بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران، معرفی 3 تفریح پرطرفدار کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

 بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران چیست؟ این سوال خیلی از گردشگران و مسافران جزیره زیبای کیش است. مقاله پیش رو با توجه به نظر جمعیت زیادی از مسافران جزیره کیش جمع آوری شده و بصورت خلاصه تقدیم شما می شود.

بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران چیست؟ این سوال خیلی از گردشگران و مسافران جزیره زیبای کیش است. مقاله پیش رو با توجه به نظر جمعیت زیادی از مسافران جزیره کیش جمع آوری شده و بصورت خلاصه تقدیم شما می شود. توجه داشته باشید که معیار انتخاب صرفا نظر مسافران است و آمار فروش دفاتر گردشگری در این مطلب لحاظ نشده است. چرا که صرفا آمار فروش تفریحات کیش نشانگر محبوبیت آن نمی باشد.

تفریحات کیش

جزیره کیش تفریحات بسیار زیاد و متنوعی دارد که قطعا نظر بسیاری را جلب می کند. مانند تفریحات دریایی، جنگ های شبانه، کشتی های تفریحی، سافاری، رستوران های با موزیک زنده، تفریحات غیرآبی و … در این مقاله به معرفی بهترین و پرطرفدارترین تفریحات کیش از نگاه مسافران می پردازیم. با ما همراه باشید.

پارک دلفین های کیش: پکیجی کامل و سرگرم کننده با قیمتی ارزنده

پارک دلفین کیش کی از انتخاب های بی نظیر برای اکثر خانواده هاست. چه تفریحی بهتر از تماشای نمایش جذاب دلفین ها و شیرهای دریایی در بزرگترین پارک دلفین خاورمیانه؟ با ورود به مجموعه پارک دلفین کیش با فضای طبیعی بکر و کم نظیری مواجه می شوید که جذابیت فوق العاده ای به این پارک منحصر به فرد بخشیده است. در این پارک پستانداران دریایی مانند گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی و… خواهید دید. علاوه بر این مزیت این تفریح، وجود 3 آیتم جذاب دیگر روی بلیط این مجموعه است:

1- باغ پرندگان

مجموعه ای بسیار بزرگ با تنوع انواع پرندگانی نظیر طوطی، تعداد بسیار زیادی طاووس زیبا، قرقاول، لک لک، پلیکان، انواع ماکیان و …

2- تونل خزندگان

شامل بازدید از برکه تمساح و کروکودیل ها، انواع خزندگان و مارهای اقصی نقاط دنیا

3- کلاسیک شو

نمایش جذاب پرنده های تربیت شده، شعبده بازی، آتش بازی، نمایش حلقه و …

تفریحات کیش

بخش اصلی و جذاب این مجموعه خود نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی است که تمام مسافران به قصد تماشای این موجودات جذاب و دوست داشتنی بلیط این مجموعه را تهیه می کنند. بنابر نظر اکثر مسافران کیش بلیط این مجموعه به نسبت قیمت مناسبی که دارد کاملا ارزنده است و برای اکثر افراد سرگرم کننده و حتی هیجان انگیز است.

غواصی در کیش : تجربه تکرار نشدنی و بی نظیر دنیای زیر آب

غواصی در کیش تجربه بی نظیری است که هر کس آن را امتحان کرده زندگی خود را به دو بخش تقسیم می کند: قبل از غواصی و بعد از غواصی! قطعا دیدن دنیای زیر آب شما را با شگفتی ها و عجایب یک دنیای جذاب و زیبا آشنا می کند که هرگز فراموش نخواهید کرد. چه تجربه ای بهتر از اینکه در مرجانی ترین جزیره ایران در سایت های غواصی بی نظیر این تفریح را امتحان کنید.

تفریحات کیش

غواصی کیش در کلوب هایی که بصورت تخصصی این آیتم را ارائه می دهند انجام می شود. این کلوب ها با مربیان غواصی حرفه ای و استانداردهای روز دنیا خیال شما را بابت امنیت این تفریح راحت می کنند.

پارک آبی کیش: بزرگترین و بهترین تم پارک آبی روباز ایران

پارک آبی اوشن کیش بزرگترین و به جرات بهترین پارک آبی ایران است. این پارک با بروزترین تجهیزات گرمایشی آب همواره بصورت هوشمند دمای آب را تنظیم می کند که در فصل گرما و سرما تفاوتی احساس نکنید و در طول 12 ماه سال فعال است. هم سرویس رفت و برگشت رایگان دارد و هم به قدری بزرگ و متنوع است که به سختی ممکن است از آن خسته شوید.

تفریحات کیش

این پارک با رایدهای متنوع، سرسره های آبی، سقوط آزاد، انواع استخرهای روباز و مسقف، سونا و جکوزی به همراه تعدادی رستوران، مرکز ماساژ و کافی شاپ و همچنین بازی اتاق فرار توجه بسیاری از علاقه مندان را جذب کرده است. اگرچه پارک آبی کیش قیمت بالایی دارد و در نگاه اول به نظر گران می رسد اما اکثر افرادی که به این پارک رفته اند پس از استفاده نظر متفاوتی داشتند و اعلام می کردند که کاملا ارزشش را دارد.

جمع بندی بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران

کیش یک جزیره توریستی و دارای بالاترین تنوع تفریحات در سراسر کشور است که تنور آن در کل سال داغ است. در این مقاله 3 تفریح پرطرفدار و جزو بهترین تفریحات کیش را مطابق با نظر مسافران به شما معرفی کردیم که شامل پارک دلفین کیش، غواصی در کیش و پارک آبی کیش می باشد. برای خرید و رزرو بلیط این تفریحات راه های متعددی وجود دارد که یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین راه ها خرید از سایت کیش تفریحات است.

سایت کیش تفریحات نخستین و جامع ترین سامانه رزراسیون خدمات گردشگری کیش بصورت تماما آنلاین با تخفیفات ویژه چندین سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد. برای ورود به این سامانه کافی ست روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kishtafrihat.ir

مطالب مشابه