش غذا ها جدا از ماست های لذیذ از ماست ساده و چکیده تا ماست و خیار و غیره، میرزا قاسمی و کشک بادمجان هم هست که پای ثابت تمامی رستوران های استان مازندران می باشند. مثل همه رستوران های آمل و مازندران، باغ پدری هم ماهی سرو می کند و شما اول از همه بین ماهی سفید و ماهی قزل آلا هرکدام را که خواستید می توانید انتخاب کنید و سپس تعیین کنید که ماهی شما سرخ شود یا کبابی. راستی تمامی غذاهای ایرانی و محلی رستوران باغ پدری در داخل ظروف روحی سرو می شوند که خیلی جذاب است اما در نظر داشته باشید تمامی غذا ها به غیر از ماهی ها، به صورت خوراک هستند و اگر برنج میخواهید می بایست هنگام سفارش ذکر کنید و برای برنج هم یا چلو ساده می توانید سفارش دهید یا چلو زعفرانی.

قسمت جذاب غذا های رستوران باغ پدری که خیلی ها هم فقط بخاطر این ها به رستوران مراجعه می کنند، غذا های فرنگی است شامل غذا های فست فودی، ایتالیایی و آسیایی. به جرأت می توان گفت کمتر رستورانی در آمل پیدا می شود که غذا های آسیایی سرو کند و منظورمان از غذا های آسیایی همان سوشی و میگو است. چند مدل سوشی در اینجا سرو می شود و از نظر عاشقان سوشی، کیفیت و مزه سوشی ها در این رستوران بسیار بالا است و ارزشش را دارد. اما برای میگو، شما سه انتخاب در منو دارید که یکی چلو میگو سوخاری است به همراه دورچین، دیگری چلو میگو ساده است و در آخر، چلو میگو اسکمپی که همان میگو گریل شده به همراه سیب زمینی و دورچین می باشد. غذا های دیگری هم بر پایه میگو هست مانند نودل میگو، میگو دو پیازه و غیره که نباید از دستشان بدهید.

در بخش غذا های فرنگی، استیک های متنوع و لذیذ از استیک فیله مینیون تا ریب لم و خوراک زبان گوساله و حتی استیک چیکن هست و در کنارشان هم دورچینی شامل گل کلم، هویج، کلم بروکلی، قارچ، جوانه ماش و کدو قرار داده می شود، پاستای معروف پنه آلفردو، پنیر برگر، اسپرینگ رول و کلی غذای خوشمزه دیگر هست. البته از آنجایی که رستوران باغ پدری آمل یک رستورانی تقریباً تازه تاسیس است و تنها چند سال از عمرش می گذرد، همچنان جای پیشرفت دارد و هرازگاهی غذا های متنوع و جدیدی به منویش افزوده می شود.

راستی در کنار غذا از منو کافی شاپ هم نباید غافل شد. یک روز گرم تابستانی با یک نوشیدنی سرد از اسموتی و شیک تا انواع آبمیوه های طبیعی و در یک روز سرد از انواع چای و دمنوش تا نوشیدنی هایی که پایه آن ها قهوه است حسابی میچسبد البته اگر در کنارش یک وافل یا کیک تازه هم باشد که دیگر چه بهتر. اینجا چون از ساعت 10 صبح باز می شود از ساعت 10 تا 12 وعده صبحانه هم سرو می کند و برای صبحانه علاوه بر صبحانه های ایرانی از نان و پنیر و مخلفات دیگر تا انواع تخم مرغ، صبحانه های انگلیسی هم سرو می شود. همچنین از بحث غذا که خارج شویم، رستوران باغ پدری برای مشتریان خود برنامه موسیقی زنده هم دارد که در فضای باز اجرا می شود لذا رستوران باغ پدری زیباترین رستوران آمل با موسیقی زنده محسوب می شود.

اما نوبت به نظر مشتریان رستوران باغ پدری می رسد. تمامی غذا های رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای و مجرب طبخ می شوند و مواد اولیه غذا ها هم کیفیت بالایی دارند. همچنین سرآشپزان هم با خلاقیت تمام غذاها را تزئین می کنند تا جلوه ای به یاد ماندی داشته باشند. مشکلی که مشتریان از بابت رستوران باغ پدری دارند خدمات سرویس دهی و پرسنل رستوران است. از نظر بسیاری از مشتریان، پرسنل رستوران باغ پدری علاوه بر اینکه یونیفرم مخصوص ندارند، طرز برخورد با مشتری و مشتری مداری را نمی دانند که از نقاط ضعف بزرگ رستوران محسوب می شود. به عقیده مشتریان، غذا های رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت است اما آن کیفیتی که در ازای هزینه پرداختی باید داشته باشد را ندارد و به عبارتی، باغ پدری یکی از رستوران های گران قیمت آمل محسوب می شود مخصوصاً زمانی که هزینه بالایی را برای یک سرویس چای و قلیان پرداخت می کنید.

آدرس رستوران باغ پدری آمل

اگر شهر آمل و کوچه پس کوچه هایش را به خوبی میشناسید، رستوران باغ پدری بعد از دوراهی اوجی آباد قرار دارد ولی در غیر اینصورت، برای دسترسی به رستوران باغ پدری آمل از طریق جاده کمربندی آمل به محمودآباد یا بلوار طالب آملی به شمال آمل مراجعه کنید. در انتهای بلوار طالب آملی جاده آمل به محمودآباد خواهید شد اما در همان ابتدای جاده و سمت راست، مسیر ورود به جاده آمل به سرخرود را میبینید. وارد این جاده شوید و کمی جلوتر، دوراهی اوجی آباد را رد کنید تا به رستوران باغ پدری برسید. رستوران در سمت چپ جاده قرار دارد و در مقابل رستوران هم بخاطر اینکه اینجا فضای بزرگی دارد، پارکینگ خیلی خوبی برای مشتریان تعبیه شده و در روز های شلوغ هم مشتریان مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران باغ پدری آمل: 43144658-011 و 43144659-011 و 43144660-011

ساعت کاری رستوران باغ پدری آمل: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FCNZNW9anjvQcGR8cA|target:_blank”]

[widgetkit id=”791″ name=”رستوران باغ پدری آمل”]

#12 رستوران عمارت منوچهری آمل

رستوران باغ پدری تنها رستوران با موسیقی زنده در آمل نیست بلکه یک رقیب سرسختی با نام رستوران عمارت منوچهری دارد که علاوه بر موسیقی زنده، از محیطی سنتی و بسیار جذاب برخوردار است. همچنین شاید رستوران عمارت منوچهری منوی متنوعی همانند باغ پدری نداشته باشد اما کیفیت غذا هایش به مراتب بالاتر است البته این موضوع از نظر مشتریان و رستوران گرد ها مطرح شده.

عمارت منوچهری درواقع یه بنای تاریخی متعلق به دوران قاجاریه است و امروزه به یکی از بهترین رستوران های سنتی آمل تبدیل شده. بیشتر در شهر هایی تاریخی مانند شیراز و اصفهان و غیره بناهای تاریخی به رستوران تبدیل می شوند برای همین، حضور همچنین رستورانی در آمل خاص و متفاوت خواهد بود. رستوران منوچهری تنها رستوران سنتی در آمل است که تجربه واقعی سنتی بودن را خواهید داشت چون هم خود ساختمان سنتی و قدیمی مربوط به دوره قاجاره است و هم همه جای رستوران تمی سنتی و بی نظیر دارند. از طرفی، برخلاف رستوران هایی که فقط نام سنتی را یدک می کشند، اینجا در کنار تخت های سنتی خبری از مدرنیته نیست.

رستوران یک درب ورودی دارد و یک درب پشتی که برای پارکینگ اختصاصی رستوران می باشد راستی اینجا برای مشتریانش هم پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته برخلاف رستوران های دیگر که یا در مقابل رستوران فضای پارک دارند یا باید به دنبال جای پارک باشید. زمانی که وارد رستوران عمارت منوچهری می شوید، با یک محیطی بسیار دنج و دلنشین مواجه خواهید شد که با تمامی رستوران های آمل فرق دارد. یک حیاطی بزرگ و دلنشین با حوضچه و آبنمایی در وسطش که حسابی دل ها را به قدیم می برد. دور تا دور این حیاط بنای تاریخی عمارت منوچهری قرار دارد و رستوران هم برای مشتریان خود دو محیط روباز و سرپوشیده در نظر گرفته تا مشتریان انتخاب کنند در جایی با دکوراسیون و طراحی و سنتی و زیبا بنشینند یا از فضای باز و باغ زیبای رستوران بهرمند شوند.

تا اینجا که گفتیم رستوران دو فضای روباز و سرپوشیده دارد، این موضوع را باید بگوییم اکثر مشتریان تمایل دارند در فضای باز رستوران عمارت منوچهری بنشینند بخصوص شب ها که هوا بسیار دوست داشتنی است و از همه مهم تر، برنامه موسیقی زنده رستوران می باشد. اینجا از معدود رستوران های با موسیقی زنده در آمل محسوب می شود که موسیقی زنده خود را نه در فضای سرپوشیده بلکه در باغی دنج برگزار می کند البته علاوه بر فضای سرپوشیده، برخی از اتاق های عمارت منوچهری به اتاق های وی آی پی اختصاص داده شده و این اتاق ها که برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه مناسب هستند، کاملاً سنتی بوده و کف خواب می باشند هرچند اگر تمایل دارید از این اتاق ها استفاده کنید باید از قبل رزروشان کنید. یک پیشنهاد هم برای فضای سرپوشیده رستوران داریم و اگر در طول روز و روشنایی به بخش سرپوشیده رستوران مراجعه کنید، نور از پنجره های رنگارنگ عبور میکند و جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد.

اما اصل داستان، منوی رستوران عمارت منوچهری است. اول از همه بگوییم هرچیزی که در رستوران عمارت منوچهری سرو می شود از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم این غذا ها را طبخ می کنند برای همین هم هست که تمامی مشتریان از کیفیت و مزه غذا ها و صد البته هزینه پرداختی بسیار راضی هستند. رستوران از ساعت 8 صبح باز می شود و از ساعت 8 تا 11 وعده صبحانه در اینجا سرو خواهد شد. مشتریان رستوران عمارت منوچهری برای صبحانه می توانند بین سوسیس تخم مرغ، نیمرو، املت، سینی عمارت، دل و قلوه و جگر و دیزی هرکدام را که میخواهند سفارش دهند. البته بگوییم که دیزی های اینجا حرف ندارد و همه عاشق دیزی های رستوران سنتی منوچهری هستند.

بعد از یک ساعت استراحت و آماده سازی آشپزخانه، رستوران عمارت منوچهری از ساعت 12 تا ساعت 4 بعد از ظهر ناهار سرو می کند. رستوران برای مشتریان کباب دوستش چند مدل کباب از کوبیده و جوجه تا کباب زعفرانی، تند، جوجه دودی، جوجه و کباب ترش ارائه می دهد. مرغ بازها هم در رستوران عمارت منوچهری آمل می توانند ران مرغ ناردونی، فسنجانی، اردک محلی، خروس محلی، زرشک پلو با مرغ و اکبر جوجه را هم سفارش دهند. سایر غذا های ایرانی خوشمزه رستوران هم چلو گوشت، خورشت قرمه، کته کباب، گردن زعفرانی و ماهی قزل آلا هستند. البته رستوران عمارت منوچهری آمل سینی ها و غذا های خاصی هم دارند که اگر اولین بار است میخواهید به رستوران مراجعه کنید و میخواهید از غذا های خوشمزه رستوران نهایت لذت را ببرید حتماً امتحانشان کنید. این غذا ها شامل سینی لیلی و مجنون، سینی ملک السلطنه، سینی خوراک عمارت و لوتی پلو هستند و برای چند نفره ها به صرفه تر هم می باشند و نه تنها سینی ها بلکه تمامی غذا ها هم در داخل ظروف روحی سرو می شوند.

قبل از اینکه از وعده ناهار خارج شویم بگوییم سالاد های شیرازی، فصل، زیتون پرورده، ماست دلال، سیر ترشی و نازخاتون هم به عنوان پیش غذا در این رستوران سرو می شود. اما از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب و کلاً از 4 بعد از ظهر تا 11 شب، بخش کافی شاپ رستوران فعال می شود. منوی جذاب کافی شاپ رستوران شامل انواع چای و دمنوش، اسموتی، دسر، بار گرم و بار سرد می باشد و هرکدام هم کلی تنوع دارند تا بسته به ذائقه خود هرچیزی که میخواهید را نوش جان کنید البته برای عصرانه علاوه بر کافی شاپ، کشک بادمجان، میرزاقاسمی و آش رشته هم سرو می شود.

در آخر هم از ساعت 8 تا 11 شب برای شام می توانید به رستوران عمارت منوچهری آمل مراجعه کنید و علاوه بر تمامی غذا های منو، از بخش فست فود هم برخوردار شوید البته بخش فست فود تازه به منو افزوده شده و همچنان محدود است اما در آینده قطعاً اینجا یکی از بهترین فست فود های منطقه خواهد بود. راستی یک مورد را هم از قلم انداختیم. شما برای غذا های برنجی می توانید انتخاب کنید اگر برنج ساده نخواستید، چلو شوید یا چلو باقالی سفارش دهید.

عمارت منوچهری شب های دل انگیزی دارد و موسیقی زنده هم شب ها برگزار می شود برای همین، اگر از جذابیت پنجره های سنتی و رنگارنگ محیط سرپوشیده می خواهید برخوردار شوید در طول روز مراجعه کنید و در غیر این صورت، شب های این عمارت بخصوص با موسیقی زنده سنتی را به هیچ عنوان از دست ندهید. رستوران پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب دارد برای همین، خدمات سرویس دهی در رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و طبق گفته مشتریان، حتی در شلوغ ترین روز های سال هم همیشه غذا ها به موقع و داغ به دست مشتریان می رسد. لازم به ذکر است عمارت منوچهری دوشنبه های جذابی دارد چون در روز های دوشنبه بسته به سفارش، از 10 تا 20 درصد تخفیف هم برخوردار خواهید شد.

آدرس رستوران عمارت منوچهری آمل

رستوران منوچهری جایی است که حتماً باید بین رستوران های سنتی آمل تجربه لذت بردن از غذا، موسیقی زنده، کافی شاپ و محیط دنج و دوست داشتنی اش را داشت. اگر تصمیم دارید به رستوران عمارت منوچهری آمل مراجعه کنید، در مرکز شهر آمل و نزدیک به بازار قدیم آمل، وارد بلوار طالب آملی شوید که در ضلع شمالی میدان 17 شهریور قرار دارد. کمی جلوتر در سمت راست بلوار، خیابان دریای 8 را میبینید و وارد خیابان شوید تا در انتهایش به خیابان نادر احدی برسید. سپس به محض اینکه وارد خیابان نادر احدی به سمت شمال شدید، یعنی در انتهای دریای 8 به چپ پیچیدید، کوچه خلبان ملک یا نیکان 10 را مشاهده خواهید کرد و در انتهای خیابان رستوران عمارت منوچهری قرار دارد البته در همان ابتدای ورود به خیابان نیکان 10 تابلوی رستوران عمارت منوچهری را مشاهده خواهید کرد.

با اینکه رستوران عمارت منوچهری در کوچه پس کوچه های آمل قرار دارد اما برای رفاه حال مشتریانش پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته تا دیگر نیازی نباشد در روز های شلوغ بین کوچه های تنگ اطراف به دنبال جای پارک باشید.

شماره تماس رستوران عمارت منوچهری آمل: 44256000-011

ساعت کاری رستوران عمارت منوچهری آمل: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب (از ساعت 8 الی 11 صبح برای صبحانه، از ساعت 12 الی 16 برای ناهار، از ساعت 16 تا 20 برای کافی شاپ و از ساعت 20 الی 23 برای شام)

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FBnrTsFz7Sa7rx2wC6|target:_blank”]

[widgetkit id=”781″ name=”رستوران عمارت منوچهری آمل”]

#13 کافه فست فود آکاژو

شاید ده ها کافه رستوران در آمل باشد ولی به جرأت می توان گفت هیچکدام به پای کافه فست فود آکاژو نمی رسد چه از لحاظ محیطی و چه از لحاظ غذایی. اینبار قرار است شما را با بهترین کافه رستوران یا به قول آکاژو، کافه فست فود آمل از نظر مشتریان، رستوران و کافه گرد ها، گردشگران و مردم شهر آمل آشنا کنیم.

کافه فست فود آکاژو جایی است که نمی توان هیچ ایرادی از آن گرفت. برخلاف بسیاری از کافه ها و رستوران های آمل، اینجا یک رستورانی همه چی تمام عیار است و آن هایی که جلسات کاری و جشن های تولد و دورهمی های آبرومند می خواهند بدون هیچ نگرانی می توانند روی آکاژو حساب باز کنند. آکاژو یک ستورانی شیک و مدرن است که دکوراسیون و طراحی مدرن به سبک کافه رستوران های محبوب دارد و این محیط جذاب هم با گل و گیاهان مختلف زیباتر شده است. کافه فست فود آکاژو رستورانی دو طبقه است و کلاً یک محیط سرپوشیده دارد اما ظرفیت رستوران بالا بوده و نزدیک به 170 مشتری می توانند در رستوران حضور داشته باشند و همچنین یک نکته جالبی هم آکاژو دارد و آن نورپردازی است چون برخلاف بسیاری از کافه رستوران ها که محیطی تاریک دارند، اینجا بالای تمام میز هایی که کنار پنجره قرار ندارند چراغ هست.

چرا آکاژو تصمیم گرفت بجای نام کافه رستوران از کافه فست فود استفاده کند؟ آکاژو ترکیبی از رستوران ایتالیایی و فست فود است چون در منوی غذایی رستوران، پیتزا های ایتالیایی و آمریکایی، برگر، استیک، پاستا و ساندویچ های خوشمزه میبینیم و همچنین یک نکته ریزی هم در بخش پیتزا ها هست. برخی از رستوران ها و کافه رستوران ها، چند مدل پیتزا دارند که همان ها را یا به صورت ایتالیایی یا به صورت آمریکایی سرو می کنند اما اینجا پیتزا های آمریکایی و ایتالیایی کاملاً با هم تفاوت دارند. در کنار برگر ها و ساندویچ های مختلف، پیتزای پنجره ای سرو می شود که طرفداران خاص خود را دارد، کلی خوراک هست که بینشان انواع استیک های مرغ و گوشت به چشم میخورد و همچنین کافه فست فود آکاژو به فکر کودکان هم بوده و منوی ویژه غذای کودک هم دارد البته در بخش غذای کودک فقط مینی پیتزهای آمریکایی به همراه سیب زمینی سرخ کرده به چشم میخورد.

اگر برای صرف غذا های فست فودی و فرنگی خوشمزه و باکیفیت تصمیم دارید بین رستوران های آمل به کافه فست فود آکاژو مراجعه کنید، پیش غذا های جذاب کافه فست فود را از قلم نیاندازید چون برای پیش غذا، شما می توانید 4 مدل سالاد سزار با مرغ گریل، مرغ سواری، مرغ میکس و مرغ استریسپ، سالاد فصل، کلی سیب زمینی از ساده تا با سس قارچ و خامه یا همان سس آلفردو، بال و کتف، سوپ روز، نان سیر، قارچ سوخاری و خوشمزه ترین آیتم پیش غذا، مک اند چیز ارائه می شود. راستی در صورتیکه از طرفداران پر و پا قرص پاستا هستید مثل افرادی که خوب بودن یک رستوران را از روی پاستاهایش میفهمند، آکاژو برخلاف بسیاری از کافه رستوران ها و کافه فست فود ها تنوع خوبی در بخش پاستا دارد و اینجا پاستاهایی همچون میلانو، میگو، چیکن آلفردو، پستو، مکزیکی، اسپاگتی بلونیز، سراشپز، تورینو و فیله پارمزان سرو می شود.

کاری با غذا های کافه فست فود آکاژو نداریم که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه می شوند، حجمی بسیار مناسب دارند، مزه آن ها به یادماندنی است و از همه مهم تر، از قیمت های خوبی هم برخوردار هستند اما سرآشپزانی که در اینجا مشغول به طبخ غذا ها هستند نه تنها در این زمینه مهارت بسیار بالایی دارند بلکه از تمام خلاقیت خود برای تزئین غذا ها استفاده می کنند و همیشه برای شما غذا هایی سرو می شود که پیش از هر چیز مجذوب تزئین و زیبایی آن می شوید. یک همچین کافه فست فود خوبی باید بخش کافی شاپ بی نظیر داشته باشد. کافی شاپ آکاژو باریستا و کافی من حرفه ای دارد و تمامی آیتم های منو از دسر ها و وافل های خوشمزه، قهوه های سرد و گرم، چای و دمنوش، ماکتل ها، اسموتی، شیک، دتاکس و غیره همگی از مزه ای که دارند به خوبی نشان میدهد کافیمن و باریستای مجموعه از تمام توان خود برای یک نوشیدنی خاطره انگیز و خوشمزه استفاده می کنند.

همانطور که گفتیم، اگر در میان رستوران های خوب آمل کافه رستوران یا جایی را میخواهید که برای برگزاری مراسم ها، جلسات کاری، دورهمی ها و جشن های تولد مناسب باشد و شما خیالتان هم از همه چی راحت باشد، آکاژو قطعاً اگر بهترین نباشد جزء بهترین ها قرار دارد. برای مراسم ها بخصوص جشن های تولد شما باید از قبل رزرو کنید و اگر مراسم هم تولد باشد، مجموعه میز ها را برای شما تزئین خواهد کرد. همچنین نه تنها خدمات بیشتر و بهتری هم برای جشن ها ارائه می شود بلکه بطور کلی حتی در روز های بسیار شلوغ هم به لطف پرسنل آموزش دیده و کادری مجرب، خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود تا هیچکس ناراضی نباشد و غذا سرد و بدموقع به دستش نرسد.

آدرس کافه فست فود آکاژو

کافه فست فود آکاژو در مرکز شهر آمل و در بلوار امام خمینی قرار دارد البته بلوار امام خمینی جنوب به شمال. بلوار امام خمینی از میدان 17 شهریور تا میدان قائم ادامه دارد. خیابان های فرعی بلوار امام خمینی آفتاب نام دارند و در بخش غربی، اعداد زوج از آفتاب 2 تا آفتاب 44 و در سمت شرق بلوار هم اعداد فرد از آفتاب 1 تا آفتاب 25 مشاهده می شوند. کافه فست فود آکاژو نبش خیابان آفتاب 19 قرار دارد و به بیان دیگر، زمانی که از میدان قائم وارد بلوار امام خمینی شدید تا به فست فود آکاژو برسید، قبل از بلوار طبری خیابان آفتاب 19 قرار دارد و نبش آن هم فست فود آکاژو مشاهده می شود.

شماره تماس کافه فست فود آکاژو: 44442121-011

ساعت کاری کافه فست فود آکاژو: همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 12 شب و شنبه ها تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4577686%2C52.3485275%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”792″ name=”کافه رستوران آکاژو آمل”]

#14 رستوران مالت کافه

کمی پایین تر از کافه فست فود آکاژو و در آنسوی بلوار امام خمینی، کافه رستورانی با نام رستوران مالت کافه هست که از رقیب های سرسخت آکاژو محسوب می شود چون منویی متنوع تر از آکاژو دارد چیزی مانند رستوران باغ پدری که در کنار غذا های ایرانی، فست فودی، فرنگی و غیره، غذا های ژاپنی مانند انواع سوشی هم دارد آن هم در محیطی دلنشین و فضای روباز و سبزی دل انگیز برای همین رقیب خوبی هم برای باغ پدری به شمار میرود.

رستوران مالت کافه برخلاف بسیاری از رستوران ها و کافه رستوران های آمل با اینکه وعده صبحانه سرو می کند اما از ساعت 10 باز نیست بلکه شما از ساعت 8:30 صبح می توانید یک روز دل انگیزی را با صبحانه های جذاب رستوران مالت کافه آغاز کنید. رستوران مالت کافه برای وعده صبحانه که از ساعت 8:30 الی 11 صبح ارائه می شود، در کنار نیمرو، سوسیس تخم مرغ و املت، صبحانه های خونشمزه دیگری هم دارد که شامل صبحانه انگلیسی و فرانسوی همانند سایر کافه رستوران های دیگر، دل و قلوه، املت مدیترانه ای، گوشت قهوه خانه ای و کباب تابه ای می باشد. تعجب نکنید چون گوشت قهوه خانه ای درواقع راستعه گوساله، پیاز، ادویه، فلفل، لیمو و نان است و کباب تابه ای هم 150 گرم گوشت گوساله و گوسفند مرینت شده دارد به همراه گوجه، پیاز، فلفل دلمه و نان مخصوص رستوران.

زمانی که موعد سرو ناهار فرا می رسد، در رستوران مالت کافه ما با یکسری غذا های خاص، پرطرفدار و جذاب مواجه می شویم که برخی از آن ها آشنا هستند و برخی هم اختصاصی رستوران می باشند. بخش غذای ایرانی، کباب تابه ای، چنجه گوشت، لوتی پلو شامل جوجه، کوبیده، چنجه به همراه برنج طارم اعلا در کنار ماست مزه دار شده و سالاد شیرازی با دورچین، رول اعیونی تشکیل شده از راسته گوسفند و چربی رول شده در کنار برنج و دورچین، شالتو مرغ یا همان مرغ شکم پر با قارچ و زرشک و گردو، شالتو گوشت که همانند مرغ است اما بجای مرغ از راسته گوساله استفاده شده و چندین غذای کبابی دیگر. اما غذا ها تنها به ایرانی ها ختم نمی شود و در ادامه میخواهیم به بخش های دیگر منو مراجعه کنیم.

درست است که در یک رستوران شمالی باید غذاهای محلی با برنج ایرانی میل کرد ولی وقتی یک رستورانی با نام مالت کافه داریم، خود به خود ذائقه به سمت غذا های فرنگی می رود چون اینجا ما یک بخش گریل بار داریم که کلی غذا های گریل شده از استیک های چیکن، لم چاپس، تورنادو تا فیله مینیون و کول ویژه مالت را در خود جای داده و کول ویژه مالت هم کول گوساله گیلک است که در کنار سیب زمینی و دورچین سبزیجات قرار داده می شودو راستی بشقاب سبزیجات هم در گریل بار هست که مناسب گیاهخواران می باشد. بعد از گریل بار، به سوشی ها می رسیم و کلاً سه مدل سوشی فیله گوساله، کالیفرنیا و تمپورا دارد.

هرچقدر در منو جلوتر می رویم، غذاها جذاب تر هم می شود چون بعد از سوشی، نوبت به پیتزا های ایتالیایی و آمریکایی می رسد ولی شاید در نگاه اول ببینید پیتزا های رستوران مال کافه تنوع ندارند اما همین چند مدل پیتزایی که در رستوران سرو می شود با این مزه و کیفیت را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد. در آخر هم غذا های فست فودی شامل کلی برگر و ساندویچ و پاستاهای آلفردو، مکزیکی، بیف آلفردو و غیره. رستوران مالت کافه بر روی غذا های خاصش نام خود را قرار داده مثلاً در بخش برگرها یک برگر هست با نام مالت برگر که پرطرفدارترین برگر مجموعه می باشد. اما همه غذا ها یکطرف ماجرا هستند چون شما زمانی که قرار است به رستوران مالت کافه مراجعه می کنید، نوشیدنی های مالت هم سفارش دهید برای همین، در منوی رستوران بخش با نام درفت مالت هست که سه مدل نوشیدنی مالت شامل مالیت لیمو طبیعی، مالت نعناع طبیعی و مالت سیب طبیعی دارد که فوق العاده خوشمزه هستند و یکبار هم رایگان شارژ می شوند.

از بحث غذایی خارج می شویم و می پردازیم به منوی کافی شاپ، جایی که مالت کافه حرف های زیادی برای گفتن دارد. بی شک شیک، موکتل و اسموتی بین رستوران گرد ها خیلی طرفدار دارد و بین نوشیدنی های گرم هم معمولاً اول قهوه ها بیشترین محبوبیت را دارند و سپس دمنوش و چای. با این حال، رستوران مالت کافه در تمامی بخش های منو کافی شاپ، آیتم هایی دارد که در هر کافه رستورانی پیدا می شود اما قسمت جذاب داستان این است که کلی نوشیدنی اختصاصی خود را هم در منو گنجانده که نه تنها هیچ جای دیگر پیدا نمی شوند بلکه آنقدری بی نظیر هستند اگر امتحانشان نکنید از دستشان خواهید داد.

هر چیزی که در این رستوران سرو می شود را شما می توانید انتخاب کنید که در بخش روباز مجموعه نوش جان کنید یا قسمت سرپوشیده. سالن رستوران یک جایی دلنشین و تلفیقی از سنت و مدرنیته است و جای ایراد گرفتن ندارد حتی میز ها فاصله خوبی از یکدیگر دارند که مزیت بزرگی برای رستوران محسوب می شود. بخش روباز رستوران که لانژ نام دارد فضایی سرسبز و بسیار آرامش بخش است و معمولاً مشتریان اولویتشان بخش روباز رستوران می باشد. اما، رستوران اتاق وی آی پی هم دارد و اگر به فکر برگزاری جشن تولد و مراسم ها و قرارهای مختلف هستید، می توانید با رزرو قبلی اتاق وی آی پی مجموعه را رزرو کنید و اگر تولد باشد هم رستوران اتاق را برای شما تزئین می کند.

در آخر، همانند رقیب های سرسخت خودش بخصوص کافه فست فود آکاژو، هرچیزی که در این مجموعه سرو می شود از کیفیت بالا، حجمی مناسب و مزه ای به یاد ماندنی برخوردار است و تمامی غذاها علاوه بر اینکه از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم آن ها را طبخ می کنند، با خلاقیت تمام هم تزئین می شوند بخصوص اگر دورچین هم قرار باشد در کنار غذا قرار گیرد. لذا، اینجا همانند آکاژو از معدود کافه رستوران های آمل است که تقریباً هیچ مشتری ناراضی ندارد مگر اینکه غذا با ذائقه مشتری سازگار نباشد و مجموعه همیشه سعی داشته از همه لحاظ مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس رستوران مالت کافه

همانطور که پیش تر گفتیم، رستوران مالت کافه در نزدیکی کافه فست فود آکاژو قرار دارد اما در دو سوی خیابان قرار گرفته اند. اینبار برای دسترسی به رستوران مالت کافه باید وارد بلوار امام خمینی شمال به جنوب شوید. در طول مسیر، سمت راست خیابان های آفتاب را میبینید که کنارشان اعداد زوج قرار دارد و بعد از بلوار طبری، بعد از خیابان آفتاب 28 و نبش خیابان آفتاب 30 رستوران مالت کافه را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است چون مالت کافه و آکاژو از محبوب ترین و شلوغ ترین کافه رستوران های آمل به شمار میروند، همیشه در مقابل این دو مجموعه شلوغ است و در برخی از ایام که آمل میزبان گردشگران بسیاری می باشد، شاید پیدا کردن فضای پارک مناسب در مقابل یا نزدیک این دو رستوران کمی دشوار و زمان بر باشد.

شماره تماس رستوران مالت کافه: 44906000-011

ساعت کاری رستوران مالت کافه: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FqADuiWqZWf7Qu5m6A|target:_blank”]

مالت کافه

رزرو ویلا در آمل

آمل شهری جنگلی محسوب می شود و برای اجاره ویلا در آمل، گردشگران این امکان را دارند بین صدها اقامتگاه از سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای لاکچری با امکانات متنوع را از طریق کارشناسان لوکس ویلا رزرو کنند اما در نظر داشته باشید آمل بیشتر باغ ویلا و آپارتمان های مبله دارد و تعداد ویلاهای لوکس و استخردار در این شهر محدود می باشد.

سوالات متداول

رستوران های آلاچیق دار آمل کجاست؟

باغ رستوران سنتی روزی روزگاری بهترین رستوران آلاچیق دار آمل در ابتدای جاده هراز است.

بهترین کافه رستوران های آمل کدام ها هستند؟

کافه رستوران های جونو، دومو، کافه فست فود آکاژو و مالت کافه

رستوران های سنتی آمل کدام ها هستند؟

رستوران های عمارت منوچهری، باغ پدری، لاله زار و روزی روزگاری

رستوران های خوب آمل کدام ها هستند؟

کافه فست فود آکاژو، رستوران های روزی روزگاری، باغ پدری، کوک و رستمی